דף הבית » משרות לפי חברות » סימה מרטין
סימה מרטין

    דרושים סימה מרטין

    המשרות שלנו (10)
    תחום עיסוק
    מש"א / הדרכה / השמה / בתי תוכנה
    כמות עובדים
    11-50

    משרות סימה מרטין

    הצעות עבודה
    מתוך 1
    נמצאו 10 משרות
    3 ימים
    היקף המשרה: בכירים ומשרה מלאה
    לחברה מובילה בתחום האנרגיה הסולרית דרוש /ה סמנכ"ל /ית פרויקטים - משרה בכירה.
    התפקיד כולל:
    ניהול צוות של שישה מנהלי פרויקטים, ניהול תחום השירות והתחזוקה.
    התפקיד משלב עבודת משרד (80% מהתפקיד) ועבודת שטח (20% מהתפקיד).
    עבודה מול לקוחות גדולים עסקיים, השקות פרוייקטים, מפעלים, קיבוצים,חברות בנייה ועוד.
    דרישות:
    מהנדס /ת אזרחי /חשמל /מכונות.
    ניסיון מעל 5 שנים בניהול פרויקטים הנדסיים מורכבים בהיקפים של מעל ל-10 מליון לפרויקט
    ניסיון בתחום הסולארי - יתרון.
    ניסיון מוכח בניהול מו"מ טכני ומסחרי עם ספקים גדולים בארץ ובחו"ל (ציוד, תוכנה ושירותים)
    יחסי אנוש מעולים, יכולת מוכחת בניהול צוות של מנהלים מנוסים.
    בעל/ת יכולת ביטוי בכתב ברמה גבוהה באנגלית ובעברית.
    ניסיון בעבודה עם כלי ניהול ותכנון מתקדמים כגון MS-PROJECT, פריוריטי, אקסל ברמה גבוהה.
    יתרון לבעלי /ות תואר נוסף במנהל עסקים או משפטים. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6119969
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    2 ימים
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    היקף המשרה: משרה מלאה ומשמרות
    לחברה מובילה, דרוש/ה יועץ/ת תאורה למכירות באולם תצוגה.
    עבודה מול אדריכלים, מעצבים, מנהלי פרויקטים ואנשים פרטיים.
    משרה מלאה בשתי משמרות, ללא שבת.
    שכר בסיס 9000 נטו + עמלות
    דרישות:
    חובה ניסיון במכירות פרונטליות (עדיפות לניסיון עיצוב הבית)
    לימודי אדריכלות/עיצוב - יתרון משמעותי.
    ניסיון עבודה עם אדכירלים/מעצבים - יתרון משמעותי. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6135704
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    2 ימים
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לחברת המייצרת ומשווקת גופי תאורה יוקרתיים בהתאמה אישים דרוש /ה מחסנאי /ת /מלקט /ת למשרה מלאה באזור המרכז.
    משרה מלאה, שכר 8000 ש"ח נטו.
    התפקיד כולל: קבלת הזמה.
    איתור הפריטים במחשב.
    ליקוט.
    הכנת מארז מוכן ללקוח.
    דרישות:
    לפחות 12 שנות לימוד.
    ניסיון עבודה במחסן ממוחשב (אפשרי ניסיון צבאי).
    אנגלית בסיסית (לצורך קריאת מפרטים). המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6135763
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 23 שעות
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    היקף המשרה: משרה מלאה ועבודה זמנית
    דרוש /ה אחראי /ת מתנדבים ותרומות לאגף מש"א לתאגיד רפואי במרכז הארץ - החלפה לחל"ד עם אופציה.
    משרה מלאה - 08:00-16:30, נכונות לשעות עבודה נוספות במידת הצורך.
    התפקיד כולל אדמיניסטרציה ותפעול -
    * ריכוז פעילות המתנדבים במרכז הרפואי, הכולל גיוס וקליטה, השמה, שימור, ארגון ימי הדרכה וכנסים למתנדבים, מתן שירות וכו'.
    * טיפול בתרומות המגיעות לבית החולים לטובת עובדי בית החולים.
    * תיאום מול התורמים ומול גורמים פנים ארגוניים.
    * העברת דו"חות.
    * עבודה מול מגוון של מגזרים ואוכלוסיות.
    * כתיבת מכתבי תודה.
    * מתן שירותים פרונטליים וטלפוניים.
