דף הבית » כל החברות »  דרושים עמידר
עמידר

דרושים עמידר

תחום עיסוק
ממשלתי / ציבורי
כמות עובדים
מעל 100
שנת הקמה
1949
מיקום
מספר מקומות

משרות עמידר (13)

הצעות עבודה
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעמידר
מיקום המשרה: חולון
סוג משרה: משרה מלאה
מטלות התפקיד:
1. תפעול שוטף, בקרה ומעקב אחר התקשרויות והסכמים שבאחריות המחלקה (מסגרות תקציב, סכומים כספיים, מימוש אופציות, הארכת תוקף הסכמים, חלוקת העבודות בין הספקים וכו'), בהתאם לנהלי החברה ובאמצעות מערכת ה פריורטי.
2. ביצוע תהליכי ייזום של דרישות רכש למכרז/פטור במכרז וכן הכנה וריכוז כל המסמכים הנדרשים לצורך כך (אפיונים, תיקני איכות, רשימת פריטים, מסמכי תכולת העבודה) והקלדתן במערכת ה- פריורטי.
1. ליווי תהליך המכרז/פטור ממכרז בסיוע למחלקת מכרזים והתקשרויות ובשיתוף הרפרנטים המקצועיים: עדכון מסמכי המכרז לפי הצורך, הצגת הנימוקים המקצועיים, מילוי שאלוני איכות במערכת ה- פריורטי,סיוע בהכנת הפניה לוועדה המכרזים.
2. הקמת הזמנות משיכה מההסכמים שבאחריותו על בסיס דרישות רכש המנותבות אליו במערכת ה-פריורטי
3. במידת הצורך, ביצוע דיווחי קבלה במערכת ה- פריורטי כנגד שירותים שסופקו בגין הזמנות הפתוחות.
4. סיוע בגיבוש תוכנית עבודה שנתית תקציבית, מכרזים והתקשרויות, לרבות בקרה ומעקב אחר יישומה המחלקה.
5. ביצוע בקרה שוטפת על שימוש בהסכמים שבאחריותו, בהתאם לייעודם ובהתאם לתנאי החוזים והתעריפים.
6. סיוע בניהול ובקרה על ניצול סעיפי התקציב שבאחריות מחלקת לוגיסטיקה ורכש (ציוד משרדי, ביגוד, גניזה, דואר, כיבודים, תחזוקת משרדי החברה וכו) - באמצעות דוחות ושאילתות מערכת ה-פריורטי.
7. ייזום פניה במערכת ה-פריורטי להקמת רשומות- אב פריט הנחוצות לצורך השלמת רשימת הפרטים בדרישת הרכש.
8. במקרה הצורך פניה באמצעות המערכת ה-פריורטי למנהל הכספים לצורך פתיחת ספק במערכת ה-פריורטי.
9. סיוע בניהול תכנון, ביצוע ומעקב אחר תכנית ההתקשרויות השנתית עבור מנהל הון אנושי.
10. סיוע בניהול, בקרה ומעקב אחרי ניצול תקציבי הרכש והשירותים המיועדים לשימוש מחלקת לוגיסטיקה ורכש
11. סיוע בניהול שוטף (לרבות הוצאת הזמנות משיכה) של הסכמי מסגרת שיוקצו עבורו ע"י מנהלת מחלקת לוגיסטיקה ורכש
12. סיוע בניהול תהליכי בקרה, על ניצול ההסכמי המסגרת המופעלים באחריות המחלקה-ומימושם בהתאם לתנאים המשפטיים המוגדרים בהסכמים והמסגרות התקציביות והכספיות המאושרות.
13. משימות נוספות בהתאם להחלטת מנהלת מחלקת לוגיסטיקה ורכש.
דרישות:
1. ניסיון דומה ברכש
2. יכולת וניסיון בבקרה ומעקב אחר משימות.
3. ניסיון עם מערכת פריורטי יתרון משמעותי
4. ניסיון עם מכרזים והתקשרויות יתרון משמעותי
5. הכרות עם מערכות מחשב, אופיס, אקסל -חובה.
6. יכולת עבודה עצמאית בביצוע תפקידו, אחראי, דייקן, בעל יכולת עבודה בתנאי לחץ, בעל יחסי אנוש טובים.
