דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים עיריית יקנעם
עיריית יקנעם

    דרושים עיריית יקנעם

    תחום עיסוק
    ממשלתי / ציבורי
    כמות עובדים
    51-100

    דרושים ב- עיריית יקנעם

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- עיריית יקנעם אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות מחברות אחרות בתחום:

    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    שקמונה, ממשלתית עירונית לשיקום הדיור בחיפה בע"מ
    דרושים בשקמונה, ממשלתית עירונית לשיקום הדיור בחיפה בע"מ
    סוג משרה: משרה מלאה
    לחברה באזור חיפה דרוש/ה מנהל /ת חשבונות בכיר/ה.
    התפקיד כולל:
    - ניהול ופיקוח על הנהלת החשבונות
    - הכנת דוחות כספיים
    - בקרה תקציבית
    - עבודה מול לקוחות וספקים ומול רשויות המס.
    - העבודה מתבצעת בתוכנת הפריוריטי.
    דרישות:
    מנהל/ת חשבונות סוג 3 או מדופלם
    בעל/ת ניסיון של 5 שנים לפחות בתפקיד מנהל/ת חשבונות ראשי/ת
    חשב/ת שכר
    ידע וניסיון בסביבות ERP, יתרון לפריוריטי
    ידע וניסיון מוכח בתוכנות OFFICE
    בעל/ת תודעת שירות גבוהה
    בעל/ת יכולת חשיבה וניהול זמן באופן עצמאי
    מוכנות לעבודה בצוות.
    משרה מלאה
    לצורך הגשת מועמדות חובה להגיש:
    - קורות חיים
    - תעודות השכלה בהתאם לדרישות המשרה.
    על המעוניינים/ות העונים לדרישות התפקיד להעביר את כל המסמכים הנדרשים לעיל
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7780475
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    מתנ"ס קרית עקרון
    דרושים במתנ"ס קרית עקרון
    סוג משרה: משרה מלאה
    מטפל/ת במכלול הנושאים הקשורים לנוער בתחום האחריות של הרשות במסגרת
    המחלקה, האגף, או היחידה לנוער ברשות.
    אוסף/ת ומרכז/ת, באמצעים שונים ומגוונים, מידע עדכני על הנוער שבתחום אחריותו,
    מבצע/ת איתור צרכים ומכין "פרופיל נוער".
    מכין/ה תכנית עבודה שנתית כוללת לנוער ברשות.
    יוזם/ת, מתכנן/ת, מבצע/ת ומעריך/ה תכניות פעילות שוטפת ואירועים מיוחדים לנוער בהתאם
    לצרכים שאותרו ולאחר שאושרו על ידי הממונים.
    מרכז/ת ומנחה את צוות עובדי הנוער ברשות ואחראי/ת להשתלמותם בהתאם להנחיות.
    יוצר/ת קשרים ומנהל/ת משא ומתן עם גורמים שונים לצורך גיוס משאבים.
    מדריך/ה באופן אישי בני נוער.
    פועל/ת בשיתוף פעולה עם הממונים עליו ברשות ובהתאם להנחיותיהם, ועל פי
    מדיניות מינהל חברה ונוער במשרד החינוך.
    דרישות:
    תואר ראשון באחד מהתחומים הבאים:
    - חינוך בלתי פורמלי.
    - חינוך.
    - עבודה קהילתית.
    - מדעי.
    - התנהגות.
    - החברה והרוח.
    - יועדפו בעלי תואר ראשון בחינוך בלתי פורמלי.
    - בעל/ת רישיון נהיגה בתוקף.
    השתתפות בקורס הכוון לרכזי נוער רשותיים קורס מנחים.
    3 שנות ניסיון בתחומים הבאים:
    - הדרכה ישירה של נוער
    - ניהול מועדון נוער או ריכוז תחום הנוער במוסד קהילתי
    - הכנת תכניות והפעלת פרויקטים לנוער במסגרות חינוך בלתי פורמלי, הנחיה.
    יכולת ניהול, ארגון והפעלת צוות.
    יכולת תכנון ותקצוב.
    יכולת ניהול משא ומתן.
    יכולת ליזום, לפתח ולבצע תכניות חינוכיות.
    יכולת ליצור ולקיים קשר אישי עם בני נוער.
    יכולת ביטוי בכתב ובעל פה.
    יכולת ונכונות לעבוד בשעות בלתי שגרתיות.
    רישיון לעיסוק בתפקיד: "היתר הדרכה" מטעם מינהל חברה ונוער במשרד החינוך. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7785197
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    מתנ"ס קרית עקרון
    דרושים במתנ"ס קרית עקרון
    סוג משרה: משרה חלקית ומתאים גם לסטודנטים
    מאתר/ת ויוצר/ת קשר עם בני נוער בקהילה גילאי 18-13.
    מאבחן/ת ומעריך/ה צרכים, רצונות ותחומי עניין של בני הנוער בקהילה.
    בונה, מגבש/ת ומדריך/ה קבוצה/קבוצות נוער המתלכדות על בסיס הצרכים, הרצונות ותחומי העניין המשותפים.
    יוזם/ת, מכין/ה ומפעיל/ה עם הקבוצות הנ"ל תכניות חינוכיות המשלבות את המטרות שלמענן התלכדה הקבוצה עם מטרות
    חינוכיות-חברתיות-קהילתיות.
    מעריך/ה הערכה שוטפת את תהליך ביצוע התוכנית מול המטרות שנקבעו.
    יוצא/ת ומשתתף/ת עם הקבוצה/ות בפעילות המתבצעת מחוץ ליישוב, כגון: טיולים, כנסים ומחנות נוער.
    במקביל ובנוסף לעבודה החברתית-קבוצתית, מקיים/ת ומטפח/ת קשרים אישיים עם בני נוער על מנת לשמש להם כ"אוזן קשבת" ולסייע להם בהתמודדות עם בעיות ומצוקות.
    מקיים במידת הצורך קשרים ויחסי גומלין עם גורמים שונים בקהילה.
    משמש כחבר בצוות החינוכי של מחלקת הנוער ומשתתף בישיבות ובהשתלמויות, לוקח חלק בתכנון ובהפעלת אירועים מרכזיים.
    פועל בשיתוף פעולה עם הממונים עליו ברשות ובהתאם להנחיותיהם, ועל פי מדיניות מינהל חברה ונוער.
    דרישות:
    מינימום שלושה ערבים בשבוע 50% משרה
    השתתפות בישיבות צוות
    במהלך חופשות משרד החינוך שעות פעילות משתנות.
    בוגרי/ות 12 שנות לימוד ותעודת בגרות מלאה או מכינה אקדמית.
    יועדפו סטודנטים/יות בעלי/ות תואר ראשון אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ, או סטודנטים לתואר זה משנה שנייה.
    יועדפו בעלי תעודת מדריך מוסמך / תעודת בוגר קורס הכוון של משרד החינוך- מינהל חברה
    ונוער / תעודת עובד חינוך / תעודת הוראה.

