משרות על המפה
 
בדיקת קורות חיים
אבחון און ליין
VIP
הפוך ללקוח VIP
רגע, משהו חסר!
נשאר לך להשלים רק עוד פרט אחד:
 
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
AllJObs VIP

חברות מובילות
כל המידע למציאת עבודה
5 טיפים לכתיבת מכתב מקדים מנצח
נכון, לא כל המגייסים מקדישים זמן לקריאת מכתב מק...
קרא עוד >
לימודים
עומדים לרשותכם
מיין לפי: מיין לפי:
הכי חדש
הכי מתאים
הכי קרוב
טוען
סגור
לפי איזה ישוב תרצה שנמיין את התוצאות?
Geo Location Icon

משרות בלוח החם
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
לפני 1 שעות
Nextage
דרושים בNextage
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: מספר סוגים
רוצה לבנות קריירה מבטיחה בתחום החשבות ולעבוד מול הסטארטאפים הכי שווים בשוק?
לחברה דינאמית בעולמות הפיננסיים דרושים /ות חשבים /ות מנוסים.
המשרה ממוקמת בסניפנו ברעננה / יקנעם.
למתאימים /ות מובטחת עבודה עם אנשי מקצוע הטובים בתחום, מגוון אפשרויות התפתחות מקצועית ואישית בארגון, עבודה באנרגיות טובות וכמובן הכשרה מקיפה על חשבון החברה!
התפקיד כולל:
מעקב אחר הכנסות והוצאות החברה, בדיקות רווחיות, הכנת דוחות חודשיים, מעקב וניהול תקציב, מעקב אחר נהלי החברה הגלובאליים והסכמים, תזרים מזומנים, דוחות כספיים, דוחות מס ועבודה מול ממשקים רבים ומגוונים
עבודה בהתאם לתקנות והרגולציה ובצמוד ל-CFO החברה.
דרישות:
2 עד 5 שנות בתפקידי רו"ח/חשבות לאחר התמחות- חובה
שליטה מצויינת באקסל - חובה
אנגלית ברמה גבוהה - חובה
היכרות עם תחום ההייטק - יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
6299017
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
לפני 1 שעות
סוג משרה: מספר סוגים
שכר: 10,000-12,000
הזדמנות פז לעבור לעולמות ההייטק! הצטרפו לסיפור ההצלחה שלנו.

חברת תוכנה יציבה וותיקה, שמפתחת מערכות שכר ונוכחות ללקוחות ארגוניים גדולים במשק, מגייסת אנליסט תפעול פנסיוני המעוניין להשתלב בעולם התוכנה לתפקיד של ניהול הצלחת הלקוח (Customer Success).
הכשרה בנושא עולם ההסדרים הפנסיוניים עלינו.
עבודה במשרדים חדשים, אווירה צעירה ומפנקת.

מה אנחנו מחפשים?
שחקן צוות עם DNA של ווינר ויכולת הובלת תהליכים!
איש צוות אמביציוזי ומנצח, שיוביל את ההצלחה של לקוחותינו העסקיים תוך מתן שירות חסר פשרות ומקצועיות ללא רבב.
בעל/ת ידע וניסיון בתחום עולם ההסדרים הפנסיוני, יכולת הובלת תהליכים, יכולת ביטוי מעולה בכתב ובע"פ, וחשוב מכל - מחויבות עמוקה להצלחת החברה, מוכנות להישאר שעות נוספות כשצריך ויכולת להתמודד תחת לחץ.

מה אנחנו נותנים?
סביבת עבודה צעירה, תומכת, אוירה משפחתית משרדים חדשים
ליווי ומעטפת מקצועית
ימי גיבוש, אירועי ציוות, HAPPY HOUR, מתנות לימי הולדת וחג, מטבח מפנק עשיר, הטבות נוספות ועוד!
דרישות:
מה תעשו?
במסגרת העבודה תדרשו לשימור הקשר וליווי הלקוח בתהליכי הפרשות פנסיוניות, ממשקים, תחקור בעיות קליטה תוך שימוש בכלים לוגים וחשיבה יצירתית, בניית דוחות בקרה, שיפור תהליכי עבודה במערכות ועוד...

