דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים רשות העתיקות
רשות העתיקות

    דרושים רשות העתיקות

    המשרות שלנו (5)
    תחום עיסוק
    ממשלתי / ציבורי
    כמות עובדים
    מעל 100

    עוד עלינו

    משרות רשות העתיקות

    הצעות עבודה
    דף הבא
    מתוך 1
    נמצאו 5 משרות
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים ברשות העתיקות
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה מלאה
    ניהול תהליכי רכש וההתקשרויות בתחומים טכנולוגיים עבור חומרה, תוכנה, ציוד תקשורת ושירותים נלווים.
    ניהול מו"מ מול ספקים וקבלני משנה להשגת מחירים ותנאים מיטביים.
    יכולת הגדרת צרכי הרכש הטכנולוגים בשיתוף יחידות המינהל הטכנולוגי והיח' העסקיות תוך איתור הצורך ובחינת חלופות
    ביצוע הליכי קבלת הצעות מחיר וניתוחן עד לאישורן בתהליך רכש מוסדר.
    ניהול FINOPS הכולל ניהול הרכש בענן, ניתוח עלויות, היכרות ושימוש בכל עבודה ובמערכות הבילינג בענן, ניהול תקציבי הענן בקרתן ואכיפתן, ביצוע אוטומציות בכלי הענן וכד'.
    הובלת כתיבה ופרסום בקשות לקבלת מידע ומכרזים טכנולוגיים, החל מכתיבת הנספח הטכנולוגי במכרז וליווי תהליכי האישור והפרסום וביצוע התקשרות עם זוכה.
    זיהוי ואיתור הזדמנויות להוזלת עלויות ושיפור תהליכי רכש קיימים.
    בקרה וטיפול בהסכמים, חוזים וחשבוניות תוך תיאום מול מנהל כספים וספקים חיצוניים.
    שימוש ב ERP, מערכות ניהול הרכש והתציב באקסלים לצורך ניתוח נתונים, מעקב ודיווח.
    דרישות:
    ידע והשכלה:
    אקדמאי/ת בעל/ת תואר ראשון באחד מהתחומים הבאים: מערכות מידע, כלכלה, תעשיה וניהול, כספים, ראיית חשבון, ניהול לוגיסטיקה, משפטים.
    או
    אקדמאי בעל תואר אחר, אשר סיים קורסים מתקדמים בהיקף 200 שעות לפחות בתחומי ה FINOPS, רכש ולוגיסטיקה, ניהול מכרזים, ניהול תקציב
    או
    חסר תואר, אשר סיים קורסים מתקדמים בהיקף 300 שעות לפחות בתחומי ה FINOPS, רכש ולוגיסטיקה, ניהול מכרזים, ניהול תקציב.
    ניסיון מקצועי: נמצא במכרז שמופיע באתר רשות העתיקות.

    הגשה הינה עד ליום חמישי, 8.5.25 בשעה 16:00.
    יש להיכנס לאתר רשות העתיקות להגשת המועמדות תחת קטגורית מכרזי כח אדם.
    רק פניות עם כלל המסמכים הנדרשים יתקדמו לשלב הבא.

    המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8128464
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים ברשות העתיקות
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה חלקית ופרילנס
    1. הדרכות מגוונות
    2. חשיפת תגליות ארכיאולגיות לקהל הרחב
    3. מפגש עם אוכלוסיות וקהלים שונים במוסדות החינוך ואתרי עתיקות
    דרישות:
    ניסיון קודם בהדרכה או הוראה של לפחות חצי שנה - חובה
    רקע קודם בתחומי הארכיאולוגיה, היסטוריה, אומנות או כמורי דרך

    המשרה גמישה ומתאימה גם לסטודנטים.
    תחילת עבודה מיידית המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8055312
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים ברשות העתיקות
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה מלאה ועבודה זמנית
    1) אחריות מקצה לקצה על מתן מענה משא"ני בשטח ליחידות שבתחום אחריותו.
    2) ליווי העובד בכל מחזור חייו בארגון משלב הקליטה ועד הפרישה לגמלאות, באופן שירותי, איכותי ופרואקטיבי.
    הנגשת מידע לעובדים וליחידות, לאורך מחזור חיי העובד ונוכח שינויים והנחיות.
    מתן שירות פרואקטיבי ומענה לפניות עובדים בכלל היבטי משא"ן - מימוש זכאויות, זכויות, חובות, הטבות, וכיו"ב'.
    טיפול בסוגיות פרט, הדורשות גיבוש מענה מותאם מול גורמי המקצוע באגף הון אנושי.
    ביצוע בקרות שוטפות ביחס לתקינות דיווח, צירוף אסמכתאות, בהתאם לחוקי העבודה ולהסכמים הקיבוציים, לרבות בקרת נוכחות, ועבודה במערכת מל"ם.
    3) התפקיד כרוך בעבודה אדמיניסטרטיבית תוך הקפדה על יישום נהלים, הוראות והסכמים.
    4) עבודה דינאמית בסביבה מרובת משימות
    5) טיפול שוטף בנושאים אשר באחריות התחום והאגף.
    6) סיוע למנהל.ת התחום והאגף ככל הנדרש.
    7) סיוע בקידום פרויקטים באגף לפי דרישה.
    8) ביצוע מטלות נוספות על פי דרישת ממונה.
    דרישות:
    ידע והשכלה:
    תואר ראשון המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחו"ל
    ניסיון מקצועי:
    רובד 5 (רכז הון אנושי): לפחות שנתיים ניסיון מקצועי בתחום.
    רובד 4 (רכז הון אנושי בכיר): לפחות שלוש שנות ניסיון מקצועי בתחום.

