דף הבית » כל החברות »  דרושים המוסד לביטוח לאומי
המוסד לביטוח לאומי

דרושים המוסד לביטוח לאומי

תחום עיסוק
ממשלתי / ציבורי
כמות עובדים
מעל 100
מיקום
מספר מקומות

משרות המוסד לביטוח לאומי (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים במטב עמותה לשירותי טיפול ורווחה
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
תנאים נוספים:רכב צמוד, קרן השתלמות
לעמותת מטב המתמחה בשירותי טיפול ורווחה דרוש.ה עובד.ת מקצועי.ת למחלקת עובדים זרים לסניף באר שבע 
היקף המשרה 100%
מיקום באר שבע 
הגדרת תפקיד:
ריכוז התנהלות מחלקת עובדים זרים: התנהלות מול המוסד לביטוח לאומי והרווחה לקשיש; מעקב אחר טיפול בפניות חדשות המגיעות למחלקה עד לשיבוץ עובד זר על ידי התאגיד והעברת חוק הסיעוד למטב; מעקב אחר טיפול בוויזות והיתרים העומדים לפוג; קיום פגישות עם תאגידי עובדים זרים באופן שוטף; מעקב ביקורי בית; ניהול שיחות עם לקוחות המתעניינים בגמלה כספית לטובת שימור הלקוח במטב; עבודה מקצועית מול מנהלת תחום עובדים זרים מרחב דרום.
דרישות:
דרישות:
תואר ראשון בעבודה סוציאלית, סיעוד, גרונטולוגיה, יעוץ גרונטולגי
כישורי מחשב (OFFICE) ועבודה בסביבה מתוקשבת;
כושר ביטוי - בכתב ובעל פה.
עצמאות, יוזמה וראש גדול.
יכולת עבודה בלחץ.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
*המענק יינתן לאחר 3 חודשי עבודה, 5000 ש"ח למשרה מלאה, ובאופן יחסי למשרה חלקית
תנאים משלימים מעולים- קרן השתלמות (7.5%) 30 ימי מחלה מהיום הראשון למשרה מלאה, שלושה ערבי חג על חשבון העמותה, חצי יום עבודה בחול המועד, ביטוח בריאות פרטי ועוד.. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8335860
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעמותת יחדיו
סוג משרה: משרה מלאה ומשרה חלקית
הזדמנות להשפיע!
תוכנית ארצית ייחודית המסייעת לנשים נפגעות אלימות ולילדיהן, יוצאות מקלטים ובקהילה, מחפשת עובדות סוציאליות בעלות מוטיבציה, לב רחב, ומקצועיות ללא פשרות להצטרף אלינו.
תיאור התפקיד
ליווי פרטני וקבוצתי: תמיכה שיקומית בתהליכי שינוי תעסוקתי ובתחומי חיים נוספים לנשים יוצאות מקלטים ובקהילה.
הובלת תהליכים תעסוקתיים: סיוע בהשתלבות תעסוקתית, פיתוח קריירה וקידום מקצועי.
סיוע בהתארגנות ומיצוי זכויות: עזרה בניהול שוטף, תיווך לשירותים בקהילה וייעוץ למיצוי זכויות.
פיתוח שותפויות בקהילה: עבודה עם גורמי מקצוע ושירותים מקומיים לקידום משתתפות התוכנית.
הדרכה מקצועית: הנחיית מלוות משפחות, תוך שימת דגש על התפתחות מקצועית ועמידה ביעדים.
דרישות:
דרישות התפקיד
תואר ראשון בעבודה סוציאלית ורישום בפנקס העובדים הסוציאליים (חובה).
ניסיון מקצועי של שנתיים לפחות בליווי ושיקום נשים נפגעות אלימות/ תעסוקה/ עבודה עם אוכלוסיות מודרות.
ניידות גבוהה: עבודה במספר אזורים ברחבי הארץ.
זיקה למטרות התוכנית: מחויבות לערכים ולקידום הנשים והמשפחות בתוכנית.
מיומנויות נדרשות
תקשורת בינאישית ברמה גבוהה.
יכולת תכנון, כתיבה וביצוע של תכניות עבודה מותאמות אישית.
יכולת להנחות ולהדריך גורמים מקצועיים נוספים.
כישורים לעבודה בסביבה ממוחשבת.
סקרנות מקצועית ויכולת למידה עצמאית.
מיקום המשרה
העבודה מתקיימת באזורים הבאים:
צפון
ירושלים
מרכז-שרון
דרום
נא לציין את האזור הרצוי בהגשת המועמדות.
למה להצטרף אלינו? המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8004762
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בJobs.ai
סוג משרה: מספר סוגים
למגוון משרות בתחומי החברה, הדיור, והתעסוקה דרושים מדריכי שיקום שרוצים להשפיע, לצמוח ולהתפתח.

מה בתכלס עושים בעבודה?
- עבודה פרטנית עם מתמודדי הנפש, קידומם על פי תוכניות שיקומיות אינדיבידואליות והדרכה במיומנויות וכישורי חיים.
- ליווי מתמודדי נפש בתהליכי השיקום, לרבות בירור צרכים והגדרת מטרות אישיות
- סיוע למקבלי השירות להגיע לתפקוד עצמאי בתחום החיים השונים (תעסוקה, פנאי, מימוש עצמי) והדרכתם בניהול השוטף.

העבודה מלווה בהכוונה והדרכה מקצועית.
דרישות:
מה אנחנו מחפשים:
- ניסיון בתחום בריאות הנפש- יתרון.
- גמישות בשעות.
- אחריות וראיה מערכתית.
- יכולת עבודה עצמאית ובצוות.
- יכולת ביטוי בכתב ובע"פ.
- יוזמה, יצירתיות ואוריינטציה לעקרונות השיקום וההחלמה.
- נכונות לעבודה בשעות אחר הצהריים
- נכונות לעבודה בסופי שבוע וחגים- יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8191540
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
בנק ירושלים בע"מ
דרושים בבנק ירושלים בע"מ
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה
ניהול שוטף של יחידות מחלקת התפעול- יחידת ביצוע תהליכים, יחידת הבחינה, יחידת תפעול אשראי, יחידת תפעול מט"ח, יחידת פרויקטים
ניהול מחלקה בהיקף של כ- 50 עובדים
ניהול צוות מקצועי מגוון, לרבות דרגי ביניים ופונקציות תומכות
עבודה מול מגוון רחב של מנהלים, ממשקים פנימיים וחיצוניים
ניהול תקציב ההשקעות וההוצאות של מחלקת התפעול
ריכוז, פיתוח וייעול של התהליכים התפעולים בבנק
תכלול וניהול פעילויות מול ספקים הכרחיים- שב"א, דפוס בארי, ברינקס ועוד
תכלול וניהול פעילויות מול בנק ישראל- מחלקת מטבע, מסלקות, ועד מס"ב ועוד
ניהול תהליכי שיפור נצילות פנימיים ומול ספקים
ניהול שיפור השירות ללקוחות פנימיים וחיצוניים
מתן תמיכה מקצועית ותפעולית לפיתוח פעילויות עסקיות חדשות בבנק
דרישות:
ניסיון מעל 5 שנים בתפקידי ניהול, יכולת מוכחת של הובלה והנעה של מנהלי משנה ועובדים
תואר ראשון בתחום פיננסי (כלכלה, מימון, תעשיה וניהול, מנהע"ס)
ניסיון בניהול מערך תפעולי בעולם הפיננסי- יתרון משמעותי
הכרות עם תחום המשכנתאות- יתרון
הכרות עם תחום ניהול מרכזי סליקה ומזומנים- יתרון
ניסיון במערכות DWH, BI ועבודה עם אקסל
יכולת אנליטית גבוהה וראיה תהליכית ומערכתית בשילוב עם הבנה עסקית
יכולות ניהול מו"מ מול ספקים
יכולת הובלת פרויקטים חוצי ארגון לשיפור תהליכים תפעוליים
יכולת עבודה בצוות והנעת ממשקים מטריציונים
בעל.ת חוסן אישי- יכולת עבודה בתנאי לחץ, התמודדות עם שינויים ועמידה ביעדים מאתגרים
*המשרות מיועדות לנשים וגברים כאחד ולאנשים עם מוגבלויות ללא אפליה של דת, גזע או מין. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8366368
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בPHR - Professional Human Resources
סוג משרה: משרה מלאה
מנהל /ת כספים ניסיון בתעשייה
חבר/ת הנהלה, שותף/ה להובלת החברה בתהליכי הצמיחה/גדילה /מיזוגים..
סיוע למנכ"ל בקבלת החלטות עסקיות על בסיס ניתוחים כלכליים
ניהול מחלקת הכספים (הנה"ח, שכר, גביה, כלכלי)
אחריות מקצועית /ניהולית לכל תחומי הנהח"ש עד רמת מאזן
דוחות חודשיים, כולל הפרשות והתאמות
הכנת דוחות כספיים תקופתיים ושנתיים
ניהול ובקרת תקציב
ניתוח וניהול תזרים
דרישות:
השכלה כרואה/ת חשבון מוסמך/ת
ניסיון קודם בתפקיד מנהל /ת כספים / סגן מנהל כספים במפעל ייצרני/תעשייתי
ניסיון בניהול צוות מנהלות חשבונות גביה שכר וכו (צוות של שלושה עובדים)
אקסל ברמה גבוהה/הכנת דוחות
ניסיון בעבודה לצד מנכ"ל שותף/ה בקבלת החלטות עסקיות על בסיס ניתוח כלכלי המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8390516
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים ביאנה וייס
סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
שכר: 30,000-35,000
חברה גלובלית בתחום הרפואה דרוש/ה דירקטור/ית כספים
במסגרת התפקיד הובלה אסטרטגית פיננסית, ניהול וניתוח דוחות כספיים חודשיים, רבעוניים ושנתיים, תכנון תקציבי ותחזיות, הובלה ופיתוח של צוות הכספים.
דרישות:
תואר ראשון פיננסי (רו"ח/כלכלה/חשבונאות), תואר שני או רו"ח יתרון
ניסיון של 10 שנים לפחות בפיננסים, מתוכם 5 שנים בתפקיד ניהולי בכיר בחברה גלובלית- חובה
ניסיון מה-BIG4 חוב המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8394003
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים במסע ישראלי
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: בכירים ומשרה מלאה
'מסע ישראלי' הוקם לפני 20 שנה במטרה לחזק את השייכות והאהבה לישראל תוך העמקת הזהות הישראלית, הציונית ויהודית, בקרב נוער, חיילים ומבוגרים בארץ ובתפוצות באמצעות מסע משמעותי וחוויתי בנופי הארץ ואתריה.