    הכשרה:
    מתחייב/ת לעבור קורס הכוון למדריכי נוער בשנת עבודתו הראשונה

    ניסיון:
    ניסיון של 2 שנות הדרכה כמדריך/ה צעיר/ה, כמדריך/ה במסגרות חינוך או צבא או שירות לאומי או שירות אזרחי, בהדרכה ישירה של בני נוער.

    כישורים אישיים:
    יכולת ליצור ולקיים קשר אישי עם בני נוער.
    יכולת להדריך ולהעשיר בני נוער בתחום הערכי-חברתי-קהילתי.
    יכולת ליזום,להכין ולבצע תכנית חינוכית.
    יכולת לשיתוף פעולה בצוות.
    יכולת ביטוי בכתב ובעל פה.
    יכולת ונכונות לעבוד בשעות בלתי שגרתיות.
    רישיון לעיסוק בתפקיד:
    "היתר הדרכה זמני" מטעם מינהל חברה ונוער, עד 12 חודשים מיום כניסתו לתפקיד, תוך
    התחייבות להשגת היתר הדרכה קבוע ממינהל חברה ונוער עד תום תקופה זו.
    רישום פלילי:
    אישור המשטרה להעסקה כי אין מניעה להעסקת בגיר לעבודה במוסד החינוכי. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7785217
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים במתנ"ס גדרות
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה
    דרוש/ה מנהל/ת תחום הגיל הרך גילאי לידה עד 3, ניהול צהרונים
    פרטי המשרה:
    ניהול מקצועי של מערך הצהרונים, תוך יצירת סביבה בטוחה, חינוכית ומיטבית לילדים.
    בהתאם לתוכנית החינוכית.
    אחריות כוללת ליישום תכנית הצהרונים על פי התכנון, תוך מעקב ובקרה, אחריות על הדרכה,
    ליווי והכשרת הצוותים.
    התפקיד כולל:
    ניהול שוטף של מסגרות הגיל הרך
    ניהול התקציב, הרכש, וכוח האדם בתחום הגיל הרך
    ליווי והנחיה מקצועית לצוות הסייעות והמטפלות
    ניהול צוותים, הנעתם והנחייתם
    שמירה על קשר רציף מול ההורים
    עבודה מול גורמי חוץ רשות, מנהלת המתנ"ס, משרדי ממשלה רלוונטיים, אנשי מקצוע, נותני שירות וכו'
    פיתוח יוזמות חדשות בתחום הגיל הרך ובצהרונים
    דרישות:
    תואר אקדמאי בחינוך/ מדעי החברה
    היכרות עם תחום התפתחות הילד וההורות בגיל הרך
    יכולת ארגון וניהול ברמה גבוהה
    ניסיון בניהול, יתרון לבעלי ניסיון בניהול מסגרות הגיל הרך
    ניסיון בניהול מסגרות צהרונים
    ניסיון בהדרכה והנחייה לעובדים וצוותים חינוכיים
    ידע בניהול תקציב
    תקשורת בינאישית טובה
    ידע וניסיון בסביבות עבודה ממוחשבת
    יכולת עבודה בשת"פ עם גורמים מקצועיים רלוונטיים
    כושר ביטוי בכתב ובע"פ
    ניידות ברכב
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7787878
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: כפר שמריהו
    סוג משרה: משרה מלאה
    ביצוע עבודות מזכירות ומטלות פקידותיות הנוגעות לעבודת הרשות, לפי הנחיות הממונה
    כפיפות המשרה: קב"ט.
    דרגת המשרה ודירוגה: מנהלי/ מח"ר דרגה ע"פ חוק.
    היקף משרה:.100%
    סוג מכרז: חיצוני.
    תחילת עבודה: מידי

    תחומי אחריות:
    ארגון אדמיניסטרטיבי יעיל של המחלקה, לרבות חלוקת משימות לצוות
    האדמיניסטרטיבי ותיעדופן.
    ביצוע משימות ארגוניות ומנהליות תוך עמידה בלו"ז עמוס.
    מתן שירותי משרד לממונים ולעובדי המחלקה, לרבות מענה טלפוני, קבלת ומסירת
    הודעות, התכתבות, תיוק ממוחשב וידני..
    ניהול תקיון הממוחשב והידני של המחלקה.
    איתור מידע, ריכוזו ועריכתו בהתאם להנחיות המנהל/ת
    ריכוז נושא הרכש וההתקשרויות הנדרשים למחלקה.
    פיקוח ובקרה על ספקים ונותני שרותים למחלקה.
    עבודה מול ספקים, משרדי ממשלה וגופים ציבוריים.
    ניהול יומן ותאום פגישות למנהל/ת וצוות המחלקה.
    תאום פגישות ואירועים, עם גורמים פנימיים וחיצוניים הבאים במגע עם המחלקה.
    ארגון אירועים רבי משתתפים לצוות המועצה משלב גיבוש התכנים עד הוצאה לפועל.
    ביצוע מיטבי של כל שיוטל עליה על ידי הממונים עליה
    ניהול והקלדה של מסמכים.
    טיפול בדואר רגיל ואלקטרוני.
    מענה טלפוני ומענה לפניות הציבור.
    ניהול לוח זמנים ופגישות של הממונה.
    פירוט הביצועים והמשימות העיקריות, כנגזר מתחומי האחריות:
    ניהול והקלדה של מסמכים
    א. הקלדת מסמכים באמצעות תוכנת מעבד תמלילים.
    ב. הדפסה ומשלוח של מסמכים.
    ג. תיקון מסמכים לאחר הגהה.
    ד. אחסון וגיבוי קבצים במחשב.
    ה. הקלדה ועיצוב של מצגות.
    ו. צילום, שכפול, כריכה של מסמכים ועוד.
    ז. קבלה והעברה של מסמכים לגורמים הרלוונטיים ברשות.
    ח. תיוק מסמכים, באופן המבטיח את זמינותם.
    ט. מיון מסמכים ומשלוחם לארכיון.
    י. סליקת מסמכים, על פי הנחיית הממונה.
    יא. איסוף חומרים והכנתם לישיבות בהן משתתף הממונה.
    יב. רישום פרוטוקול ישיבות, על פי הנחיית הממונה, והפצתו לפי רשימת תפוצה מוגדרת.

