דף הבית » כל החברות » ממשלתי / ציבורי »  דרושים התאחדות התעשיינים בישראל
התאחדות התעשיינים בישראל

דרושים התאחדות התעשיינים בישראל

תחום עיסוק
ממשלתי / ציבורי
כמות עובדים
51-100
מיקום
מספר מקומות

משרות התאחדות התעשיינים בישראל (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים במכללת אפקה
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה
אחריות על תפקוד לשכת הנהלה אקדמית, בכפיפות למנהלת הלשכה ולמול ראשי בתי הספר / יחידות האקדמיות והתוכניות לתואר שני.
עזרה אדמיניסטרטיבית למנהלת הלשכה וההנהלה האקדמית.
ניהול יומנים מורכבים.
תמיכה אדמיניסטרטיבית למרכז לקידום הוראה ולתוכנית המצוינים.
הכנה וניהול של וועדות חוצות ארגון: פרוטוקולים, איסוף חומרים, זימונים והפצה.
ניהול פרויקטים מיוחדים הקשורים ללשכה- סיורי סגל, כנסים, אירועים.
מענה לפניות סטודנטים + מענה לסגל אקדמי ומנהלי.
תיאום פגישות.
טיפול ברכש + החזרי הוצאות של אנשי הסגל.
דרישות:
תואר ראשון חובה.
ידע בפריורטי- יתרון
יכולת ניהול יומנים מורכבים.
יכולת ניסוח גבוה בכתב ובע"פ בעברית ובאנגלית.
שליטה בתוכנות OFFICE.
ייצוגיות, יכולת ארגון וסדר, ועמידה בלחצים וריבוי משימות.
בעל/ת יכולת ויוזמה.
יכולת עבודה בצוות.
יחסי אנוש טובים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8395810
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בJobs.ai
סוג משרה: משרה מלאה ועבודות ללא קורות חיים
אחריות על תפקוד לשכת הנהלה אקדמית, בכפיפות למנהלת הלשכה ולמול ראשי בתי הספר / יחידות האקדמיות והתוכניות לתואר שני.
עזרה אדמיניסטרטיבית למנהלת הלשכה וההנהלה האקדמית.
ניהול יומנים מורכבים.
תמיכה אדמיניסטרטיבית למרכז לקידום הוראה ולתוכנית המצוינים.
הכנה וניהול של וועדות חוצות ארגון: פרוטוקולים, איסוף חומרים, זימונים והפצה.
ניהול פרויקטים מיוחדים הקשורים ללשכה- סיורי סגל, כנסים, אירועים.
מענה לפניות סטודנטים + מענה לסגל אקדמי ומנהלי.
תיאום פגישות.
טיפול ברכש + החזרי הוצאות של אנשי הסגל.
דרישות:
תואר ראשון- חובה.
יכולת ניהול יומנים מורכבים.
יכולת ניסוח גבוה בכתב ובע"פ בעברית ובאנגלית.
שליטה בתוכנות  OFFICE.
ייצוגיות, יכולת ארגון וסדר, ועמידה בלחצים וריבוי משימות.
בעל.ת יכולת ויוזמה.
יכולת עבודה בצוות.
יחסי אנוש טובים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8456278
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בדוד-סול, עורכי דין
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה ומתאים גם לחיילים משוחררים
דרוש/ה מזכיר/ה העוסק בין היתר בזכויות אדם. המועמד/ת יהיה/תהיה אחראי/ת על מגוון רחב של משימות אדמיניסטרטיביות וארגוניות התומכות בפעילות השוטפת.

התפקיד כולל :
טיפול בתיעוד משפטי.
ניהול תיקיות לקוחות.
תיאום פגישות וניהול יומנים.
עבודה עם מערכות משרד מתקדמות וטיפול במכתבים ובהתכתבויות.
מענה טלפוני מקצועי ללקוחות ולגורמים חיצוניים - כולל בשפה האנגלית
הכנת מסמכים ומכתבים על פי הנחיות
ולתמוך בעורכי הדין בהכנת חומרים למשפטים ולישיבות.