    * עבודה במסגרת תקציב, סיוע בסקר צורכי הדרכה שנתי ועוד.
    דרישות:
    ניסיון של שנה לפחות בתפקידי משאבי אנוש (פרט) /גיוס - חובה.
    השכלה אקדמית - חובה.
    הכרות מעמיקה עם תוכנות ה - Office, כולל Excel ברמה טובה - חובה.
    אנגלית - ברמה טובה (קריאה, כתיבה ודיבור) - חובה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6137193
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    1 ימים
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    היקף המשרה: משרה חלקית
    לחברה משפחתית במרכז, דרוש /ה מנהל /ת חשבונות סוג 3 למשרה חלקית (5 שעות ביום).
    שכר 60 ש"ח לשעה.
    תפקיד רחב ומעניין, גמישות בשעות העבודה, שליטה מלאה בכל יישומי המחשב לרבות
    אופיס וחשבשבת.
    יכולת עבודה עצמאית.
    דרישות:
    מנהל /ת חשבונות סוג 3 - חובה.
    נכונות לעבודה חלקית.
    ניסיון של 3 שנים לפחות - חובה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6138563
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    3 ימים
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לאגודה מדעית דרוש /ה מנהל /ת משרד למשרה מלאה - כפיפות למנכ"ל.
    שעות העבודה 8:00 עד 16:30.
    התפקיד כולל:
    ניהול משרד ומתן מענה אדמיניסטרטיבי לפעילות האגודה לרבות ניהול יומן, זימון ישיבות, הכנת מצגות ודוחות.
    מעקג אחר התחייבויות תורמים, אחריות על מנהלות האגודה והצטיידות המשרד, תשלום לספקים ועוד.
    תמיכה בגיוס משאבים, חידוש חברויות, תמיכה בהפקת אירועים וביקורים, תיאום ביקורי אח"מים וכו'.
    דרישות:
    השכלה אקדמית.
    אנגלית ברמה גבוהה
    שליטה מלאה ביישומי האופיס.
    ניסיון של 5 שנים לפחות בניהול משרד בלשכה בכירה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6141392
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    4 ימים
    היקף המשרה: משרה חלקית
    לתאגיד רפואי במרכז הארץ דרוש/ה מזכיר/ה למנהלת מחלקה - 75% משרה
    32 שעות שבועיות, 5 ימי עבודה בשבוע (6.5 שעות עבודה ביום), נכונות לשעות עבודה נוספות במידת הצורך.
    התפקיד כולל:
    * ניהול יומן פגישות מנהלת המחלקה.
    * התקשרויות עם מנהלים אחרים בבית החולים ומחוץ לו.
    * סיוע למנהלת המחלקה במגוון פעילויות המחלקה.
    * תיאום ישיבות.
    * סידורי תורנויות, סידורי כוננויות, סידורי עבודה למחלקה.
    * תיאום תכנית אקדמית, תיאום השתלמויות, כנסים, ימי עיון לרופאי המחלקה.
    דרישות:
    שליטה מלאה ביישומי האופיס - חובה.
    ניסיון באדמיניסטרציה/ מזכירות - חובה.
    ניסיון בארגון רפואי - יתרון משמעותי.
    תעודת מזכירות רפואית - יתרון. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6142620
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 19 שעות
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    היקף המשרה: משרה מלאה
    דרוש /ה מזכיר /ה למערכת עיתון רפואה.
    היקף המשרה- משרה מלאה בימים א'-ה' בין השעות 8:00-16:30.
    התפקיד כולל:
    אחריות תפעולית וביצועית להוצאתו של עיתון הרפואה, החל משלב איסוף המאמרים ועד לעלייה לאוויר של גיליון שלם וערוך המופץ לכלל המנויים והחברים.
    פירוט המשימות השוטפות במסגרת התפקיד:
    * טיפול במאמרים שהוגשו לעיתון ובדיקתם האם עומדים בדרישות המערכת, הכנת המאמרים לישיבת מערכת, שליחת המאמרים סוקרים, קבלת חוות דעת ועדכון המחברים לגבי סטטוס מאמרם.