7. העדיפות לעובדים בעלי ניסיון מערכת פריורטי.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8421594
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעמידר
מיקום המשרה: חולון
סוג משרה: משרה מלאה
תיאור תפקיד כללי:
ביצוע וטיפול שוטף בתהליכי רישום וניהול זכויות דיירים במרכז נכסים הפועל כחברה משכנת. הרכז/ת מהווה גורם מקצועי ותפעולי מול דיירים, עורכי דין וגורמים חיצוניים, ותומך/ת בניהול השוטף של רישומי זכויות, העברת זכויות, רישום עיקולים, צווים, משכנתאות ועו"ד, מטפל בפניות ומתן שירות מקצועי לדיירים ומפיק אישורי זכויות.

תחומי אחריות ומשימות עיקריות:
אחריות לרישום ועדכון שוטף של מצב הנכסים במרחב ובכלל זה:
1. קבלת פניות דיירים ומתן מענה מקצועי בתחום רישום והעברת זכויות.
2. ביצוע פעולות הכנה להעברת זכויות בדיקות מקדמיות של מסמכים וחתימות.
3. טיפול במסמכים נלווים (חוזים, אישורי תשלום, שטרי מכר, ייפויי כוח וכד') והכנתם לרישום.
4. ריכוז נתונים והזנת מידע במערכות הרישום הממוחשבות של המרכז.
5. תיאום בין בעלי זכויות, עורכי דין, שמאים ורשויות לפי הצורך.
6. מעקב אחר סטטוס בקשות ודיווח שוטף למנהל/ת המרכז.
7. סיוע בביצוע ביקורות פנימיות ועמידה בדרישות רגולציה.
8. ניהול תיקים פיזיים וממוחשבים באופן מדויק ושיטתי.
9. ביצוע כל משימה או הנחייה רלוונטית לתפקיד, אשר תינתן באמצעות המנהל הישיר ו/או העקיף.
דרישות:
1. תואר ראשון/הכשרה מקצועית רלוונטית יתרון.
2. ניסיון נדרש
ניסיון של שנה לפחות בעבודה אדמיניסטרטיבית/שירותית חובה.
ניסיון קודם בתחום המקרקעין/חברות משכנות יתרון משמעותי.
3. ידע במערכות מחשב - שליטה מלאה ביישומי Office, בדגש על Outlook ו-Excel.
4. יכולת למידה מהירה, דיוק בפרטים, שירותיות ויכולת עבודה עצמאית. כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל פה.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8432336
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעמידר
מיקום המשרה: חולון
סוג משרה: משרה מלאה
תיאור תפקיד כללי:
1. תכלול וביצוע אינטגרציה בין כל תחומי הפעילות באגף.
2. ביצוע בקרה ומעקב על משימות באחריות אגף אכלוס (ביקורי מעגל, פינוי פולשים, אכלוס וכד').
3. סיוע בפיקוח ובקרה על ספקי השירות בבתי גיל זהב (דוחות, איכות, עמידה בהסכמים, תשלומים).
4. בחינה ועדכון נהלי האגף.
5. מענה ואסקלציה לפניות המתקבלות מהשטח.
6. כתיבת פרוטוקולים ומעקב אחר ביצוע משימות העולות בפורומים השונים.
7. סיוע בבחינת איכות העבודה המתבצעת בבתי גיל הזהב ע"י ממשקים שותפים (תפעול, סגנים, רכזות כספים).
8. ריכוז קריאות שרות, בקשות לפיתוח ואחריות והעלאת צרכים למול מנהל טכנולוגיות.
9. טיפול ומענה לפניות ציבור באחריות האגף.
10. בניית הדרכות מקצועיות לבעלי עניין בתחומים עליהם אחראי האגף בשיתוף מנהלי המחלקות הרלוונטיות.
11. ניהול מתכלל מקצועי כולל בקרת עמידה ב- SLA, תכנון מול ביצוע.
12. ריכוז והכנת חומרים לדיונים מקצועיים.
13. הובלת תהליכי שיפור שירות בתחומי אכלוס דיור והגיל השלישי.
14. תחקור וניתוח מסקנות מתוך מערכות BI ואקסל, הצלבת מידע והצגת דו"חות למנהלת האגף.
15. יישום תובנות והסקת מסקנות על פי נתוני בקרה ומעקב ובקרה על יישום המסקנות.
16. משימות פרויקטאליות מזדמנות בהתאם לצרכי האגף.
17. יציאות לביקורים ובקרות בשטח, בתי גיל זהב, מקבצי דיור ומרכזי שירות.
