דף הבית » משרות לפי חברות » רשות הטבע והגנים

    דרושים רשות הטבע והגנים

    המשרות שלנו (12)

    תחומי הגיוס של רשות הטבע והגנים

    אבטחה, שמירה וביטחון
    4 משרות פתוחות
    אחזקה ואנשי מקצוע
    4 משרות פתוחות
    כללי וללא ניסיון
    4 משרות פתוחות
    סטודנטים
    3 משרות פתוחות
    מדעי החיים, טבע וחקלאות
    2 משרות פתוחות
    מדעי החברה
    1 משרה פתוחה
    משפטים
    1 משרה פתוחה
    עריכה, תוכן וספרות
    1 משרה פתוחה
    פרסום שיווק ויחסי ציבור
    1 משרה פתוחה
    כספים וכלכלה
    1 משרה פתוחה
    אדמיניסטרציה
    1 משרה פתוחה
    אינטרנט
    1 משרה פתוחה

    משרות רשות הטבע והגנים

    הצעות עבודה
    מתוך 2
    נמצאו 12 משרות
    2 ימים
    היקף המשרה: מספר סוגים
    התפקיד כולל:
    1. טיפול בקליטת קהל המבקרים, מתן מידע, הכוונה, הנחייה, הסברה והדרכה.
    2. תפעול קופת החנות באתר, הכנת דוחות קופה על פי דרישה.
    3. מכירת מוצרים בחנות, קבלת סחורה והצבתה, סידור וניקיון החנות, רישום מלאי.
    4. שמירה על תקינות המתקנים באתר ואחזקתם.
    5. ביצוע עבודות ניקיון ותחזוקה.
    6. סיוע לעבודת הרשות באתר ומחוצה לו.
    7. כל מטלה נוספת בהתאם לאופי התפקיד ועפ"י דרישת הממונה הישיר.
    דרישות:
    השכלה: בגרות מלאה - רצוי. בדגש על טכנית או מקצועית, רצוי רקע בטבע ובידיעת הארץ.
    ניסיון: ניסיון בתחום התחזוקה והאחזקה, ניסיון במתן שירות וקבלת קהל.
    כישורים: אחריות, אמינות, יכולת עבודה בצוות, תודעת שירות, לויאליות, סדר וניקיון, חריצות.
    חובה - רישיון נהיגה בתוקף ויכולת הגעה עצמאית לאתר.

    דרישות התפקיד כוללות עבודה בימים ובשעות לא שגרתיות.
    העסקה עד 40% משרה בהתאם לצורכי האתר.
    איוש המשרה מותנה במעבר מבדק אמינות.
    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    5202670
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    6 ימים
    היקף המשרה: משרה מלאה
    התפקיד כולל:
    1. ביצוע עבודות תחזוקה בשטחים הפתוחים המשלבות נגרות, מסגרות ועבודות בנייה.
    2. אחריות לביצוע תכנית העבודה בתחום התחזוקה בתיאום ממונה תחזוקה מחוזי.
    3. ניהול צוות עובדים בנושא תחזוקה בשטחים הפתוחים.
    4. אחריות לתחזוקת מתקני שירות קליטת קהל ומידע בשטחים הפתוחים.
    5. סיוע לפקחים האזוריים וממונה תחזוקה בנושאים שוטפים במחוז.
    6. ביצוע כל מטלה נדרשת בהתאם לאופי התפקיד ועפ"י דרישת הממונה הישיר.
    ניתן להגיש מועמדות עד ליום ראשון, י"ב אדר א', 17.2.2019
    דרישות:
    השכלה: 12 שנות לימוד, בגרות מלאה מהווה יתרון.
    לימודי תעודה נוספים בקורסים רלוונטיים בתחום התחזוקה - יתרון.
    הכרת שטח - יתרון.
    ניסיון: לפחות שלוש שנות ניסיון בעבודת שטח ותחזוקה, ניהול צוות והפעלת עובדים, מתן שירות.
    ניסיון בעבודת חשמל ומסגרות.
    רישיון נהיגה בתוקף - חובה.

