דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים רשות הטבע והגנים
רשות הטבע והגנים

    דרושים רשות הטבע והגנים

    המשרות שלנו (5)
    תחום עיסוק
    ממשלתי / ציבורי
    כמות עובדים
    מעל 100

    עוד עלינו

    משרות רשות הטבע והגנים

    הצעות עבודה
    דף הבא
    מתוך 1
    נמצאו 5 משרות
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים ברשות הטבע והגנים
    סוג משרה: משרה חלקית ומשמרות
    כפיפות: מנהלת האתר
    העסקה במעמד יומי לסופי שבוע וחגים

    תיאור התפקיד:
    1. ביצוע עבודות ניקיון, תחזוקה ואחזקה כלליות באתר.
    2. עזרה בקליטת מבקרים באתר ומתן שירות למבקרים באתר.
    3. פעולות פיזיות בשטח - עבודות תחזוקה, ניקיון, נשיאת משאות, כיבוי שרפות, הליכה ברגל, טיפוס לפרקים.
    4. עבודה עם קופה (בהתאם לצורך ובכפוף לעמידה במבדק אמינות).
    5. ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורך ועל פי הנחיית מנהלת האתר.
    דרישות:
    השכלה: מומלץ 12 שנות לימוד.
    ניסיון: ניסיון בתחום התחזוקה והאחזקה, ניסיון במתן שירות.
    כישורים: תודעת שירות, אחריות ואמינות, יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה בצוות,
    לויאליות, סדר וניקיון, יכולת לעבודה פיזית ומאומצת, יכולת לעבודה תחת לחץ
    וריבוי משימות, חריצות, נכונות לעבודה בשעות נוספות בהתאם לצורך.

    העסקה בהתאם לעונתיות האתר ובהתאם לצורך.
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7673989
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    רשות הטבע והגנים
    דרושים ברשות הטבע והגנים
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה
    מכרז פנימי + חיצוני
    תיאור תפקיד מנהל/ת אתר מצדה מזרח
    כפיפות: מנהל ג"ל מצדה
    מס' משרה: 177667/424
    תחום דרגות: (10-12) בדרוג המנהלי, (40-42)בדרוג המח"ר

    תיאור תפקיד:
    אחריות לניהול כולל של האתר ותפעול המערכות בו, טיפול בכל היבטי הביטחון והבטיחות באתר, ניהול צוות העובדים ומשימותיהם.

    מהות התפקיד:
    1. אחריות לטיפול בקהל המבקרים ולמתן שירות נאות תוך הקפדה על שמירת ערכי הטבע והמורשת באתר.
    2. אחריות לאכיפת חוקי שמירת הטבע והמורשת באתר.
    3. אחריות לתפעול האתר ולתחזוקתו לרבות ביטחון, בטיחות וכיבוי אש.
    4. טיפול ופיתוח צוות העובדים באתר, הכשרתם וניהולם לרבות סידור עבודה, הנחיות מקצועיות ובקרה על עבודת הצוות. אחריות לקליטה וחניכה של עובדים חדשים באתר. ביצוע בקרה על ניהול כ"א באתר.
    5. הכנת תכנית העבודה של האתר ויישום יעדי הרשות באתר על פי תכנית העבודה והמסגרת התקציבית המאושרת.
    6. ניהול ההיבטים הכספיים של האתר לרבות קופה וחנות מכר.
    7. קידום המכירות וניהול מרכז השירות.
    8. אחריות לניהול הנושאים המקצועיים והממשקים באתר, בתיאום עם האקולוג המרחבי או המחוזי או עם הארכיאולוג.
    9. מעורבות וקידום תכניות הפיתוח של האתר, ופיקוח על הביצוע בשטח
    10. טיפול בתחום שיווק האתר, הדרכת מבקרים באתר, קשרי גן קהילה, הסברה.
    11. אחריות לחניון הלילה באתר ואירועי ערב (אם מתקיימים באתר), טיפול בחתימת החוזים ופיקוח על הביצוע.
    12. סיוע לפיקוח האזורי על פי הצורך.
    13. ביצוע כל מטלה נוספת בהתאם לאופי התפקיד ועל פי דרישת המנהל הישיר.
    דרישות:
    תנאי סף:
    השכלה: השכלה אקדמאית בתחום: אכיפת חוק או ידיעת הארץ או מדעי הטבע או הגיאוגרפיה, או תחום רלוונטי אחר. עדיפות לבעל/ת רקע בתחום.
    עובד/ת פנימי/ת בעל/ת ניסיון של 3 שנים בעבודה עם מבקרים, בעבודות שטח ובתנאי שמתחייב/ת להשלים לימודים אקדמאיים בתוך חמש שנים ממועד תחילת הלימודים וזאת בתיאום עם הממונה הישיר.

