דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים עמידר
עמידר

    דרושים עמידר

    המשרות שלנו (9)
    תחום עיסוק
    ממשלתי / ציבורי
    כמות עובדים
    מעל 100
    שנת הקמה
    1949

    עוד עלינו

    משרות עמידר

    הצעות עבודה
    דף הבא
    מתוך 1
    נמצאו 9 משרות
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בעמידר
    מיקום המשרה: חולון
    סוג משרה: משרה מלאה
    ‏התפקיד כולל הובלת נושאים ופרויקטים בהתאם לצרכי ולהנחיית סמנכ"ל תפעול, המרכזיים שבהם - גיבוש תכניות עבודה, בקרות, מעקבים ותאום מטה מינהל תפעול וכן אחריות על תחום הביטחון והחירום בחברת עמידר.

    משימות עיקריות בתפקיד קב"ט:
    1. אחריות על מערך האבטחה והשמירה במתקני חברת עמידר ובעת הצורך בנכסי החברה, כולל ביצוע פיקוח על אופן הביצוע. (נכסים פנויים למניעת פלישות).
    2. אחריות על נהלי הביטחון ומוכנות לאירועי חירום בחברה.
    3. אחריות על ביצוע בקרה, ביקורת ופיקוח על פעילות האבטחה בהתאם לחוזה ההתקשרות עם חברת השמירה וביצוע בקרות בשטח למתקני החברה.
    4. אחריות לבצע הדרכות והנחיות מקצועיות, לעובדי חברת עמידר ולמאבטחים.
    5. אחריות לטיפול באירועים חריגים המסכנים או עלולים לסכן את עובדי החברה.
    6. אחריות לתיאום הביטחוני של פינוי נכסים מול המחוזות והסניפים בשטח.
    7. אחריות לפעילות קבלני פינוי וההוצאה לפועל ולניהול ההסכמים.
    8. הנחיה ובקרת בטחון לבתי גיל זהב שבניהול החברה.
    9. קיום קשר שוטף עם גורמים במשאבי אנוש לקבלת מידע על עובדים חדשים.
    10. אחראי לקשר מול משטרת ישראל בנושאי אבטחה והסרת איומים רלוונטיים.
    11. כל משימה נוספת שקשורה בביטחון ובמוכנות של החברה לחרום.

    משימות עיקריות בתפקיד ראש מטה:
    1. אחריות לרכז את עבודת המטה במנהל התפעול והקשר עם המחוזות.
    2. סיוע לסמנכ"ל התפעול בכל משימה שיידרש לצורך ניהול מיטבי של המנהל ועמידה ביעדים.
    3. אחריות לתרגם את המדיניות וההנחיות של הדירקטוריון וסמנכ"ל תפעול לתוכניות עבודה אינטגרטיביות.
    4. ניהול הפעילות השוטפת של מטה המינהל והתיאומים מול מנהלי המחוזות ומטה החברה.
    5. הכנת דרישת משאבים נדרשים למימוש התוכניות.
    6. הכנת תוכנית עבודה שנתית ותוכנית תקציבים והתקשרויות, מתואמת.
    7. אישור תוכניות עבודה פרטניות לבעלי תפקידים במטה המנהל.
    8. ביצוע בקרה, פיקוח ומעקב עיתי על ביצוע תוכנית העבודה והתקציבים להם אחראי המינהל.
    9. ריכוז מענה לדו"חות ביקורת ומעקב אחר יישומם.
    10. מעקב ובקרה אחרי משימות ותאום וסנכרון מטה מינהל תפעול.
    11. ריכוז נושאי משא"ן במינהל תפעול: כ"א, דרגות, תקינה, מעקב שע"ן, ותאומי גיוס מול משא"ן.
    13. סנכרון פעילות בין יחידות מינהל תפעול.
    14. ריכוז נושא גיהות ובטיחות במנהל מול ממונה הבטיחות בחברה.
    15. ניהול פרויקטים ומשימות בהתאם לבקשת סמנכ"ל התפעול.
    דרישות:
    1. השכלה אקדמאית - בעל/ת תואר ראשון לפחות, באחד מהמקצועות הבאים: משפטים, לוגיסטיקה, מנהל עסקים, כלכלה, מדעי החברה.
    2. ניסיון ניהולי מוכח של 3 שנים לפחות.
    3. ידע בניהול חוזים, מכרזים והתקשרות עם ספקים.
    4. ניסיון בעבודה עם רשויות ממשלתיות, רשויות מוניציפליות ומשרדי ממשלה - יתרון
    5. בעל/ת ניסיון קודם של 3 שנים לפחות בתחום האבטחה בארגון בסדר גודל דומה או וותק בטחוני (כגון צבאי או משטרתי).
    6. בעל/ת דרגת קצונה בצה"ל-יתרון.
    7. בעל/ת כושר ארגון וניהול, יוזם/מת, יחסי אנוש טובים, יושר ואמינות, עצמאות בביצוע התפקיד.
    נכונות לעבודה בכלל הסניפים
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8135694
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בעמידר
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה מלאה ועבודה זמנית
    לסניף עמידר בירושלים דרוש/ה מנהל/ת תיק לקוח זמנית
    תיאור
    1. ייצוג החברה בפני לקוח/דייר מול חברת עמידר תוך שמירה על קשר ישיר ורציף עם הדיירים בנכס.
    2. אספקת כלל השירותים שבאחריות עמידר לספק ללקוחותיו
    3. אחריות ובקרה על עמידה של הלקוחות בהתחייבויותיהם מול חברת עמידר.
    4. פיקוח על רכוש עמידר באזור הנתון לאחריותו.
    6. טיפול בנושא אכלוס ודיור:
    5. אחראיות לביצוע גבייה שוטפת
    דרישות:
    1. השכלה -12 שנות לימוד לפחות חובה
    2. רישיון על רכב חובה
    3. ניסיון בשירות לקוחות פרונטאלי יתרון
    4. בעל כושר גופני לביצוע משימות המצריכות מאמץ פיזי (לצורך ביצוע "ביקורי מעגל" וביקורי בית בדירות הלקוחות).
    5. בעל אחריות, דייקנות, יכולת עבודה בתנאי לחץ, עצמאות בביצוע תפקיד, כושר ניהול, כושר ארגון, ידע בעבודה
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8140042
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בעמידר
    מיקום המשרה: נתניה
    סוג משרה: משרה מלאה
    דרוש/ה מפקח הנדסה לסניף נתניה בעמידר