    "עובדים/ות שאינם/ן עומדים/ות בתנאי הסף המפורטים למשרה, יוכלו להגיש מועמדותם/ן למשרה, ואולם אין בכך כדי להתחייב לבחינת מועמדותם/ן למשרה. בחינת מועמדות למשרה של עובדים/ות אשר אינם/ן עומדים/ות בתנאי הסף, תיקבע ע"י ועדה ממיינת מיוחדת שנקבעה לצורך זה בהסכם הקיבוצי"


    דרישות כלליות
    כישורים: יכולת ניהול צוות, תכנון העבודה ויכולת פעולה עצמאית בשטח, יכולת ניהול פרוייקטים, ניהול עובדים בלוח זמנים קצוב, ידע במסגרות, נגרות ובנייה, יכולת קריאת תכניות ויישומן, יכולת טכנית, ראש גדול, אסרטיביות, יכולת ניהול, אחריות, אמינות, יכולת עבודה באופן עצמאי, יכולת ארגונית, תודעת שירות, יכולת לעבוד בצוות, כושר ביטוי בכתב ובעל פה.
    נכונות לעבודה בימים ובשעות לא שגרתיות על-פי הצורך.
    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    5216255
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    6 ימים
    מיקום המשרה: ירושלים
    היקף המשרה: משרה מלאה ועבודה זמנית
    התפקיד כולל:
    1. ניהול ובקרת מנגנון הפקת היתרים הנוגעים להחזקה וסחר בחב"מ ועט"מ.
    2. מענה לקהל בטלפון, בדוא"ל ופרונטלי בהתאם לצורך, בשעות ובימים קבועים והן לפי הצורך.
    3. סיוע לעובדי השטח ברשות בהעברת מידע ונתונים על ההיתרים, ככל שיידרש.
    4. סיוע בנושאי הפקת קנסות ואזהרות והבקרה על ההליך.
    5. ניהול יומן של עובדי התחום ומנהל האגף.
    6. הכנת דו"חות שנתיים וסיכומי שנה בתחום, ניהול ועדכון טבלאות ומעקב בהתאם לצורך.
    7. סיוע בניהול המתנדבים של החיבולנס, בהתאם להנחיות הממונה על הנושא.
    8. תיאום אל מול תחום הייבוא והייצוא הרשאות ומדיניות מתן היתרים.
    9. העברת מידע לציבור בתחום דרך אתר האינטרנט של הרשות ופורטל ההיתרים.
    10. סיוע משרדי לאנשי התחום ולמשימות מיוחדות של התחום, ככל שישנן.
    11. כל תפקיד אחר שיוטל על ידי מנהל התחום ומנהל האגף.
    **מילוי מקום לחל"ד לתקופה של עד תשעה חודשים - תחילת עבודה באפריל 2019.
     ניתן להגיש מועמדות עד ליום ראשון, י"ב אדר א', 17.02.2019
    דרישות:
    השכלה: ידע בעבודה בסביבת תוכנות אופיס.

    ניסיון: ניסיון בעבודה משרדית, רקע בנושאים פרה-ווטרינרים ואו מדעי החיים- יתרון, תואר אקדמי ו/או תעודת מקצוע- יתרון, ניסיון בעבודה מול מחשב- בסביבות תוכנות אופיס ואאוטלוק, ניסיון בעבודה מול קהל.

    כישורים: יכולת תכנון ועמידה ביעדים, יצירתיות ויכולת להביט לטווח ארוך. ייצוגיות, בעל/ת יכולות תקשורת מעולות ושירותיות גבוהה, מאורגן ושיטתי, ראיה מערכתית והזדהות עם מטרות הארגון. יחסי אנוש ויכולת עבודה בתוך צוות. יכולת עבודה בתנאי לחץ ועומס.
    שליטה מלאה בסביבת עבודה ממוחשבת, שליטה בשפה האנגלית קריאה וכתיבה.
    איוש המשרה יותנה באישור משטרת - ישראל לצורך בדיקת מרשם פלילי.
    מועמד/ת פנימי בעל/ת סמכויות אכיפה פטור מסעיף זה.
    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    5216282
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    5 ימים
    מיקום המשרה: מצפה רמון ושדה בוקר
    היקף המשרה: מספר סוגים
    התפקיד כולל:
    1. פיקוח באזור כדי למנוע פלישות לקרקעות המדינה וכדי למנוע פגיעה בערכי טבע ונוף.
    2. שמירת קרקעות המדינה מפני פולשים ומשיגי גבול באמצעות פיקוח ואכיפת החוקים והתקנות שהיחידה מופקדת עליהם, על פי האמנה הבינמשרדית לסיירת הירוקה ועל פי נוהלי השת"פ עם הגופים הממונים.
    3. איתור החריגות מהחוקים עליהם מופקדת היחידה. המשך הטיפול בהן עד לסיומן, כולל ליווי היועץ המשפטי בטיפולו בתיקי התביעה וההוצאה לפועל.
    4. ייזום פינוי פולשים ממקרקעין, סיוע למנהל המרחב בהכנת מבצעי פינוי ובביצועם.
    5. קשר רציף ותכליתי עם כל הגורמים המפעילים את היחידה והגופים עימם קיים שיתוף פעולה באזור הפיקוח (רמ"י, מז"י, קק"ל, משרד החקלאות ועוד).
    6. הכנת חומר לדיונים בוועדות השונות באזור הפיקוח.
    7. פעילות הסברתית בנושאי חוק ההתיישבות, מרעה, חיסונים ועוד.
    8. סיוע בעבודות הפיקוח של הרשות ואכיפת חוקי שמירת הטבע.
    9. כל מטלה נוספת בהתאם לאופי התפקיד וע"פ הנחיות מנהל המרחב.
    ניתן להגיש מועמדות עד ליום שני, י"ג אדר א', 18.02.2019
    דרישות:
    השכלה: בגרות מלאה. עדיפות להשכלה אקדמית בתחום: אכיפת חוק, ידיעת הארץ, מדעי הטבע או הגיאוגרפיה, או תחום רלוונטי אחר. עדיפות לבעל/ת רקע בתחום.
    ניסיון: קריאת מפות, יכולת ניווט, ניסיון בעבודת שטח או בעבודה בעלת רקע דומה. רצוי רקע באכיפת חוק.

    "עובדים/ות שאינם/ן עומדים/ות בתנאי הסף המפורטים למשרה, יוכלו להגיש מועמדותם/ן למשרה, ואולם אין בכך כדי להתחייב לבחינת מועמדותם/ן למשרה. בחינת מועמדות למשרה של עובדים/ות אשר אינם/ן עומדים/ות בתנאי הסף, תיקבע ע"י ועדה ממיינת מיוחדת שנקבעה לצורך זה בהסכם הקיבוצי"

    כישורים: יכולת עבודה עצמאית, כושר ביטוי בע"פ ובכתב, ייצוגיות, יכולת להציג חומר מקצועי בפני קהל. יוזמה, סקרנות, יצירתיות, כושר לאכוף חוק, אסרטיביות, אמינות, יכולת עבודה בשטח, יחסי אנוש טובים ועבודה בצוות, אחריות, דיוק. יכולת לרדת לפרטים, ידע בקריאת תכניות, יכולת אכיפה, תודעת שרות, ראיה מערכתית והזדהות עם מטרות הארגון.
    כללי: רישיון נהיגה בתוקף, ידיעת עברית על בוריה, ידיעת ערבית ואנגלית- יתרון, ידיעת הארץ.
    הכרות עם תוכנות מחשב (אקסל, וורד, פאואר פוינט) עדיפות לידע בGIS.
    דרישות התפקיד כוללות עבודה בשעות לא שגרתיות על פי הצורך.
    איוש המשרה יותנה באישור משטרת - ישראל על העדר רישום פלילי, לצורך קבלת סמכויות אכיפה.
    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    5217621
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    5 ימים
    מיקום המשרה: דימונה ובאר שבע
    היקף המשרה: משרה מלאה
    1. פיקוח וביצוע סקרים בפזורה הבדואית כדי למנוע פלישות לקרקעות ופגיעה בשטחים הפתוחים.
    2. שמירת קרקעות המדינה מפני פולשים ומשיגי גבול ואכיפת החוקים והתקנות עליהם מופקדת הסיירת הירוקה.
    3. אכיפה ע"פ החלטת ממשלה מספר 2397 מתאריך 12.2.2017 - ביצוע סקרים ופתיחת הליכים לסילוק יד ממקרקעי ציבור.
    4. טיפול וליווי תיקי התביעה והליכי ההוצאה לפועל עד לסיומן, כולל ליווי ההליכים המשפטיים.
    5. ייזום פעולות לפינוי פולשים ממקרקעין במרחב, סיוע למנהל המרחב בהכנת מבצעי פינוי ובביצועם.
    6. קשר רציף ותכליתי עם כלל הגורמים המפעילים את היחידה והגופים הרלוונטיים בדגש על הרשות להסדרת התיישבות הבדואים בנגב.
    7. הכנת חומר לדיונים בוועדות השונות.
    8. פעילות הסברתית בהתאם לאופי וצרכי הפעילות.
    9. סיוע בעבודות הפיקוח והאכיפה של רט"ג.
    10. כל מטלה נוספת הקשורה לאופי התפקיד וע"פ הנחיות מנהל המרחב.
    ניתן להגיש מועמדות עד ליום שני, י"ג אדר א', 18.02.2019
    דרישות:
    השכלה: בגרות מלאה. עדיפות להשכלה אקדמית בתחום: אכיפת חוק, משפט או קרימינולוגיה, ידיעת הארץ, מדעי הטבע או הגיאוגרפיה, או תחום רלוונטי אחר. עדיפות לבעל/ת רקע בתחום.
    ניסיון: קריאת מפות, יכולת ניווט, ניסיון בעבודת שטח או בעבודה בעלת רקע דומה. רצוי רקע באכיפת חוק.

    כישורים: יכולת עבודה עצמאית, כושר ביטוי בע"פ ובכתב, ייצוגיות, יכולת להציג חומר מקצועי בפני קהל. יוזמה, סקרנות, יצירתיות, כושר לאכוף חוק, אסרטיביות, אמינות, יכולת עבודה בשטח, יחסי אנוש טובים ועבודה בצוות, אחריות, דיוק. יכולת לרדת לפרטים, ידע בקריאת תכניות, יכולת אכיפה, תודעת שרות, ראיה מערכתית והזדהות עם מטרות הארגון.

    "עובדים/ות שאינם/ן עומדים/ות בתנאי הסף המפורטים למשרה, יוכלו להגיש מועמדותם/ן למשרה, ואולם אין בכך כדי להתחייב לבחינת מועמדותם/ן למשרה. בחינת מועמדות למשרה של עובדים/ות אשר אינם/ן עומדים/ות בתנאי הסף, תיקבע ע"י ועדה ממיינת מיוחדת שנקבעה לצורך זה בהסכם הקיבוצי"

    כללי: רישיון נהיגה בתוקף, ידיעת עברית על בוריה, ידיעת ערבית ואנגלית- יתרון, ידיעת הארץ.
    הכרות עם תוכנות מחשב (אקסל, וורד, פאואר פוינט) עדיפות לידע בGIS.
    דרישות התפקיד כוללות עבודה בשעות לא שגרתיות על פי הצורך.
    איוש המשרה מותנה באישור משטרת ישראל על היעדר רישום פלילי לצורך קבלת סמכויות אכיפה.
    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    5217629
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    3 ימים
    היקף המשרה: מספר סוגים
    התפקיד כולל:
    1. פיקוח על ערכי טבע מוגנים (חי, צומח ודומם), אתרי מורשת ושטחים פתוחים בכל אזור הפיקוח.
    2. הכרת שטח הפיקוח, תיעוד חשודים העוברים על חוקי הרשות בדגש על צייד לא חוקי.
    3. טיפול במפגעים סביבתיים המשפיעים על משאבי הטבע ודיווח עליהם (מזבלות, שפכים, תפיסות מים, רעלים, תעשיות).
    4. תחזוקת השטחים קולטי הקהל בשטח הפיקוח, ניקיון, הצבת שילוט ועבודות תחזוקה נדרשות אחרות.
    5. ביצוע כל מטלה רלוונטית אחרת במסגרת תפקידו עפ"י דרישת המנהל הישיר.
    דרישות:
    12 שנות לימוד. תינתן עדיפות לבעלי/ות השכלה אקדמית בתחום: אכיפת חוק, ידיעת הארץ, מדעי הטבע או הגיאוגרפיה, או תחום רלוונטי אחר. עדיפות לבעלי/ות רקע בתחום.

    ניסיון: ניסיון בעבודת שטח ובנושאי טבע. רצוי ניסיון באכיפת חוק, בנהיגת שטח ובהתמצאות.

    כישורים: יכולת עבודה עצמאית, כושר ביטוי בע"פ ובכתב, קריאת מפות, יכולת ניווט, ייצוגיות, יכולת עבודה בשטח, יחסי אנוש טובים ועבודה בצוות, תודעת שרות, ראיה מערכתית והזדהות עם מטרות הארגון.

    כללי: רישיון נהיגה בתוקף: "המשרה מיועדת למועמדים/ות בעלי/ות רישיון נהיגה בוותק של 7 שנים.
    ידע בתחומי הרשות- ידיעת הארץ, טבע ומורשת, ידיעת עברית על בוריה, ידיעת ערבית ואנגלית- יתרון. הכרות עם תוכנות מחשב (אקסל, וורד, פאואר פוינט) עדיפות לידע בGIS.

    דרישות התפקיד כוללות עבודה בימים ובשעות לא שגרתיות על פי הצורך.
    איוש המשרה יותנה באישור משטרת ישראל לצורך קבלת סמכויות אכיפה.
    המעוניינים/ות ישלחו קורות חיים הכוללים פרטים אישיים, השכלה וניסיון.
    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    5221810
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    6 ימים
    רשות הטבע והגנים
    מיקום המשרה: ירושלים
    היקף המשרה: משרה מלאה
    התפקיד כולל:
    1. טיפול ופיתוח צוות העובדים באתר, הכשרתם וניהולם לרבות סידור עבודה, הנחיות מקצועיות ובקרה על עבודת הצוות. אחריות לקליטה וחניכה של עובדים חדשים באתר. ביצוע בקרה על ניהול כ"א באתר.
    2. אחריות לתפעול האתר לרבות השטח הפתוח בתחום גן הלאומי ולתחזוקתו לרבות ביטחון, בטיחות וכיבוי אש.
    3. הכנת תכנית העבודה של האתר ויישום יעדי הרשות באתר על פי תכנית העבודה והמסגרת התקציבית המאושרת.
    4. ניהול ההיבטים הכספיים של האתר לרבות קופה.
    5. קידום המכירות וניהול מרכז השירות.
    6. אחריות לטיפול בקהל המבקרים ולמתן שירות נאות תוך הקפדה על שמירת ערכי הטבע והמורשת באתר.
    7. אחריות לאכיפת חוקי שמירת הטבע והמורשת באתר.
    8. אחריות לניהול הנושאים המקצועיים והממשקים באתר, בתיאום עם האקולוג המחוזי או עם הארכיאולוג.
    9. מעורבות וקידום תכניות הפיתוח של האתר, ופיקוח על הביצוע בשטח.
    10. טיפול בתחום שיווק האתר, הדרכת מבקרים באתר, קשרי גן קהילה, הסברה.
    11. אחריות לחניון הלילה באתר ואירועי ערב, טיפול בחתימת החוזים ופיקוח על הביצוע.
    12. סיוע לפיקוח האזורי על פי הצורך.
    13. ביצוע כל מטלה נוספת בהתאם לאופי התפקיד ועל פי דרישת המנהל הישיר.
    ניתן להגיש מועמדות עד ליום ראשון, י"ט אדר א', 24.02.2019
    דרישות:
    השכלה: השכלה אקדמאית בתחום: אכיפת חוק או ידיעת הארץ או מדעי הטבע או הגיאוגרפיה, או תחום רלוונטי אחר.
    עדיפות לבעל/ת רקע בתחום.

    עובד/ת פנימי/ת בעל/ת ניסיון של 3 שנים בעבודה עם מבקרים, בעבודות שטח ובתנאי שמתחייב/ת להשלים לימודים אקדמאיים בתוך חמש שנים ממועד תחילת הלימודים וזאת בתיאום עם הממונה הישיר.
    ניסיון: לפחות 3 שנות ניסיון בניהול מבקרים, ניהול צוות גדול או ניהול עבודת שטח או מתן שירות לקהל.

    "עובדים/ות שאינם/ן עומדים/ות בתנאי הסף המפורטים למשרה, יוכלו להגיש מועמדותם/ן למשרה, ואולם אין בכך כדי להתחייב לבחינת מועמדותם/ן למשרה. בחינת מועמדות למשרה של עובדים/ות אשר אינם/ן עומדים/ות בתנאי הסף, תיקבע ע"י ועדה ממיינת מיוחדת שנקבעה לצורך זה בהסכם הקיבוצי"

    כללי:
    כישורים: יכולת ארגונית, ניהול עובדים, תעדוף משימות, תודעת שירות, כושר ביטוי בכתב ובעל פה, אכיפה, אסרטיביות, אמינות, יכולת עבודה בשטח, יחסי אנוש טובים, רישיון נהיגה בתוקף. שליטה מלאה בעבודה במחשב.
    שפות: ידיעת השפה האנגלית ואו שפות זרות נוספות - יתרון.

