דף הבית » כל החברות »  דרושים מועצה אזורית משגב
מועצה אזורית משגב

דרושים מועצה אזורית משגב

תחום עיסוק
ממשלתי / ציבורי
כמות עובדים
51-100
מיקום
מספר מקומות

משרות מועצה אזורית משגב (4)

הצעות עבודה
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: רקפת
סוג משרה: משרה מלאה
נוסח מכרז: 166/25- בודק/ת תוכניות ובקשות להיתרי בנייה
תיאור התפקיד:
בדיקה וטיפול בבקשות להיתרי בנייה, בתוכניות מתאר מקומיות או תכניות מפורטות שהוגשו לוועדה המקומית, בהתאם לחוק התכנון והבנייה ולתקנות שהותקנו מכוחו, ובהתאם למדיניות הוועדה המקומית ולהנחיות מהנדס הוועדה והממונה;
עיקרי התפקיד:
1. בקרה וטיפול בתוכניות
2. בקרה על היתרי בנייה
3. קבלת קהל ומענה לפניות
4. מתן חוות דעת מקצועית בפורומים שונים
5. ביצוע משימות נוספות בהתאם להנחיית הממונה.
דרישות:
השכלה:
מהנדס/ת בניין או בעל/ת תואר באדריכלות ממוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה, או המוכר ע"י המחלקה לשקילת תארים מחו"ל במשרד החינוך או הנדסאי/ת אדריכלות / בניין.
קורסים והכשרות מקצועיות: עדיפות לבוגרי קורס המיועד לעובדים בוועדות המקומיות ו/או לבודקי תוכניות.
לבעלי תעודת הנדסאים- רישום בפנקס ההנדסאים והטכנאים
ניסיון מקצועי:
עדיפות לבעלי ניסיון בעריכת תוכניות בנין עיר (תב"ע) או בדיקתן במוסד תכנון.
דרישות נוספות:
שפות- עברית ברמה גבוהה. שפות נוספות- יתרון
יישומי מחשב- שליטה בתכנת ARCVIEW גרסה 10 ומעלה ובתכנות OFFICE, היכרות עם תכנת AGOL (ArcGIS Online) והיכרות עם תוכנות תיב"מ (תכנון בעזרת מחשב).
כפיפות: מהנדס המועצה והוועדה המקומית לתכנון ובניה
תנאי העסקה: היקף משרה: 100%, דירוג-דרגה: בהתאם להשכלה ועל פי הוראות אוגדן תנאי שירות.
הגשת מועמדות עד: 30/11/2025
המכרז המלא מפורסם באתר המועצה.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8417012
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: רקפת
סוג משרה: משרה חלקית
נוסח מכרז: 167/25 - מזכיר/ה טכני/ת למינהלת הקמפוס
כפיפות: מנהל בית הספר/ מנהל המנהלת
היקף משרה: 50% בדירוג מנהלי, דרגה 7-9
הגשת מועמדות עד: 29/11/2025

תיאור התפקיד:
ביצוע עבודות מזכירות ומטלות פקידותיות הנוגעות לעבודת בית הספר ובהתאם להנחיות מנהל בית הספר. תחומי אחריות:
ניהול תיקי עובדי/ות בית הספר.
עדכון ובקרה של מערכת השעות בבית הספר במערכת ניהול בתי ספר (להלן: מנב"סנט)
רישום תלמידים.
הכנת תעודות לתלמידי/ות בית הספר.
ניהול מסמכים ודואר בית הספר.
מתן מענה לפניות הקשורות לבית הספר.
ניהול הפעילות של מנהל בית הספר / מנהל המנהלת.
תפעול פרויקטים ייחודיים.
ביצוע פעולות מנהלתיות בנוגע לעזרה ראשונה הניתנת בבית הספר.
טיפול בתשלום לספקים
טיפול בתשלומי הורים
מזכירת המנהלת הפדגוגית
טיפול באגרות תלמידי חוץ
ניהול ובדיקות זכאות למלגות תלמידים
ריכוז מידע על שיבוץ מורים לתורנויות חצר ולהשגחה באירועים.
עדכון מפת כיתות לפני פתיחת שנה"ל.
היסעים- טיפול בצרכי הסעים מיוחדים בקמפוס
למידת ניהול שכר מורים, מילוי דוחות מורים ומתן גיבוי למזכירת משאבי אנוש המינהלת.
גיוס תלמידים לעבודה בחופשת הקיץ תוך קשר עם אגף משאבי אנוש.
ביצוע משימות נוספות בהתאם להנחיית הממונה.
דרישות:
12 שנות לימוד
עברית ברמה גבוהה
היכרות עם תוכנות ה OFFICE
ניסיון של שנתיים בעבודה אדמיניסטרטיבית חינוכית - יתרון
יחסי אנוש טובים
יכולת עבודה בצוות
כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ
המכרז המלא מפורסם באתר המועצה.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8416996
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: רקפת
סוג משרה: משרה מלאה
להלן הנוסח למכרז: 164/25 - מזכיר/ה- אחראי/ת כח אדם - קמפוס חינוכי משגב

תיאור התפקיד:
ביצוע עבודות מזכירות ומטלות פקידותיות הנוגעות לעבודת הרשות, לפי הנחיותיו של הממונה. תחומי אחריות:
כפיפות: מנהלת בית הספר
היקף משרה: 100%
תנאי שכר: דירוג מנהלי דרגה 7-9

