דף הבית » משרות לפי חברות » רשות הטבע והגנים
רשות הטבע והגנים

    דרושים רשות הטבע והגנים

    המשרות שלנו (2)
    תחום עיסוק
    ממשלתי / ציבורי
    כמות עובדים
    מעל 100

    עוד עלינו

    משרות רשות הטבע והגנים

    הצעות עבודה
    מתוך 1
    נמצאו 2 משרות
    2 ימים
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    היקף המשרה: מספר סוגים
    מס' משרה: 190643/1219
    התפקיד כולל:
    1. אחריות מלאה לניהול השטח לפי ערכי הרשות.
    2. פיקוח על ערכי טבע מוגנים (חי, צומח ודומם), אתרי מורשת ושטחים פתוחים בכל אזור הפיקוח.
    3. אכיפת מכלול החוקים וההסמכות המסורות לפקחי הרשות, מניעת עבירות, תפיסת עבריינים והבאתם לדין.
    4. ביצוע סקרים ביולוגיים ואקולוגיים: כולל תצפיות, הכנת דוחות וכתיבת תיקי שמורה, ביצוע עבודות ממשק.
    5. טיפול במפגעים סביבתיים המשפיעים על משאבי הטבע ודיווח עליהם (מזבלות, שפכים, תפיסות מים, רעלים, תעשיות).
    6. תחזוקת השטחים קולטי הקהל בשטח הפיקוח, ניקיון, הצבת שילוט ועבודות תחזוקה נדרשות אחרות.
    7. ריכוז הטיפול באזור הפיקוח בנושא ביטחון בטיחות המטיילים והשבילים.
    8. מיסוד קשרי עבודה עם מוסדות וגופים הפועלים באזור דרך קבע, או מזמן לזמן (כגון: משטרה, משרד החקלאות, מנהל מקרקעי ישראל, קק"ל, מועצות מקומיות ואזוריות, צה"ל וכו'). ייצוג הרשות בגופים אלה.
    9. מעורבות בתכניות אזוריות. פיקוח שוטף על עבודות תשתית.
    10. מעקב אחר הליכי הכרזת שמורות. ייזום הצעות לשמורות ולגנים לאומיים חדשים.
    11. הסברה והדרכה באזור הפיקוח בנושאי עבודת הרשות והפעלת נוער ומתנדבים בעת הצורך.
    12. טיפול במניעת נזקים לחקלאות מחיות בר: קשר שוטף עם חקלאים, ייעוץ ומתן פתרונות.
    13. אחריות לקליטת והפעלת פקחים מתגברים וקהילות רלוונטיות וניהול עובדי האחזקה שבאזור הפיקוח.
    14. סיוע למשימות הרשות בהנחיית המנהל הישיר.
    15. ביצוע כל מטלה רלוונטית אחרת במסגרת תפקידו עפ"י דרישת המנהל הישיר.
    ניתן להגיש מועמדות עד ליום חמישי, כא כסלו, 19.12.2019
    דרישות:
    השכלה: אקדמית-תואר ראשון באחד התחומים הבאים: אכיפת חוק, ידיעת הארץ, מדעי הטבע או הגיאוגרפיה, או תחום רלוונטי אחר. עדיפות לבעל/ת רקע בתחום.

    חלופה להשכלה למועמד/ת פנימי/ת: ניסיון של 3 שנים בעבודת שטח ובתנאי שמתחייב/ת להשלים לימודים אקדמאיים בתוך חמש שנים ממועד תחילת התפקיד ובתיאום עם הממונה הישיר.

    שפות: עברית ברמת שפת אם, אנגלית וערבית - יתרון.
    יישומי מחשב: ידע ביישומי אופיס. עדיפות לידע בGIS.
    רישיונות: נהיגה סוג ב, נשיאת נשק-קיים או עומד בתנאים לקבלת רישיון (תהליך קבלת רישיון יבוצע לאחר קבלת התפקיד).

