דף הבית » משרות לפי חברות » סימה מרטין
סימה מרטין

    דרושים סימה מרטין

    המשרות שלנו (10)
    תחום עיסוק
    מש"א / הדרכה / השמה / בתי תוכנה
    כמות עובדים
    11-50

    משרות סימה מרטין

    הצעות עבודה
    מתוך 1
    נמצאו 10 משרות
     
    משרה בלעדית
    3 ימים
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לתאגיד ציבורי במרכז, דרוש/ה חשב/ת שכר למשרה מלאה 8:00-16:30.
    גישה נוחה ברכבת.
    העבודה הנה בצוות בכפיפות למנהלת שכר של התאגיד.
    התפקיד כולל הכנת שכר מא' עד ת' (בצוות) ובנוסף, בניית והפקת דוחות בתחום השכר, איסוף נתונים, ביצוע בקרות, עבודה מול ממשקים כגון ביטוח לאומי, מס הכנסה ולצד עבודה מול ממשקים פנימיים. מתן שירות לעובדים בגין פניות בנושאי שכר, פנסיה ועוד.
    דרישות:
    תעודת חשב שכר - חובה.
    ניסיון עבודה של 6-7 שנים לפחות כחשב /ת שכר בארגון גדול.
    שליטה באקסל כולל וילוקאפ ופיווט (יתבצע מבדק).
    ידע וניסיון בתשלומי שכר ובחוזי דרוג דרגה - יתרון.
    הכרות עם מערכת מל"מ - יתרון.
    יחסי אנוש מצוינים, דיוק, מקצועיות, יוזמה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6032933
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    3 ימים
    היקף המשרה: בכירים ומשרה מלאה
    לקבוצת חברות מובילה, דרוש /ה מנהל /ת מחלקת טכנולוגיות עסקיות ודיגיטל - התפקיד בכיר, חבר הנהלה.
    מהות התפקיד: אחריות כוללת על כלל המערכות האפליקטיביות והטכנולוגיות בקבוצה.
    הובלת חדשנות.
    תמיכה בכלל משתמשי האפליקציות בארגון.
    אחריות לזיהוי ואפיון צרכים.
    תכנון ושיפור ממשקים ותהליכי עבודה.
    בניית מדיניות ותוכנית עבודה, ניהול תקציב ובקרה.
    מעקב אחר כללן הפרויקטים האסטרטגיים.
    ניהול הובלה וליווי מקצועי של 15 מנהלים וצוותי מערכות מידע.
    דרישות:
    ניסיון ניהול בכיר של 5 שנים בהובלה, הטמעת מערכות גדולות בעלי מאפייני תפעול מוכרבים.
    ניסיון בהטמעת מערכות ERP בארגונים מוכרבים ורב מערכתיים.
    ידע וניסיון בפריטריטי.
    תואר ראשון במדעי המחשב /הנדסת תעשייה וניהול או תואר דומה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6039660
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    2 ימים
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לתאגיד רפואי דרוש /ה מהנדס /ת או"ש למחלקת ארגון ושיטות.
    משרה מלאה - 08:00-16:30 + שעות עבודה נוספות בהתאם לצורך.
    העבודה היא בצוות כפיפות ישירה למנהל המחלקה.
    התפקיד כולל עבודה בשלושה תחומים עיקריים:
    1. מערכות מידע - תכנון והטמעה של מערכות מידע, איסוף וניתוח דרישות, כתיבת אפיונים מפורטים, ליווי הפיתוח, כתיבת תסריטי בדיקות, ביצוע בדיקות מערכת, הדרכה והטמעה.
    2. ארגון ושיטות - שיפור שיטות ותהליכי עבודה, תקינת כ"א, תקינת אמצעים, תכנון מבנים ארגוניים, סימולציות, ניתוחים כמותיים.
    3. תכנון פונקציונלי- הכנת תכניות מבנה פיזי פונקציונלי של יחידות השונות.
    דרישות:
    תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול - חובה.
    ניסיון בתחום האו"ש (לא תפ"י) - חובה.
    שליטה טובה באנגלית ובעברית - חובה.
    ניסיון עבודה עם מערכות ERP.
    ניסיון בכתיבת שאילתות SQL. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6046360
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    2 ימים
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לתאגיד רפואי דרוש /ה מנהל /ת מעבדה למרכז הארצי למניעת זיהומים.