18. סיוע לכל מטלה, משימה והנחייה אשר תידרש בקשר לתפקיד ו/או על פי הנחיות הממונה.
דרישות:
1. תואר ראשון המוכר על ידי מוסד אקדמי, רישיון נהיגה חובה
2. ניסיון בעבודות מטה וניהול פרויקטים מקצה לקצה
3. ניסיון ניהולי של 3 שנים לפחות בהפעלת 2 עובדים.
4. ניסיון בעבודה על מערכות BI ומאגרי נתונים גדולים ובניית דו"חות בכלי ניתוח מידע (יתרון).
5. ניסיון בעבודה עם מערכות ניהול ידע, מערכת ניהול פניית לקוחות, מערכות ניהול ידע ובקרה (יתרון).
6. ניסיון אנליזת והצגת נתונים, בקרה, אינטגרציה, עיבוד וניתוח נתונים מעמיק ממספר רב של מערכות.
7. ניסיון ושליטה על EXCEL ויישומי OFFICE.
8. הכרות עם תחומי המקצועיות המטופלים במנהל השירות - יתרון.
9. ניסיון בניהול/ הפעלת ספקים חיצוניים.
10. בעל כושר ארגון וניהול, יוזם, יושר ואמינות, סגנון עבודה עצמאי ויכולת קבלת החלטות.
11. יכולת למידה עצמית, ויכולת הסקת מסקנות, ניתוח נתונים וגיבוש המלצות.
12. יכולת ניסוח טובה בעל פה ובכתב, יכולת ניהול אפקטיבי של ממשקים בתוך החברה ומחוצה לה.
13. יכולת עמידה בלחץ ותיעדוף משימות.
14. ראייה מערכתית, יסודיות, יכולת ירידה לפרטים, יכולת אנליטית והסקת מסקנות.
15. יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה בצוות ראש גדול, יוזמה ויכולת לנהל תהליכים באווירה משותפת.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8421587
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעמידר
מיקום המשרה: חולון
סוג משרה: משרה מלאה
1. הכנת תוכנית עבודה שנתית לטיפול בהסרת צווי סכנה וקביעת סדר עדיפויות לטיפול בהם בשיתוף עם מהנדס המחוז. לרבות הקשר עם הרשות המקומית (הוצאת צו סכנה, הסרת צו סכנה, קבלת אישור על ביטול צו סכנה) ועדכון בעלי התפקידים במחוז ובסניף.
2. ביצוע הערכת ליקויים והערכת נזקים בנכסים באזור בגאוגרפי שבאחריותו.
3. ניהול פרויקטים הנדסיים (כתב כמויות, הזמנת עבודה, מסירת עבודה, קבלת נכס-תעודת קבלה ואישור חשבון סופי) במחוז
4. הכנת תוכנית לשיפוץ דירות לפני אכלוס מחדש (פרפלגים או הנגשה). כולל הכנת מפרט עבודה, כתב כמויות ביקורים בשטח.
5. טיפול באחזקה שוטפת בהתאם להנחיות שיקבעו בעמידר. (אחזקה של עבודות מקצועיות ובסכום שיקבע)
6. תמיכה במוקד בכל הקשור לפעילות האחזקה, תמיכה מקצועית בשטח לקבלני האחזקה, פתרון בעיות בטיחות בדירות ובתלונות הדיירים בנושאי הנדסה כולל ביצוע בקרת אחזקה פיזית בשטח.
7. מתן עדות בבית משפט בכל הקשור בנכסים בתחום אחריותו.
8. ביצוע מעקב אחר כל הזמנת עבודה ויוודא עמידת הקבלן בלוז שנקבע בהסכם.
9. ביצוע סקרים הנדסיים במבנים
10. ביצוע בדיקות נכס לאחר שנת בדק,
11. ביצוע עזיבות ביקור בנכס והכנת כתב כמויות בהתאם
12. ביקור אחת לשבוע בדיור מוגן
13. ביצוע כל משימה שתוטל עליו ע"י מנהל ההנדסה המחוזי.
דרישות:
1. השכלה- הנדסאי בניין - חובה.
2. ניסיון כמפקח הנדסה / מנהל פרויקטים בתחום ההנדסי מעל שנה - יתרון משמעותי
3. בעל כושר גופני לביצוע משימות המצריכות מאמץ פיזי.