    תיאור המשרה:
    * אחריות מקצועית וניהול פעולות האחזקה בדירות ובמבנים המבוצעות בסניף
    * תכנון הנדסי והכנת מפרט ביצוע תוך שת"פ עם גורמי תכנון, רשויות וכו
    * פיקוח מקצועי על ביצוע עבודות בתחום הסניף
    * בדיקה ואישור חשבונות קבלנים ועבודות בביצוע
    * מסירת דירה לקבלן לשם שיפוץ
    * עריכת מפרטים
    דרישות:
    הסמכה כהנדסאי/ת בניין / אזרחי - חובה
    ניסיון מעל שנה כמפקח/ת עבודה - יתרון
    ניסיון בעבודה מול רשויות מקומיות
    ניסיון בהסרת צווי סכנה יתרון משמעותי
    ניסיון בפיקוח על עבודות של קבלנים
    שליטה על תוכנת דקל - יתרון
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8140048
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בעמידר
    מיקום המשרה: חולון
    סוג משרה: משרה מלאה
    ‏תיאור תפקיד כללי: אחריות מקצועית תפעולית בנושאי אכלוס

    סביבה ארגונית:
    אגף ומחלקה אגף אכלוס דיור והגיל השלישי.
    ממונה ניהולי / ארגוני ישיר מנהלת מחלקת אכלוס.
    מנחה מקצועי מנהלת מחלקת אכלוס ודיור.
    כפיפים אין
    ממשקים חיצוניים משרד הבינוי והשיכון משרד העלייה והקליטה.
    ממשקים פנימיים - כלל אגפי החברה.
    מקום העבודה - חולון
    היקף המשרה, שעות וימי עבודה - משרה מלאה, ראשון עד חמישי