    * מתן מענה לפניות שוטפות דרך הטלפון /אימייל /אתר האדמין כולל תמיכה טכנית למשתמשי המערכת.
    * השתתפות בישיבת מערכת עם שלושת עורכי העיתון פעם בשבוע (זום/פרונטלי).
    * גיוס מאמרים לגיליונות עתידיים או לגיליונות מיוחדים תוך ביצוע משימות ויישום רעיונות של העורך הראשי.
    * הפקת קבצים תוך מעקב ובקרה אחר נתונים.
    * טיפול במנויים פרטיים וספריות המזמינות את הגיליונות.
    דרישות:
    - ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה.
    - אנגלית ברמה טובה - חובה.
    - יכולת ניסוח בכתב ובע"פ ברמה גבוהה.
    - שליטה טובה ביישומי האופיס.
    - יכולת עבודה בהתאם לנהלים.
    - יחסי אנוש מצוינים. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6145026
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    3 ימים
    היקף המשרה: משרה מלאה ומשמרות
    לחברה בינלאומית בתחום בלדרות אקספרס ולוגיסטיקה דרושים /ות נציגי /ות לקוחות וback office.
    עבודה מלאה בעשייה ומשמעות!
    משרה מלאה במשמרות של 9 שעות כולל שישי שבת (תורנות)
    שכר 10,000ש"ח ברוטו + נסיעות + נוספות ותורנויות סופ"ש
    התפקיד כולל:
    * פיתוח ושמירת קשרי לקוחות
    * ניהול הזמנות
    * בקרה על חיוביים וזיכויים פנימיים
    * בקרת הזמנות מרגע ביצוע ההזמנה ועד הגעתה ליעד.
    עבודה במשמרות כולל משמרות סופ"ש אחת לחודש.
    דרישות:
    * בעל /ת ניסיון בשירות לקוחות - חובה!
    * אנגלית ברמה טובה מאוד - חובה!
    * זמינות לעבודה במשמרות כולל סופ"ש אחת לחודש - חובה!
    * יחסי אנוש מעולים, אדיבות וסבלנות.
    * דיסקרטיות מירבית.
    * אחריות רבה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6146969
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    2 ימים
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לתאגיד רפואי, דרוש /ה כלכלן /ית לאגף כלכלה רפואית - עבודה בצוות.
    משרה מלאה 8:00-16:30.
    ניהול, ניתוח, בנייה ובקרת תקציב המרכז הרפואי על רכיביו השונים.
    ריכוז תכניות עבודה של יחידות המרכז הרפואי - מחלקות רפואיות, הנהלה ומטה לרבות הצגת נתוני הפעילות והנתונים הכלכליים.
    ניתוח פעילות והכנסות המרכז הרפואי.
    בקרה אחר פעילויות המרכז הרפואי בתחומים השונים (ח"נ, מרפאות, אשפוז, מיון).
    ביצוע ניתוחים ובדיקות כדאיות כלכלית להרחבת או הוספת שירותים, שינויי שיטות, התייעלות או רכש ציוד.
    בניית מודלי ניצולות ומכסות פעילות ובקרה אחר היחידות השונות בביה"ח.
    ייעול וחיסכון בתהליכים שונים בתפעול השוטף בביה"ח.
    אפיון וניהול דוחות ודשבורדי BI.
    שותפות בצוות ניהול אקרדיטציה ותכלול פרק הניהול והמנהיגות (JCI).
    שותפות בריכוז הפעילות הפיננסית מול משרד הבריאות - מסגרות תקציב על שינוייו, וקטורי בינוי ותקציב רב שנתי.
    דרישות:
    תואר ראשון בתחום כלכלי (מנהל עסקים, מנהל מערכות בריאות, כלכלה או תעשייה וניהול)
    תואר שני - יתרון.
    הכרות מוקדמת עם מערכת הבריאות (קופות חולים, בתי חולים, משרד הבריאות או האוצר).
    יכולת התמודדות עם מספר משימות במקביל, עבודה בעומס ותחת לחץ.
    יכולת ביטוי והבעה עצמית.
    יכולת להתנהל עצמאית מול מנהלים, בכירים בבית החולים, הנהלת המרכז הרפואי.
    נכונות לביצוע שעות נוספות. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6150709
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    מתוך 1

    איפה אנחנו נמצאים?