4. כישורים: אחריות, דייקנות, יכולת עבודה בתנאי לחץ, עצמאות בביצוע תפקיד, כושר ניהול, כושר ארגון, ידע בעבודה במערכות ממוחשבות, יחסי אנוש מעולים, יכולת ניהול מו"מ, בעל כושר שכנוע, אסרטיבי,

סמכויות בעל תפקיד:
כפי שהוגדר בנהלי החברה.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8422586
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעמידר
מיקום המשרה: חולון
סוג משרה: משרה מלאה
תיאור כללי של התפקיד:
1. ניהול צוות עובדים משפטי בתחום הגבייה.
2. הכנה ובדיקת חובות המתאימים להגשת תביעות.
3. הפקת כתבי תביעה, טופס מובנה של הוצל"פ 868.
4. הצפה של תהליכים הדורשים שינוי / עדכון / שיפור הן בתפעול הפעילות והן במערכות המידע.
5. יזום ושיפור תהליכי עבודה בתחום הגבייה והמשפטי כולל איחוד נהלים ועדכונם השוטף.
6. תמיכה והנחיה מקצועית לחטיבות/לסניפים והוצאת הנחיות מקצועיות לשטח בתחום.
7. בניית תוכניות עבודה למחלקה, בקרה ופיקוח.
8. דוחות שגויים, תחקירים, בקרות, פורטל.
9. מענה לפניות הציבור.
10. סיוע ובתמיכה בסניפים והמחוזות.
11. ריכוז חומר והכנת מצגות בנושא גבייה.
12. כל משימה ו/או הנחייה בתחום הרלוונטי, הניתנת על ידי ראש אגף גבייה.
דרישות:
1. תואר ראשון במשפטים ממוסד המוכר ע"י המל"ג, או בעל/ת תואר מחול שלגביו התקבל אישור שקילות לתואר ראשון במשפטים מטעם הגף להערכת תארים במשרד החינוך- חובה
2. בעל/ת רישיון בעריכת דין בישראל וחבר בלשכת עורכי הדין חובה
3. ניסיון של לפחות חמש שנים כעורך דין, יתרון לתחום עיסוק הרלוונטי בגבייה
4. ניסיון ניהול צוות עובדים של שני עובדים ומעלה
5. ניסיון בתפעול מערכות מיידע משפטיות
6. ניסיון בעבודה עם מערכות משפטיות, נט המשפט /או ומערכות מידע ניהוליות
7. נכונות לנסיעות לסניפים בכל הארץ ולמחוזות לצרכי הדרכה/בקרה/סיוע
8. שליטה ביישומי OFFICE, לרבות EXCEL ו POWER POINT.
9. כישורים אישיים:
יכולת עבודה תחת לחץ
הספק עבודה גבוה תוך יסודיות ודייקנות.
נכונות לעבודה גם בשטח בעת הצורך.
חריצות ונכונות לשעות עבודה מרובות.
בעל/ת כושר הבעה בכתב ובעל פה תוך התרכזות בעיקר
יכולת הבחנה בין עיקר לטפל
יחסי אנוש ויכולת עבודה משותפת כצוות
יכולות הדרכה
בעל/ת יכולת למידה מהירה
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8414418
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעמידר
מיקום המשרה: חולון
סוג משרה: משרה מלאה
תחומי אחריות ומשימות עיקריות:
1. ניהול ובקרת תוכניות עבודה ותקציבים, לרבות הצגת דוחות ונתונים לגורמים בכירים בחברה בהתאם לצורך.
2. ניהול עובדי מטה האגף לצורך מתן מענה ותמיכה למרכזי ההנדסה ומתן פתרונות לחסמים תפעוליים.
3. הובלה של תהליכי בקרה, דיווח ושיפור תהליכים באמצעות מטה האגף, לרבות ריכוז המענה לביקורות פנים ומבקר החברה, כולל תיעוד, הפקת לקחים ויישום המלצות.
4. ריכוז ממשקי עבודה עיקריים בהובלה של מנהלי המחלקות במטה האגף: מינהל הכספים, מרכז רכש מינהל תפעול, אגף השירות, מנהל משפטי, מנהל הון אנושי, אגף הדוברות ומבקר החברה.
5. פיתוח, הנחיה, הטמעה, ליווי ובקרה של תחום נהלי עבודה, באמצעות מחלקת תורה ופיקוח, לרבות ניהול מאגרי ידע מקצועיים, תיעוד לקחים מפרויקטים ותחקירים.