    משרה מלאה - 08:00-16:30.
    התפקיד כולל:
    הובלת קבוצת חוקרים תוך הנחיית צוות המחקר, אחריות על תכנון פרויקטים מחקריים,
    כתיבת גרנטיים, דוחות מדעיים ומאמרים, עיסוק במנגנוני עמידות, ווירונטליות, תמיכה בפיתוח שיטות.
    דרישות:
    תואר PhD בביולוגיה ופוסט דוקטורט - חובה.
    ניסיון בבקטריולוגיה ובשיטות מולקולריות - חובה.
    ניסיון מחקרי משמעותי שהוביל לפרסומים מדעיים.
    יכולת וניסיון בכתיבת טקסטים מדעיים.
    ניסיון בחקר אנטיביוטיקה, אבולוציה ו / או ביואינפורמטיקה - יתרון.
    ניסיון בהובלת צוות חוקרים - יתרון. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6046428
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    2 ימים
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    היקף המשרה: משרה מלאה ועבודה ציבורית / ממשלתית
    לארגון ציבורי במרכז, דרוש /ה מזכיר /ה ללשכה בכירה.
    התפקיד הוא תחת מנהלת לשכה, עבודה על 3 יומנים במביל.
    משרה מלאה + נוספות על פי הצורך, אין גמישות בשעת תחילת העבודה.
    3 פעמים בשבוע 07:00-15:30, פעמיים בשבוע 07:00-17:00.
    התפקיד כולל:
    ניהול יומן הסמנכ"ל, הכנת חומר לישיבות, לו"ז צפוף ולחוץ.
    מענה לפניות נכנסות באמצעי תקשורת שונים: פקסים, דואר, טלפון, מייל
    בקרה ומעקב על משימות אישיות ועדכון הצוות באופן שוטף ובסיום הטיפול תיוק המסמכים
    סיוע בקבלת פניות למוקד שנותן מענה לפניות מהשטח.
    עבודה משרדית נוספת לפי הוראת הממונה ובהתאם לצרכי המשרד.
    דרישות:
    שליטה מצויינת בישומי מחשב Outlook, Word, Excel,.PowerPoint.
    כושר ביטוי ברמה גבוהה בכתב ובעל פה.
    ניסיון מזכירות של 5 שנים לפחות בלשכה בכירה (אפשרי גם מהשירות הצבאי). המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6047062
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    1 ימים
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לתאגיד רפואי במרכז הארץ דרוש /ה מתאם /ת מחקר.
    משרה מלאה - 08:00-16:30 עם נכונות לשעות עבודה נוספות וגמישות בשעות העבודה לפי הדרישה של התפקיד.
    התפקיד כולל:
    עבודת תיאום מחקר קלאסית הכוללת גיוס מטופלים, מילוי CRF, עבודה מול ממשקים רבים במחלקה ומחוץ למחלקה.
    דרישות:
    תואר ראשון / שני בתחום מדעי החיים - חובה.
    תעודת GCP או CRA (ניתן גם כאלה שאמורים /ות לסיים את הקורס) - חובה.
    ניסיון קודם בתיאום מחקרים - יתרון. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6047932
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 20 שעות
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    היקף המשרה: משרה מלאה
    דרוש /ה רכז /ת למוסד להשכלה גבוהה.
    משרה מלאה - 08:00-16:30, יום אחד בשבוע העבודה עד השעה 17:30/18:00,
    ימי שישי אחת לחמישה שבועות החל מהשעה- 08:00-13:00 (משולם כשעות נוספות).
    התפקיד כולל:
    מתן מענה וניהול כלל הפניות של הסטודנטים, תיאום פגישות עם הסטודנטים,
    ליווי מלא של הסטודנטים, מתן שירותים לסטודנטים, רישום לקורסים,
    קשר עם גורמים בהם מתבצעות ההתמחויות, עבודה מול ראשי המחלקות ודיקאן הפקולטה,
    יצירת קשר ישיר מול המרצים.
    דרישות:
    השכלה אקדמית - חובה.
    ניסיון אדמיניסטרטיבי /מזכירותי.
    שליטה מלאה ביישומי ה - Office. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6049515
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 17 שעות
    היקף המשרה: משרה חלקית
    לתאגיד רפואי במרכז הארץ דרוש/ה מזכיר/ת רופאים לאגף הדימות
    80% משרה - 5 ימי עבודה בשבוע, בין השעות 08:00/08:30 עד 14:30/15:00 + נדרשת גמישות לשעות עבודה נוספות
    התפקיד כולל:
    * ריכוז העבודה הקשורה בתפעול המנהלי של אגף הדימות, עבודה מול צוות הרופאים באגף
    * מעקב אחר הטיפול בנושאים השונים עד לסיומם כולל העברה לגורם המטפל וריכוז הנתונים עבור מנהל המחלקה.
    * מענה ומתן שירות לכל הממשקים של אגף הדימות, בכל ערוצי התקשורת (טלפונים, מיילים, פרונטלי), בתוך ומחוץ למרכז הרפואי.
    * סיוע בניהול היומן של מנהל האגף.
    * רישום והקלדת פרוטוקולים מישיבות ומעקב אחר החלטות.
    * ריכוז של ועדות וצוותי עבודה באגף וכן כל משימה נוסת הנדרשת מטעם המנהל.
    דרישות:
    שליטה מלאה בכל תוכנות ה - Office, כולל Outlook, Word, Excel - חובה.
    יכולת הקלדה מהירה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6049988
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 16 שעות
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לתאגיד רפואי דרוש /ה מעבד /ת נתונים למרכז הארצי למניעת זיהומים.
    משרה מלאה - ימים א' - ה', 08:00-16:00.
    התפקיד כולל:
    ניתוח ואיסוף, עיבוד וניתוח נתונים ממקורות שונים, התפקיד עוסק בניהול דוחות אקסל, תחזוקת בסיסי נתונים, הפקת דוחות והכנת מצגות.
    דרישות:
    * ידע מתקדם באקסל.
    * עבודה עם בסיסי נתונים טבאליים ו/ או ACCESS.
    * ידע בהכנת מצגות POWERPOINT.
    * ניסיון בעיבוד נתונים בתוכנות מתקדמות כדוגמת JMP, SAS, SPSS.
    * עבודה עם מערכות CRM או ERP. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6050152
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 16 שעות
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    היקף המשרה: משרה מלאה
    דרוש /ה סגן /ית טכנאי /ת הנשמה אחראי /ת למרכז רפואי במרכז הארץ.
    משרה מלאה - 08:00-16:30 + נכונות לשעות נוספות בהתאם לצורך.
    התפקיד כולל:
    * סיוע לאחראית תחום ההנשמה ומילוי מקומה בהעדרה, הפעלת המכשור הרפואי.
    * ביצוע פעולות אבחנתיות וטיפוליות במטופלים, פיקוח אחר הכנת המכשור.
    * פיקוח הכנת המכשור המיועד לביצוע הבדיקות או האבחנות לרבות וידוא כיולו וחיבורו למטופל.
    * הכוונת והדרכת המטופלים במהלך ביצוע הבדיקה.
    * איתור מוקדי הפרעה, סטיות מן ההנחיות ומצבי מצוקה למטופלים בעת הבדיקה והתראה על כך לממונה.
    * סיוע ברישום תוצאות הבדיקה והעברתן לרופא המפנה על פי נהלי הרישום והדיווח.
    * מעקב ובחינת תקינות המכשור והציוד, לרבות תחזוקתו השוטפת והתקופתית של הציוד, הזמנת חלפים וצוותי תיקון, מעקב אחר ביצוע התיקונים.
    * סיוע בפיקוח על עבודתם של הטכנולוגים הרפואיים ביחידה, הדרכה ומתן פתרונות מקצועיות.
    * הדרכת הצוות הרפואי והסיעודי בכל הנושאים שבאחריותו, בהתאם להנחיות הממונה.
    דרישות:
    * 3 שנות לימוד מהן שנתיים לתואר הנדסאי/ת ושנה של הכשרה מקצועית הכוללת את תחום ההנשמה.
    * ניסיון ניהולי קודם.
    * 4 שנות ניסיון כטכנולוג/ית רפואי/ת בתחום ההנשמה.
    * יכולת הנחייה והדרכה.
    * נכונות להשתלב במשמרות בהתראות קצרות.
    * נכונות לעבודה בסופי שבוע ובחגים - בהתאם לצורך. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6050215
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    מתוך 1

    איפה אנחנו נמצאים?