התפקיד כולל:
אדמיניסטרציה שוטפת, ניהול יומנים, טיפול בספקים וחשבוניות, טיפול בהזמנת טיסות ונסיעות לחו"ל, אירוח, ניהול קבצי אקסל בנושאים שונים, הזמנת ציוד משרדי, ארגון ימי גיבוש, תמיכה לעובדי הקומה.
משרה מלאה א-ה
שכר ותנאים מעולים למתאימים/ות! (ק.השתלמות, ארוחות, משכורת 13, נופשים ועוד)
דרישות:
ניסיון אדמינסטרטיבי חובה
אנגלית ברמה טובה- חובה
שליטה מלאה בתוכנות אופיס- חובה
ידע בסיסי באקסל- חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.