    דרישות התפקיד כוללות עבודה בימים ובשעות לא שגרתיות ע"פ הצורך.
    איוש המשרה יותנה באישור משטרת - ישראל על העדר רישום פלילי, לצורך קבלת סמכויות אכיפה.
    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    5225289
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    5 ימים
    מיקום המשרה: ירושלים
    היקף המשרה: משרה מלאה ועבודה זמנית
    התפקיד כולל:
    1. מימוש אסטרטגיית תוכן של הארגון ברשתות חברתיות: פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב ועוד.
    2. איסוף הפעילויות ויצירת גאנט חודשי רשותי לפעילות ברשתות החברתיות.
    3. כתיבת פוסטים לדפי פייסבוק, אינסטגרם ועוד.
    4. ניטור שוטף של הרשתות החברתיות וקידום יוזמות ופעילויות ליבה בהתאמה.
    5. שיח דו כיווני עם הציבור באמצעות הפלטפורמות הדיגיטליות.
    6. תפעול קמפיינים ממומנים בכלים הדיגיטליים בשילוב חברת הדיגיטל.
    7. ניהול ההיבטים הטכניים של הכלים הדיגיטלים.
    8. ניהול ועבודה מול ספקים חיצוניים - משרדי פרסום, יח"צ, חברות הפקה ומעצבים גרפיים.
    פעילויות נוספות הקשורות בתחום טיפולו/ה ולפי הוראת הממונה הישיר.
    ניתן להגיש מועמדות עד ליום שני כ"ז אדר א', 4.3.2019
    דרישות:
    השכלה: תואר ראשון יתרון.

    ניסיון: ניסיון מוכח בניהול רשתות חברתיות, יכולת כתיבה וניסוח גבוהות, הבנת הכלים הדיגיטליים החדשים יכולת עבודה עם ממשקים וספקים חיצוניים, מוכנות לעבודה מאומצת.

    כישורים: יכולת כתיבה ברמה הגבוהה ביותר תוך התאמה לקהלים ולפלטפורמות השונות, מודעות גבוהה לשירות, יכולת עבודה תחת לחץ, יצירתיות.