דרישות התפקיד:
הכרות עם עולם ההסדרים הפנסיוניים- חובה
ניסיון מוכח של שנתיים בעבודה כאחמ"ש / נציג בכיר בארגונים או חברות- חובה
שליטה מלאה ב OFFICE ואקסל ונוסחאות מורכבות במיוחד - חובה!
יכולת ניתוח נתונים ועבודה עם מחולל דוחות וכלים לוגים
יכולות אנליטיות, כישורי ניהול, חשיבה יצירתית, ראייה רוחבית
יכולת עבודה תחת לחץ- חובה חובה
יכולת טובה בעבודת צוות
יכולת לימוד עצמי גבוהה
תודעת שירות גבוהה

העבודה הינה במשרדי החברה בירושלים (כניסה לעיר)
בצוות שלכל אחד תיק לקוחות משלו.
יכולת למשרה מלאה 8:00 17:00 חובה
נדרשת נכונה לשעות נוספות בעיתות פרוייקטים ודד ליינים למינהם
תנאים מעולים למתאימים, שכר מתגמל,
אפשרויות קידום ופיתוח מקצועי ואופק התפתחותי על בסיס הישגים
המשרה לנשים ולגברים כאחד המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7700296
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
לפני 1 שעות
מגייסת
דרושים במגייסת
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: בכירים ומשרה מלאה
לחברה המנהלת נדל"ן מניב, איכותית ויציבה מאוד, דרוש/ה סמנכ"ל/ית שיווק ומכירות.
התפקיד מאתגר ומדווח למנכ"ל וכולל ניהול צוות מכירות ושיווק המורכב מעובדי החברה וקבלני משנה.
הובלת פרוייקטים של חברה הנמצאת בצמיחה משמעותית
ניהול מערך השיווק והמכירות של מתחמי הנדל"ן המניב בתחומי מסחר, משרדים, חניונים, אזורי שירות, חינוך, רפואה ועוד.
ניהול צוות דינאמי ואיכותי,
עבודה מול נותני שירותים מובילים בתחום.

החברה ממוקמת באזור תל אביב.
משרה מלאה.
תנאים טובים למתאימים/ות.
תהליך גיוס קצר וממוקד.
דרישות:
ניסיון קודם בעולמות המכירה והשיווק בתחום הנדל"ן המניב - חובה
יכולת התנסחות בעברית ברמה גבוהה - חובה
ייצוגי/ת, מרשים/ה, מנוסה ומקצועי/ת.
יחסי אנוש מעולים, יציבות תעסוקתית, סדר וארגון. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7690159
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
לפני 1 שעות
פידליס גרופ מייסודה של חברת ש.ע.ל בע"מ
דרושים בפידליס גרופ מייסודה של חברת ש.ע.ל בע"מ
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: מספר סוגים
תנאים נוספים:רכב צמוד
- ניהול והובלת מערך האיכות והמעבדות במפעל הפארמה.
- ניהול והובלת ביקורות ומבדקים.
- ניהול צוות העובדים ומנהלי איכות.
-עבודה מול יועצים וגורמי חוץ.
-משרה מלאה, א-ה 08:00-16:30.
**עובד/ת חברה מהיום הראשון, חדר אוכל, מערך הסעות מב"ש, דימונה, ירוחם וערד, נופשים בארץ ובחו"ל, מתנות בחגים ועוד המון תנאים מעולים!!**