6. ממלא/ת מקום ראש האגף בהיעדרו.
7. כל משימה ו/או מטלה שתינתן על ידי ראש אגף הנדסה ומהנדס ראשי ורלוונטי לתפקיד
דרישות:
1. השכלה: תואר ראשון הנדסה / אדריכלות / לוגיסטיקה / ניהול / תחום טכני - חובה
2. ניסיון בניהול ישיר של לפחות חמישה עובדים במשך שלוש שנים, מתוך השבע שנים האחרונות - חובה
3. הכשרה בתחומי ניהול פרויקטים / מערכות (תעודות PMP, קורסים ניהוליים, Lean וכו') יתרון.
4. ניסיון בניהול מקצועי של לפחות חמש שנות ניסיון בניהול מערכות הנדסה / בינוי / תחזוקה / תשתיות - חובה
5. ניסיון מוכח בבקרה תקציבית, הכנת דיווחים וניהול ממשקים, יכולת ניסוח מסמכים וניתוח סטטוס.
6. שליטה מלאה ביישומי OFFICE ו-BI, היכרות עם Priority יתרון.
7. ניסיון בתחומי האחזקה, הפעלת קבלנים, הפעלת שירותי אחזקה ו/או מוקד שירותי אחזקה- יתרון.
8. יתרון משמעותי להיכרות עם נהלים וניסיון בכתיבת נהלים, תקציבים והתקשרויות בגופים ציבוריים.
9. נכונות ויכולת לניידות לצורך פיקוח ובקרת שטח באתרים בפריסה ארצית (רישיון נהיגה חובה).
10. כישורים נדרשים: כושר ארגון ויכולת תכנון והסקת מסקנות, ניתוח והובלת תהליכים באופן עצמאי; יכולות עבודה עצמאית לצד שיתוף פעולה, יחסי אנוש מצוינים; ראייה מערכתית; בקרה ומעקב אחר מטלות, יכולת קבלת החלטות, חשיבה רוחבית והובלת שיפור תהליכים.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8414420
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעמידר
מיקום המשרה: חולון
סוג משרה: משרה מלאה
דרוש /ה מנהל/ת הנדסה מרכז
מיקום חולון ובאזור המרכז

משימות עיקריות בתפקיד:
1. ניהול מרכז ההנדסה בהתאם לנהלים ותוך שמירה על מנהל תקין
2. סמכות מקצועית וניהולית בכל תחומי ההנדסה במרכז.
3. בניית תוכניות עבודה למפקחים ורכזי ההנדסה בנושאי הנדסה כולל מעקב אחר ביצוע.
4. ניהול מרכז ההנדסה ומפקחי העבודה ברמה יום יומית ובקרה על ביצוע עובדי מרכז ההנדסה.
5. פיקוח ובקרה על חלוקת העבודה בין הקבלנים ומפקחי העבודה.
6. פיקוח ובקרה על איכות עבודת הקבלנים והמפקחים.
7. ביצוע בקרות עפ"י הנדרש בנהלים.
8. ניהול פרויקטים מיוחדים ונושאים נוספים בהתאם לצורך ולהחלטת מנהליו
9. גורם מקשר בין מרכז ההנדסה למטה אגף הנדסה.
10. אישור פרויקטים מסכום שייקבע במדיניות עמידר לפני ביצועם וקיום ועדות לאישור תקציבים עפ"י הנהלים.
11. פיקוח תקציבי וניוד תקציבים בתחומי עבודתו לצורך ביצוע פרויקטים.
12. פעילות הסדרה וקשר שוטף מול הרשויות בהיבטי הנדסה, היתרי בניה, טיפול בהסרת צווי סכנה וכיו"ב ודיווח לממונה.
13. קבלת נכסי עמידר חדשים במרחבו (כולל דירות נ"ר).
14. סיוע ומענה בנושאי הנדסה למרכזי השירות.
15. בקרת עמידה ב-SLA.
