בשליחת קו"ח יש לציין מספר משרה (JB-136) בנושא המייל.
אמון על ניהול מערכת היחסים בין המוסך ללקוח
תחומי אחריות
שירות
• קבלת הלקוח / קצין הבטיחות הרכב ופתיחת כרטיס עבודה, הכנת הצעת מחיר
• עדכון לקוח / קצין הבטיחות ושחרור הרכב הצעות מחיר
• ניהול קשר שוטף מול הלקוח
• איתור אירועי שירות והתמודדות עם לקוחות "קשים" ובעייתיים
• פעילות יזומה כגון – שגרות ובקרות על פעילות הלקוחות, מבצעים, שימור לקוחות וכו'
אדמיניסטרציה
אחריות על עריכת כרטיס לצורך הגשת תביעה:
• הכנה והעברת הכרטיס לתביעה - וידוא תיעוד בכרטיס עבודה ובדיקת שלמות נתוני העבודה
• איסוף תיעוד החומר והגשת התביעה ווידוא צרופות נדרשות להגשת תביעה
• צילום במשטח העבודה לטובת תביעות אחריות, בהתאם לצורך
• ניהול ההתנהלות הפיננסית מול לקוחות: גביית תשלום, ביטול חשבוניות, מתן זיכויים, מימוש הטבות בהתאם להגדרת סמכויות.
דרישות:
• ניסיון בשירות בתחום הרכב - חובה !
• אוריינטציה טכנית – חובה !
• הכרות עם עולם התביעות אחריות
• יכולת אדמיניסטרטיבית גבוהה
• סדר, ארגון ושיטתיות
• יחסי אנוש טובים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.