המשרה מציעה הזדמנות ללמוד ולהתפתח בסביבה מקצועית מגוונת, תוך רכישת כלים וידע בתחום המשפטי. זהו תפקיד מתגמל המאפשר צמיחה מקצועית ולימוד מעמיק של תהליכים משפטיים. העבודה במשרה מלאה.
דרישות:
* אין צורך בניסיון קודם
* רמת אנגלית גבוהה
* שליטה מלאה במערכות משרד ותוכנות משרד
יכולת מענה טלפוני מקצועי ונעים
דיוק ויסודיות בעבודה
יכולת עבודה בצוות ותחת לחץ
כישורי תקשורת בינאישיים מעולים
יתרון לניסיון בקבלת פניות
יתרון ליכולת עבודה עם לוחות זמנים ותיאום
זמינות למשרה מלאה
רמת עברית גבוהה בכתב ובעל פה
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8451649
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים באלטשולר שחם
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה
ניהול ושימור הקשר השוטף עם לקוחות ניהול תיקים בחברה.
מתן מענה טלפוני מקצועי ללקוחות.
ייזום שיחות ופגישות תקופתיות עם לקוחות החברה והעמקת הקשר
ניהול מערכות יחסים עם סוכנים חיצוניים וגורמי הפצה.
בקרה ובחינת מדיניות ההשקעה בתיק לקוח.
שימור והגדלת נכסי הלקוח בבית ההשקעות
דרישות:
תואר ראשון / כלכלה / מנהל עסקים חובה.
רישיון משווק השקעות/ניהול תיקים חובה.
רישיון סוכן ביטוח פנסיוני- יתרון.
ניסיון בתחום.
תודעת שירות גבוהה.
כישורים אישיים:
כושר ביטוי בע"פ ובכתב ברמה גבוהה.
יכולת לימוד מהירה.
סדר וארגון.
יכולת עבודה מול ריבוי ממשקים
יכולת עבודה בצוות
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8434835
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
החברה לבידור ולבילוי חולון
דרושים בהחברה לבידור ולבילוי חולון
סוג משרה: משרה מלאה
ניהול תפעולי של פארק פרס אשר ממוקם בצמוד למתחם לה פארק והינו פארק ציבורי פתוח וחלק מצוות מנהלת פארק פרס על כל משימותיו. האחריות כמפורט להלן:
1. אחריות כוללת וישירה על תפעול הפארק ברמה הניהולית והתפעולית.
2. שמירה על הסדר הציבורי וניהול מערך התפעול של הפארק.
3. הפעלת צוות עובדים וקבלנים חיצוניים בתחומים:
אחזקה, גינון, ניקיון תחזוקה, ספקי שירות טכני ואחזקת אגם מים מלאכותי כולל חדרי מכונות.
4. הפעלת הפארק באירועי ספורט, תרבות, בידור וחברה עירוניים, ארציים ובינלאומיים.
5. התנהלות במסגרת תקציבית כפי שמוגדר ע"י הנהלת החברה.
6. טיפול ברישיונות, היתרים ואישורים הנדרשים לפעילויות בשטח הפארק.
7. ניהול וטיפוח קשרים עם בעלי העסקים והזכיינים במתחם.
דרישות:
השכלה:
בעל/ת תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ
או
השכלה תורנית כמפורט להלן:
אפשרות א' - תעודת סמיכות לרבנות (יורה יורה) לפי אישור הרבנות הראשית לישראל.
אפשרות ב' אישור לימודים בתוכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות לאחר גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל. שתיים משלוש בחינות אלה יהיו בדיני שבת איסור והיתר.
או
הנדסאי או טכנאי מוסמך

ניסיון:
1. ניסיון מקצועי -
1) נדרש ניסיון קודם במערך אחזקה, ממשקי עבודה מול אנשי שירות, תחזוקה וקבלנים חיצוניים - במשך 3 שנים לפחות.
2) יתרון לבעלי הסמכה בתחומי הבטיחות, גינון, אחזקה.

2. ניסיון ניהולי -
1) נדרש ניסיון בניהול לפחות 10 עובדים - במשך 3 שנים לפחות.
-הנדסאי/ת ידרשו לשנת ניסיון מקצועי וניהולי נוספת מעבר לאמור לעיל.
-טכנאי/ת ידרשו ל- 2 שנות ניסיון מקצועי וניהולי מעבר לאמור לעיל.

דרישות נוספות:
1. שפות עברית ברמת שפת אם ואנגלית ברמה טובה.
2. יישומי מחשב- מיומנויות גבוהה בעבודה על תוכנות אופיס.

כישורים אישיים:
1. שירות לקוחות יחסי אנוש ותקשורת בינאישית ברמה גבוהה מאד.
2. יכולת הנעת והובלת עובדים לביצוע משימות.
3. יכולת טיפול במגוון נושאים בו זמנית ותחת לחץ.
4. רהיטות ויכולת התבטאות גבוהה בכתב ובעל פה.
5. יכולת למציאת פתרון בעיות באופן מהיר ומוצלח.
6. עבודה בימים ובשעות לא שגרתיות ובכלל זה במנוחה השבועית ובחגים התפקיד הוא תפקיד הנהלה אשר חוק שעות עבודה ומנוחה לא חל עליו.

*כפיפות: ראש מנהלת פארק פרס

מועד פרסום המכרז ביום רביעי  10/12/2025
בקשות למכרז יש להגיש לא יאוחר מיום שלישי  23/12/2025 בשעה 14:00.
 