** אפשרות לשילוב מודל היברידי חלקי
דרישות:
-תואר ראשון במדעי החיים/ הנדסה (רלוונטיים לתפקיד)/ מדעי מעבדה רפואית- חובה
-ניסיון קודם של 5 שנים לפחות בניהול איכות בתחום הפארמה/ מכשור רפואי/ רדיופארמה בסביבת GMP- חובה
-ניסיון קודם של 5 שנים לפחות בניהול צוות עובדים (לפחות 5 עובדים)- חובה
-שליטה מלאה בשפה האנגלית (דיבור וכתיבה)- חובה
-ניסיון בהובלת מבדקים וביקורות מול משרד הבריאות וה- FDA- חובה
-ניסיון קודם במעבדה אנליטית- חובה
-ניסיון בעבודה ובממשקים עם יועצי QA חיצוניים- יתרון
-ניסיון בניהול מנהלים- יתרון משמעותי המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7636434
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
לפני 2 שעות
Jobs.ai
דרושים בJobs.ai
סוג משרה: בכירים ומשרה מלאה
במסגרת התפקיד:
אחריות על ניתוח, עיבוד ובקרה של מידע כלכלי ופיננסי,
אחריות על בניית תקציב שנתי ומעקב חודשי,
אחריות על הכנת דוחות כספיים ודוחות מס.
ניהול ומעקב תזרים מזומנים.
אחריות שוטפת לכל נושא התשלומים, וההתקשרויות מול לקוחות וספקים.
משרה מלאה.
סביבת עבודה נעימה ומשפחתית, דאגה לרווחת העובד לרבות טיול חו"ל ועוד.
דרישות:
רואה/ת חשבון מוסמך לאחר התמחות
יוצא/ת משרד Big-4 - חובה
אקסל ברמה גבוהה-חובה
פריורטי - יתרון
יכולת עבודה עצמאית ועבודה בצוות
הבנה פיננסית
יכולת אנליטית גבוהה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7689047
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
לפני 2 שעות
סוג משרה: בכירים ומשרה מלאה
שירות לקוחות (ללא מכירות) לחברת גדולה לסניפים חולון ופתח תקווה
משרה מלאה 5 ימי עבודה בשבוע בלבד
קליטה ישירה לחברה!
שכר גבוה + תמריצים מתגמלים!
דרישות:
ניסיון קודם בשרות לקוחות טלפוני - רצוי.
תודעת שרות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7060022
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
לפני 2 שעות
שיא ג'וב
דרושים בשיא ג'וב
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: מספר סוגים
תנאים נוספים:רכב צמוד
תיאור התפקיד

אחריות על פעילות המכירות של הארגון מול יזמים במשק הישראלי ולקוחותיה העיקרים של החברה.
ניהול ופיתוח לקוחות קיימים, איתור לקוחות חדשים באופן עצמאי.
חקר צרכי לקוח והובלת תהליך התאמת פתרונות טכניים, בעזרת מחלקת ההנדסה של החברה.
ניהול מו"מ על חוזים טכניים ומסחריים באנגלית
השתתפות בכנסים בישראל ובחו"ל
מתן תחזית מכירות תקופתית, דוחות וניתוח שוק
דיווח למנכ"ל
דרישות:
דרישות התפקיד

השכלה: תואר ראשון רלוונטי - חובה
ניסיון של 3 שנים לפחות במכירות טכניות, יתרון מובהק למגיעים/ות מתחום האנרגיה המתחדשת
ניסיון במכירת ממירים ו/או פנלים - חובה
אנגלית ברמה גבוהה מאוד (דיבור, קריאה וכתיבה ברמה עסקית)- חובה
יכולת ניהול מו"מ על הסכמים טכניים ומסחריים מורכבים באנגלית
ידע בתוכנות CRM ו- MS-OFFICE
עבודה במשרד באזור המרכז המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7632013
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
לפני 2 שעות
קבוצת T&M ישראל סניף השרון
דרושים בקבוצת T&M ישראל סניף השרון
סוג משרה: מספר סוגים
תנאים נוספים:החזר הוצאות, קרן השתלמות
תנאים מעולים!!
-שכר גבוה 44 ש"ח לשעה
-עבודה במשמרות
-החזרי נסיעות
קרן השתלמות+ קרן פנסיה מהיום הראשון
-ניתן ללמוד בעמדה
דרישות:
תעודת לוחם/ת - חובה!!
שירות צבאי מלא
נכונות לעבודה במשמרות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7634100
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
לפני 2 שעות
ש.מ.ש. השמות ופרוייקטים
דרושים בש.מ.ש. השמות ופרוייקטים
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: בכירים ומשרה מלאה
מנכ"ל לחברה יזמית וקבלית בצפון
דרישות:
מהנדס/ת אזרחי/בניין עם ותק של 10 שנים לפחות
ניסיון בניהול רוחבי של פרויקטים ציבוריים /מגורים מטעם הקבלן המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7693796
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
לפני 2 שעות
קורן טקסט
דרושים בקורן טקסט
סוג משרה: בכירים ומשרה מלאה
לחברה באזור הצפון דרוש/ה חשב/ת
התפקיד כולל:
- הכנת דוחות כספיים
- הכנת דוחות ניהוליים שוטפים
- בקרות פיננסיות, מדדים ועוד.

משרה מלאה
דרישות:
- רו"ח מוסמך/ת - חובה
- ניסיון של שנתיים לפחות כחשב/ת / עוזר/ת חשב / מנגר/ית במשרד רו"ח.
- אנגלית ברמה גבוהה (דיבור, קריאה, כתיבה)
- שליטה טובה מאוד ב Excel המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7699206
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
לפני 2 שעות
מיקום המשרה: פתח תקווה וראש העין
סוג משרה: בכירים ומשרה מלאה
תנאים נוספים:רכב צמוד
לקבוצה וותיקה ומובילה בתחום הסדרי התנועה והתשתיות,
דרוש/ה מנהל /ת פעילות תאגיד עובדים זרים לענף הבנייה.
התפקיד כולל- גיוס וניהול צוות עובדים הן למשרד והן לשטח, טיפול שוטף בתנאי העסקה של עובדים זרים, ביצוע תכנית עסקית, ופיתוח עסקי של התאגיד, יצירת שת"פ עם חברות להשמת עובדים בחו"ל ובארץ,תכלול כלל פעילות החברה בתחום: כספים, תפעול ושירות, עבודה שוטפת מול הרשויות
מיקום- ראש העין,משרת אמון שכר גבוה, רכב +נייד
דרישות:
ניסיון בתפקיד בכיר בתחום העובדים הזרים לפחות 5 שנים
ניסיון של העסקת וניהול של 500 עובדים לפחות
ידיעת השפה האנגלית- רמה גבוהה, שפות נוספות- יתרון
הכרת חוק עובדים זרים על בוריו
תואר ראשון- חובה, תואר שני- יתרון
ניסיון מוכח בניהול מו"מ המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7665662
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
לפני 3 שעות
SVT JOBS
דרושים בSVT JOBS
סוג משרה: בכירים ומשרה מלאה
תנאים נוספים: מספר סוגים
בואו לקחת חלק במהפכת האנרגיה המתחדשת! דרוש/ה מנהל /ת מכירות בישראל - איש פיתוח עסקי אשר יצטרפו למחלקת הפיתוח העסקי בישראל לחברת אנרגיה מתחדשת שהינה חברה ישראלית ציבורית מובילה הפועלת כיום בישראל ובשוק הגלובלי. החברה מתמחה בייזום, פיתוח, הקמה והפעלה של פרויקטים לייצור חשמל ממקורות מתחדשים.
תחומי אחריות:
ניהול והובלת תהליכי מכירה ומו"מ מסחריים מול מגוון לקוחות משלב התכנון ועד לסגירת החוזה
ביצוע חקר שוק, זיהוי הזדמנויות עסקיות ויצירת קשרים עם לקוחות פוטנציאליים
פיתוח קשרים עסקיים מול מגוון לקוחות במשק
דרישות:
תואר ראשון במנהל עסקים/כלכלה/משפטים או תחומים נוספים רלוונטיים חובה
ניסיון משמעותי בהובלת תהליכי מכירה מכניסת ליד ועד סגירת החוזה B2B חובה
יכולות מכירה גבוהות: יכולות מכירה מוכחות בעסקאות מול דרגים בכירים
ניסיון מתחום האנרגיה יתרון משמעותי
יחסי אנוש מעולים, אסרטיביות ויכולת גבוהה לניהול ולמידה עצמאית
יכולת עבודה עצמאית והובלת תהליכים עד להשלמתם (execution)
הבנה עסקית ומסחרית רחבה
התפקיד כרוך בנסיעות ללקוחות ברחבי הארץ

* משרה מס #295618 מיועדת לגברים ונשים כאחד המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7687221
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
לפני 3 שעות
יערה פיינר-אבחון והשמה
דרושים ביערה פיינר-אבחון והשמה
מיקום המשרה: פתח תקווה
סוג משרה: בכירים ומשרה מלאה
לחברת אינטגרציה מובילה בתחומה המתעסקת בהטמעה הדרכה ותחזוקה של מערכות לגופים בטחוניים דרוש /ה מנהל /ת שיווק לתמיכה בפיתוח, יצור ושימור מערכות טכנולוגיות לתעשיות הביטחוניות
עדיפות ליוצאי תעשיה אווירית, אלביט, רפאל
קליטה כעובד/ת חברה מיום א
בונוס שנתי, רכב, נופש חברה,קרן השתלמות מיום א ועוד.
עבודה במשרדי החברה בפתח תקווה ועבודת שטח

במסגרת התפקיד:
טיפול בלקוחות החברה בתעשייה הביטחונית (בעיקר תעשיה אווירית, אלביט, רפאל)
ניהול מקצה לקצה של תחום השיווק שבאחריותו
איתור פרויקטים, שותפים והזדמנויות עסקיות חדשות,מכרזים
ניהול ושימור לקוחות
בניית חוזים מול שותפים עסקיים
משרה מלאה
יש לציין צ"ש -תינתן אופציה בעת שליחת מכתב מקדים.
דרישות:
תואר ראשון כמהנדס-יתרון ענק. אפשרי גם מהנדס תעשיה וניהול/מנה"ס
תואר שני יתרון
ניסיון בעבודה מול תעשייה ביטחונית - חובה. בעיקר מול החברות שצויינו. יתרון ענק לעובדים מהחברות הנ"ל
ניסיון בניתוח שוק ובניית פוטנציאל
ניסיון בניהול מו"מ וניהול קשר מול לקוחות
יכולת בניית הסכמים עם ספקים ושותפים
הבנה בתהליך פיתוח מערכות טכנולוגיות.
ניסיון בכתיבת תוכניות עבודה, הטמעה ומכירה
אנגלית ברמה גבוהה (דיבור, קריאה, כתיבה)
נכונות לעבודה בשעות גמישות
התפקיד מחייב לעבור תחקיר לצורך השגת הכשר בטחוני המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7644975
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
לפני 3 שעות
תיירות בינלאומית
דרושים בתיירות בינלאומית
מיקום המשרה: עבודה מהבית
סוג משרה: מספר סוגים
שכר: 12,000-15,000
שיווק או/ו מכירה של מלונות וחופשות בארץ ובעולם ללא צורך בנסיון קודם
מסופקים: שותפות לרווחי החברה, ניהול מותג פרטי, מערכת עם 3,000,000 בתי מלון בכל העולם + מערכת טיסות עם כל חברות התעופה הקיימות + אפליקציה אישית עם קוקיז ללא הגבלת זמן + אתר אישי עם קוקיז 28 ימים (שניהם מתורגמים ל-40 שפות) + מערכת "באק אופיס" לניהול העסק וניהול הזמנות ONLINE + משרד פיזי של שירות לקוחות (בפתח תקווה) + קורסים והדרכות מקצועיות של שיווק + קורסים והדרכות מקצועיות של תיירות + תמיכה וליווי אישי 24/7 + מאגר לקוחות החברה כאפשרות להתחלה מיידית ועוד...
חדש!!! (החל מ-15.10.23) ליווי עסקי אסטרטגי על ידי אחד ממלווי עסקים הגדולים בישראל
דרישות:
- ידע בסיסי בשימוש בנייד או במחשב
- יכולת ורצון ללמידה והתמדה
