יחידה: מחלקת טכנולוגיות דיגיטליות ומידע
היקף משרה: עד 120 שעות בחודש
מקום עבודה: ירושלים
תאריך תחילת עבודה: ספטמבר 2025
תיאור התפקיד:
מתן שירות ותמיכה למשתמשי הארגון, בדגש על שירותיות ויחסי אנוש ברמה גבוהה.
אבחון וטיפול בתקלות באופן עצמאי או בהעברה לגורם מטפל רלוונטי.
תיעוד תקלות ובקשות שירות במערכת ניהול תקלות
מתן תמיכה טכנית שוטפת למשתמשים פנימיים במגוון נושאים, לרבות:
תקלות ביישומי office (word, excel, outlook..) ברמת תפעול
התחברות למחשב מרחוק (בארגון יש בעיקר מחשבים ניידים)
בעיות בהדפסה, החלפת טונרים
תקלות במקרנים ובציוד היקפי נוסף
מקרנים
ביצוע משימות תחזוקה שוטפת של ציוד המחשוב
דרישות:
ניסיון קודם בתמיכה טכנית יתרון
ידע מעמיק בתוכנות Microsoft Office
היכרות עם מערכות הפעלה Windows
יכולת עבודה עצמאית ובינאישית טובה
יכולת למידה מהירה והסתגלות לסביבות עבודה דינמיות
יכולת עבודה תחת לחץ
נכונות לעבודה מגוונת ושירותית
יכולות לניהול ותעדוף תקלות
תנאי סף:
אישור המעיד על לימודים אקדמיים בשנה הנוכחית (תשפ"ה) במוסדות להשכלה גבוהה המוכרים על-ידי המועצה להשכלה גבוהה או במוסדות להכשרת הנדסאים וטכנאים שבפיקוח משרד העבודה או במכינה קדם אקדמית.
להגשת המועמדות יש לצרף:
1. קורות חיים בעברית
2. אישור המעיד על לימודים אקדמיים בשנה הנוכחית (תשפ"ה), כאמור לעיל.
הערות ותנאים נוספים:
סטודנט/ית הלומד/ת במוסדות להשכלה גבוהה המוכרים על-ידי המועצה להשכלה גבוהה או במוסדות להכשרת הנדסאים וטכנאים שבפיקוח משרד העבודה, לרבות סטודנט/ית הלומד/ת לתואר ראשון נוסף, או לתואר שני נוסף, או סטודנט/ית הלומד/ת לתואר שלישי המוכר על-די המועצה להשכלה גבוהה. סטודנט/ית הלומד/ת במכינה קדם אקדמית.
סטודנט/ית הלומד/ת בשנת השלמה לתואר שני, או סטודנט/ית הלומד/ת במוסד להשכלה גבוהה בשנת השלמה להסמכה לראיית חשבון.
משך העסקה במשרת סטודנט/ית היא עד חמש שנים. תקופה זו כוללת את כל תקופות ההעסקה במשרת סטודנט/ית בשירות המדינה (לרבות תקופת העסקה במשרה במשרדי ממשלה אחרים). העסקתו/ה המרבית של סטודנט/ית תהיה עד 120 שעות בחודש, זאת לפי צרכי המשרד ותקציבו.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.