דרישות התפקיד מפורטות לעיל הינן דרישות הסף לשם השתתפות במכרז.
מועמד/ת העונה לתנאי הסף רשאי/ת להגיש קורות חיים בצירוף תעודות / אישורים הרלוונטיים במעטפה סגורה לתיבת המכרזים, במשרדי הנהלת החברה לבידור ולבילוי בכתובת: מפרץ שלמה 66, חולון.
אשת הקשר לעניין מכרז זה הינה  הגב' שרית וייס טלפון 03-5582050.
 
למען הסר כל ספק, יובהר כי החברה רשאית לשקול כחלק משיקוליה, דרישות העולות על האמור לעיל ובכלל זה: לימודים נוספים/ תארים אקדמיים נוספים ו/או מתקדמים, ניסיון מיוחד, וותק בתחום וכיו"ב.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8451449
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים באלטשולר שחם
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
אלטשולר שחם טרייד - חבר בורסה מחפשת אחראי/ת רגולציה פיננסית שי/תצטרף לצוות המנצח שלנו בהקמת החברה.
התפקיד כולל -
נהלים וציות - כתיבה, עדכון ויישום נהלים, מענה על דוחות ושאלות רגולטוריות, התנהלות מול רשויות הפיקוח.
הלבנת הון - טיפול בכל ההיבטים של איסור הלבנת הון, כולל יישום נהלים וביצוע בקרות שוטפות.
ניהול סיכונים ובקרות - ביצוע בקרות על תהליכי המסחר והתפעול, כולל ניהול הרשאות ובקרת סיכונים ואשראי.
הכנת נתונים לדוחות כספיים - איסוף וניתוח נתונים לצורך הכנת דוחות כספיים כולל בקרות SOX.
עדכון מסמכים משפטיים - ניהול ועדכון מסמכים משפטיים, כולל הסכמים מול לקוחות וצווים משפטיים.
דרישות:
השכלה אקדמית בתחום משפטים / ראיית חשבון / מנהל עסקים - חובה
ניסיון קודם בתחום הרגולציה בעולם הפיננסים - חובה
שליטה מלאה ביישומי אופיס, בדגש על אקסל - חובה
יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובעל פה
סדר וארגון
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8060537
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בכתר מוצרים לבית ולגינה
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
הובלת כלל פעילויות הדוברות, יחסי הציבור והתקשורת הארגונית, תוך שמירה על תדמית המותג והארגון והעברת מסרים אחידים ומקצועיים לכלל קהלי היעד.
ניהול שוטף של פרויקטים בתחום הדוברות והיח"צ בשיתוף עם מנהלת המחלקה.
כתיבה, עריכה והפצה של הודעות לעיתונות, תוכן תקשורתי וחומרי פרסום.
יצירת קשרים עם כלי תקשורת, עיתונאים ומשפיענים, וטיפוח מערכות יחסים ארוכות טווח.
ניהול משברים תקשורתיים בשיתוף עם מנהלת המחלקה.
פיקוח על פעילות משרד יחסי הציבור, ספקים נוספים והנעתם לפעולה.
תיאום מול גורמים פנימיים וחיצוניים להבטחת יישום אסטרטגיית התקשורת הארגונית.
מעקב אחר סיקור תקשורתי והכנת דוחות ביצוע.
דרישות:
ניסיון מוכח בתחום הדוברות, יחסי ציבור או עיתונות
מתאים גם למי שלא עבד.ה בארגון עם ניסיון במשרד יח"צ
יכולת ניסוח גבוהה בכתב ובעל-פה.
הבנה מעמיקה של עולם המדיה והדיגיטל.
יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות.
שליטה באנגלית בעיקר בהתנהלות מול קולגות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8440717
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
איה דבורין תקשורת
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: מספר סוגים
היי, אני איה דבורין. לפני כשש שנים הקמתי את "איוש". משרד יחסי ציבור ותקשורת שפועל במגוון תחומים.
הדבר הכי חשוב לי בעבודה הוא לעבוד עם א.נשים שקמים בבוקר כדי שיהיה פה טוב יותר. כך אני בוחרת את הלקוחות, וגם את הצוות.

ולכן אני פונה אליכן.ם:
אני מחפשת יועצת תקשורת תותחית (פרילנסרית/שכירה) שתשתלב כחלק אינטגרלי מהמשרד ותנהל לקוחות מקצה לקצה. מישהי שהיא שילוב מנצח של ביצועיסטית מטאורית שיכולה גם לאתגר את החשיבה שלי ושל הלקוחות, להוביל אסטרטגית ולייצר מהלכים תקשורתיים גדולים.
דרישות:
חשוב לי לפחות שנתיים באחד או יותר מהתחומים: מדיניות, פוליטיקה, ארגוני חברה אזרחית, תיירות, קולינריה ויין, איכות סביבה, חינוך. מישהי עם ניסיון בניהול תקשורת של כנסים בינלאומיים ופסטיבלים בארץ וניסיון בהפקת מס"עתים וסיורי עיתונאים.

