דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים עמידר
עמידר

דרושים עמידר

תחום עיסוק
ממשלתי / ציבורי
כמות עובדים
מעל 100
שנת הקמה
1949
מיקום
מספר מקומות

משרות עמידר (8)

הצעות עבודה
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעמידר
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה
תיאור:

1. ייצוג החברה בפני לקוח/דייר מול חברת עמידר תוך שמירה על קשר ישיר ורציף עם הדיירים בנכס.
2. אספקת כלל השירותים שבאחריות עמידר לספק ללקוחותיו
3. אחריות ובקרה על עמידה של הלקוחות בהתחייבויותיהם מול חברת עמידר.
4. פיקוח על רכוש עמידר באזור הנתון לאחריותו.
6. טיפול בנושא אכלוס ודיור:
5. אחראיות לביצוע גבייה שוטפת
דרישות:
1. השכלה -12 שנות לימוד לפחות חובה
2. רישיון על רכב חובה
3. ניסיון בשירות לקוחות פרונטאלי יתרון
4. בעל כושר גופני לביצוע משימות המצריכות מאמץ פיזי (לצורך ביצוע "ביקורי מעגל" וביקורי בית בדירות הלקוחות).
5. בעל אחריות, דייקנות, יכולת עבודה בתנאי לחץ, עצמאות בביצוע תפקיד, כושר ניהול, כושר ארגון, ידע בעבודה
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8222036
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעמידר
סוג משרה: משרה מלאה ועבודה זמנית
לעמידר דרוש/ה רכז/ת לצורך ריכוז ואחריות על פעילות בתי גיל הזהב בעמידר.
התפקיד הינו תפקיד שטח (ברחבי הארץ כפעמיים בשבוע") ואדמיניסטרטיבי (במטה החברה בחולון)
1. השתתפות בוועדות ניהול פעמיים בשנה בכל הבתים (איסוף החומר לוועדה, הצגתו וניהול הוועדה וסיכומו).
2. ביצוע מעקב אחר קבלת החלטות בוועדות ויישומן.
3. מעקב אחר ביצוע בקרות סגני מרכזי השירות, בדיקת תקינותם ומעקב אחר המשך טיפול מול הגורמים (הנדסה, משב"ש אגף וכו').
4. ניהול חשבוניות תשלום לספקים.
5. ריכוז צרכים לרכש, קבלת הצעות מחיר, הזמנות הציוד והספקתו לדיורים.
6. יזום ימי עיון והדרכה בנושאי בטחון ובטיחות ועזרה ראשונה ותפעולן.
5. טיפול פניות ציבור מול הגורמים הרלוונטיים.
6. מתן מענה לסגני מרכזי השירות ואימהות הבית.
7. טיפול במעקב אחר ליקויי באמצעים טכנולוגיים, לרבות מצלמות בדיורים וטיפול מול החברה ותשלום בגין השירות.
8. בדיקת תקנים של החברה המנהלת בקרה חודשית.
9. כל משימה שנדרשת ע" מנהלת האגף/עו"ס ראשי/מנהלת הפרוייקט ודרישת השטח.
דרישות:
ניסיון ושליטה טובה ביישומי OFFICE, לרבות EXCEL.
רישיון נהיגה חובה.
נכונות לנסיעות ברחבי הארץ בתדירות של פעם-פעמיים בשבוע
ניסיון בשירות פרונטאלי - יתרון
תודעת שירות גבוהה.
יכולת הבחנה בין עיקר לטפל.
בעל/ת יוזמה, ויכולת ארגון טובה.
יחסי אנוש מעולים.
יכולת עבודה בצוות.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8241394
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעמידר
מיקום המשרה: דימונה
סוג משרה: משרה מלאה ועבודה זמנית
לסניף עמידר דימונה דרוש/ה מנהל/ת תיק לקוח זמנית
תיאור
1. ייצוג החברה בפני לקוח/דייר מול חברת עמידר תוך שמירה על קשר ישיר ורציף עם הדיירים בנכס.
2. אספקת כלל השירותים שבאחריות עמידר לספק ללקוחותיו
3. אחריות ובקרה על עמידה של הלקוחות בהתחייבויותיהם מול חברת עמידר.
4. פיקוח על רכוש עמידר באזור הנתון לאחריותו.
6. טיפול בנושא אכלוס ודיור:
5. אחראיות לביצוע גבייה שוטפת
דרישות:
1. השכלה -12 שנות לימוד לפחות חובה
2. רישיון על רכב חובה
3. ניסיון בשירות לקוחות פרונטאלי יתרון
4. בעל כושר גופני לביצוע משימות המצריכות מאמץ פיזי (לצורך ביצוע "ביקורי מעגל" וביקורי בית בדירות הלקוחות).
5. בעל אחריות, דייקנות, יכולת עבודה בתנאי לחץ, עצמאות בביצוע תפקיד, כושר ניהול, כושר ארגון, ידע בעבודה
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8240033
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעמידר
מיקום המשרה: נוף הגליל
סוג משרה: משרה מלאה
מיקום: נוף הגליל.


תיאור תפקיד כללי: סיוע למנהל ההנדסה המחוזי בתפעול מפקחי העבודה והקבלנים. תיאום בין בעלי התפקיד לצורך קידום פרויקטים הנדסיים, כולל שירותי אדמיניסטרציה ומזכירות להנדסה ולמפקחי העבודה.
 
תחומי אחריות ומשימות עיקריות:
1. סיוע למנהל ההנדסה המחוזי ובתיאום ביצוע הפרויקטים על ידי מפקחי העבודה.
2. תיאום בין כל בעלי התפקיד בעמידר והקבלנים, לצורך קידום פרויקטים הנדסיים
3. מקצה פרויקטים וקובע לוח זמנים יומי למפקחים
4. אחריות על חלוקת עבודה לספקים על פי קריטריונים (איכות, מקצועיות, לו"ז ושירות)
5. הקצאה של סעיף תקציבי ויפקח על כל פרויקט בתיאום עם מנהל הנדסה מחוזי ויוודא אישור התקציבי בהתאם למדרג האישורים (מנהל סניף או מחוז) ורכז כספים בהתאמה.
6. אחריות לקשר עם הספקים, בכלל זה: משלוח הזמנות עבודה חתומות, וידוא קבלת נכס וסיום פרויקט, מעקב אחר דוחות מדדי ביצוע, ומשימות שלא בוצעו או שחרגו ממועדן, חשבונות שאושרו וטרם שולמו, הגדלת חוזה, הגשת מסמכים וכו'
7. ביצוע פיקוח ומעקב אחר המפקחים והקבלנים של תיקון ליקויים בפרויקטים.(שיפוץ פנים דירתי, צנרת יזומה, החלפת דודים, שיפוץ מעל סכום שיקבע, דוחות 110,111,239)
8. ביצוע אחר טיפול בקריאות
9. ביצוע עבודות מזכירות לסיוע למפקחי העבודה לרבות פתיחתה ומעקב על פרויקטים, הקלדת חשבונות במערכת, תיאום ביקורים וקבלנים בשטח, הדפסות, תיוק, סריקות למערכת, מענה לטלפונים ומסירת הודעות, טיפול בדואר, הוצאת דוחות מעקב וניהול ארכיב הנדסה במחוז.
10. מעקב אחר הזמנות שפג תוקפן וידאג לבטלן במערכת
11. כל משימה ו/או מטלה שתינתן על ידי המנהל הישיר ורלוונטי לתפקיד
דרישות:
1. השכלה 12 שנות לימוד לפחות
2. ניסיון קודם נדרש עדיפות לניסיון בתפקיד בעל אוריינטציה הנדסית.
3. ידע נדרש במערכות מחשב או כישורים טכניים אחרים ידע וניסיון באקסל ובכל יישומי OFFICE
4. ניסיון בעבודה עם מערכות ERP - יתרון
5. תכונות אישיותיות עצמאות, מקצועיות, שירותיות, יכולת קבלת החלטות בזמן אמת ובתנאי לחץ, יכולת הובלת מהלכים ווידוא ביצוע, כושר ארגון ותיאום, אחראי, יוזמה ויצירתיות, יכולת ביטוי בכתב ובעל פה, יחסי אנוש טובים, יכולת ניהול מו"מ.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8250525
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעמידר
מיקום המשרה: טבריה
סוג משרה: משרה מלאה
מיקום: טבריה.

תחומי אחריות ומשימות עיקריות:
1. הכנת דו"ח חייבים שבועי ממערכת המחשב
2. אחריות על גביה מלקוחות בעלי חוב כספי.
3. ביצוע ומיצוי כלל ההליכים הטרום משפטיים בטרם תוגש תביעה משפטית כנגד חייב.
4. העברת תיק חייב לעו "ד לצורך הגשת תביעה או הוצל"פ ע"ב המסמכים שרוכזו ע"י רכז השירות.
5. ביצוע מעקב ובקרה אחרי עו"ד המטפלים בתביעה כולל הזנת הנתונים למערכת הממוחשבת.
6. הזמנת חקירות ולבצע מעקב לקבלת הממצאים בפרק הזמן הנדרש.
7. טיפול בהגשת "צו עשה" בנושאי אחזקה להסרת צווי סכנה בתיאום עם מהנדס המחוז.
8. אחריות על הטיפול בדיירים עוזבים וברוכשים בעלי חוב כספי.
9. אחריות לגבות חובות כספיים של מוסדות, רשויות ועסקים.
10. הכנת תיק לוועדות השונות)ועדת גבייה, וועדת ערעורים, וועדת פינויים, ועדה בין משרדית וכו'(.
11. ביצוע)בנוסף למנהל תיק הלקוח והמוקד(הסדר לבעלי חוב כספי שלא מתנהלת כנגדם תביעה משפטית.
12. אחריות לאישור חשבונות לתשלום לעו"ד חיצוניים או לחברת חקירות איתם עובד/ת.
13. אחריות לבדיקת טפסים שהוגשו ע"י הלקוחות למדרוג, אישור תקינותם והכנסתם למערכת
14. ייצוג של עמידר בדיונים משפטיים)מתן עדות(והכנת חומר נדרש לבית המשפט.
15. בדיקת תיק הנכס לפני רכישת נכס)כדוגמת בדיקת רצף זכאות, מחיר שמאות, זכאות להכרה בנכות, שאלון מדרוג וכו'(.
16. עדכון במערכת הממוחשבת את כלל הנתונים באחריותו.
17. סיוע למנהל תיק לקוח לפתור בעיות חובות של דיירים.
18. השתתפות בישיבות גביה בסניף.
19. כל משימה ו/או מטלה שתינתן על ידי המנהל הישיר ורלוונטית לתפקיד.
דרישות:
1. נכונות לעבודה זמנית
2. השכלה 12- שנות לימוד לפחות
3. ניסיון בתחום הגביה יתרון משמעותי
4. ידע בתחום משפטים, הוצאה לפועל או הנהלת חשבונות -יתרון
5. כישורים אישיים: אחריות, דייקנות, הבנה חשבונאית, יכולת עבודה בתנאי לחץ, עצמאות בביצוע תפקיד, כושר ניהול, כושר ארגון, ידע בעבודה במערכות ממוחשבות. יחסי אנוש טובים, אסרטיביות, יכולת ניהול מו"מ.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8250522
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעמידר
מיקום המשרה: חולון
סוג משרה: משרה מלאה
תיאור כללי של התפקיד:
1. אחריות ניהול, מימוש ובקרה על תכנית עבודה שנתית לתחזוקת המערכות האלקטרומכניות ע"פ חוק, תיעוד אישורים נדרשים ע"פ דין, טיפול בתקלות ע"י קבלני שירות, ניהול מסגרת תקציבית ותיאום מרכזי ההנדסה (מעליות, גנרטורים, מערכות גלוי וכבוי אש, משאבות, שערים, וכיו"ב).
2. אחראיות על ניהול ההסכמים בתחומי המערכות האלקטרו-מכאניות: מערכות מתח נמוך, שערים, מיזוג אויר, מעליות וכד', עדכון מפרטים מקצועיים להתקשרויות קבלנים, יועצים ומתכננים.
3. הנחיה מקצועית וביצוע הדרכות בהתאם לצורך בתחומי החשמל והמערכות האלקטרו-מכאניות למפקחים ולבעלי תפקידים רלוונטיים אחרים בחברה.
4. בקרת תכן ושטח על עבודות חשמל ומערכות באגף הנדסה, לרבות הובלת למידה ארגונית בתחום החשמל והמערכות.
5. אחראיות על הפעלת מתכננים לתכנון מתקני חשמל ומכונות, לרבות בקרת תכן בהתאם לצורך.
6. תיאום מול משרד הבינוי והשיכון וגורמי ממשלה רלוונטיים אחרים (משרד העבודה), לרבות הכנת תקציבים, ביצוע בקרה תקציבית והבטחת עמידה ביעדים בתחום האחזקה וההתקנה של מערכות אלקטרו-מכאניות.
7. אחראיות להשגת ושימור אישורי כב"ה לבתי גיל הזהב מול הרשויות והגורמים המוסמכים.
8. אחראיות להתקנות ותחזוקת מערכות כבוי אש, ציוד כבוי אש מטלטל במשרדי החברה ובתי גיל הזהב בניהול החברה.
9. אחראיות לניהול הביצוע של בדיקות חשמל תקופתיות בכל משרדי עמידר ובתי גיל הזהב ע"פ חוק.
10. POC מול חברת החשמל, לרבות טיפול בחיבורים, שדרוגים, צרכנות, תקינות מדידות ואירועים חריגים.
11. משימות נוספות בתחום הבטיחות באש, התקנת גלאי עשן בדיור הציבורי, השתתפות בוועדות בטיחות והכנת חומרים רלוונטיים.
12. כל מטלה ו/או משימה אשר רלוונטית לתפקיד ותינתן על ידי ראש אגף הנדסה ומהנדס ראשי.
דרישות:
1. תואר בהנדסת חשמל או הנדסאי/ת חשמל, ממוסד המוכר עי המועצה להשכלה גבוהה - חובה
2. רישיון חשמל חשמלאי/ת ראשי/ת לפחות - חובה
3. ניסיון מוכח של 5 שנים לכל הפחות בתחום של הפעלת קבלנים וספקים לביצוע שירותי תחזוקה למערכות מבנה או מערכות אלקטרו-מכניות, כגון: מעליות, מערכות מיזוג אויר, מע' גלוי וכיבוי אש, תאורה, שערים וכיו"ב, לרבות כתיבת מפרטים טכניים, אישור חשבונות קבלנים וספקים.
4. ניסיון קודם של 3 שנים לפחות בניהול אנשים ו/או ניהול פרויקטים בתחום החשמל ומערכות אלקטרומכניות - יתרון.
5. יתרון להיכרות עם עבודה במסגרת נהלים מוסדרים בארגון ציבורי או ממשלתי, כולל נהלים תקציביים ותהליכי בקרה.
6. כשירות פיזית וניידות נדרשת נכונות ויכולת לניידות לצורך פיקוח ובקרת שטח (רישיון נהיגה חובה).
7. היכרות עם מערכת Priority יתרון.
8. תכונות אישיותיות עצמאות, אחריות, דייקנות וירידה לפרטים, סדר וארגון, יכולת תיעדוף משימות ועבודה בתנאי לחץ, יחסי אנוש טובים, נקיטת יוזמה ויכולת ניהולית, פרזנטציה.
9. ידע נדרש במערכות מחשב או כישורים טכניים אחרים יישומי OFFICE. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8227024
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעמידר
מיקום המשרה: חולון
סוג משרה: משרה מלאה
‏התפקיד כולל הובלת נושאים ופרויקטים בהתאם לצרכי ולהנחיית סמנכ"ל תפעול, המרכזיים שבהם - גיבוש תכניות עבודה, בקרות, מעקבים ותאום מטה מינהל תפעול וכן אחריות על תחום הביטחון והחירום בחברת עמידר.

משימות עיקריות בתפקיד קב"ט:
1. אחריות על מערך האבטחה והשמירה במתקני חברת עמידר ובעת הצורך בנכסי החברה, כולל ביצוע פיקוח על אופן הביצוע. (נכסים פנויים למניעת פלישות).
2. אחריות על נהלי הביטחון ומוכנות לאירועי חירום בחברה.
3. אחריות על ביצוע בקרה, ביקורת ופיקוח על פעילות האבטחה בהתאם לחוזה ההתקשרות עם חברת השמירה וביצוע בקרות בשטח למתקני החברה.
4. אחריות לבצע הדרכות והנחיות מקצועיות, לעובדי חברת עמידר ולמאבטחים.
5. אחריות לטיפול באירועים חריגים המסכנים או עלולים לסכן את עובדי החברה.
6. אחריות לתיאום הביטחוני של פינוי נכסים מול המחוזות והסניפים בשטח.
7. אחריות לפעילות קבלני פינוי וההוצאה לפועל ולניהול ההסכמים.
8. הנחיה ובקרת בטחון לבתי גיל זהב שבניהול החברה.
9. קיום קשר שוטף עם גורמים במשאבי אנוש לקבלת מידע על עובדים חדשים.
10. אחראי לקשר מול משטרת ישראל בנושאי אבטחה והסרת איומים רלוונטיים.
11. כל משימה נוספת שקשורה בביטחון ובמוכנות של החברה לחרום.

משימות עיקריות בתפקיד ראש מטה:
1. אחריות לרכז את עבודת המטה במנהל התפעול והקשר עם המחוזות.
2. סיוע לסמנכ"ל התפעול בכל משימה שיידרש לצורך ניהול מיטבי של המנהל ועמידה ביעדים.
3. אחריות לתרגם את המדיניות וההנחיות של הדירקטוריון וסמנכ"ל תפעול לתוכניות עבודה אינטגרטיביות.
4. ניהול הפעילות השוטפת של מטה המינהל והתיאומים מול מנהלי המחוזות ומטה החברה.
5. הכנת דרישת משאבים נדרשים למימוש התוכניות.
6. הכנת תוכנית עבודה שנתית ותוכנית תקציבים והתקשרויות, מתואמת.
7. אישור תוכניות עבודה פרטניות לבעלי תפקידים במטה המנהל.
8. ביצוע בקרה, פיקוח ומעקב עיתי על ביצוע תוכנית העבודה והתקציבים להם אחראי המינהל.
9. ריכוז מענה לדו"חות ביקורת ומעקב אחר יישומם.
10. מעקב ובקרה אחרי משימות ותאום וסנכרון מטה מינהל תפעול.
11. ריכוז נושאי משא"ן במינהל תפעול: כ"א, דרגות, תקינה, מעקב שע"ן, ותאומי גיוס מול משא"ן.
13. סנכרון פעילות בין יחידות מינהל תפעול.
14. ריכוז נושא גיהות ובטיחות במנהל מול ממונה הבטיחות בחברה.
15. ניהול פרויקטים ומשימות בהתאם לבקשת סמנכ"ל התפעול.
דרישות:
1. השכלה אקדמאית - בעל/ת תואר ראשון לפחות, באחד מהמקצועות הבאים: משפטים, לוגיסטיקה, מנהל עסקים, כלכלה, מדעי החברה.
2. ניסיון ניהולי מוכח של 3 שנים לפחות.
3. ידע בניהול חוזים, מכרזים והתקשרות עם ספקים.
4. ניסיון בעבודה עם רשויות ממשלתיות, רשויות מוניציפליות ומשרדי ממשלה - יתרון
5. בעל/ת ניסיון קודם של 3 שנים לפחות בתחום האבטחה בארגון בסדר גודל דומה או וותק בטחוני (כגון צבאי או משטרתי).
6. בעל/ת דרגת קצונה בצה"ל-יתרון.
7. בעל/ת כושר ארגון וניהול, יוזם/מת, יחסי אנוש טובים, יושר ואמינות, עצמאות בביצוע התפקיד.
נכונות לעבודה בכלל הסניפים
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8247180
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעמידר
מיקום המשרה: לוד
סוג משרה: משרה מלאה ועבודה זמנית
לסניף עמידר לוד דרוש/ה מנהל/ת תיק לקוח זמנית
תיאור
1. ייצוג החברה בפני לקוח/דייר מול חברת עמידר תוך שמירה על קשר ישיר ורציף עם הדיירים בנכס.
2. אספקת כלל השירותים שבאחריות עמידר לספק ללקוחותיו
3. אחריות ובקרה על עמידה של הלקוחות בהתחייבויותיהם מול חברת עמידר.
4. פיקוח על רכוש עמידר באזור הנתון לאחריותו.
6. טיפול בנושא אכלוס ודיור:
5. אחראיות לביצוע גבייה שוטפת
דרישות:
1. השכלה -12 שנות לימוד לפחות חובה
2. רישיון על רכב חובה
3. ניסיון בשירות לקוחות פרונטאלי יתרון
4. בעל כושר גופני לביצוע משימות המצריכות מאמץ פיזי (לצורך ביצוע "ביקורי מעגל" וביקורי בית בדירות הלקוחות).
5. בעל אחריות, דייקנות, יכולת עבודה בתנאי לחץ, עצמאות בביצוע תפקיד, כושר ניהול, כושר ארגון, ידע בעבודה
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8234168
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
דף הבא
מתוך 1

עוד עלינו