    ניסיון: בעבודת שטח ובנושאי טבע. רצוי ניסיון באכיפת חוק, בנהיגת שטח ובהתמצאות.
    דרישות כלליות:
    כישורים: עצמאות, כושר ביטוי בכתב ובעל פה, ידע בקריאת תכניות, קריאת מפות, יכולת ניווט, מיומנות בהצגת נושא בפני קהל, יוזמה, סקרנות, יצירתיות, אסרטיביות, בעבודת שטח ואכיפת חוק, יכולת לרדת לפרטים, יחסי אנוש טובים, שיתוף פעולה בעבודת צוות.
    כללי: אחריות, אמינות, שירותיות, ייצוגיות, ידע בתחומי הרשות- ידיעת הארץ, טבע ומורשת, הזדהות עם מטרות הארגון, עמידה בלחצים.
    דרישות נוספות: עבודת שטח ונסיעות מרובות, עבודה בשעות לא שגרתיות, בריאות תקינה וכושר גופני ברמה גבוהה, התחייבות למקום מגורים באזור הפיקוח, היעדר רישום פלילי.
    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5609020
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    5 ימים
    מיקום המשרה: ירושלים
    היקף המשרה: מספר סוגים
    מספר משרה: 135515/1219
    התפקיד כולל:
    1. גיבוש וריכוז מדיניות ההדרכה וההכשרה ברשות והמלצה על סדר עדיפות.
    2. ניהול אסטרטגיית למידה וניהול ידע בארגון והכשרת עובדים ומנהלים תוך קידום ושימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים(כולל למידה מרחוק).
    3. ניהול והפקת קורסים והכשרות ואמצעי הדרכה תומכים.
    4. ניהול תכנית הדרכה וההכשרה ברשות באופן מיטבי למול תקציב והגדרת מדיניות ההנהלה.
    5. מיפוי צרכי ההדרכה הרשותיים איתור פערי ידע ותכנון מענה הדרכה והכשרות תומכות כולל בפורמטים טכנולוגיים ייעודיים.
    6. בניית מסלול הכשרה ופיתוח למול צורכי התפקיד בראייה שנתית ורב-שנתית.
    7. בקרת מימוש מדיניות הדרכה וההכשרה במטה ובשדה.
    8. אחריות לבחינת אפקטיביות ההדרכה שיפור ביצועים ומדדי ביצוע.
    9. אחריות לביצוע סקרי שביעות רצון עובדים ויישום מסקנותיהן.
    10. שותפות בתהליכי פיתוח ארגוני בתחומים שונים במשאבי אנוש.
    11. אחריות וריכוז תהליכי TALENT MANAGMENTעתודה ניהולית ומסלולי קידום.
    12. כל מטלה נוספת בהתאם לאופי התפקיד ועפ"י הנחיית הממונה הישיר.
    ניתן להגיש מועמדות עד ליום שני, כה כסלו, 23.12.2019
    דרישות:
    השכלה: אקדמית תואר ראשון רלוונטי באחד התחומים הבאים: בייעוץ ארגוני מדעי ההתנהגות במשאבי אנוש, חינוך והדרכה -חובה.
    תואר שני במדעי הניהול/התנהגות ארגונית/סוציולוגיה ארגונית/משאבי אנוש חינוך - יתרון.

    השכלה חלופית למועמד פנימי: ניסיון של 3 שנים בעבודה בתחום משאבי אנוש /כמנהל/ת או הדרכה והובלת תכניות חינוכיות ובתנאי שמתחייב/ת להשלים לימודים אקדמאיים בתוך חמש שנים ממועד תחילת התפקיד וזאת בתיאום עם הממונה הישיר.
    שפות: עברית ברמת שפת אם, אנגלית וערבית יתרון.
    יישומי מחשב: שליטה ביישומי אופיס לרבות הכנת מצגות ברמה גבוהה חובה, שליטה בתוכנות משאבי אנוש נוכחות ושכר (מלם שכר/חילן/לביא וכדומה) ומערכות לניהול למידה - יתרון.
    רישיונות: נהיגה סוג ב'.
    ניסיון בניהול עובדים, בבניית תכניות הדרכה. יתרון לניסיון תכניות הדרכה לעובדים המוכרים לגמול השתלמות בתפקיד דומה בארגון גדול או ניסיון בתכניות הדרכה מתחומי העשייה של הרשות.

    דרישות כלליות:
    תכונות אישיות: יכולת הובלה והשפעה, יזמה ומעוף "ראש גדול", יצירתיות וחדשנות,, כושר ביטוי בכתב ובע"פ, כושר למידה, תקשורת בינאישית מעולה, אחריות, אמינות ומהימנות אישית, יצוגיות, מיומנות בהצגת נושא מול קהל(פרזנטטיביות),ידע בתחומי הרשות ידיעת הארץ טבע ומורשת.

    תכונות ניהול וארגון (כולל תקשורת):, יכולת תיעדוף משימות, יכולת,תכלול ארגון ותכנון, שליטה בכלים טכנולוגיים, כושר ניסוח ויכולת שיווקית, התמצאות ברשתות החברתיות ובאפליקציות סלולריות מתקדמות יכולת ניתוח ועיבוד נתונים והסקת מסקנות יכולת תיאום, פיקוח ובקרה, סמכותיות, נשיאה באחריות, קיום וטיפוח יחסים בינאישיים, יכולת ייצוג הרשות בפני גורמים חיצוניים, הזדהות עם מטרות הארגון.

    מצבי תפקיד: יכולת עמידה בלחצים וקונפליקטים, טיפול בו זמנית במספר נושאים, נחישות והתמדה, יכולת פתרון בעיות, שיתוף פעולה בעבודת צוות.
    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5613168
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    מתוך 1

    איפה אנחנו נמצאים?