לחברה מובילה בעלת מגוון הפתרונות הגדול בישראל לרכישה, השכרה ותפעול של ציוד הרמה לכל
צורך דרוש /ה ראש/ת צוות למפעילי מנוף נייד.
המשרה כוללת:
ניהול תיק לקוחות משמעותיים של החברה תוך ניהול תקשורת שוטפת מולם.
ביקור באתרי הלקוחות לביצוע סקירה לצורך אפיון צרכים ומציאת פתרונות ללקוח.
שימור לקוחות קיימים והגדלת נפח העבודה מולם והגדלת מעגל לקוחות חדשים.
ניהול צוות קטן של מפעילי מנוף הכולל סידור עבודה וטיפול בתקלות.
היכרות מעמיקה עם הכלים תוך הבנה טכנית ותמחור נכון.
היקף המשרה: 5 ימים בשבוע בימים א-ה, 7:30-16:30 נדרשת זמינות טלפונית גבוהה
מעבר לשעות אלו.
עבודה ממשרדי החברה בחיפה ופגישות באתרי הלקוחות בכל רחבי הארץ.
המשרה כוללת רכב.
שכר הולם למתאימים /ות- בסיס+ עמלות.
דרישות:
ניסיון מוכח בניהול צוות קטן.
ניסיון וידע קודם כמפעיל/ת עגורן נייד ב1- מיני עגורן.
הגדלת היקפי העבודה- קביעת פגישות ומתן הצעות מחיר.
ייצוגיות ותודעת שירות גבוה עם אוריינטציה שיווקית.
יכולת ניהול מו"מ
זמינות טלפונית גבוהה גם לאחר שעות העבודה.
רישיון נהיגה בתוקף.
ידע בפריוריטי- יתרון.
*המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.