דף הבית » כל החברות »  דרושים מועצה מקומית קריית עקרון
מועצה מקומית קריית עקרון

דרושים מועצה מקומית קריית עקרון

תחום עיסוק
ממשלתי / ציבורי
כמות עובדים
51-100
מיקום
מספר מקומות

משרות מועצה מקומית קריית עקרון (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים במרכז השלטון המקומי בישראל
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה
היחידה: מינהל שכר והסכמי עבודה.
תואר המשרה: רכז/ת תפעול, בקרה וחדשנות במיזם המסייעת.
כפיפות: מנהלת מחלקת המסייעת.

תיאור המחלקה
"המסייעת" הינו מיזם דיגיטלי שנוצר בשיתוף פעולה של מרכז השלטון המקומי והחברה למתנס"ים, כאשר מטרתו היא ראשית, לסייע לרשויות בפתרון מחסור כוח האדם בתפקידים שונים ברשויות המקומיות ובמגזר הציבורי ושנית, לייצר מענה חדשני לעולם התעסוקה המשתנה.

תיאור התפקיד
תפעול מערכת המסייעת
אחריות על תפעול שוטף, הזנת נתונים ובקרה על דיוק המידע במערכת.
מעקב אחר נתוני שיבוצים ברשויות תוך שימת דגש אל מול פתיחת משרות.
איתור תקלות ומתן מענה מקצועי מהיר לצוותים ברשות.
תקשורת שוטפת עם הרשויות לצורך פתרון בעיות בזמן אמת.

תמיכה, הדרכה וליווי טכנולוגי ברשויות
הדרכה וליווי בשימוש שוטף במערכת.
יצירת נהלי עבודה פשוטים ובהירים לשימוש נכון בכלים הדיגיטליים.
ריכוז פניות, ניתוח אתגרים חוזרים והצעת פתרונות לשיפור חוויית המשתמשת.

בקרה, ניתוח נתונים והפקת דוחות
הפקת דוחות חודשיים ושנתיים לצורך בקרה ניהולית.
ניתוח מגמות שיבוצים, היעדרויות, זמינות תומכות חינוך ועוד.
זיהוי פערים והצגת ממצאים לצורך קבלת החלטות מבוססות נתונים.

אחריות על תהליכי שיווק ופרסום
קשר עם משרדי הפרסום בקרה על נתוני פרסום, בדגש על גוגל אנליטיקס ותהליכים המרה של משתמשים.
ניתוח הדאטה וקבלת מסקנות ומשמעויות להמשך תהליכי פרסום במסייעת.
השוואת לידים
קשר אל מול דוברויות ברשויות ובמשרדי ממשלה שונים בקידום הפרסום.
אחריות על תהליכי פרסום לסקטורים השונים ולקהלי יעד סטודנטים, גימלאים, חיילים משוחררים, צעירים.
קשר עם אגודות הסטודנטים, מרכזי צעירים, משרד לשוויון חברתי ואזרחים ותיקים.

שיפור וחדשנות טכנולוגית
מעקב אחר פיתוחים חדשים במערכת וקליטת עדכונים טכנולוגיים.
סיוע בהטמעת פיצרים חדשים, הדרכת משתמשים והעברת משוב למטה
הפיתוח הפקת סרטוני הדרכה ולומדות בהתאם לצרכים.
השתתפות ביוזמות לשיפור חוויית המשתמשת ולהתייעלות תהליכי העבודה.
דרישות:
1. תואר ראשון ממוסד מוכר במל"ג חובה.
2. ניסיון בעבודה על מערכות טכנולוגיות.
3. שליטה בכל יישומי ה- office.
4. נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות.
5. תודעת שירות גבוהה.
6. יכולת עמידה בלחץ.

הגשת קורות חיים ומסמכי מועמדות עד לתאריך 22.12.2025


*למרכז שמורה הזכות לפנות רק למועמדים המתאימים ביותר ולזמנם לראיון אחד או יותר.
* למרכז שמורה הזכות להפנות מועמדים למכוני מיון והערכה ו/או מבחן מיומנויות מחשב.
* למען הסר ספק, התפקיד מיועד לנשים ולגברים כאחד.
*לא יתקבלו הגשות בשפה האנגלית.
רק פניות מתאימות תענינה.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8440061
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים במרכז השלטון המקומי בישראל
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה
תיאור המשרה:
למרכז השלטון המקומי, ארגון הגג של הרשויות המקומיות, דרוש/ה יועץ/ת משפטי/ת להצטרפות לצוות. התפקיד כולל אחריות מגוונת בתחום המשפט המסחרי, ניהול הסכמים וליווי פעילות בינלאומית, לצד ריכוז ועדות מפתח בארגון.

