דף הבית » משרות לפי חברות » עיריית תל אביב יפו
עיריית תל אביב יפו

    דרושים עיריית תל אביב יפו

    המשרות שלנו (20)
    תחום עיסוק
    ממשלתי / ציבורי
    כמות עובדים
    מעל 100

    משרות עיריית תל אביב יפו

    הצעות עבודה
    מתוך 1
    נמצאו 2 משרות
    2 ימים
    עיריית תל אביב יפו
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: מספר סוגים
    1. אחריות לניהול הערכה ובקרת שומות. כולל בקרה על עבודת השמאים החיצוניים המועסקים ע"י העירייה.
    2. ריכוז חידושים בפסיקה ובחקיקה בתחומים המקצועיים של המחלקה והנחלתם לעובדי המחלקה.
    3. פיתוח והטמעת תהליכי בקרה שוטפים בעבודת המחלקה ואחריות ליישומן.
    4. ייצוג העירייה בהליכי שמאי  מכריע ובוועדות ערר.
    5. בחינת חבות בהיטל השבחה במסגרת תהליכים של היתר בנייה, אישור לטאבו ורישוי עסקים.
    6. מתן חוות דעת שמאי וישימות כלכלית ביחס לתוכניות בניין עיר שבתהליך הכנה.
    7. מענה לפניות הציבור בכתב ובע"פ, כולל קבלת קהל.
    8. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה.
    9. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
    דרישות:
    1. תואר אקדמי שקיבל הכרה על-ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שהוכר על-ידי משרד החינוך במחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ. יתרון לתואר בכלכלה/ חשבונאות/ מנהל עסקים/ הנדסה אזרחית/ בניין. ותעודת שמאי מקרקעין מוסמך בעל /ת תעודת רישום בפנקס שמאי  המקרקעין.
    2. ניסיון מקצועי של 3 שנים לפחות בתחום שמאות מקרקעין.
    3. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות והפעלת יישומי OFFICE.
    4. כושר ניהול מו"מ עם יזמים, מוסדות ועורכי דין לרבות ייצוג בבתי משפט.
    5. הכרת חוק התכנון והבניה וחוקי מקרקעין.
    6. ידע והתמצאות בתוכניות בניה ובתוכניות בניין עיר.
    7. גישה כלכלית ועסקית מעמיקה.
    8. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה.
    9. תודעת שרות גבוהה.
    10. יחסי אנוש טובים.
    11. ידיעת השפה עברית ברמה טובה מאוד, ידיעת שפות נוספות - יתרון. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5905847
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 10 שעות
    עיריית תל אביב יפו
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: מספר סוגים
    1. בחינת חבות בהיטל השבחה במסגרת מתן היתרי בניה, רישוי עסקים ואישורים לטאבו.
    2. עריכת שומות מקרקעין.
    3. מתן הנחיות לשמאי מקרקעין חיצוניים המועסקים ע"י העירייה.
    4. ביצוע בקרת איכות על עבודת השמאים החיצוניים.
    5. טיפול בתביעות פיצויים לפי סעיף 197 לחוק התכנון והבניה.
    6. ייצוג העירייה בהליכי שמאי  מכריע ובוועדות ערר.
    7. מתן חוות דעת שמאי וישימות כלכלית ביחס לתוכניות בניין עיר שבתהליך הכנה.
    8. מענה לפניות הציבור בכתב ובע"פ, כולל קבלת קהל.
    9. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה.
    10. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
    דרישות:
    1. תואר אקדמי שקיבל הכרה על-ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שהוכר על-ידי משרד החינוך במחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ. ותעודת שמאי  מקרקעין מוסמך  בעל/ת תעודת רישום בפנקס שמאי המקרקעין.
    2. ניסיון מקצועי של 3 שנים לפחות בתחום שמאות מקרקעין.
    .OFFICE 3. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות והפעלת יישומי
    4. כושר ניהול מו"מ עם יזמים, מוסדות ועורכי דין לרבות ייצוג בבתי משפט.
    5. הכרת חוק התכנון והבניה וחוקי מקרקעין.
    6. ידע והתמצאות בתוכניות בניה ובתוכניות בניין עיר.
    7. גישה כלכלית ועסקית מעמיקה.
    8. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה.
    9. תודעת שרות גבוהה. יחסי אנוש טובים.
    10. ידיעת השפה עברית ברמה טובה מאוד, ידיעת שפות נוספות - יתרון. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5905895
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    מתוך 1

    איפה אנחנו נמצאים?