דף הבית » כל החברות »  דרושים עמידר
עמידר

דרושים עמידר

תחום עיסוק
ממשלתי / ציבורי
כמות עובדים
מעל 100
שנת הקמה
1949
מיקום
מספר מקומות

משרות עמידר (8)

הצעות עבודה
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בעמידר
מיקום המשרה: חולון
סוג משרה: משרה מלאה ועבודה זמנית
רכז/ת רישום נכסים
משרה זמנית לחצי שנה בערך

תיאור תפקיד כללי: ביצוע וטיפול שוטף בתהליכי רישום וניהול זכויות דיירים במרכז נכסים הפועל כחברה משכנת. הרכז/ת מהווה גורם מקצועי ותפעולי מול דיירים, עורכי דין וגורמים חיצוניים, ותומך/ת בניהול השוטף של רישומי זכויות, העברת זכויות, רישום עיקולים, צווים, משכנתאות ועו"ד, מטפל בפניות ומתן שירות מקצועי לדיירים ומפיק אישורי זכויות.


תחומי אחריות ומשימות עיקריות:

אחריות לרישום ועדכון שוטף של מצב הנכסים במרחב ובכלל זה:

1. קבלת פניות דיירים ומתן מענה מקצועי בתחום רישום והעברת זכויות.

2. ביצוע פעולות הכנה להעברת זכויות בדיקות מקדמיות של מסמכים וחתימות.

3. טיפול במסמכים נלווים (חוזים, אישורי תשלום, שטרי מכר, ייפויי כוח וכד') והכנתם לרישום.

4. ריכוז נתונים והזנת מידע במערכות הרישום הממוחשבות של המרכז.

5. תיאום בין בעלי זכויות, עורכי דין, שמאים ורשויות לפי הצורך.

6. מעקב אחר סטטוס בקשות ודיווח שוטף למנהל/ת המרכז.

7. סיוע בביצוע ביקורות פנימיות ועמידה בדרישות רגולציה.

8. ניהול תיקים פיזיים וממוחשבים באופן מדויק ושיטתי.

9. ביצוע כל משימה או הנחייה רלוונטית לתפקיד, אשר תינתן באמצעות המנהל הישיר ו/או העקיף.
דרישות:
דרישות המשרה / כישורים נדרשים:

1. השכלה - 12 שנות לימוד לפחות. תואר ראשון/הכשרה מקצועית רלוונטית יתרון.

2. ניסיון נדרש

ניסיון של שנה לפחות בעבודה אדמיניסטרטיבית/שירותית חובה.

ניסיון קודם בתחום המקרקעין/חברות משכנות יתרון משמעותי.

3. ידע במערכות מחשב - שליטה מלאה ביישומי Office, בדגש על Outlook ו-Excel.

4. יכולת למידה מהירה, דיוק בפרטים, שירותיות ויכולת עבודה עצמאית. כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל פה.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8323122
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בעמידר
מיקום המשרה: חולון
סוג משרה: משרה מלאה
חברת עמידר, החברה הלאומית לשיכון, מחפשת מועמדים/ות בעלי ניסיון בעולמות התקשורת במגזר הציבורי, להצטרף למערך הדוברות וההסברה

ולקחת חלק בפעילות מול התקשורת, הציבור, עובדי החברה וגורמי ממשל.



תיאור תפקיד כללי: אחריות לניהול ותפעול ממשקים פנימיים וחיצוניים בנושא דוברות והסברה.

תחומי אחריות ומשימות עיקריות:

עבודה בסביבה מרובת ממשקים חיצוניים ופנימיים כולל גופי תקשורת, מערכי דוברות במשרדי ממשלה ורשויות מקומיות.
פיתוח ויישום תכנית עבודה לתקשורת פנימית וחוץ ארגונית.
טיפול בשאילתות תקשורת כולל ביצוע תהליכי מעקב ובקרה, ייזום פרסומים והודעות לעיתונות.
הפעלת נותני שירותים שונים בתחום הדוברות וההסברה.
הפקת חומרי הסברה לצרכי הארגון השונים.
תפעול נכסי החברה הדיגיטליים.
אחריות לביצוע מכרזים לנותני שירותים בתחום דוברות והסברה.
ביצוע כל משימה או הנחייה רלוונטית לתפקיד, אשר תינתן באמצעות המנהל הישיר ו/או העקיף.
דרישות:
דרישות המשרה / כישורים נדרשים:

השכלה - תואר ראשון אקדמי רלוונטי חובה, תואר בתקשורת - יתרון.
ניסיון קודם בעבודת תקשורת / דוברות בגוף ממשלתי או ציבורי או בנותן שירותים בתחום התקשורת והדוברות לגוף ממשלתי/ ציבורי או בצה"ל במשך 3 שנים לפחות חובה.
ידע נדרש במערכות מחשב ידע וניסיון מעמיק באקסל חובה היכרות עם כלל תוכנות OFFICE. היכרות עם כלי AI Generative וניהול נכסים דיגיטליים.
תכונות אישיותיות - יכולות ניסוח וכתיבה ברמה גבוהה בעברית, כושר ארגון, יוזמה,תקשורת בין אישית, יושר ואמינות, עצמאות בביצוע התפקיד, יכולת מעקב וניהול תקציב, יכולת הצגה מול דרגים מנהלים, ביצועיסטיות, מכוונות מטרה ודייקנות.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8342086
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעמידר
מיקום המשרה: חולון
סוג משרה: משרה מלאה
תחומי אחריות ומשימות עיקריות:
1. ניהול ובקרת תוכניות עבודה ותקציבים, לרבות הצגת דוחות ונתונים לגורמים בכירים בחברה בהתאם לצורך.
2. ניהול עובדי מטה האגף לצורך מתן מענה ותמיכה למרכזי ההנדסה ומתן פתרונות לחסמים תפעוליים.
3. הובלה של תהליכי בקרה, דיווח ושיפור תהליכים באמצעות מטה האגף, לרבות ריכוז המענה לביקורות פנים ומבקר החברה, כולל תיעוד, הפקת לקחים ויישום המלצות.
4. ריכוז ממשקי עבודה עיקריים בהובלה של מנהלי המחלקות במטה האגף: מינהל הכספים, מרכז רכש מינהל תפעול, אגף השירות, מנהל משפטי, מנהל הון אנושי, אגף הדוברות ומבקר החברה.
5. פיתוח, הנחיה, הטמעה, ליווי ובקרה של תחום נהלי עבודה, באמצעות מחלקת תורה ופיקוח, לרבות ניהול מאגרי ידע מקצועיים, תיעוד לקחים מפרויקטים ותחקירים.
6. ממלא/ת מקום ראש האגף בהיעדרו.
7. כל משימה ו/או מטלה שתינתן על ידי ראש אגף הנדסה ומהנדס ראשי ורלוונטי לתפקיד
דרישות:
1. השכלה: תואר ראשון הנדסה / אדריכלות / לוגיסטיקה / ניהול / תחום טכני - חובה
2. ניסיון בניהול ישיר של לפחות חמישה עובדים במשך שלוש שנים, מתוך השבע שנים האחרונות - חובה
3. הכשרה בתחומי ניהול פרויקטים / מערכות (תעודות PMP, קורסים ניהוליים, Lean וכו') יתרון.
4. ניסיון בניהול מקצועי של לפחות חמש שנות ניסיון בניהול מערכות הנדסה / בינוי / תחזוקה / תשתיות - חובה
5. ניסיון מוכח בבקרה תקציבית, הכנת דיווחים וניהול ממשקים, יכולת ניסוח מסמכים וניתוח סטטוס.
6. שליטה מלאה ביישומי OFFICE ו-BI, היכרות עם Priority יתרון.
7. ניסיון בתחומי האחזקה, הפעלת קבלנים, הפעלת שירותי אחזקה ו/או מוקד שירותי אחזקה- יתרון.
8. יתרון משמעותי להיכרות עם נהלים וניסיון בכתיבת נהלים, תקציבים והתקשרויות בגופים ציבוריים.
9. נכונות ויכולת לניידות לצורך פיקוח ובקרת שטח באתרים בפריסה ארצית (רישיון נהיגה חובה).
10. כישורים נדרשים: כושר ארגון ויכולת תכנון והסקת מסקנות, ניתוח והובלת תהליכים באופן עצמאי; יכולות עבודה עצמאית לצד שיתוף פעולה, יחסי אנוש מצוינים; ראייה מערכתית; בקרה ומעקב אחר מטלות, יכולת קבלת החלטות, חשיבה רוחבית והובלת שיפור תהליכים.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8320912
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעמידר
מיקום המשרה: חולון
סוג משרה: משרה מלאה
תיאור כללי של התפקיד:
1. אחריות ניהול, מימוש ובקרה על תכנית עבודה שנתית לתחזוקת המערכות האלקטרומכניות ע"פ חוק, תיעוד אישורים נדרשים ע"פ דין, טיפול בתקלות ע"י קבלני שירות, ניהול מסגרת תקציבית ותיאום מרכזי ההנדסה (מעליות, גנרטורים, מערכות גלוי וכבוי אש, משאבות, שערים, וכיו"ב).
2. אחראיות על ניהול ההסכמים בתחומי המערכות האלקטרו-מכאניות: מערכות מתח נמוך, שערים, מיזוג אויר, מעליות וכד', עדכון מפרטים מקצועיים להתקשרויות קבלנים, יועצים ומתכננים.
3. הנחיה מקצועית וביצוע הדרכות בהתאם לצורך בתחומי החשמל והמערכות האלקטרו-מכאניות למפקחים ולבעלי תפקידים רלוונטיים אחרים בחברה.
4. בקרת תכן ושטח על עבודות חשמל ומערכות באגף הנדסה, לרבות הובלת למידה ארגונית בתחום החשמל והמערכות.
5. אחראיות על הפעלת מתכננים לתכנון מתקני חשמל ומכונות, לרבות בקרת תכן בהתאם לצורך.
6. תיאום מול משרד הבינוי והשיכון וגורמי ממשלה רלוונטיים אחרים (משרד העבודה), לרבות הכנת תקציבים, ביצוע בקרה תקציבית והבטחת עמידה ביעדים בתחום האחזקה וההתקנה של מערכות אלקטרו-מכאניות.
7. אחראיות להשגת ושימור אישורי כב"ה לבתי גיל הזהב מול הרשויות והגורמים המוסמכים.
8. אחראיות להתקנות ותחזוקת מערכות כבוי אש, ציוד כבוי אש מטלטל במשרדי החברה ובתי גיל הזהב בניהול החברה.
9. אחראיות לניהול הביצוע של בדיקות חשמל תקופתיות בכל משרדי עמידר ובתי גיל הזהב ע"פ חוק.
10. POC מול חברת החשמל, לרבות טיפול בחיבורים, שדרוגים, צרכנות, תקינות מדידות ואירועים חריגים.
11. משימות נוספות בתחום הבטיחות באש, התקנת גלאי עשן בדיור הציבורי, השתתפות בוועדות בטיחות והכנת חומרים רלוונטיים.
12. כל מטלה ו/או משימה אשר רלוונטית לתפקיד ותינתן על ידי ראש אגף הנדסה ומהנדס ראשי.
דרישות:
1. תואר בהנדסת חשמל או הנדסאי/ת חשמל, ממוסד המוכר עי המועצה להשכלה גבוהה - חובה
2. רישיון חשמל חשמלאי/ת ראשי/ת לפחות - חובה
3. ניסיון מוכח של 5 שנים לכל הפחות בתחום של הפעלת קבלנים וספקים לביצוע שירותי תחזוקה למערכות מבנה או מערכות אלקטרו-מכניות, כגון: מעליות, מערכות מיזוג אויר, מע' גלוי וכיבוי אש, תאורה, שערים וכיו"ב, לרבות כתיבת מפרטים טכניים, אישור חשבונות קבלנים וספקים.
4. ניסיון קודם של 3 שנים לפחות בניהול אנשים ו/או ניהול פרויקטים בתחום החשמל ומערכות אלקטרומכניות - יתרון.
5. יתרון להיכרות עם עבודה במסגרת נהלים מוסדרים בארגון ציבורי או ממשלתי, כולל נהלים תקציביים ותהליכי בקרה.
6. כשירות פיזית וניידות נדרשת נכונות ויכולת לניידות לצורך פיקוח ובקרת שטח (רישיון נהיגה חובה).
7. היכרות עם מערכת Priority יתרון.
8. תכונות אישיותיות עצמאות, אחריות, דייקנות וירידה לפרטים, סדר וארגון, יכולת תיעדוף משימות ועבודה בתנאי לחץ, יחסי אנוש טובים, נקיטת יוזמה ויכולת ניהולית, פרזנטציה.
9. ידע נדרש במערכות מחשב או כישורים טכניים אחרים יישומי OFFICE. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8320909
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעמידר
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה
תיאור:

1. ייצוג החברה בפני לקוח/דייר מול חברת עמידר תוך שמירה על קשר ישיר ורציף עם הדיירים בנכס.
2. אספקת כלל השירותים שבאחריות עמידר לספק ללקוחותיו
3. אחריות ובקרה על עמידה של הלקוחות בהתחייבויותיהם מול חברת עמידר.
4. פיקוח על רכוש עמידר באזור הנתון לאחריותו.
6. טיפול בנושא אכלוס ודיור:
5. אחראיות לביצוע גבייה שוטפת
דרישות:
1. השכלה -12 שנות לימוד לפחות חובה
2. רישיון על רכב חובה
3. ניסיון בשירות לקוחות פרונטאלי יתרון
4. בעל כושר גופני לביצוע משימות המצריכות מאמץ פיזי (לצורך ביצוע "ביקורי מעגל" וביקורי בית בדירות הלקוחות).
5. בעל אחריות, דייקנות, יכולת עבודה בתנאי לחץ, עצמאות בביצוע תפקיד, כושר ניהול, כושר ארגון, ידע בעבודה
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8320908
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעמידר
מיקום המשרה: לוד ובאר שבע
סוג משרה: משרה מלאה ועבודה זמנית
לסניף עמידר לוד, באר שבע והדרום דרוש/ה מנהל/ת תיק לקוח זמנית
תיאור
1. ייצוג החברה בפני לקוח/דייר מול חברת עמידר תוך שמירה על קשר ישיר ורציף עם הדיירים בנכס.
2. אספקת כלל השירותים שבאחריות עמידר לספק ללקוחותיו
3. אחריות ובקרה על עמידה של הלקוחות בהתחייבויותיהם מול חברת עמידר.
4. פיקוח על רכוש עמידר באזור הנתון לאחריותו.
6. טיפול בנושא אכלוס ודיור:
5. אחראיות לביצוע גבייה שוטפת
דרישות:
1. השכלה -12 שנות לימוד לפחות חובה
2. רישיון על רכב חובה
3. ניסיון בשירות לקוחות פרונטאלי יתרון
4. בעל כושר גופני לביצוע משימות המצריכות מאמץ פיזי (לצורך ביצוע "ביקורי מעגל" וביקורי בית בדירות הלקוחות).
5. בעל אחריות, דייקנות, יכולת עבודה בתנאי לחץ, עצמאות בביצוע תפקיד, כושר ניהול, כושר ארגון, ידע בעבודה
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8320911
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעמידר
סוג משרה: משרה מלאה ועבודה זמנית
לעמידר דרוש/ה רכז/ת לצורך ריכוז ואחריות על פעילות בתי גיל הזהב בעמידר.
התפקיד הינו תפקיד שטח (ברחבי הארץ כפעמיים בשבוע") ואדמיניסטרטיבי (במטה החברה בחולון)
1. השתתפות בוועדות ניהול פעמיים בשנה בכל הבתים (איסוף החומר לוועדה, הצגתו וניהול הוועדה וסיכומו).
2. ביצוע מעקב אחר קבלת החלטות בוועדות ויישומן.
3. מעקב אחר ביצוע בקרות סגני מרכזי השירות, בדיקת תקינותם ומעקב אחר המשך טיפול מול הגורמים (הנדסה, משב"ש אגף וכו').
4. ניהול חשבוניות תשלום לספקים.
5. ריכוז צרכים לרכש, קבלת הצעות מחיר, הזמנות הציוד והספקתו לדיורים.
6. יזום ימי עיון והדרכה בנושאי בטחון ובטיחות ועזרה ראשונה ותפעולן.
5. טיפול פניות ציבור מול הגורמים הרלוונטיים.
6. מתן מענה לסגני מרכזי השירות ואימהות הבית.
7. טיפול במעקב אחר ליקויי באמצעים טכנולוגיים, לרבות מצלמות בדיורים וטיפול מול החברה ותשלום בגין השירות.
8. בדיקת תקנים של החברה המנהלת בקרה חודשית.
9. כל משימה שנדרשת ע" מנהלת האגף/עו"ס ראשי/מנהלת הפרוייקט ודרישת השטח.
דרישות:
ניסיון ושליטה טובה ביישומי OFFICE, לרבות EXCEL.
רישיון נהיגה חובה.
נכונות לנסיעות ברחבי הארץ בתדירות של פעם-פעמיים בשבוע
ניסיון בשירות פרונטאלי - יתרון
תודעת שירות גבוהה.
יכולת הבחנה בין עיקר לטפל.
בעל/ת יוזמה, ויכולת ארגון טובה.
יחסי אנוש מעולים.
יכולת עבודה בצוות.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8320910
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעמידר
מיקום המשרה: חולון
סוג משרה: משרה מלאה
דרוש /ה מנהל/ת הנדסה מרכז
מיקום חולון ובאזור המרכז

משימות עיקריות בתפקיד:
1. ניהול מרכז ההנדסה בהתאם לנהלים ותוך שמירה על מנהל תקין
2. סמכות מקצועית וניהולית בכל תחומי ההנדסה במרכז.
3. בניית תוכניות עבודה למפקחים ורכזי ההנדסה בנושאי הנדסה כולל מעקב אחר ביצוע.
4. ניהול מרכז ההנדסה ומפקחי העבודה ברמה יום יומית ובקרה על ביצוע עובדי מרכז ההנדסה.
5. פיקוח ובקרה על חלוקת העבודה בין הקבלנים ומפקחי העבודה.
6. פיקוח ובקרה על איכות עבודת הקבלנים והמפקחים.
7. ביצוע בקרות עפ"י הנדרש בנהלים.
8. ניהול פרויקטים מיוחדים ונושאים נוספים בהתאם לצורך ולהחלטת מנהליו
9. גורם מקשר בין מרכז ההנדסה למטה אגף הנדסה.
10. אישור פרויקטים מסכום שייקבע במדיניות עמידר לפני ביצועם וקיום ועדות לאישור תקציבים עפ"י הנהלים.
11. פיקוח תקציבי וניוד תקציבים בתחומי עבודתו לצורך ביצוע פרויקטים.
12. פעילות הסדרה וקשר שוטף מול הרשויות בהיבטי הנדסה, היתרי בניה, טיפול בהסרת צווי סכנה וכיו"ב ודיווח לממונה.
13. קבלת נכסי עמידר חדשים במרחבו (כולל דירות נ"ר).
14. סיוע ומענה בנושאי הנדסה למרכזי השירות.
15. בקרת עמידה ב-SLA.
16. כל משימה ו/או מטלה שתינתן על ידי ראש אגף הנדסה ומהנדס ראשי ורלוונטית לתפקיד
דרישות:
1. השכלה- מהנדס/ת או הנדסאי/ת בתחום בניין/ אזרחי - חובה
2. ניסיון ניהולי ישיר של צוות עובדים מתחום ההנדסה - חובה
3. בעל/ת ניסיון של 7 שנים בתחום ההנדסה
4. בעל/ת ניסיון ניהולי מקצועי של 5 שנים בתחום הבניה/שיפוצים/אחזקת מבנים/הנדסה
5. היכרות מעמיקה עם התקן הישראלי לבניה
6. ידע בתקנות חובת המכרזים
7. ניסיון בעבודה מול רשויות מקומיות והכרת חוקי התכנון והבניה
8. בעל/ת ניסיון בעבודות ביצוע ובעבודות גמר
9. ידע נדרש במערכות מחשב או כישורים טכניים אחרים יישומי OFFICE. נכונות לניידות ברחבי הארץ
10. כישורים: כישורי ניהול והפעלת צוות עובדים, יחסי אנוש טובים ויכולת ניהול משא ומתן, כושר הבעה בכתב ובעל פה,
כושר ביצוע ויכולת בקרה ופקוח, חשיבה מעשית, אסרטיביות, יצירתיות, יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8320914
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
דף הבא
מתוך 1

עוד עלינו