    תחומי אחראיות:
    מתן מענה ותמיכה מקצועית לכלל עובדי מרכז השירות.
    עבודה מול מערכת מחשוב, משימות קבועות וטכניות.
    מעקב טיפול אחר משימות נדרשות ע"י מנהלת המחלקה.
    העובד/ת יבצע כל משימה שתוטל ע"י מנהל ישיר.
    דרישות:
    1. השכלה- 12 שנות לימוד
    2. ידע נדרש במערכות מחשב או כישורים טכניים אחרים.
    3. שליטה ביישומי OFFICE, לרבות EXCEL- חובה.
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8149380
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    דרושים בעמידר
    מיקום המשרה: לוד ורמלה
    סוג משרה: משרה מלאה
    1. ייצוג החברה בפני לקוח/דייר מול חברת עמידר תוך שמירה על קשר ישיר ורציף עם הדיירים בנכס.
    2. אספקת כלל השירותים שבאחריות עמידר לספק ללקוחותיו
    3. אחריות ובקרה על עמידה של הלקוחות בהתחייבויותיהם מול חברת עמידר.
    4. פיקוח על רכוש עמידר באזור הנתון לאחריותו.
    6. טיפול בנושא אכלוס ודיור:
    5. אחראיות לביצוע גבייה שוטפת
    דרישות:
    1. השכלה -12 שנות לימוד לפחות חובה
    2. רישיון על רכב חובה
    3. ניסיון בשירות לקוחות פרונטאלי יתרון
    4. בעל כושר גופני לביצוע משימות המצריכות מאמץ פיזי (לצורך ביצוע "ביקורי מעגל" וביקורי בית בדירות הלקוחות).
    5. בעל אחריות, דייקנות, יכולת עבודה בתנאי לחץ, עצמאות בביצוע תפקיד, כושר ניהול, כושר ארגון, ידע בעבודה
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8140043
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בעמידר
    מיקום המשרה: נוף הגליל וחיפה
    סוג משרה: משרה מלאה
    דרוש /ה רכז/ת משפט/ית לגביה
    מקום עבודה: מרכזי שירות נוף הגליל / חיפה
    כפיפיות ניהולית ומקצועית: ראש אגף גביה

    תיאור כללי של התפקיד:
    1. טיוב נתונים תיקים בהוצל"פ מול נתוני אוגדן
    2. סיוע ותמיכה למרכזי השרות בתחום המשפטי.
    3. טיפול בלקוחות בתחום הגביה והסדרים.
    4. קליטת תשלומים,בדיקת חשבוניות.
    5. הקלדת אגרות.
    6. סיוע ותמיכה בעו"ד אגף הגביה.
    7. סיוע ותמיכה במטה, במרכזי שירות ובמחוזות, בעת הצורך ולפי דרישה.
    8. טיפול בנושאים שוטפים שונים, כפי שיידרש ע"י ראש אגף גביה
    דרישות:
    1. ידע במערכות כלים שלובים או נט המשפט - יתרון משמעותי
    2. בעל/ת ידע משפטי-יתרון משמעותי
    3. יכולת להוביל משימה באופן עצמאי לצד יכולת עבודה בצוות
    4. נכונות לנסיעות למטה ולמרכזי השירות במחוז, ככל ותהיה דרישה לכך.
    5. אחראיות, סדר וארגון, בעל/ת מוטיבציה ויכולת התמדה
    6. עבודה תחת לחץ וזמן קצוב
    7. בעל/ת יכולת למידה מהירה
    8. שליטה בישומי מחשב: office,excel
    9. בעל/ת כושר הבעה בכתב ובע"פ
    10. תקשורת בינאישית טובה
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8135587
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בעמידר
    מיקום המשרה: חולון
    סוג משרה: משרה מלאה ועבודה זמנית
    תיאור כללי של התפקיד:
    1. סיוע בניהול תכנון, ביצוע ומעקב אחר תכנית ההתקשרויות השנתית עבור מנהל הון אנושי.
    2. סיוע בניהול, בקרה ומעקב אחרי ניצול תקציבי הרכש והשירותים המיועדים לשימוש מחלקת לוגיסטיקה ורכש
    3. סיוע בניהול שוטף (לרבות הוצאת הזמנות משיכה) של הסכמי מסגרת שיוקצו עבורו ע"י מנהלת מחלקת לוגיסטיקה ורכש
    4. סיוע בניהול תהליכי בקרה, על ניצול ההסכמי המסגרת המופעלים באחריות המחלקה-ומימושם בהתאם לתנאים המשפטיים המוגדרים בהסכמים והמסגרות התקציביות והכספיות המאושרות.
    5. משימות נוספות בהתאם להחלטת מנהלת מחלקת לוגיסטיקה ורכש.
    1. סיוע בגיבוש תוכנית עבודה שנתית תקציבית, מכרזים והתקשרויות, לרבות בקרה ומעקב אחר יישומה המחלקה.
    2. ליווי תהליך המכרז/פטור ממכרז בסיוע למחלקת מכרזים והתקשרויות ובשיתוף הרפרנטים המקצועיים: עדכון מסמכי המכרז לפי הצורך, הצגת הנימוקים המקצועיים, מילוי שאלוני איכות במערכת ה- פריורטי,סיוע בהכנת הפניה לוועדה המכרזים.
    3. הקמת הזמנות משיכה מההסכמים שבאחריותו על בסיס דרישות רכש המנותבות אליו במערכת ה-פריורטי
    4. תפעול שוטף, בקרה ומעקב אחר התקשרויות והסכמים שבאחריות המחלקה (מסגרות תקציב, סכומים כספיים, מימוש אופציות, הארכת תוקף הסכמים, חלוקת העבודות בין הספקים וכו'), בהתאם לנהלי החברה ובאמצעות מערכת ה פריורטי.
    5. סיוע בניהול ובקרה על ניצול סעיפי התקציב שבאחריות מחלקת לוגיסטיקה ורכש (ציוד משרדי, ביגוד, גניזה, דואר, כיבודים, תחזוקת משרדי החברה וכו) - באמצעות דוחות ושאילתות מערכת ה-פריורטי.
    דרישות:
    כישורים נדרשים:
    1. ניסיון במערכות ERP ופריוריטי בפרט- חובה
    2. הכרות עם מערכות מחשב, אופיס, אקסל -חובה.
    3. תומכים טכניים/ מטמיעי מערכת ERP- יתרון משמעותי
    4. ניסיון במכרזים והתקשרויות- יתרון משמעותי
    5. הסמכה בתחום הפריוריטי- יתרון משמעותי.
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8140044
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בעמידר
    מיקום המשרה: חולון
    סוג משרה: משרה מלאה
    הצלבת נתונים
    בקרות על שכירויות וחשבונות
    קשר שוטף מול קיבוצים בעוטף
    עבודה מול מס' גורמים פנים וחוץ אירגוניים.
    עבודה מול רשויות מקומיות/חברת חשמל/תאגידי מיים/חברות ניהול/משכירים/נציגות קיבוצים מפונים.
    אחריות על אישור תשלומים סדירים והתאמתם מול הקיבוץ וההסכמים השונים.
    דרישות:
    ידע וניסיון Excel- חובה
    ידע וניסיון במערכות Office- חובה
    מתן שירות ללקוחות- יתרון
    סדר בעבודה- חובה
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8152911
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בעמידר
    מיקום המשרה: באר שבע
    סוג משרה: משרה מלאה ועבודה זמנית
    רכז/ת הכספים אחראי/ת על הניהול השוטף של החשבונות והתקציב במחוז. מהווה גורם מקצועי בתחום הכספים.