הקלדה וניהול של נתונים.
טיפול בדואר (רגיל ואלקטרוני).
מענה טלפוני ופניות הציבור.
ניהול לוח הזמנים ופגישות של הממונה.
אחריות על דיווחי מורים/ות ושכר למשרד החינוך.
דיווחי מורים/ות ושכר לרשות
מעקב ובקרה שוטפת על ביצוע.
הפעלת מספר מערכות ממוחשבות במקביל.
קליטת מורי ועובדי שלושת בתי הספר והקמפוס אל מול הגורמים המשלמים.
טיפול ומענה על שאלות בשכר של כלל העובדים והמורים (קבלת קהל). (יחסי אנוש טובים)
הכנת דו"חות חודשיים, והעברת נתוני מורים ועובדים לשכר מול המועצה.
דיווח נתוני שוטפים לשכר במערכות משרד החינוך.
מעקב וביקורת אחר תשלומי שכר המורים (דרוש סדר ואירגון)
ביצוע משימות נוספות בהתאם להנחיית הממונה.
דרישות:
12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה
תואר ראשון בתחום החינוך - יתרון
יוזמה, מנהיגות, אחריות ויצירתיות
בעל/ת יכולת עבודה בצוות ותקשורת בין אישית ברמה גבוהה
בעל/ת יכולת לעבודה עצמאית
יכולת כתיבה והתנסחות ברמה גבוהה
הבנה בבניית תקציב
יכולת וניסיון בעבודה על מחשב ושליטה בתוכנות OFFICE
עברית ברמה גבוהה
הגשת מועמדות עד: 29/11/2025
המכרז המלא מפורסם באתר המועצה.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8416975
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מועצה אזורית משגב
מיקום המשרה: רקפת
סוג משרה: משרה מלאה
להלן הנוסח למכרז: מנהל/ת אגף פיתוח ישובים (168/25)
כפיפות: מנכ"לית המועצה
היקף משרה: 100%
תנאי העסקה: דירוג מח"ר - מתח דרגות 41-43 או שכר בכירים בכפוף לאישור משרד הפנים ואישור הנהלת המועצה.
הגשת מועמדות עד: 23/11/2025

תיאור התפקיד:
גיבוש, התוויית וביצוע מדיניות המועצה בתחום פיתוח יישובים. עיקרי התפקיד:
הגדרת מטרות, תכנון, ארגון וביצוע של מדיניות בתחום האחריות של האגף
פיקוח ובקרה על ביצוע העבודה השוטפת באגף
ניהול צוות עובדים באגף
אחריות ופיקוח על היחידות: מרכז צעירים, ריכוז מוניציפלי, צח"י יישובים
הוצאה לפועל של מדיניות המועצה: פיתוח וקידום יישובים ברמה הקהילתית, הפיזית והתכנונית
ניהול ואחריות על פורומים אזוריים: יו"ר יישובים, מזכירים ומנהלי קהילה, צח"י, מזכירות טכניות ואשכולות יישובים
ליווי וקידום תהליכים אסטרטגיים ביישובים לרבות ליווי שוטף של תהליכי "יישוב לדורות"
קשר שוטף ומעקב מול יישובי המועצה ונוכחות בישיבות של ועדי הנהלה וועדות נוספות ביישובים
קידום וליווי של תהליכי הרחבה ביישובים, ליווי הפרויקט של התכנון היישובי ותהליכי שיווק
קידום פרויקטים מול משרדי ממשלה, רשויות ומוסדות
קידום תכניות מול יזמים
קידום שטחי תעסוקה ומסחר ביישובים
אחריות על נושאים נוספים בתחום פיתוח היישובים בהתאם להנחיית הממונה
פגישות שבועיות עם הנהלות יישובים בשעות הערב
משימות נוספות בהתאם להנחיית הממונה.
דרישות:
כישורים נדרשים:
השכלה: בעל/ת תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ או הנדסאי/ת או טכנאי/ת רשום/ה בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג- 2012 או תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה" לפי אישור הרבנות הראשית לישראל או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר). יתרון- להשכלה בתחום מדעי החברה, אדריכלות או גיאוגרפיה, תעשייה וניהול.
ניסיון מקצועי: עבור בעל/ת תואר אקדמי או השכלה תורנית כאמור לעיל: חמש שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי, עבור הנדסאי/ת רשום/ה: שש שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי, עבור טכנאי רשום: שבע שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי
ניסיון ניהולי: שלוש שנות ניסיון בניהול צוות עובדים מקצועיים בכפיפות ישירה
ידע וניסיון בקידום תהליכים סטטוטוריים, עדיפות תינתן לבעלי ניסיון בתחום התחדשות יישובים וניהול קהילות
ניסיון בפיתוח וקידום פרויקטים מורכבים - יתרון.
ניסיון והיכרות עם יישובים כפריים ו/או קהילתיים קטנים
ניסיון בעבודה מול גופים מוניציפאליים וציבוריים
כושר ביטוי גבוה בע"פ ובכתב
ידע וניסיון בסביבה ממוחשבת, כולל אינטרנט ושליטה בתוכנות OFFICE
יחסי אנוש מעולים ותודעת שרות גבוהה
יכולת עבודה בצוות ועמידה בתנאי לחץ
נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות ובמשימות מורכבות.
המכרז המלא מפורסם באתר המועצה.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8416963
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
דף הבא
מתוך 1

עוד עלינו