תחומי אחריות עיקריים:
1. ניהול ועריכת הסכמים מסחריים:
ניסוח, עריכה וניהול משא ומתן של הסכמי התקשרות עם ספקים חיצוניים ונותני שירותים במגוון תחומים.
טיפול שוטף בחוזים מסחריים מקצה לקצה משלב הטיוטה ועד לחתימה.
יצירת שיתופי פעולה משפטיים עם שותפים עסקיים ומיזמים חדשים של הארגון.

2. פעילות בינלאומית וקשרי חוץ:
סיוע בעריכת אמנות, מזכרי הבנות (MOU) והסכמים מול גופים בינלאומיים.
מתן תמיכה משפטית לפעילות קשרי החוץ של הארגון.

3. ריכוז ועדות:
ליווי אדמיניסטרטיבי-משפטי של עבודת ועדות בארגון, הכנת מכרזים, כתיבת פרוטוקולים ובדיקת עמידה בתנאי סף. ריכוז התיקים המגיעים לועדות, הכנת חומרים משפטיים לדיונים ומעקב אחר החלטות.
דרישות:
1. בעל/ת תואר ראשון במשפטים (LL.B) חובה.
2. בעל/ת רישיון עריכת דין פעיל חובה.
3. בעל/ת ניסיון מעשי מוכח של לפחות 3 שנים בניסוח חוזים מסחריים- חובה.
4. יכולת ניסוח בכתב ובעל פה ברמה גבוהה מאוד חובה.
5. אנגלית ברמה גבוהה (קריאה וניסוח משפטי) יתרון.
6. יכולת עבודה עצמאית לצד עבודת צוות, יסודיות ותשומת לב לפרטים הקטנים.
7. שליטה בכל יישומי ה- office.
8. נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות.
9. תודעת שירות גבוהה.
10. יכולת עמידה בלחץ ועבודה בריבוי משימות.

הגשת קורות חיים ומסמכי מועמדות עד לתאריך 24.12.2025

*למרכז שמורה הזכות לפנות רק למועמדים המתאימים ביותר ולזמנם לראיון אחד או יותר.
* למרכז שמורה הזכות להפנות מועמדים למכוני מיון והערכה ו/או מבחן מיומנויות מחשב.
* למען הסר ספק, התפקיד מיועד לנשים ולגברים כאחד.
*לא יתקבלו הגשות בשפה האנגלית.
רק פניות מתאימות תענינה.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8440896
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: כפר שמריהו
סוג משרה: משרה מלאה ומשמרות
דרוג: מנהלי, דרגות: 5-8
היקף משרה: 100%
כפיפות: קב"ט המועצה
פקח חנייה וחוקי עזר:
פיקוח על אכיפת חוקי העזר העירוניים ושמירה על הסדר הציבורי.
עיקרי התפקיד:
א.בקרה ואכיפה של חוקי העזר העירוניים.
ב.בקרה ואכיפה של חוק עזר חנייה, העמדת רכב וחנייתו.
ג. שמירה על הסדר הציבורי.
 
פירוט הביצועים והמשימות העיקריות, כנגזר מתחומי האחריות:
1.בקרה ואכיפה של חוקי העזר העירוניים
2.בקרה ואכיפה של חוק עזר חנייה (העמדת רכב וחנייתו)
3.שמירה על הסדר הציבורי
 
מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
ייצוגיות אל מול תושבים ובעלי עסקים.
דרישות:
השכלה ודרישות מקצועיות
12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה
תחילת עבודה מידית.
העבודה כרוכה ב-3 חודשי ניסיון.

להגשת מועמדות למשרה:
יש להוריד מאתר המועצה בכתובת  http://www.kfar-shemaryahu.muni.il/
טופס שאלון פרטי מועמד למכרז חיצוני, למלא את הטופס, לצרף קורות חיים מעודכנים בשפה העברית.
לצרף תעודות השכלה ומסמכים המעידים על הניסיון הנדרש וכל חומר רלוונטי נוסף לכתובת hr@kfar.org.il  עד ה-23.12.25 בשעה 12:00.
הצעות שאינן עונות על דרישות המכרז ו/או הצעות שאליהן לא יצורפו המסמכים הדרושים, לא ייענו.
***הבהרה מגדרית: המכרז נכתב בלשון נקבה, אך מופנה לנשים וגברים כאחד.
***נא להגיש קו"ח בשפה העברית בלבד.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8445945
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים במשרד ראש הממשלה
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: מספר סוגים
התפקיד כולל מניעת פיגועים חבלניים במשרד רה"מ, במתקנים אסטרטגיים ומסווגים נוספים, באירועים רשמיים שראש הממשלה משתתף בהם, לעיתים יתכנו משימות בחו"ל עם החטיבה הממלכתית לאבטחת שרים.
במשמרת נתונה המאבטח/ת נמצא/ת במספר עמדות מבצעיות (קבלת קהל, סיורים, עמדות סטטיות ומשימות מגוונות).

מיקום המשרה: ירושלים

תנאי המשרה:
ממוצע שכר למשרה מלאה 18,000
העסקה ישירה בשירות המדינה, תנאים סוציאליים מלאים, מענק חתימה לאחר שנה והמון הטבות נוספות
עבודה במשמרות בימי חול, שבתות וחגים
התפקיד מאפשר שילוב בין לימודים ועבודה במשרת סטודנט/ית
דרישות:
השכלה תיכונית מלאה
שירות צבאי מלא, בוגרי יחידות קרביות בלבד.
לנשים: בוגרות יחידה קרבית, מדריכות קרב מגע, מדריכות אימון גופני
בוגרי/ות קורס פיקוד/קצונה - יתרון
כושר גופני גבוה ובריאות תקינה
משקל וגובה מינימליים: 65 ק"ג, 1.65 מטר לגברים | 52 ק"ג, 1.62 מטר לנשים.
מעבר סיווג ביטחוני לרמה הנדרשת
רישיון נהיגה בתוקף מעל משנה
התחייבות לשנה
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8182298
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בבנק ישראל
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה
תיאור התפקיד:
1. תפעול ובקרת עבודות אצווה (BATCH) בשרתי בנק ישראל, באמצעות כלי ניהול היצור ControlM.
2. יישום תהליכי ייצור אוטומטיים.
3. בקרת מערכות באמצעות מוצרי שו"ב.
4. תפעול תקלות בתשתיות מערכות המידע של הבנק לרבות שרתים, אחסון, וציוד תקשורת.
5. הפעלת מערך גיבויים מבוסס Netbackup.
6. העברות קבצים עם גורמי חוץ באמצעות כספת וירטואלית.
7. קשר עם לקוחות בבנק ומחוצה לו.
8. העבודה במשמרות 24*7, כולל ערבי ומוצאי שבת וחג (ללא עבודה בשבת).
דרישות:
לפרטים נוספים והגשת מועמדות הקלק/י על "הגשת מועמדות"**
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8415802
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בבנק ישראל
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה
התפקיד כולל פיקוח ואסדרה של תחום הסייבר בגופים פיננסיים מפוקחים, תוך יכולת להערכה וניתוח סיכונים, ביצוע ביקורות מקצועיות, כתיבת דוחות מדיניות ובחינת עמידת הגופים המפוקחים בדרישות הפיקוח. התפקיד משלב הבנה תהליכית ורגולטורית וכולל עבודה מול גורמים בכירים בבנק ישראל, במערכת הפיננסית, בממשלה ובזירה הבינלאומית. התפקיד כולל עיסוק רגולטורי וניתוחי בתהליכים, אסדרה ואירועי סייבר.

תיאור התפקיד:
1. פיתוח ויישום של תהליכים להערכת סיכוני סייבר וביצוע ביקורות מקצועיות במערכות התשלומים המבוקרות.
2. מעורבות בפעילות האסדרה הרגולטורית בתחום הסייבר, תוך השתתפות בגיבוש מדיניות הפיקוח על מערכות תשלומים בתחום הסייבר, בהתאם לסטנדרטים מקומיים ובינלאומיים מקובלים.
3. כתיבה של דוחות וניירות עמדה בתחומי הפעילות של מערכות התשלומים ובפרט בנושא הסייבר.
4. השתתפות בתכנון והובלת ישיבות הערכת מצב תקופתיות, כולל הכנת התכנים והמלצות פעולה.
5. ניהול ממשקי עבודה שוטפים עם גורמים שונים בבנק ישראל, במערכת הפיננסית, במשרדי הממשלה ורגולטורים שונים.
6. השתתפות בצוותי עבודה בין מחלקתיים ובין משרדיים בנושאים הרלוונטיים לתחום היחידה.
7. ניתוח מגמות, סיכונים ואירועים בתחום הסייבר בארץ ובעולם, תוך ייצוג היחידה בכנסים ופורומים מקצועיים בתחום.
8. הכשרה בתחום הסייבר ויכולת להשתלב כמוביל ידע בתחום.
9. השתתפות בביצוע משימות הרלוונטיות לעבודת היחידה.
דרישות:
**לפרטים נוספים ולשליחת קו"ח הקלק/י על "הגשת מועמדות"**
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8415812
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בבנק ישראל
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה
1. ספירה, מיון וסידור שטרות המתקבלים בבנק.
2. הפעלת קו ייצור לספירה ומיון שטרות ומעות.
3. טיפול ידני בשטרות ומעות מזויפים ופגומים.
4. סיוע במתן שירותי קופה בהתאם לצורך.
5. שינוע וסידור משטחים במידת הצורך.
6. למתאימים, אפשרות לביצוע מטלות ייעודיות נוספות במסגרת העבודה במחלקה.
7. שעת תחילת העבודה - 07:00.
דרישות:
**לפרטים נוספים ולשליחת קו"ח הקלק/י על "הגשת מועמדות"** המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8415825
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בבנק ישראל
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה
מתן שירותי אדמיניסטרציה ובכלל זאת:
1. ניהול יומן מרובה ממשקים באמצעות יומן ממוחשב לרבות, תיאום פגישות, תיאום ישיבות, וועדות ופורומים שונים עם גורמי פנים וחוץ;
2. ריכוז מידע והכנת חומרים לקראת ישיבות והפצתם למשתתפים, מתן תמיכה מנהלית במהלכן;
3. כתיבת פרוטוקולים לישיבות וביצוע מעקב ובקרה אחר יישום המשימות והחלטות שהתקבלו;
4. ריכוז ומתן מענה בכתב, לרבות בדוא"ל ובעל פה, לרבות טלפונית;
5. מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית לעובדים על פי השיוך הארגוני;
6. ביצוע משימות מנהליות שונות כגון: רכש, הדרכה ארגון פעילויות ארגוניות וימי עיון, תוך תיעדופן וניתובן באופן המקצועי והיעיל ביותר;
7. סיוע במשימות שוטפות נוספות וריכוז תחומים מקצועיים בהתאם לצורך;
8. עבודה מרובת ממשקים ותחת לחץ, עם חומרים רגישים ודיסקרטיים.
דרישות:
**לפרטים נוספים ולשליחת קו"ח הקלק/י על "הגשת מועמדות"**
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8415835
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מועצה אזורית מטה אשר
דרושים במועצה אזורית מטה אשר
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
מכרז כ"א פנימי/חיצוני- 72/2025 עובד/ת לספריה האזורית מטה אשר

אחוזי משרה: 100% משרה
נדרשת נכונות לעבודה בשעות אחה"צ עד פעם בשבוע, ובימי שישי בבוקר עד אחת לשבועיים, וכן השתתפות באירועי ערב בספריה בהתאם לתוכנית שנתית.

כפיפות: מנהלת הספרייה האזורית.

תיאור העיסוק:
מתן שירותי השאלה וסיוע לבאי הספריה.

עיקרי התפקיד:
מתן שירותי ספריה לקהל מגוון ורב גילאי.
שירות וסיוע לתלמידים וצוות ביה"ס בספריה.
משימות שוטפות: הכוונת קוראים, סידור ספרים וכדומה.
דרישות:
**לפרטים נוספים ולשליחת קו"ח הקלק/י על "הגשת מועמדות"**
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8427790
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מועצה אזורית מטה אשר
דרושים במועצה אזורית מטה אשר
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
מכרז כ"א פנימי/חיצוני 42/2025 - פקח/ית רב תכליתי לאגף תפעול

היקף המשרה: 100% משרה. 6 ימי עבודה בשבוע. נדרשת נכונות לביצוע שעות נוספות ועבודה בשעות חריגות ובשישי ושבת, בעת הצורך.

כפיפות: מנהל אגף תפעול

תיאור התפקיד:
פיקוח רב תכליתי עם התמחות ספציפית (חוקי עזר איכות הסביבה, רישוי עסקים, חופי הים).
פיקוח ואכיפה בתחום איכות הסביבה בתחום השיפוט של המועצה, ביצוע מדיניות האכיפה של המועצה וביצוע חקירות, תאום ועבודה מול התובע המועצתי וגורמים נוספים, כולל מתן עדות בבתי משפט, תאום עם גורמי פיקוח נוספים וביצוע מבצעי אכיפה.
פיקוח ואכיפה של חוקי העזר ושמירה על הסדר הציבורי, בקרה ואכיפה של חוקי העזר וחוק העזר לחנייה.
פיקוח ואכיפת יישום של החקיקה הרלוונטית בתחום רישוי עסקים: ליווי בקשות לקבלת רישיון עסק, בקרת
רישיון עסק, בקרת עמידה של העסק בדרישות ובהוראות, אכיפת חוקים ותקנות.
ביצוע כל מטלה אחרת שתוטל ע"י מנהל האגף או מי מטעמו.
דרישות:
**לפרטים נוספים ולשליחת קו"ח הקלק/י על "הגשת מועמדות"**
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8427882
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו