התפקיד כולל:
גבייה עבור שירותים שונים שנותנת החברה ללקוחותיה, טיפול בחשבוניות, התנהלות מול מספר מחלקות בחברה, סיוע בפרויקטים, עבודה עם קבצי אקסל, התנהלות מול ספקים, הנהלת חשבונות של החברה ועוד.
משרה מלאה בימים א-ה'
שכר גבוה+ תנאים מעולים! (ק.השתלמות, ארוחות, נופש חברה, משכורת 13 ועוד)
דרישות:
ניסיון בתפקיד הכולל אדמיניסטרציה / תפעול / בק אופיס / הנה"ח חובה
אנגלית ברמה טובה (דיבור וכתיבה) חובה
שליטה באקסל ברמת נוסחאות, היכרות עם Pivot, Vlookup חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.