    שפות: עברית ברמת שפת אם. אנגלית וערבית יתרון
    יישומי מחשב: שליטה ביישומי אופיס.
    רישיונות: נהיגה סוג ב, נשיאת נשק-קיים או עומד בתנאים לקבלת רישיון (תהליך קבלת רישיון יבוצע לאחר קבלת התפקיד)
    ניסיון: 3 שנים בניהול מבקרים או ניהול עבודת שטח או מתן שירות לקהל.

    דרישות כלליות:
    כישורים: יכולת ארגונית, כושר ניהולי, תיעדוף משימות, כושר ביטוי בכתב ובעל פה, אסרטיביות, יחסי אנוש טובים, בעבודת שטח ואכיפת חוק
    כללי: אחריות, אמינות, שירותיות, ייצוגיות, ידע בתחומי הרשות- ידיעת הארץ, טבע ומורשת, הזדהות עם מטרות הארגון, עמידה בלחצים.
    דרישות נוספות: עבודה בימים ובשעות לא שגרתיות, התחייבות למקום מגורים בסמיכות לאתר, היעדר רישום פלילי, מעבר מבדק אמינות.

    למילוי טופס הגשת מועמדות יש להקליק על "הגשת מועמדות"
    ניתן להגיש מועמדות עד ליום ראשון, יד בניסן, 21.4.24

    הרשות תפעל למתן העדפה מתקנת למועמדים מקרב קבוצות הזכאיות לייצוג הולם, של בני האוכלוסייה האתיופית ואנשים בעלי מוגבלות ככל שישנם, כאשר הם בעלי כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7683564
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    רשות הטבע והגנים
    דרושים ברשות הטבע והגנים
    סוג משרה: משרה מלאה
    מכרז פנימי+חיצוני
    שם המשרה: מנהל/ת יחידת ספקים
    כפיפות: מנהל אגף כספים
     
    תחום דרגות: 11-13 (בדירוג המנהלי) 41-43 (בדירוג המח"ר/המהנדסים)
     
    מספר משרה: 157617/424
    סוג תקן: קבוע
     
    הגדרת תפקיד:
    ניהול יחידת הספקים.
    תיאור התפקיד:
    1. אחריות וניהול יחידת הספקים
    2. ביצוע בקרות רישומי חשבוניות
    3. בקרת תשלומי ספקים
    4. בקרות על ממשקי ספקים שונים
    5. הכנה ובקרה של נהלי עבודה שוטפים
    6. הכנת דוחות 102 חודשי
    7. התאמת 856 שנתי
    8. בקרה על תשלומים לרשויות המס
    9. ביצוע בקרה על סגירות חודשיות
    10. ביצוע בקרות חתך רבעוניים- ספקים בחובה, הוצ' לשלם וכיו"ב
    11. מתן מענה שוטף לעובדות היחידה בסוגיות מקצועיות שונות
    12. הכנת חומרים לביקורת דוחות כספיים שנתית
    13. כל מטלה נוספת בהתאם לאופי התפקיד ולדרישות המנהל הישיר.
    דרישות:
    תנאי סף:
    השכלה: אקדמית תואר ראשון בתחום מנהל עסקים/ חשבונאות או תואר רלוונטי אחר- יתרון
    קורסים: קורס הנה"ח סוג 3- חובה
    ניסיון:
    ניסיון של חמש שנים לפחות בתחום הנה"ח, מתוכם כשלוש שנים במגזר הציבורי-יתרון.
    ניסיון רב בניהול צוות עובדים (שלושה עובדים לפחות)
    ניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת
    שפות: עברית ברמת שפת אם, אנגלית- יתרון
    יישומי מחשב: שליטה מלאה ביישומי אופיס לרבות שליטה מלאה באקסל ידע בפריוריטי-יתרון