    1.ניהול תקציב, פיקוח ובקרה תקציבית (כולל תקציב הוסטלים) בהתאם לתוכנית העבודה.

    2.בדיקה ואישור חשבונות לתשלום לנותני שירותים, ספקים, דיור מוגן, רשויות מקומיות.

    3. אחראי לבדיקת חשבונות:

    * תשלום לדיירים-(ביצוע עצמי/פס"ד תביעות קטנות/תשלום עודף כתוצאה ממכר),

    *בקרה שבועית,

    * בדיקת נכונות חיוב חשבונות דיירים בגין אחזקת רכוש משותף,

    *התחשבנות דיירים עוזבים,

    * אחראי/ת למתן אישור לפתיחת התחייבות כספית (סעיף תקציבי להזמנת עבודה)

    4.ביצוע בקרות בנושא כספים בהתאם לנהלי החברה (דוחות מכר, דירות ריקות, סיוע בשכ"ד וכו').

    5.יסייע /תסייע לבעלי תפקיד אחרים ביחידות המחוז בנושא כספים
    .
    6.אחראי/ת להפעיל/לבטל עיקול על פי הוראת בית משפט.

    7.אחראי/ת לביצוע פקודות יומן והתאמת בנק שבועי
    דרישות:
    השכלה: הנהלת חשבונות סוג 02/01 לפחות.
    שליטה ב- EXCEL ומערכות ממוחשבות.
    שליטה במערכות- OFFICE
    היכרות עם מערכת פריורטי
    דייקנות, יכולת עבודה בתנאי לחץ, עצמאות בביצוע תפקיד, כושר ניהול, כושר ארגון, יכולת עבודה בצוות.
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8153618
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דף הבא
    מתוך 1

    איפה אנחנו נמצאים?