דף הבית » משרות לפי חברות » עמידר
עמידר

    דרושים עמידר

    המשרות שלנו (6)
    תחום עיסוק
    ממשלתי / ציבורי
    כמות עובדים
    מעל 100

    עוד עלינו

    משרות עמידר

    הצעות עבודה
    מתוך 1
    נמצאו 6 משרות
    4 ימים
    מיקום המשרה: חולון
    היקף המשרה: משרה מלאה
    התפקיד כולל:
    עבודת ניהול ופיקוח מאתגרת וייחודית!
    ניהול ופיקוח מרחוק על קבלני ביצוע בתחומי אחזקה נרחבים ובהתאם לתהליכי עבודה.
    העבודה מתבצעת ממרכז שליטה ארצי במשרדי החברה (חמ"ל) בעבודת צוות ואינה כוללת עבודת שטח.
    אחריות עם שליחות.
    שת"פ עם של גורמי פנים וחוץ.
    התחלת עבודה - מיידית.
    דרישות:
    אנחנו מחפשים עובד/ת מקצועי/ת, שירותי/ת, בעל/ת יכולת קבלת החלטות בזמן אמת ובתנאי לחץ.
    יכולת הובלת מהלכים ווידוא ביצוע.
    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6067163
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    5 ימים
    מיקום המשרה: חולון
    היקף המשרה: משרה מלאה
    למחוז מרכז, דרוש/ה מפקח/ת עבודה, התפקיד כולל:
    * אחריות מקצועית וניהול פעולות האחזקה בדירות ובמבנים המבוצעות בסניף.
    * תכנון הנדסי והכנת מפרט ביצוע תוך שת"פ עם גורמי תכנון, רשויות וכו'.
    * פיקוח מקצועי על ביצוע עבודות בתחום הסניף.
    * בדיקה ואישור חשבונות קבלנים ועבודות בביצוע.
    * מסירת דירה לקבלן לשם שיפוץ.
    * עריכת מפרטים.
    דרישות:
    הסמכה כהנדסאי/ת בניין / אזרחי - חובה.
    ניסיון מעל שנה כמפקח/ת עבודה - יתרון.
    ניסיון בעבודה מול רשויות מקומיות.
    ניסיון בהסרת צווי סכנה- יתרון משמעותי.
    ניסיון בפיקוח על עבודות של קבלנים.
    שליטה על תוכנת דקל - יתרון.
    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6067170
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    3 ימים
    מיקום המשרה: חולון
    היקף המשרה: בכירים ומשרה מלאה
    חברת עמידר הינה חברה ממשלתית ומהווה זרוע ביצועית של ממשלת ישראל בתחום הדיור הציבורי וכן בפרויקטים נוספים המוטלים עליה כגון התחדשות עירונית, שיקום שכונות ועוד.
    החברה החלה בהליך למינוי סמנכ"ל כספים לחברה.
    עיקרי תפקידי סמנכ"ל הכספים:
    אחריות כוללת על תחום הכספים בחברה.
    אחריות על עריכת דוחות כספיים, נושאים כלכליים, תמחיר, מימון, השקעות ותזרים המזומנים בחברה.
    * ניהול מו"מ עם גורמים ממשלתיים בנושא תקציבי החברה ומול גורמים עסקיים.
    * גיבוש וניהול תקציב ההשקעות וההוצאות השנתי והרב שנתי.

    משרת סמנכ"ל הכספים תהיה מוגבלת לתקופה של 5 שנים. אפשרות הארכת כהונה הינה בהתאם לכללי רשות החברות.
    דרישות:
    1. תושב/ת ישראל שמלאו לו 25 שנה לפחות;
    2. בעל/ת השכלה(*) וניסיון בתחום הפיננסי (כגון ניהול כספים או תקציבים): רואה/ת חשבון מוסמך/ת או בעל/ת תואר אקדמי בחשבונאות עם ניסיון בתחום הפיננסי של 7 שנים לפחות, לגבי כל אחד מהם, או - בעל/ת תואר אקדמי בכלכלה, מנהל עסקים או הנדסת תעשייה וניהול, עם ניסיון בתחום הפיננסי של 10 שנים לפחות;
    ובלבד שבלפחות 4 שנים מתקופת הניסיון בתחום הפיננסי עסק המועמד בעריכה או בביקורת של דוחות כספיים או היה אחראי על עריכת הדוחות כספיים, בארגון בעל מחזור כספי שנתי ממוצע של 250 מלש"ח לפחות.
    3. כשיר/ה להתמנות כדירקטור/ית בעל/ת מומחיות חשבונאית ופיננסית (**) ובכלל זאת בעל/ת ניסיון וידיעות לגבי:
    3.1. סוגיות חשבונאיות וסוגיות בקרה חשבונאית האופייניות לחברה בעלת מחזור כספי שנתי ממוצע של 250 מלש"ח לפחות.
    3.2. תפקידו של רואה החשבון המבקר והחובות המוטלות עליו.
    3.3. הכנת דוחות כספיים ואישורם לפי חוק ניירות ערך ולפי כללי חשבונאות מקובלים.
    4. בעל/ת ניסיון של חמש שנים לפחות באחד מאלה, או בעל ניסיון מצטבר של חמש שנים לפחות בשניים או יותר מאלה:
    4.1. תפקיד סמנכ"ל כספים בכפיפות ישירה למנכ"ל בארגון בעל מחזור כספי שנתי ממוצע של 400 מלש"ח לפחות או תפקיד אחר בכפיפות ישירה לסמנכ"ל כספים בארגון בעל מחזור כספי שנתי ממוצע של 500 מלש"ח.
    4.2. כהונה ציבורית בכירה או בתפקיד בכיר בשירות הציבורי - בתפקיד בכיר בשירות המדינה מדרגה 43 ומעלה או בדרגת אל"מ ומעלה בצה"ל או בתפקידים מקבילים בזרועות הביטחון וההצלה, ובתנאי שהניסיון בתפקידים האמורים הינו בנושאים כלכליים או מסחריים, ובעל/ת ניסיון כמפורט לעיל.
    4.3. תפקיד בכפיפות ישירה לסמנכ"ל כספים בארגון בעל מחזור כספי שנתי ממוצע של 300 מלש"ח העוסק בתחומי פעילותה העיקריים של החברה (***).
    5. בעל/ת ניסיון ניהולי (ניהול ישיר של 5 כפיפים לפחות) של חמש שנים לפחות;
    (*) תואר מהתארים המפורטים לעיל, ממוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה או שלגביו התקבל אישור שקילות מהגף להערכת תארים במשרד החינוך.
    (**) דירקטור בעל מומחיות חשבונאית ופיננסית: מי שבשל השכלתו, ניסיונו וכישוריו הוא בעל מיומנות גבוהה והבנה בנושאים עסקיים חשבונאיים ודוחות כספיים באופן המאפשר לו להבין לעומקם את הדוחות הכספיים של החברה ולעורר דיון בקשר לאופן הצגתם של הנתונים הכספיים.
    (***) תחומי הפעילות העיקריים של החברה: ניהול נכסים, פיתוח וקידום פרוייקטים בתחום הנדל"ן ומתן שירותים (כמפורט בדו"ח הכספי של החברה).

    תחומי ניסיון נוספים המהווים יתרון:
    1. ניסיון בתפקיד בכיר בתחום הפיננסי (סמנכ"ל כספים או תפקיד בכיר בכפיפות ישירה לסמנכ"ל כספים) בחברה ציבורית או חברת אגרות חוב, כהגדרתן בחוק החברות, התשנ"ט-1999 במשך 3 שנים לפחות;
    1. תואר שני בכלכלה/ מנהל עסקים ממוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה או בעל תואר מחו"ל שלגביו התקבל אישור שקילות לתואר ראשון במשפטים מטעם הגף להערכת תארים במשרד החינוך;
    2. רו"ח מוסמך;
    3. ניסיון בניהול מו"מ עסקי/מסחרי במשך 3 שנים לפחות;
    4. ניסיון בליווי ופיקוח על מכרזים והתקשרויות במשך 3 שנים לפחות;
    5. ניסיון בעבודה ב/מול חברות ממשלתיות או בעבודה ב/מול משרדי ממשלה או רשויות ממשלתיות;
    6. ניסיון כדירקטור/ית ו/או בעבודה מול דירקטוריון/הנהלה בכירה בארגון המעסיק לפחות 200 עובדים אורגניים;
    7. היקף הפעילות של החברות בהן כיהן המועמד בתפקיד סמנכ"ל כספים או תפקיד בכיר בכפיפות ישירה לסמנכ"ל כספים;
    8. ניסיון ניהולי בתחום הכספים;

    מועד אחרון להגשת מועמדות: 25/2/2021 בשעה 24:00
    הגשת המועמדות תהא באמצעות לחיצה על "הגשת מועמדות" בצירוף קורות חיים מפורטים, מסמכים, תעודות ואישורים המעידים על תנאי הכשירות לתפקיד, שמות של ממליצים, וכן כל מסמך אחר הנראה למועמד כרלוונטי לשקילת מועמדותו על ידי ועדת האיתור, ובהתאם 
    להוראות המפורטות בשאלון. החברה שומרת על זכותה לבצע איתור אקטיבי. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6071042
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    3 ימים
    מיקום המשרה: חולון
    היקף המשרה: משרה מלאה
    חברת עמידר הינה חברה ממשלתית ומהווה זרוע ביצועית של ממשלת ישראל בתחום הדיור הציבורי וכן בפרויקטים נוספים המוטלים עליה כגון התחדשות עירונית, שיקום שכונות ועוד.
    החברה החלה בהליך למינוי יועץ משפטי לחברה.
    עיקרי תפקידי היועץ המשפטי:
    * ניהול המחלקה המשפטית.
    * יעוץ משפטי וליווי שוטף, להנהלת החברה, מחוזות ולמחלקות השונות, בכתב ובע"פ, ובמידת הצורך לדירקטוריון ולוועדותיו.
    * ייעוץ וליווי משפטי של עסקאות, מכרזים והתקשרויות של החברה.
    * ניסוח, עריכה ובדיקה של חוזים ומסמכים משפטיים.
    * הדרכת עובדים ועורכי דין בתחומים משפטיים לפי הצורך.
    * ייעוץ של ליווי תביעות משפטיות.
    משרת היועץ המשפטי תהיה מוגבלת לתקופה של 7 שנים.
    דרישות:
    1. אזרח/ית ישראל שהוא/היא תושב/ת ישראל.
    2. תואר ראשון במשפטים ממוסד המוכר ע"י המל"ג. או בעל/ת תואר מחו"ל שלגביו התקבל אישור שקילות לתואר ראשון במשפטים מטעם הגף להערכת תארים במשרד החינוך.
    3. בעל/ת רישיון בעריכת דין בישראל וחבר בלשכת עורכי הדין.
    4. ניסיון מקצועי, לאחר קבלת רישיון עו"ד, כעו"ד, של 10 שנים לפחות בעבודת ייעוץ משפטי, בתחום המשפט האזרחי, מסחרי ומנהלי.
    5. ניסיון ניהולי של חמש שנים לפחות (בעשר שנים האחרונות) כשותף במשרד עו"ד המונה מעל 20 עורכי דין, או כיועץ משפטי /סגן היועץ המשפטי ביחידת ייעוץ משפטי פנימי בגוף ממשלתי או בחברה ממשלתית או עסקית בעלת מחזור שנתי של 200 מלש"ח לפחות.
    6. בעל/ת ניסיון מצטבר של 5 שנים לפחות (בעשור האחרון) בניהול של צוות הכולל 3 עו"ד, לפחות, במישרין.

    תחומי ניסיון נוספים המהווים יתרון:
    1. ייעוץ משפטי לגופים ציבוריים (כגון משרדי ממשלה, מועצות מקומיות) או חברות ממשלתיות.
    2. ייעוץ משפטי לחברות בעלות מחזור של 200 מלש"ח לפחות, לרבות בניהול מו"מ מסחרי.
    3. ייעוץ משפטי בתחום מכרזים והתקשרויות לחברות בעלות מחזור שנתי של 200 מלש"ח לפחות או לגופים ממשלתיים.
    4. ייעוץ משפטי בתחומים רלוונטים חוזים, מכרזים (לרבות לפי חוק חובת מכרזים), מקרקעין ותכנון ובניה, ממשל תאגידי וניירות ערך, דיני עבודה.
    5. הכנת מכרזים וחוזים מורכבים.
    6. ניהול מזכירות חברה ומתן ייעוץ משפטי לדרגי הנהלה ודירקטוריון.
    7. התנהלות מול רגולטורים.
    8. ניהול עבודה משפטית מול משרדי עורכי דין חיצוניים.
    7. תואר שני או בעל תואר מחו"ל שלגביו התקבל אישור שקילות לתואר ראשון במשפטים מטעם הגף להערכת תארים במשרד החינוך.
    9. תואר שני ממוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה או בעל תואר מחו"ל שלגביו התקבל אישור שקילות לתואר ראשון במשפטים מטעם הגף להערכת תארים במשרד החינוך;
    10. ניהול עובדים, ובפרט עורכי דין.

    מועד אחרון להגשת מועמדות: 25/2/2021 בשעה 24:00
    הגשת המועמדות תהא באמצעות לחיצה על "הגשת מועמדות" בצירוף קורות חיים מפורטים, מסמכים, תעודות ואישורים המעידים על תנאי הכשירות לתפקיד, שמות של ממליצים, וכן כל מסמך אחר הנראה למועמד כרלוונטי לשקילת מועמדותו על ידי ועדת האיתור, ובהתאם להוראות המפורטות בשאלון. החברה שומרת על זכותה לבצע איתור אקטיבי.
    החברה שומרת על זכותה לזמן לראיון ו/או לשלוח למבחני התאמה את המועמדים, (לרבות בהתראה קצרה), וכן לפנות לממליצים, והכל בהתאם לשיקול דעת החברה.
    אין להגיש מועמדות אלא כאמור במודעה זו, מועמדות אשר תוגש ללא כל המסמכים המהותיים הנדרשים לא תידון. האחריות על הגשה מלאה מדויקת וכנה של המועמדות לרבות המסמכים הנדרשים הנלווים מוטלת אך ורק על המועמד מועמדות אשר תוגש בדרך אחרת, לרבות באמצעות דואר, פקס, וכל דרך אחרת, לא תידון.
    החברה שומרת לעצמה את הזכות שלא לבחור במי מהמועמדים לתפקיד או לבטל את ההליך.
    רק פניות מתאימות תענינה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6071052
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    6 ימים
    מיקום המשרה: חולון
    היקף המשרה: משרה מלאה ועבודה זמנית
    התפקיד כולל:
    הכנת תקציב רב שנתי (סולו + מאוחד).
    הכנת דוחות ביצוע תקציב רבעוניים ושנתיים (כולל התאמתם לדוח כספי IFRS), כולל ניתוחים לסטיות.
    ביצוע בקרות תקציב שוטפות.
    הנחיית אנשי כספים בשטח (הפצת מכתבים, חוזרים).
    הכנת קבצים לחישובים אקטואריים ובדיקת תחשיבי פרישה של עובדים.
    בדיקה ואישור תשלומי שכ"ט לעורכי דין (בהתאם לכללים והנחיות רשות החברות).
    אישור הסכמים/התחייבויות עם ספקים ונותני שירות בהתאם למדרג סמכויות (במטה החברה).
    חישוב עדכוני הצמדות בתחומים שונים והפצת חוזרים לאנשי מחשוב וגורמים נוספים.
    דרישות:
    תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות/כלכלה ומנע"ס/כלכלה מורחב.
    רו"ח מוסמך/ת - יתרון משמעותי.
    ניסיון של מעל 3 שנים בבניית תקציבים ובקרה תקציבית - חובה.
    יכולת וניסיון בניהול עובדים - יתרון.
    יכולת ניתוח ומתן הסברים.
    יכולת עבודה מול גורמי ניהול בכירים.
    שליטה מלאה ביישומי אופיס ואקסל בפרט.
    יכולת למידה מהירה.
    יכולת עבודה עצמאית ועבודה תחת לחץ.
    היכרות עם גופים ממשלתיים/ציבוריים - יתרון.
    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6085763
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    6 ימים
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    היקף המשרה: משרה מלאה
    למחוז צפון בעמידר דרושים/ות מפקחי/ות עבודה למרכזי השירות חדרה, עכו ועפולה.
    התפקיד כולל:
    * אחריות מקצועית וניהול פעולות האחזקה בדירות ובמבנים המבוצעות בסניף.
    * תכנון הנדסי והכנת מפרט ביצוע תוך שת"פ עם גורמי תכנון, רשויות וכו'.
    * פיקוח מקצועי על ביצוע עבודות בתחום הסניף.
    * בדיקה ואישור חשבונות קבלנים ועבודות בביצוע.
    * מסירת דירה לקבלן לשם שיפוץ.
    * עריכת מפרטים.
    *
    דרישות:
    הסמכה כהנדסאי/ת בניין / אזרחי - חובה.
    ניסיון מעל שנה כמפקח/ת עבודה - יתרון.
    ניסיון בעבודה מול רשויות מקומיות.
    ניסיון בהסרת צווי סכנה יתרון משמעותי.
    ניסיון בפיקוח על עבודות של קבלנים.
    שליטה על תוכנת דקל - יתרון.
    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6085794
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    מתוך 1

    איפה אנחנו נמצאים?