    עובדים שאינם עומדים בתנאי הסף המפורטים למשרה, יוכלו להגיש מועמדותם למשרה, ואולם
    אין בכך כדי להתחייב לבחינת מועמדותם למשרה. בחינת מועמדות למשרה של עובדים אשר
    אינם עומדים בתנאי הסף, תיקבע ע"י ועדה ממיינת מיוחדת שנקבעה לצורך זה בהסכם הקיבוצי
     
    דרישות כלליות:
    כישורים:
    אמינות, דייקנות, סדר וארגון, כושר ביטוי בכתב ובעל פה, אסרטיביות, הקפדה על פרטים, תודעת שירות גבוהה, ראיה מערכתית, יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות, יכולת עבודה בלחץ, עבודה בשעות לא שגרתיות, הזדהות עם מטרות הארגון
    כללי: התפקיד דורש עבודה בשעות נוספות ולעיתים בשעות לא שגירות. בריאות תקינה, נדרש
    מעבר מבדק אמינות בהצלחה
     
    מקום עבודה: משרדי המטה בירושלים.
    הבהרה מגדרית: המכרז נכתב בלשון זכר, אך מופנה לגברים ולנשים כאחד.
     
    **להגשת מועמדות יש ללחוץ על "הגשת מעומדות".
    ניתן להגיש מועמדות עד ליום שלישי, כב בניסן, 30.4.24

    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7694794
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    רשות הטבע והגנים
    דרושים ברשות הטבע והגנים
    מיקום המשרה: בית הערבה ומצפה רמון
    סוג משרה: משרה מלאה
    מכרז פנימי +חיצוני
    שם משרה: רכז/ת הדרכה מחו"ה הר הנגב
    מס' משרה: 217487/424
    כפיפות: מנהל/ת המחו"ה
    תחום דרגות: 9-11 (בדירוג המנהלי) 39-41 (בדירוג המח"ר /מהנדסים)
    מותנה תקציב
    כללי:
    אחריות לבניית מערכי ההדרכה והתכניות החינוכיות של המחו"ה, לריכוז צוות המדריכים הצעירים ולתפעול האדמיניסטרטיבי השוטף של המחו"ה, ושותפות בטיפוח הקשר עם קהילות סמוכות.
    תיאור התפקיד:
    1. שותפות בהטמעת התכנים והמסרים של הרשות במערכי ההדרכה, בתוכניות החינוכיות ארוכות-הטווח של המחו"ה ובפעילויות שמירת טבע ומורשת, ולעדכון וחידוש מערכים קיימים.
    2. שותפות בטיפוח הקשר עם קהילות סמוכות לשמורות וגנים שבניהול רט"ג ובחיזוק מעורבותן והשתתפותן בשמירת טבע, נוף ומורשת.
    3. אחריות על התפעול השוטף של המחו"ה, ובכלל זה:
    3.1 השתתפות במיון וקליטת מדריכים, בארגון השתלמויות העשרה, במישוב והערכה ובקשר השוטף עם צוות המדריכים.
    3.2 אחריות על הפעילות השוטפת של המחו"ה: ניהול הזמנות, שיבוץ מדריכים, הוצאת חשבונות, הפקת דו"חות וטיפוח הקשר עם לקוחות חיצוניים ופנימיים.
    3.3 אחריות לבטיחות פעילות החינוך וההדרכה: הנחייה, רענון, בקרה ותכנון מסלולי טיול.
    3.4 אחריות להיבטים הלוגיסטיים של פעילות המחו"ה: הזמנת ציוד, מתן שירותים מנהליים.
    4. סיוע ביצירת ביקוש לפעילות המחו"ה.
    5. סיוע למנהל/ת המחו"ה בנושאים שבאחריותו.
    6. הדרכה והסברה בהתאם לצורך.
    7. ממלא/ת מקום והסגן של מנהל/ת המחו"ה.
    8. אחריות על צוות המדריכים הצעירים (שינשינים ומורות חיילות) ובכלל זה: חניכה וליווי שוטפים, הנחיה מקצועית, מישוב והערכה, הובלת חלק מהמחנות ה 'נודדים', טיפול בתנאי השירות (כולל בדירות) ואחריות לביצוע פעילות חברתית.
    9. כל מטלה נוספת בהתאם לאופי התפקיד ועפ"י הנחיית הממונה הישיר
    דרישות:
    דרישות סף:

