תיאור:
זימון ותיאום פגישות ודיונים ופגישות בהתאם להנחיית הממונה ובתיאום עם הגורמים ברכבת ו/או גורמי חוץ.
ניהול יומנים
מענה לטלפונים, הודעות דוא"ל ופניות מגורמי פנים וחוץ.
רישום וריכוז הודעות, תזכורת ומטלות והעברתן לנמען הרלוונטי.
ניהול מעקב אחרי החלטות, מסמכים וכל אשר יידרש עי הממונה
תיאום אירועים ופעילויות של האגף
כתיבה וניסוח מסמכים
תיאום ומעקב אחר משימות שוטפות תוך עמידה ביעדי לו"ז מוגדר
הכנה והפקת דוחות בתחום פעילות האגף וככל ויידרש עי הממונה
הכנת מצגות, לרבות ריכוז חומרים לפגישות
ניהול, ריכוז ותיעוד וזמינות המידע שבאחריות האגף במערכות המידע.
דרישות:
דרישות סף:
תעודת בגרות לפחות
ניסיון של שנתיים לפחות בעבודה אדמיניסטרטיבית במהלך 10 השנים האחרונות. הכולל: תיאום פגישות, ניהול יומן, מעקב ובקרי אחר משימות
שליטה מלאה ב OFFICE כולל הכנת מצגות ועבודה עם אקסל
דרישות המהוות יתרון:
תואר אקדמי
ניסיון עבודה במערכת ERP
כישורים נדרשים לתפקיד:
כושר ביטוי בכתב ובע"פ בעברית ברמה גבוהה
כושר ביטוי בכתב ובע"פ באנגלית ברמה טובה
למטרת ייצוג הולם ברכבת ישראל, בגיוס למשרה זו תינתן עדיפות למועמדים הבאים: בני האוכלוסייה הערבית, הדרוזית, מי שהוא או שאחד מהוריו נולדו באתיופיה, נשים, בני האוכלוסייה החרדית, אנשים עם מוגבלות משמעותית כהגדרתה בחוק שוויון הזדמנויות לאנשים עם מוגבלות, התשנח - 1998 ונכי צהל. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.