16. כל משימה ו/או מטלה שתינתן על ידי ראש אגף הנדסה ומהנדס ראשי ורלוונטית לתפקיד
דרישות:
1. השכלה- מהנדס/ת או הנדסאי/ת בתחום בניין/ אזרחי - חובה
2. ניסיון ניהולי ישיר של צוות עובדים מתחום ההנדסה - חובה
3. בעל/ת ניסיון של 7 שנים בתחום ההנדסה
4. בעל/ת ניסיון ניהולי מקצועי של 5 שנים בתחום הבניה/שיפוצים/אחזקת מבנים/הנדסה
5. היכרות מעמיקה עם התקן הישראלי לבניה
6. ידע בתקנות חובת המכרזים
7. ניסיון בעבודה מול רשויות מקומיות והכרת חוקי התכנון והבניה
8. בעל/ת ניסיון בעבודות ביצוע ובעבודות גמר
9. ידע נדרש במערכות מחשב או כישורים טכניים אחרים יישומי OFFICE. נכונות לניידות ברחבי הארץ
10. כישורים: כישורי ניהול והפעלת צוות עובדים, יחסי אנוש טובים ויכולת ניהול משא ומתן, כושר הבעה בכתב ובעל פה,
כושר ביצוע ויכולת בקרה ופקוח, חשיבה מעשית, אסרטיביות, יצירתיות, יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8414419
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעמידר
מיקום המשרה: חולון
סוג משרה: משרה מלאה ועבודה זמנית
תיאור תפקיד כללי: ביצוע וטיפול שוטף בתהליכי רישום וניהול זכויות דיירים במרכז נכסים הפועל כחברה משכנת. הרכז/ת מהווה גורם מקצועי ותפעולי מול דיירים, עורכי דין וגורמים חיצוניים, ותומך/ת בניהול השוטף של רישומי זכויות, העברת זכויות, רישום עיקולים, צווים, משכנתאות ועו"ד, מטפל בפניות ומתן שירות מקצועי לדיירים ומפיק אישורי זכויות.
תחומי אחריות ומשימות עיקריות:
אחריות לרישום ועדכון שוטף של מצב הנכסים במרחב ובכלל זה:
1.קבלת פניות דיירים ומתן מענה מקצועי בתחום רישום והעברת זכויות.
2.ביצוע פעולות הכנה להעברת זכויות בדיקות מקדמיות של מסמכים וחתימות.
3.טיפול במסמכים נלווים (חוזים, אישורי תשלום, שטרי מכר, ייפויי כוח וכד) והכנתם לרישום.
4.ריכוז נתונים והזנת מידע במערכות הרישום הממוחשבות של המרכז.
5.תיאום בין בעלי זכויות, עורכי דין, שמאים ורשויות לפי הצורך.
6.מעקב אחר סטטוס בקשות ודיווח שוטף למנהל/ת המרכז.
7.סיוע בביצוע ביקורות פנימיות ועמידה בדרישות רגולציה.
8.ניהול תיקים פיזיים וממוחשבים באופן מדויק ושיטתי.
9.ביצוע כל משימה או הנחייה רלוונטית לתפקיד, אשר תינתן באמצעות המנהל הישיר ו/או העקיף.
דרישות:
עדיפות תינתן למועמדים עם מוגבלות.
1.השכלה - 12 שנות לימוד לפחות. תואר ראשון/הכשרה מקצועית רלוונטית יתרון.
2.ניסיון נדרש
ניסיון של שנה לפחות בעבודה אדמיניסטרטיבית/שירותית חובה.
ניסיון קודם בתחום המקרקעין/חברות משכנות יתרון משמעותי.
3.ידע במערכות מחשב - שליטה מלאה ביישומי Office, בדגש על Outlook ו-Excel.
4.יכולת למידה מהירה, דיוק בפרטים, שירותיות ויכולת עבודה עצמאית. כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל פה.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8414404
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעמידר
מיקום המשרה: חולון
סוג משרה: משרה מלאה
תיאור המשרה:
אינטגרציה בין פניות אחזקה מול הקבלנים והלקוחות.
ניהול קבלנים, בקרה על עבודת קבלנים, עמידה ב-SLA וניהול חשבונות.
מתן יעוץ מקצועי לנציגי מוקד השירות.
הפעלת המפקחים במרכזי הנדסה.
העבודה הינה עבודה משרדית.
דרישות:
עדיפות תינתן למועמדים עם מוגבלויות.
- 12 שנות לימוד.
- נכונות לעבודה בימי שישי (אחת לחודש).
- נכונות לעבודה משרדית במוקד בחולון.
- מיומנות בעבודה על מחשב ויישומי OFFICE.
- רקע בהנדסה (חשמל, בניין, אדריכלות) יתרון.
- היכרות עם עבודה של מוקד שירות ושירותיות גבוהה יתרון.

* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8414414
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעמידר
מיקום המשרה: חולון
סוג משרה: משרה מלאה
תיאור כללי של התפקיד:
1. אחריות ניהול, מימוש ובקרה על תכנית עבודה שנתית לתחזוקת המערכות האלקטרומכניות ע"פ חוק, תיעוד אישורים נדרשים ע"פ דין, טיפול בתקלות ע"י קבלני שירות, ניהול מסגרת תקציבית ותיאום מרכזי ההנדסה (מעליות, גנרטורים, מערכות גלוי וכבוי אש, משאבות, שערים, וכיו"ב).
2. אחראיות על ניהול ההסכמים בתחומי המערכות האלקטרו-מכאניות: מערכות מתח נמוך, שערים, מיזוג אויר, מעליות וכד', עדכון מפרטים מקצועיים להתקשרויות קבלנים, יועצים ומתכננים.
3. הנחיה מקצועית וביצוע הדרכות בהתאם לצורך בתחומי החשמל והמערכות האלקטרו-מכאניות למפקחים ולבעלי תפקידים רלוונטיים אחרים בחברה.
4. בקרת תכן ושטח על עבודות חשמל ומערכות באגף הנדסה, לרבות הובלת למידה ארגונית בתחום החשמל והמערכות.
5. אחראיות על הפעלת מתכננים לתכנון מתקני חשמל ומכונות, לרבות בקרת תכן בהתאם לצורך.
6. תיאום מול משרד הבינוי והשיכון וגורמי ממשלה רלוונטיים אחרים (משרד העבודה), לרבות הכנת תקציבים, ביצוע בקרה תקציבית והבטחת עמידה ביעדים בתחום האחזקה וההתקנה של מערכות אלקטרו-מכאניות.
7. אחראיות להשגת ושימור אישורי כב"ה לבתי גיל הזהב מול הרשויות והגורמים המוסמכים.
8. אחראיות להתקנות ותחזוקת מערכות כבוי אש, ציוד כבוי אש מטלטל במשרדי החברה ובתי גיל הזהב בניהול החברה.
9. אחראיות לניהול הביצוע של בדיקות חשמל תקופתיות בכל משרדי עמידר ובתי גיל הזהב ע"פ חוק.
10. POC מול חברת החשמל, לרבות טיפול בחיבורים, שדרוגים, צרכנות, תקינות מדידות ואירועים חריגים.
11. משימות נוספות בתחום הבטיחות באש, התקנת גלאי עשן בדיור הציבורי, השתתפות בוועדות בטיחות והכנת חומרים רלוונטיים.
12. כל מטלה ו/או משימה אשר רלוונטית לתפקיד ותינתן על ידי ראש אגף הנדסה ומהנדס ראשי.
דרישות:
1. תואר בהנדסת חשמל או הנדסאי/ת חשמל, ממוסד המוכר עי המועצה להשכלה גבוהה - חובה
2. רישיון חשמל חשמלאי/ת ראשי/ת לפחות - חובה
3. ניסיון מוכח של 5 שנים לכל הפחות בתחום של הפעלת קבלנים וספקים לביצוע שירותי תחזוקה למערכות מבנה או מערכות אלקטרו-מכניות, כגון: מעליות, מערכות מיזוג אויר, מע' גלוי וכיבוי אש, תאורה, שערים וכיו"ב, לרבות כתיבת מפרטים טכניים, אישור חשבונות קבלנים וספקים.
4. ניסיון קודם של 3 שנים לפחות בניהול אנשים ו/או ניהול פרויקטים בתחום החשמל ומערכות אלקטרומכניות - יתרון.
5. יתרון להיכרות עם עבודה במסגרת נהלים מוסדרים בארגון ציבורי או ממשלתי, כולל נהלים תקציביים ותהליכי בקרה.
6. כשירות פיזית וניידות נדרשת נכונות ויכולת לניידות לצורך פיקוח ובקרת שטח (רישיון נהיגה חובה).
7. היכרות עם מערכת Priority יתרון.
8. תכונות אישיותיות עצמאות, אחריות, דייקנות וירידה לפרטים, סדר וארגון, יכולת תיעדוף משימות ועבודה בתנאי לחץ, יחסי אנוש טובים, נקיטת יוזמה ויכולת ניהולית, פרזנטציה.
9. ידע נדרש במערכות מחשב או כישורים טכניים אחרים יישומי OFFICE.

* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8414406
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
דף הבא
מתוך 2

עוד עלינו