    זמינות: מיידית.
    נא לשלוח קורות חיים למייל המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8090251
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים ברשות העתיקות
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה מלאה ועבודה זמנית
    1. ריכוז עבודת לשכת מנהל הרשות, תיאום פגישות, ועדות, כנסים, ניהול לוח הזמנים, ניהול התכתבויות, מענה טלפוני וכדומה.
    2. ניתוב חומר המגיע ללשכה לגורמים המתאימים במשרד, וניהול מעקב אחר המשך הטיפול ומתן מענה לפונים, בהתאם לעניין.
    3. ניהול המידע בלשכת מנהל הרשות, תיוקו וסיווגו בהתאם לכללים ולהנחיות, לרבות ניהול חומר סודי ומסמכים רגישים.
    4. עריכה וריכוז חומר מקצועי לקראת דיונים וישיבות, כולל ניירות עבודה, דוחות ונתונים, בהתאם להנחיות מנהל הרשות והפצתם לגורמים הנוגעים בדבר.
    5. מעקב אחר יישום החלטות הנקבעות על-ידי מנהל הרשות, ומתן תזכורת לנוגעים בדבר לגבי מטלות שלא בוצעו במועדן.
    6. הדפסת הפרוטוקולים, הגהתם והפצתם לגורמים הנוגעים בדבר.
    7. ביצוע פעולות נוספות בהתאם לצורך ועל פי דרישת הממונה.
    דרישות:
    1. תואר אקדמי המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחו"ל
    2. ניסיון קודם בניהול משרד/עבודה אדמיסנטרטיבית
    3. שליטה מלאה במערכת OFFICE המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8125903
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים ברשות העתיקות
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה מלאה
    1. ניהול הידע והמידע הגיאוגרפי-מרחבי בפריסה ארצית במינהל שימור.
    2. הובלת פרויקטי גיאואינפורמטיקה בדגש על פרויקטי GIS במינהל שימור.
    3. מתן מעטפת טכנולוגית לפרויקטי המינהל.
    4. ביצוע ועידוד שיתוף פעולה רוחבי עם יחידות העוסקות בגיאואינפורמטיקה ברשות העתיקות; תחום גיאואינפורמטיקה במינהל ארכיאולוגיה ומינהל טכנולוגיות דיגיטליות ומידע.
    5. הטמעה ופיתוח תיעוד ותכנון בתלת מיימד.
    6. קידום ופיתוח שיטות עבודה חדשות שימור במינהל שימור לרבות הטמעת גישות מולטי דיספלינריות, ניתוח ומידול תלת ממדי מבוססי מודלים פוטוגרמטריים, ניתוחים מבוססי אנליזות מולטי ספקטרליות לא הרסניות, מערכות BIM, שילוב וניתוח מודלי LIDAR ועוד.
    7. קידום קשרי עבודה וקשרים אקדמיים עם חוקרים, מוסדות וארגונים בארץ ובחו"ל.
    8. מתן מענה מקצועי לגופים חיצוניים בתחום ההתמחות של המחלקה לרבות מידול ו-GIS.
    9. ביצוע מטלות נוספות לפי דרישת ממונה.
    10. בניית תכנית עבודה, מעקב ובקרה על פעילות התחום
    דרישות:
    דרישות:
    ידע והשכלה: תואר שני כאשר אחד מן התארים באחד מהתחומים הבאים: ארכיאולוגיה/גיאוגרפיה/שימור/תכנון ערים/אדריכלות המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחו"ל
    ניסיון ניהולי: נסיון בניהול צוות של 3 עובדים במשך שנתיים
    ניסיון מקצועי:
    5 שנות ניסיון מקצועי בתחומי ההשכלה הרלוונטים - שימור/ארכיאולוגיה/גיאוגרפיה/תכנון ערים/אדריכלות.

    הגשת המועמדות הינה עד יום חמישי, 8.5.25 בשעה 16:00.
    להגשת המועמדות וצירוף המסמכים יש להגיש דרך אתר רשות העתיקות.
    המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8150300
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דף הבא
    מתוך 1

    איפה אנחנו נמצאים?