    טיפול בדואר רגיל ואלקטרוני
    א. קליטה ומיון של דואר.
    ב. ניתוב דואר על פי הנחיית הממונה.
    ג. הכנה ומשלוח של דואר עבור הממונה.
    .3 מענה טלפוני ומענה לפניות הציבור
    א. מענה טלפוני במשרד ורישום הודעות טלפוניות.
    ב. ניתוב פניות תושבים המגיעות למנהל היחידה.
    ג. סינון וניתוב שיחות למנהל היחידה.
    .4 ניהול לוח זמנים ופגישות של הממונה
    א. תיאום טלפוני של פעולות ופגישות עבור הממונה.
    ב. משלוח תזכורות שונות, אירועים, פגישות וכיוצ"ב.
    מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
    א. ארגון מידע וסדר.
    ב. שירותיות.
    דרישות:
    ידע והשכלה:
    12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה.
    בעל/ת תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או
    שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ יתרון.
    קורסים והכשרות מקצועיות: לא נדרש.
    שפות: עברית ברמה גבוהה.
    יישומי מחשב: היכרות עם תוכנות ה-OFFICE.
    רישום מקצועי: לא נדרש.
    ניסיון מקצועי: לא נדרש.
    ניסיון ניהולי: לא נדרש.

    תינתן העדפה לאדם עם מוגבלות בהתאם לאמור בסעיפים 3 ו ה9 לחוק שוויון זכויות
    לאנשים עם מוגבלות, תשנ"ח 1998 ובתנאי שעומדים בתנאי הסף למשרה וכשירים
    לביצוע התפקיד. האמור כפוף להצהרת המועמד/ת המפרטת את דבר מוגבלותו/ה וכן
    בהמצאת מסמכים להוכחת המוגבלות.

    תינתן העדפה לנשים לפי סעיף 6ג לחוק שיווי זכויות האישה, התשי"א 1951 אם שני
    המועמדים בני שני המינים הם בעלי כישורים דומים וכן בהתאם לחוק לעידוד של
    שילוב וקידום נשים בעבודה ושל התאמת מקומות עבודה לנשים, התשס"ח.2008

    תינתן העדפה למי שהוא או אחד מהוריו נולדו באתיופיה, אם המועמד הוא בעל
    כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.

    מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות מחמד מוגבלותו בהליכי הקבלה
    לעבודה.
    מועמד אשר משתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב
    עובדי הרשות המקומית, אם מועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של
    מועמדים אחרים.
    למשרה זו יתקיימו מבחני מיון אשר ישמשו לבדיקת הסגולות, הכישורים, הידיעות
    והניסיון של המועמדים וזאת בהתאם לאמור בתקנות העיריות מכרזים לקבלת
    עובדים ברשויות המקומיות תש"ם.1979
    ***נא להגיש קו"ח בשפה העברית בלבד.
    על המעוניינים/ות העונים לדרישות התפקיד להעביר את כל המסמכים
    תאריך סגירת המכרז: 4.8.2024 בשעה .12:00
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7804972
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: כפר שמריהו
    סוג משרה: משרה חלקית
    ביצוע עבודות מזכירות ומטלות פקידותיות הנוגעות לעבודת הרשות, לפי הנחיות הממונה
    כפיפות המשרה: מנהלת מחלקת חינוך
    דרגת המשרה ודירוגה: מנהלי/ מח"ר דרגה ע"פ חוק.
    היקף משרה:.75%
    סוג מכרז: חיצוני.
    תחילת עבודה: מידי
    תחומי אחריות:
    ארגון אדמיניסטרטיבי יעיל של המחלקה, לרבות חלוקת משימות לצוות
    האדמיניסטרטיבי ותיעדופן.
    ביצוע משימות ארגוניות ומנהליות תוך עמידה בלו"ז עמוס.
    מתן שירותי משרד לממונים ולעובדי המחלקה, לרבות מענה טלפוני, קבלת ומסירת
    הודעות, התכתבות, תיוק ממוחשב וידני..
    ניהול תקיון הממוחשב והידני של המחלקה.
    ריכוז נושא הרכש וההתקשרויות הנדרשים למחלקה.
    פיקוח ובקרה על ספקים ונותני שרותים למחלקה.
    עבודה מול ספקים, משרדי ממשלה וגופים ציבוריים.
    ניהול יומן ותאום פגישות למנהל/ת וצוות המחלקה.
    תאום פגישות ואירועים, עם גורמים פנימיים וחיצוניים הבאים במגע עם המחלקה.
    ארגון אירועים רבי משתתפים לצוות המועצה משלב גיבוש התכנים עד הוצאה לפועל.
    ביצוע מיטבי של כל שיוטל עליה על ידי הממונים עליה
    ניהול והקלדה של מסמכים.
    טיפול בדואר רגיל ואלקטרוני.
    מענה טלפוני ומענה לפניות הציבור.
    ניהול לוח זמנים ופגישות של הממונה.
    פירוט הביצועים והמשימות העיקריות, כנגזר מתחומי האחריות:

    ניהול והקלדה של מסמכים
    א. הקלדת מסמכים באמצעות תוכנת מעבד תמלילים.
    ב. הדפסה ומשלוח של מסמכים.
    ג. תיקון מסמכים לאחר הגהה.
    ד. אחסון וגיבוי קבצים במחשב.
    ה. הקלדה ועיצוב של מצגות.
    ו. צילום, שכפול, כריכה של מסמכים ועוד.
    ז. קבלה והעברה של מסמכים לגורמים הרלוונטיים ברשות.
    ח. תיוק מסמכים, באופן המבטיח את זמינותם.
    ט. מיון מסמכים ומשלוחם לארכיון.
    י. סליקת מסמכים, על פי הנחיית הממונה.
    יא. איסוף חומרים והכנתם לישיבות בהן משתתף הממונה.
    יב. רישום פרוטוקול ישיבות, על פי הנחיית הממונה, והפצתו לפי רשימת תפוצה מוגדרת.

    טיפול בדואר רגיל ואלקטרוני
    א. קליטה ומיון של דואר.
    ב. ניתוב דואר על פי הנחיית הממונה.
    ג. הכנה ומשלוח של דואר עבור הממונה.
    .3 מענה טלפוני ומענה לפניות הציבור
    א. מענה טלפוני במשרד ורישום הודעות טלפוניות.
    ב. ניתוב פניות תושבים המגיעות למנהל היחידה.
    ג. סינון וניתוב שיחות למנהל היחידה.

    ניהול לוח זמנים ופגישות של הממונה
    א. תיאום טלפוני של פעולות ופגישות עבור הממונה.
    ב. משלוח תזכורות שונות, אירועים, פגישות וכיוצ"ב.
    מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
    א. ארגון מידע וסדר.
    ב. שירותיות.
    דרישות:
    תנאים מקדימים למינוי:
    ידע והשכלה:
    12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה.
    בעל/ת תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או
    שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ יתרון.
    קורסים והכשרות מקצועיות: לא נדרש.
    שפות: עברית ברמה גבוהה.
    יישומי מחשב: היכרות עם תוכנות ה-OFFICE.
    רישום מקצועי: לא נדרש.
    ניסיון מקצועי: לא נדרש.
    ניסיון ניהולי: לא נדרש.

    תינתן העדפה לאדם עם מוגבלות בהתאם לאמור בסעיפים 3 ו ה9 לחוק שוויון זכויות
    לאנשים עם מוגבלות, תשנ"ח 1998 ובתנאי שעומדים בתנאי הסף למשרה וכשירים
    לביצוע התפקיד. האמור כפוף להצהרת המועמד/ת המפרטת את דבר מוגבלותו/ה וכן
    בהמצאת מסמכים להוכחת המוגבלות.
    תינתן העדפה לנשים לפי סעיף 6ג לחוק שיווי זכויות האישה, התשי"א 1951 אם שני
    המועמדים בני שני המינים הם בעלי כישורים דומים וכן בהתאם לחוק לעידוד של
    שילוב וקידום נשים בעבודה ושל התאמת מקומות עבודה לנשים, התשס"ח.2008
    תינתן העדפה למי שהוא או אחד מהוריו נולדו באתיופיה, אם המועמד הוא בעל
    כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.

    מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות מחמד מוגבלותו בהליכי הקבלה
    לעבודה.
    מועמד אשר משתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב
    עובדי הרשות המקומית, אם מועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של
    מועמדים אחרים.
    למשרה זו יתקיימו מבחני מיון אשר ישמשו לבדיקת הסגולות, הכישורים, הידיעות
    והניסיון של המועמדים וזאת בהתאם לאמור בתקנות העיריות מכרזים לקבלת
    עובדים ברשויות המקומיות תש"ם.1979-
    ***נא להגיש קו"ח בשפה העברית בלבד.
    תאריך סגירת המכרז: 5.8.2024 בשעה.12:00
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7805007
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בעיריית קרית אונו
    מיקום המשרה: קרית אונו
    סוג משרה: משרה מלאה ומשרה חלקית
    אוהב/ת ילדים?
    מחפש/ת עבודה משמעותית עם סיפוק?
    מוזמנ/ת להצטרף אלינו!
    גני הילדים בקריית אונו מחפשים תומכי/ות חינוך (סייעות/ים)
    סוג משרה: משרה חלקית / מלאה
    85% משרה
    דרישות:
    גישה לילדים, סבלנות וחום.
    יכולת הקשבה והכלה.
    בוגר/ת 12 שנות לימוד.
    אחריות ומסירות ולב רחב.
    יכולת עבודה בצוות.
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7806973
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    עיריית קרית אונו
    דרושים בעיריית קרית אונו
    מיקום המשרה: קרית אונו
    סוג משרה: משרה מלאה
    מכרז פומבי מס' 21/2024
    עיריית קריית-אונו מודיעה על משרה פנויה כמפורט להלן:
    תואר המשרה: רכז/ת מועדוניות רשותי/ת
    היקף משרה: 100% משרה.
    דרוג דרגה: חינוך נוער חברה וקהילה/מתח דרגות 37-39 בדרוג המח"ר
    כפיפות ארגונית: מנהלת אגף החינוך

    תיאור תמציתי של התפקיד:
    רכז/ת המועדוניות אחראי/ת מטעם הרשות המקומית על תפעול המועדוניות בהתאם לסטנדרטים ולתוכניות הפעולה של כל מועדונית. בנוסף, הוא/היא אחראי/ת על הקשר, ההכוונה ותיאום העבודה בין המועדוניות ברשות לבין גורמי הרווחה והחינוך. בניית שיתופי פעולה ותיאום ביישוב (עם בתי ספר, גורמי קהילה) בנוגע למועדוניות. הכנת ועדות לבניית תכנית חינוכית-טיפולית לכל ילד, ועדות הערכה, ועדות שיבוץ. בניית תכנית עבודה משותפת למועדוניות ביישוב. איסוף וריכוז דוחות. טיפול בבעיות כ"א תיאום ומציאת מחליפות בהיעדר מדריכה או אם בית. תקציב העשרה תיאום עם מדריכי החוגים. ייזום פעילויות במועדוניות. טיפול בנושאים הקשורים ברווחת העובדים במועדוניות, ייזום השתתפות במפעלים עירוניים וכד'.תיאום בהקשר לאירועים חריגים. תיאום בנוגע לתחזוקת המועדוניות, מזון (קייטרינג) וכד'.
    דרישות:
    **לפרטים נוספים ולשליחת קו"ח הקלק/י על "הגשת מועמדות"**
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7808901
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מועצה מקומית עמנואל
    מיקום המשרה: שומרון
    סוג משרה: משרה מלאה ומשרה חלקית
    העובד יכהן כמהנדס הרשות המקומית בהתאם להוראות החוק והסמכויות הקבועות בו
    גיבוש מדיניות הנדסית של הרשות המקומית וגיבוש עבודה להשגת שיפורה של איכות החיים של תושבי הרשות ושל השוהים בתחומה.
    אחריות לתכנון שטח שיפוט של הרשות המקומית ובכלל זה הכנת פרוגראמות ותוכניות אב בתחומים השונים
    פיקוח ומתן אישורי בנייה וכן וידוא ועמידה בהוראות, באישורים בתקנות ובתקנים הנדרשים לבנייה.
    אחריות לתחומי רישוי בנייה, פיקוח על הבנייה, רישוי עסקים ואיתור מבנים מסוכנים וטיפול
    בהם.
    אחריות לתכנון, לפיתוח ולפיקוח על ביצוע של עבודות פיתוח ועבודות ציבוריות, הקשורות
    בפיתוח התשתיות השונות ברשות המקומית, כגון: ביוב ותיעול, תחבורה ותנועה, תאורה ומאור, גנים ציבוריים, בנייה ציבורית וכד.'
    אחריות להכנת מכרזים ולפיקוח על תהליכי התקשרות עם ספקים וקבלנים בתחום עבודות
    תשתית הרשות המקומית ולתחזוקתן.
    בקרת תוכניות המוגשות על ידי יזמים למוסדות תכנון לפי חוק התכנון והבניה.
    תרגום מדיניות ארוכת הטווח של ראש הרשות המקומית לתוכנית רב שנתית של אגף ההנדסה
    בכל הקשור בשיפור תשתיות הרשות המקומית ובגיבוש תוכנית עבודה שנתית.
    השתתפות בוועדה המקומית לחוק התכנון והבניה ויישום של מדיניות הועדה המקומית ורשויות התכנון העליונות.
    דרישות:
    השכלה:
    מהנדס רשוי או אדריכל רשוי לפי חוק המהנדסים והאדריכלים, תשי"ח-1958;
    ניסיון מקצועי:
    בעל ניסיון של שלוש שנים לפחות בתחום של תכנון עיר ובאחד התחומים הפיקוח והרישוי/ הבניה הציבורית/העבודות הציבוריות המבוצעות על ידי רשות מקומית או מטעמה.
    הוא בעל ניסיון בניהול צוות עובדים טכני ומנהלי;
    לא הורשע בעבירה שבנסיבות העניין יש עמה קלון.
    כישורים אישיים:
    אמינות ומהימנות אישית, יזמה ומעוף, קפדנות ודייקנות בביצוע, הבנה ותפיסה, כושר למידה, מיומנות טכנית ותפיסה מכנית, שקדנות וחריצות, יכולת התבטאות בכתב ובעל פה, יכולת קבלת החלטות. כושר ניהול מו"מ, יכולת ייצוג הרשות המקומית בפני גורמים חיצוניים, יחסי אנוש טובים, כושר ניהול עובדים והנעתם, כושר עבודה בצוות, יכולת ארגון ותכנון, יכולת תיאום, פיקוח ובקרה, סמכותיות, נשיאה אחריות, גמישות בשעות העבודה ועמידה בלחץ זמן.
    רישיון נהיגה.
    היקף משרה: 100% - 50%
    דרוג: חוזה אישי בכפוף לאישור משרד הפנים
    כפיפות: מנכ"ל המועצה
    פניות בצירוף קורות חיים + תעודות רלוונטיות יש להגיש למחלקת משאבי אנוש
    במייל ולציין משרת: "מהנדס/ת"
    בקשות שתתקבלנה במשרד מחלקת משאבי האנוש לאחר המועד האמור, לא תבואנה בחשבון.
    רק פניות מתאימות תענינה
    ככל שלא יוגשו המסמכים הנדרשים להוכחת עמידה בתנאי הסף, יראו את המועמד/ת כמי שלא עמד/ה בתנאי הסף.
    מועמד/ת עם מוגבלויות זכאי/ת להתאמות בהליכי הקבלה לעבודה.
    תינתן עדיפות למועמד המשויך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת באופן הולם בקרב עובדי הרשות המקומית אם הוא בעל כישורים דומים לכישורי שאר המועמדים.
    מועמד העומד בדרישות הסף יידרש לעבור מבחן התאמה במכון מיון

    פניות יתקבלו עד ה 28.7.24
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7794945
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בהאגודה לתרבות הדיור
    סוג משרה: משרה מלאה
    האגודה לתרבות הדיור, מעמידה לרשות לקוחותיה שירות של ייעוץ משפטי בסניפי האגודה באמצעות עורכי דין פרילנסרים. שירות זה, ניתן ללקוחות האגודה ברחבי הארץ, באמצעות עו"ד המתמחים בדיני המקרקעין.

    התפקיד כולל:
    מתן ייעוץ משפטי ללקוחות האגודה בסניפים המקומיים בתחומי הבית המשותף לרבות:
    טיפול בסרבני תשלום, התנהלות נציגות הבית המשותף, אופן קיום אסיפות כלליות,
    מטרדים, חברות ניהול ועוד.
    דרישות:
    עורך/ת דין בעל רישיון בתוקף.
    התמחות בתחום בתים משותפים ומקרקעין.
    ניסיון 3 שנים ומעלה.
    ניידות.

    מיקום המשרה: בסניפי האגודה לתרבות הדיור המקומיים.
    רק פניות מתאימות תענינה.
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7799927
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

    איפה אנחנו נמצאים?