    השכלה: בעל/ת תעודת הסמכה בתוקף להדרכה במערכת החינוך ('תו תקן') לאזורים הרלוונטיים (נגב, ערבה והרי אילת)-חובה.
    תעודת מורה-דרך-יתרון.
    בעל/ת תואר אקדמי (או במסלול לימודים לקראתו) באחד מהתחומים: חינוך, מדעי החברה, קהילה, מדעי הטבע, גיאוגרפיה, לימודי א"י, היסטוריה או ארכיאולוגיה.
    מועמד/ת פנימי/ת בעל/ת וותק של 3 שנים יוכל /תוכל להגיש מועמדות ובתנאי שהוא /היא בעל/ת הסמכה תקפה להדרכה במערכת החינוך ('תו תקן') לאזורים הרלוונטיים (נגב, ערבה והרי אילת) ומתחייב/ת להשלים לימודים אקדמאים בתוך 5 שנים בלבד מיום המינוי בתיאום עם הממונה הישיר.

    "עובדים שאינם עומדים בתנאי הסף המפורטים למשרה, יוכלו להגיש מועמדותם למשרה, ואולם אין בכך כדי להתחייב לבחינת מועמדותם למשרה. בחינת מועמדות למשרה של עובדים אשר אינם עומדים בתנאי הסף תיקבע ע"י ועדה ממיינת מיוחדת שנקבעה לצורך זה בהסכם הקיבוצי"

    ניסיון: ניסיון של שנתיים לפחות בהדרכה ו/או בריכוז הדרכה ו/או בריכוז תכניות חינוכיות ו/או ריכוז עבודה קהילתית.
    יתרון לבעל/ת ניסיון בניהול אדמיניסטרטיבי/ריכוז כח אדם.

    שפות: עברית ברמת שפת אם, אנגלית - יתרון
    יישומי מחשב: שליטה ביישומי אופיס.
    רישיונות: רישיון נהיגה סוג ב' בתוקף.

    כישורים: אחריות, אמינות, שירותיות, ייצוגיות, ידע בתחומי העיסוק של הרשות ידיעת הארץ, טבע ומורשת, הזדהות עם מטרות הארגון, כושר ביטוי בכתב ובעל פה, יכולת שיתוף פעולה בצוות, יחסי אנוש טובים, ידע ושליטה בהדרכה, מיומנות בהצגת נושא, מיומנות בפיתוח הדרכה, כושר ארגון ולוגיסטיקה, יצירתיות, כושר תכנון, יחסי אנוש טובים, סדר וארגון, יכולת ניהול למידה והנחייה, יצירתיות, דייקנות, יכולת שיווקית, יכולת ניהול.
    יכולת הגעה עצמאית למקום העבודה, נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות על פי תכנית הפעילות של המחו"ה.