התפקיד כולל:

בניית אסטרטגייה שנתית ורב שנתית לפעילות החטיבה
תיכלול התוכניות באוכלוסיות המגוונות ברמה הארצית
ניהול צוות מנהלי לקוחות שמלווים את הממשקים השונים
ניהול שותפויות ותקשורת רציפה מול בתי ספר, צבא, מכינות, רשויות מקומיות וארגונים עסקיים.
אחריות לשיווק התוכנית ומכירות השירותים במסגרת התוכנית
ניהול ערוצי הדיגיטל והדיוורים השיווקיים לתוכנית.
דרישות:
תואר אקדמאי רלוונטי
ניסיון בהובלת תוכנית חינוכית ברמה הארצית - חובה!
נסיון ניהולי של צוות עובדים גדול של 5 שנים לפחות
ניסיון בניהול שותפויות ושיווק תוכניות בתחום החברתי
ניסיון בעולם התיירות החינוכית יתרון.
אוריינטציה לרתימת שותפים, ניהול מדיה דיגטלית ויחסי ציבור- יתרון
הזדהות עם ערכי הארגון - ציונות, זהות יהודית וישראלית.
ידע בידיעת הארץ
נכונות למשרה מלאה ועבודה בשטח ברחבי הארץ המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8261091
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה חלקית ומתאים גם לסטודנטים
מועד תחילת עבודה: מיידי
מקום העבודה: ירושלים, רחוב מרים החשמונאית 1

תיאור התפקיד: סטודנט/ית ללשכת המנכ"ל
שם היחידה: לשכת מנכ"ל
חלקיות משרה: העסקה לפי שעות סטודנט בין 96 ל- 120 שעות

תיאור התפקיד:
מסייע/ת לממונה מנהלית ומקצועית.
מאתר/ת, עורך/ת וכותב/ת מסמכים וחומר מקצועי.
אוסף/ת נתונים, מנתח/ת ממצאים באמצעות כלים מיחשוביים, מסכם/ת ומציע/ה המלצות.
מבצע/ת מעקב ובקרה.
מבצע/ת מטלות נוספות על פי דרישת הממונה וצורכי היחידה
ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיית הממונה.
דרישות:
דרישות סף:
סטודנט/ית הלומד/ת במוסדות להשכלה גבוהה המוכרים על-ידי המועצה להשכלה גבוהה או במוסדות להכשרת הנדסאים וטכנאים שבפיקוח משרד העבודה, לרבות סטודנט/ית הלומד/ת לתואר ראשון נוסף או לתואר שני נוסף או סטודנט/ית הלומד/ת לתואר שלישי המוכר על-ידי המועצה להשכלה גבוהה או סטודנט/ית הלומד/ת במכינה קדם אקדמית.


דרישות נוספות:
ניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת, אינטרנט, תוכנות OFFICE
ניסיון בתחום העיסוק יתרון
הכרת תוכנת המחשוב מרכב"ה - יתרון
יכולת ארגון, תיאום ותכנון
תודעת שירות גבוהה
יחסי אנוש טובים
כושר הבעה בכתב ובעל-פה בשפה העברית ברמה גבוהה


הערות:
1. סטודנט/ית שייבחר יידרש לעבור תהליך ואישור בדיקה ביטחונית טרם כניסתו/ה לתפקיד.
2. תינתן עדיפות סטודנט/ית בעל/ת אופק לימודים של לפחות שנתיים.
3. משך העסקה במשרת סטודנט/ית היא עד חמש שנים - תקופה זו כוללת את כל תקופות העסקה במשרד סטודנט/ית בשירות המדינה (לרבות תקופת העסקה במשרה במשרדי ממשלה אחרים).
4. העסקתו המרבית של סטודנט/ית תהיה עד 120 שעות בחודש, זאת לפי צרכי המשרד ותקציבו.
5. להגשת המועמדות יש לצרף קורות חיים ואישור המעיד על לימודים אקדמאים עדכניים כמפורט בדרישות ההשכלה.
יש לשלוח קורות חיים למייל ולציין בעבור משרת סטודנט/ית ללשכת מנכ"ל.
פניות מתאימות תענינה.

* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8386677
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו