דף הבית » כל החברות »  דרושים Agilina
Agilina

דרושים Agilina

תחום עיסוק
מש"א / הדרכה / השמה / בתי תוכנה
כמות עובדים
1-10
מיקום
מספר מקומות

משרות Agilina (6)

הצעות עבודה
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה
משרה מלאה במשמרות בוקר+ערב [יש אופציה במידה ורוצים לעבוד גם בשישי בבוקר], צפון ת"א
לא נדרש ניסיון קודם - מתאים לבוגרי קורס רלוונטי בתמיכה טכנית מהאזרחות או מהצבא.

תיאור התפקיד:
קו ראשון לתקלות כיתה ומשרדים.
מתן שירות ותמיכה לכלל עובדי המכללה באופן פרונטלי, טלפוני ובאמצעות השתלטות מרחוק
אפיון ופתרון תקלות בנושא חומרה, תוכנה ורשת
בדיקה יומית של ציוד המולטימדיה בכיתות ובחדרי הישיבות
טיפול בציוד קצה כגון מדפסות, סורקים וטלפונים
הדרכת משתמשי קצה
דרישות:
דרישות התפקיד:
בוגר/ת קורס אזרחי או צבאי בתחום התמיכה הטכנית/ Help desk - חובה
שליטה ביישומי office
ידע ושליטה בתפעול ובפתרון תקלות, התקנת מערכות הפעלה win10, win11 על גבי מחשבים ניידים ונייחים
שליטה בציוד קצה כגון מדפסות, סורקים וטלפוניה
ידע בסיסי ב-exchange וב- active directory
ידע בסיסי ברשתות ובציוד אור-קולי.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים
יכולת עבודה תחת לחץ המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8319265
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
מיקום המשרה: יקנעם ותל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה
הובלה וניהול של צוות קניינים במספר אתרים, כולל ניהול ביצועים, פיקוח על משימות ותהליכים, חניכה והדרכה

   ( C -Level)  ניהול מו"מ בעברית ובאנגלית מול בעלי עניין בכירים, עד לרמת הנהלה בכירה 

ניסוח ויישום של הסכמים מסחריים ומשפטיים, שיתוף פעולה עם המחלקה המשפטית, מענה למכרזים ותמחור מוצרים ושירותים מורכבים

ניהול קשרי ספקים, עם דגש על שותפים אסטרטגיים, פיתוח ותחזוקה של שיתופי פעולה ארוכי טווח וזיהוי מקורות רכש חדשים ואיכותיים

פיתוח ויישום נהלי רכש, הובלת שיפורי יעילות ואיכות לאורך מחזור הרכש כולו

שיתוף פעולה עם יחידות עסקיות ופונקציות מטה שונות בחברה

פיקוח על תהליכי בקרת איכות ספקים והבטחת עמידה בסטנדרטים הארגוניים

ניהול תקציבי רכש ופעילות רכש תוך בקרה פיננסית הדוקה, כולל ניהול תזרים מזומנים ומלאי

עבודה צמודה עם צוותי ההנדסה לאפיון דרישות טכניות, הערכת פתרונות טכנולוגיים ובחירת ספקים בהתאם לשיקולים הנדסיים ומסחריים
דרישות:
תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול / כלכלה / מנהל עסקים (תואר שני יתרון)

ניסיון מוכח של לפחות 5 שנים בניהול רכש בחברה מסחרית חובה

ניסיון ברכש של רכיבים טכנולוגיים/הנדסיים מורכבים יתרון

יכולת ניתוח מפרטים טכניים/הנדסיים ועבודה מול ספקים טכנולוגיים
ידע בדיני חוזים ומשפט מסחרי יתרון

ידע ביבוא ולוגיסטיקה יתרון

שליטה מלאה באנגלית (בכתב ובעל פה)

שליטה מלאה במערכות ERP

יכולת עבודה עצמאית, עמידה בלחצים ועבודה מול ממשקים מרובים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8318969
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
Agilina
Location: Tel Aviv-Yafo
Job Type: Full Time
A leading global communications company is seeking a skilled and detail-oriented Controller to join its finance team. Reporting to the VP Finance, you will play a key role in managing the companys day-to-day financial operations, ensuring accuracy, compliance, and smooth processes across all accounting functions.

Key Responsibilities:
Manage and oversee the companys finance and accounting activities.
Prepare and review accurate financial reports in compliance with relevant standards.
Supervise accounts payable and receivable, bank reconciliations, and payroll processes.
Oversee and coordinate the work of external bookkeepers.
Maintain effective communication and relationships with suppliers.
Requirements:
Certified Public Accountant (CPA) license must.
Previous experience working in one of the Big 4 accounting firms - must.
Minimum 1 year of experience as an Assistant Controller or Controller must.
Proven experience in a global organization significant advantage.
Strong attention to detail, accuracy, and organizational skills.
High proficiency in Excel and strong analytical abilities.
High-level English skills (both written and spoken).
This position is open to all candidates.
 
Show more...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8295151
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: רמת גן
סוג משרה: משרה מלאה
הובלת תהליכים אדמיניסטרטיביים מעניינים וארוכי טווח מול רופאים, מתמחים וממשקים מגוונים בארגון ומחוצה לו. עבודה כחלק מצוות בסביבה נעימה, דינמית ומפתחת!!
דרישות:
ניסיון קודם בתפקידי אדמיניסטרציה חובה
עמידה בלוחות זמנים, תעדוף משימות, סדר וארגון וירידה לפרטים
שירותיות ויחסי אנוש מעולים
ידע בOffice
עברית שפת אם - קריאה, כתיבה ודיבור - חובה, אנגלית ברמה טובה
יכולת עבודה תחת לחץ ומול ממשקים מרובים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8295631
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
עבודה במשרה מלאה במוסד אקדמי בצפון תל אביב

תיאור התפקיד:
אחריות על תפעול ערוצי תקשורת פנים ארגונית מול חברי הסגל
ייזום, עריכה והפצת תכנים בפלטפורמות דיגיטליות (בעיקר פורטל פנים ארגוני)
כתיבת תוכן מגוון בהתאם לצרכים ארגוניים ויצירת פעולות תקשורתיות אפקטיביות
עבודה מול ממשקים שונים במכללה
דרישות:
דרישות התפקיד:
תואר אקדמי חובה
ניסיון בתקשורת פנים ארגונית, שיווק או כתיבת תוכן
אוריינטציה דיגיטלית וניסיון במערכות ניהול תוכן
יכולת התנסחות גבוהה בכתב ובעל פה
יצירתיות, סדר וארגון
יחסי אנוש מצוינים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8315345
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
מיקום המשרה: חולון
סוג משרה: משרה מלאה
גיוס תלמידים להכשרות, רישום ותיאום הכשרות מול משרד העבודה, מתן מענה אישי ופרונטלי לתלמידים ושמירה על תקשורת רציפה, ניהול קשר שוטף עם מרצים ומורי נהיגה, ניהול מערכות שעות, מעקב נוכחות וציונים, הפקת דוחות והזנת מידע במערכות, ליווי תלמידים לאורך שלבי ההכשרה (עיוני ומעשי) ועוד..
דרישות:
ניסיון בתפקידי שירות/תפעול/אדמיניסטרציה
שליטה מלאה ב Office בדגש על Excel
סדר, דייקנות, אחריות ויחסי אנוש מצוינים
תואר ראשון יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8270275
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
דף הבא
מתוך 1

עוד עלינו