    למילוי טופס הגשת מועמדות יש להקליק על "הגשת מועמדות"
    ניתן להגיש מועמדות עד ליום רביעי, כג בניסן, 1.5.24

    הרשות תפעל למתן העדפה מתקנת למועמדים מקרב קבוצות הזכאיות לייצוג הולם, של בני האוכלוסייה האתיופית ואנשים בעלי מוגבלות ככל שישנם, כאשר הם בעלי כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7696030
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    רשות הטבע והגנים
    דרושים ברשות הטבע והגנים
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה מלאה ועבודה זמנית
    לרשות הטבע והגנים, חטיבת משאבי אנוש ד ר ו ש/ה רכז/ת נוכחות ושכר
    משרה זמנית - החלפה לחופשת לידה
    העסקה במעמד יומי
    היקף: 100% משרה
    כפיפות: מנהל/ת תחום תנאי העסקה ושכר

    תיאור התפקיד:
    כללי: ריכוז וטיפול אדמיניסטרטיבי בנושאי נוכחות ושכר העובדים.

    מהות התפקיד:
    1. אחריות על שלמות דיווח הנוכחות והכנה לשכר העובדים הקבועים והיומיים שבתחום המחוזות.
    2. דיווח שינויים בפרטים אישיים של העובדים כגון: נישואין, שינוי פרטי בנק, מען וכו' והפסקות זמניות כגון: לידה, שמירת הריון, אבדן כושר עבודה.
    3. אחריות ובקרת ממשקים מול ביטוח לאומי בנושאי הפסקות עבודה זמניות וקבועות (חל"ד חל"ת מילואים ותאונות עבודה, שמירת הריון, דמי לידה, דמי אבטלה, נכות, זקנה ועוד לרבות, מילוי טפסים לביטוח לאומי ומעקב אחר התביעות מול העובדים עד לקבלת תשלום.
    4. אחריות וטיפול בתשלומים נילווים לעובד כגון: מלגות לימודים לילדי עובדים,תשלומי רכב, תוספת מעונות וכו... וביצוע בקרת תשלום.
    5. מתן מענה וקבלת קהל אישי וטלפוני בתחומי שבטיפולו/ה, לרבות טיפול ומענה בנושא תקלות בשעוני נוכחות, מערכת משאבי אנוש.
    6. ביצוע סימולציות שכר לפרט עפ"י הנחיות החטיבה.
    7. הפקת דו"חות מעקב ובקרה שוטפים לטיפול ויישום פערים.
    8. תיוקים וסריקות לתיקים האישיים במערכת הממוחשבת.
    9. מטלות נוספות הקשורות לאופי התפקיד בהתאם להוראת הממונה הישיר.
    דרישות:
    תנאי סף:
    השכלה: בעל/ת תעודת חשב/ת שכר בכיר באישור לשכת רו"ח- חובה.
    השכלה אקדמאית בתחומי מדעי החברה מדעי ההתנהגות או תואר רלוונטי אחר- יתרון.

    ניסיון: ידע וניסיון בתפקיד דומה ובמערכות שכר (עדיפות לחילן או מלם) של 3 שנים לפחות או ניסיון של 3 שנים לפחות בעבודת משרד והנהלת חשבונות
    נסיון בעבודה עם אקסל.

    דרישות כלליות:
    כישורים: אחריות, אמינות, יכולת עבודה בצוות, תודעת שירות גבוהה, סדר וארגון, יכולת עבודה תחת לחץ ועמידה בלוחות זמנים, יחסי אנוש טובים, ידע בתחומי הרשות- ידיעת הארץ, טבע ומורשת.

    ישומי מחשב: שליטה מלאה בישומי אופיס, בדגש על תוכנת אקסל.

    כללי: בתאריכים בהם נסגר השכר נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות ולא שגרתיות.
    מעבר מבדקי אמינות בהצלחה.

    מקום העבודה: משרדי הרשות בירושלים.
    נדרשת יכולת הגעה עצמאית למקום עבודה.

    זמינות לעבודה מיידית
    התחלת העסקה: חודש מאי/יוני 2024

    המעוניינים ישלחו קורות חיים הכוללים פרטים אישיים, השכלה וניסיון
    יש לצרף תעודת חשב שכר בכיר
    יש לציין את שם המשרה!
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7696207
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דף הבא
    מתוך 1

    איפה אנחנו נמצאים?