אנחנו ברוזנבלט מחפשים מנהלת חשבונות אדמיניסטרטיבית לתפקיד מגוון ומאתגר בסביבת עבודה נעימה ומשפחתית.
דרישות:
בתחום האדמיניסטרציה - ניהול יומנים, תיאום פגישות, טיפול יומיומי במיילים ודואר, ארגון וניהול המשרד, ניהול מסמכים, קשר עם ספקים ולקוחות, ניהול כספים, ניהול פרויקטים.
שליטה מלאה בתוכנות- outlook, word, excel, power point יכולת הכנת מצגות
הנהח - יתרון לניסיון
אנגלית - ברמה בסיסית ומעלה - יתרון
יכולת ארון וניהול זמן, כישורי תקשורת, שירותיות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.