על מה אני לא מתפשרת?
- מקצועיות ברמה גבוהה מאוד, עם רשת קשרים *עדכנית בענף התקשורת/יחצ.
- תקתנית על עם אהבה לקצב עבודה מהיר.
- רצון להיות שותפה אמיתית ללקוחות, להעמיק בעולם התוכן והאתגרים של כל אחד מהם.
- שאפתנית, עם מוטיבציה פנימית להצליח ברמות הגבוהות ביותר.
- יכולת לעבוד ישירות מול דרג הנהלה בכיר, לבנות דרך וחשיבה אסטרטגית נכונה ללקוח בכל מה שקשור לתדמית הציבורית שלו, ולא רק ליחצ.
- יצירתיות, יכולת לפצח סיפורים שאף אחד לא רוצה לכתוב עליהם ולהביא אותם עד למהדורות.
*ניידות חובה
**המודעה מנוסחת בלשון נקבה אך פונה לגברים ונשים
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8454831
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים במפעלי בית עמנואל
סוג משרה: משרה מלאה
בית עמנואל (חל"צ) תאגיד החינוך, קהילה ותרבות הפנאי של עיריית רמת-גן (להלן: "החברה"), מזמינה בזאת את הציבור להגיש מועמדות לתפקיד מנהל/ת אגף שיווק וחווית לקוח (להלן: "המכרז").

תיאור התפקיד:
ניהול מחלקות השיווק,הדיגיטל ושירות לקוחות
התווית אסטרטגיה שיווקית, תקשורתית וניהול רשתות חברתיות בבית עמנואל
אחריות על מרכז שירות לקוחות- העברת מחלקת השירות למערכת CRM חדשה, יצירת נהלי עבודה ומדדי הצלחה
אחריות על ניהול קמפיינים שיווקיים בערוצים דיגיטליים ומסורתיים,
פיתוח והטמעת תוכניות לשיפור חווית הלקוח במוקד שירות הלקוחות ובתאגיד כולו
ניתוח נתוני שיווק ומעקב אחר ביצועים, גיבוש אסטרטגיה למדידת שביעות רצון
ניהול תקציב השיווק והשגת החזר השקעה מקסימלי.
שינוי והטמעת נהלי עבודה בין אגף השיווק לבין כלל האגפים והמחלקות בבית עמנואל ובהם גם מתקני תרבות ופנאי חיצוניים
ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיות הממונה
משרה בהיקף מלא - נדרשת זמינות גם בשעות בלתי שגרתיות
כפיפות: מנכ"ל
דרישות:
תנאי הסף:
אזרח ותושב מדינת ישראל
תואר ראשון לפחות
ניסיון של לפחות 5 שנים בעולמות השיווק
ניסיון של לפחות 3 שנים בעולמות מוקדי שירות לקוחות ומכירות

יתרונות נוספים למועמדים:
היכרות עם חברות לתועלת הציבור/מלכ"ר/תאגידים עירוניים
יכולת הנעת עובדים, יחסי אנוש מצוינים ויוזמה
עבודה בסביבה ממוחשבת

מועמדים/ות אשר עונים/ות על תנאי הסף, מתבקשים לשלוח קורות חיים ותעודות רלוונטיות לא יאוחר מיום ב' 01.01.2025

קורות החיים אשר יימצאו מתאימים יועברו להמשך הליך המיון על פי שיקול החברה
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8461868
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בJobs.ai
סוג משרה: משרה מלאה
אנחנו מחפשים אתכם /ן! מחפשים יועצי /ות קשרי קהילה להשתלבות בפרויקטים שלנו.
קצת עלינו:
חברתנו מספקת שירותי יעוץ חברתי, קשרי קהילה ושיתוף ציבור לחברות רבות במשק ופרויקטים עירוניים ולאומיים רחבי היקף.
קצת על המשרה:
המשרה כוללת ניהול פרויקטים בפן הקהילתי וההסברתי, התנהלות מול רשויות ותושבים, הפקת חומרי הסברה ואירועים לציבור ועוד.
דרישות:
תואר ראשון - חובה
ניידות - חובה.
יכולת עבודה עצמאית ובצוות - חובה.
שליטה מלאה ביישומי מחשב ואופיס - חובה.
יחסי אנוש מעולים.
תודעת שירות ויכולת הבעה בכתב ובעל פה ברמה גבוהה.
ניסיון בתחום הסברה, דוברות או עבודה קהילתית - יתרון.
נדרשת זמינות מלאה.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

*פרטי השכר יימסרו במסגרת השיחה הטלפונית המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8329149
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו