דף הבית » משרות לפי חברות » אוניברסיטת תל אביב
אוניברסיטת תל אביב

    דרושים אוניברסיטת תל אביב

    המשרות שלנו (2)
    תחום עיסוק
    ממשלתי / ציבורי
    כמות עובדים
    מעל 100

    עוד עלינו

    משרות אוניברסיטת תל אביב

    הצעות עבודה
    מתוך 1
    נמצאו 2 משרות
    לפני 1 שעות
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לאוניברסיטת תל אביב- הפקולטה למדעי החיים-בית הספר למדעי הצמח ואבטחת מזון דרוש/ה רכז/ת משק
    תיאור התפקיד:
    ביצוע הזמנות רכש לביה"ס, לרבות קבלת הצעות מחיר, מעקב ובקרה, עדכון הזמנות, בדיקת חשבוניות והעברתן לאגף הכספים לתשלום.
    רישום כלל הפעולות הכספיות בתוכנת בית הספר, לרבות ביצוע חישוב וגבייה מכספי החוקרים המנוהלים בביה"ס.
    טיפול באינוונטר-רישום ומעקב אחר מלאי הציוד, ריכוז דוחות מצאי תקופתיים והפקת כתבי התחייבות עבור אנשי הסגל. ריכוז החזרת ציוד וגריעה מהאינוונטר.
    הזנת נתונים למערכות האוניברסיטאיות (מערכת הרכש, מלגות, ממת"א ועוד).
    טיפול בהחזרי מחקר, קופה קטנה, אישורי חנייה והחזרי הוצאות של חוקרים ושל אורחים מחו"ל.
    טיפול אדמינסטרטיבי במטלות השוטפות של מזכירות בית הספר, לרבות עדכון האתר וטיפול בגניזה.
    סיוע בארגון ותיאום סמינרים, כנסים וימי עיון של בית הספר.
    ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיית ראש ביה"ס והרכזת הניהולית וככל שיידרש.
    דרישות:
    תואר אקדמי-רצוי.
    תעודת בגרות מלאה-חובה.
    ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי עצמאי.
    ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות. כולל שליטה ביישומי OFFICE.
    רצוי ניסיון בעבודה במערכת ERP (בתחום הרכש והכספים).
    רצויה הכרת הנהלים והתקנונים האוניברסיטאיים.
    ידיעת השפה העברית על בוריה וידיעה טובה של השפה האנגלית.
    יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בצוות.
    יכולת ארגון ומעקב.
    תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
    הערה: נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות עפ"י הצורך.
    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6082025
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 6 שעות
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לאוניברסיטת תל אביב-בית הספר לנוירוביולוגיה, ביוכימיה וביופיזיקה (הפקולטה למדעי החיים) דרוש/ה מזכיר/ת מינהל ותארים מתקדמים
    תיאור התפקיד:
    אחריות כוללת לטיפול בתלמידי תארים מתקדמים ובמגוון נושאי מנהל של בית הספר, כולל:
    מתן מענה לפניות מועמדים לתארים מתקדמים בענייני קבלה, הכנת תיקי מועמדים לדיון בוועדות הקבלה, זימון לראיונות.
    יעוץ וטיפול שוטף בתלמידים במהלך התואר, מעקב אחר מילוי חובות אקדמיים, ריכוז החלטות ועדות התארים השונות ומעקב אחר ביצוען.
    טיפול אדמיניסטרטיבי במטלות השוטפות של מזכירות בית הספר, לרבות ניהול יומנים, ריכוז הטיפול בחיובי תקציב ובהחזרי מחקר, לרבות התחשבנות מול מוסדות חיצונים. קבלת קהל ומתן שירותי מזכירות לסגל ביה"ס.
    טיפול שוטף בכל סוגי המלגות לרבות ריכוז ועדת מלגות, הכנת תיקי מלגאים ועדכון והזנה שוטפת של מלגות.
    תיאום מועד הרצאות סיום התואר וטיפול בכל הנדרש לקיומן.
    הפקת דוחות תקופתיים ועל פי דרישה ומעקב אחר התקדמות הלימודים.
    סיוע בארגון ימי עיון, כנסים ואירועי בית הספר.
    קשר עם מגוון גורמים, באוניברסיטה ומחוצה לה.
    ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיית ראש ביה"ס והרכזת הניהולית וככל שיידרש.
    דרישות:
    תואר אקדמי-רצוי.
    תעודת בגרות מלאה-חובה.
    ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי, רצוי בתחום מנהל תלמידים.
    ידיעת השפה העברית על בוריה ושליטה בשפה האנגלית ברמה טובה מאד, לרבות יכולת הבעה ותכתובת בשפות אלה.
    ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות. רצוי ידע ביישומי OFFICE, בדגש על EXCEL.
    רצויה שליטה ב-ERP ובמערכת מנהל תלמידים.
    יוזמה, כושר תכנון, תיאום וארגון.
    יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בצוות.
    יכולת התמודדות עם עומס משימות ועמידה בלוחות זמנים.
    תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
    הערה: נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות עפ"י הצורך.
    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6082052
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    מתוך 1

    איפה אנחנו נמצאים?