    תחילת העסקה בסוף מרץ/תחילת אפריל.
    איוש המשרה יותנה באישור משטרת - ישראל לצורך בדיקת מרשם פלילי.
    המעוניינים/ות ישלחו קורות חיים הכוללים פרטים אישיים וניסיון תעסוקתי, וכן תעודות השכלה.
    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    5227396
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    2 ימים
    מיקום המשרה: אשקלון
    היקף המשרה: מספר סוגים
    התפקיד כולל עבודה באתר על פי סידור עבודה והנחיות מנהל האתר או מנהל העבודה בתחומים שלהלן:
    * טיפול וקליטת קהל המבקרים, לרבות מתן מידע, הכוונה, הנחייה והסברה.
    * תפעול הקופה.
    * תפעול חניון לילה.
    * שמירה על תקינות המתקנים באתר ואחזקתם.
    * פיקוח על ערכי טבע ומורשת, פיקוח על השגות גבול, ואכיפת חוקי הרשות.
    * עזרה בנושאי בטיחות, ביטחון וכיבוי אש.
    * ניקיון האתר.
    * כל מטלה אחרת על פי הנחיית מנהל האתר.
    ** העבודה מתאימה גם לסטודנטים/ות / חיילים/ות והשלמת הכנסה.
    ** העבודה עונתית - מרץ עד אוקטובר.
    ** העבודה בעיקר בסופי שבוע וכוללת משמרות לילה.
    דרישות:
    * תודעת שירות, אחריות ואמינות, יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה בצוות, לויאליות, סדר וניקיון, יכולת לעבודה פיזית ומאומצת, יכולת לעבודה תחת לחץ וריבוי משימות, חריצות, נכונות לעבודת שטח.
    * רישיון נהיגה: המשרה מיועדת למועמדים/ות בעלי/ות רישיון נהיגה בוותק של 7 שנים לפחות.
    * העדר רישום פלילי - אישור משטרה להסמכת אכיפה.
    * הגעה עצמאית לאתר.
    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    5229565
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    4 ימים
    מיקום המשרה: ערד ובאר שבע
    היקף המשרה: משרה מלאה
    התפקיד כולל:
    1. אחריות למעקב ולבקרה התקציבית במצדה: הקפדה אחר הפעילות שתעשה בהתאם לחוק, לאתיקה ונהלים. ביצוע בקרה על ההוצאות תוך בחינת חסכון והתייעלות במרחב, בקרה תקציבית שוטפת, רבעונית ושנתית עם מנהל/ת המרחב ו/או סגן מנהל המרחב בהנחיית אגף תקציבים.
    2. ביצוע בקרה על התקציבים התפעוליים של המרחב בשיתוף מנהל/ת המרחב ו/או סגן מנהל המרחב, ביצוע ההתאמות הנדרשות מול אגף התקציבים ליצירת הלימה בין היקף הפעילות לבין התקציבים התפעוליים.
    3. אחריות להפעלת מערכת רכש (הפריורטי): הקלדת דרישת רכש והזמנת רכש ושליחתו לספק. מעקב עד לקבלת החשבונית, הכנסת ספקים חדשים - בקרה ומעקב בהתאם לנהלי הרשות.
    4. הפקת דוחות רבעוניים ושנתיים.
    5. ריכוז ובקרה של בקשות מרחב מצדה לוועדות השונות ברשות (כגון: מכרזים, רכישות, צוות כלכלי).
    6. ריכוז וועדות הצעות מחיר אל מול המחוז.
    7. גביה - מעקב הוצאת דרישות תשלום וגביה אל מול חטיבת מנהל.
    8. תקבולי האתר - בחינת מערך התקבולים של האתר אל מול התכנון התקציבי וההתקשרויות.
    9. בחינת מערך הספקים מתוך כוונה לבחון התקשרויות ומכרזים ברמה מרחבית.
    10. סיוע בבקרה וניתוב הוצאות כדוגמת ניתובי שכר, הוראות קבע.
    11. אחריות לתיאום מול חטיבת מנהל וכספים ובכללם ריכוז בקשות מרחביות (בתיאום מול מנהל/ת המרחב ו/או סגן מנהל המרחב) לדיון בנושאי תקציב ומשקים סגורים, מעקב אחר הנחיות המטה בנושאי תקציב ויישומן.
    12. כל מטלה נוספת הקשורה באופי התפקיד ולפי הוראות המנהל הישיר.
    13. עזרה בניהול אדמיניסטרטיבי של האתר.
    14. ביצוע כל מטלה נוספת בהתאם לאופי התפקיד ועל פי דרישת הממונה הישיר.
    ניתן להגיש מועמדות עד ליום שלישי, כ"א אדר א', 26.02.2019
    דרישות:
    השכלה: מנהל/ת חשבונות דרגה 1+2 שליטה באקסל ברמה גבוהה, תואר ראשון מומלץ.
    ניסיון: ניסיון בתחום הנהלת חשבון וניהול משרדי. יתרון - ניסיון בהפעלת מערכת פריורטי.

    למועמד/ת פנימי/ת תינתן אפשרות השלמת לימודי הנה"ח.

    "עובדים/ות שאינם/ו עומדים/ות בתנאי הסף המפורטים למשרה, יוכלו להגיש מועמדותם/ן למשרה, ואולם אין בכך כדי להתחייב לבחינת מועמדותם/ן למשרה. בחינת מועמדות למשרה של עובדים/ות אשר אינם/ן עומדים/ות בתנאי הסף, תיקבע ע"י ועדה ממיינת מיוחדת שנקבעה לצורך זה בהסכם הקיבוצי"

    דרישות כלליות:
    כישורים: יכולת לעבוד באופן עצמאי ובעבודת צוות, יכולת למידה, כושר ביטוי בע"פ ובכתב, ייצוגיות, יוזמה, סקרנות, אסרטיביות, אמינות, יחסי אנוש טובים, ראיה מערכתית והזדהות עם מטרות הארגון.
    הכרות עם תוכנות מחשב (אקסל,וורד, פאואר פוינט) דרישות התפקיד כוללות עבודה בשעות לא שגרתיות.
    איוש המשרה יותנה במעבר מבדק אמינות.
    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    5229734
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    מתוך 2
    חברות דומות שיכולות לעניין אותך

    מי אנחנו?

    חברה בתחום: ממשלתי / ציבורי
    /
    סה"כ עובדים: מעל 100
    רשות הטבע והגנים
    +

    איפה אנחנו נמצאים?