- שפות נוספות - יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7311682
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
לפני 3 שעות
תדביק
דרושים בתדביק
סוג משרה: בכירים ומשרה מלאה
תנאים נוספים:רכב צמוד, קרן השתלמות
למפעל צלפ מקבוצת תדביק דרוש/ה המוביל את שוק האריזות הגמישות
דרוש/ה מנהל /ת רכש
ניהול והובלה של תהליכי רכש מקצה לקצה של חומרי גלם, רכיבים, חלקים, מכונות וציוד הנדסי הנדרשים לפעילות הייצורית.
איתור ספקים בארץ ובעולם וניהול משא ומתן מולם.
בניית אסטרטגיית רכש ארוכת טווח.
ניהול תקציב הרכש השנתי בהיקף של מאות מיליוני.
דרישות:
ניסיון של לפחות 7 שנים כמנהל רכש בתעשייה כולל ניהול צוות רכש.
ניסיון מוכח בליווי פרויקטי רכש טכניים
שליטה מלאה באנגלית ויתרון לשפות נוספות.
תואר ראשון בתחומי ניהול רכש/שרשרת אספקה/הנדסת תעשייה - חובה. תואר שני יתרון.
יכולת עבודה בתנאי לחץ וסביבה משתנה.
כושר ניהול מו"מ ברמה הגבוהה ביותר. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7645857
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
לוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
נאספה מאתר אינטרנט
לפני 8 שעות
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: מספר סוגים
דרוש/ה סמנכ"ל/ית תכנון ואסטרטגיה.
התפקיד כולל ניהול חטיבה הכוללת 10 עובדים וביניהם 2 מנהלי מחלקות, ניהול ממשקים חוצי ארגון וניהול ממשק ספקים ונותני שירות.
ניהול בקרות ותהליכים ארגוניים, ארגון ושיטות חוצי חברה, מערכות מידע, דיגיטל ותקשורת.
אחריות על נושא הבקרות הארגוניות.
עיצוב ויישום סט מדדים dashboard ארגוני כולל אנליזה שוטפת של ממצאי סט המדדים ובניית תוכנית מתמדת לשיפור.
אחריות על בניית תהליכים ומדדים, נהלים, בקרות, שיפור מתמיד.
אחריות על כלל סקרי הארגון וניתוחם, לדוגמא: סקר שביעות רצון מוקד.
גיבוש אסטרטגית טכנולוגיה ארגונית
יזום והובלת פרויקטים בנושא פיתוח מערכות מידע בארגון.
ניהול מפת הדרכים לטרנספורמציה דיגיטלית בממשק לקוח, ספקים ועובדים.
בחינה מתמדת של טכנולוגיות חדשות וחדשניות ומגמות בשוק ובדיקת התאמתן לצרכי הארגון, לרבות שילובן בפרויקטים ובפעילות השוטפת.
ניהול תחום דיגיטל ותקשורת.
בנייה וגיבוש אסטרטגית דיגיטל ותקשורת כולל הובלה והטמעה.
תאריך הגשת המועמדות: 09.05.2024 10:00:00
דרישות:
ניסיון ניהולי של לפחות 7 שנים של צוותי עובדים ומנהלים.
ניסיון של 3 שנים לפחות בתחום של בקרות ואוש בניית תהליכים ומדדים, נהלים, בקרות והטעמתן בארגון.
ניסיון של 3 שנים בגיבוש אסטרטגיה טכנולוגית לרבות ארכיטקטורת מערכות מידע / פיקוד ובקרה.
קריטריונים המהווים יתרונות:
תואר ראשון ו/או שני במדעי המחשב / מערכות מידע / הנדסת תעשייה וניהול / הנדסת אלקטרוניקה
תואר שני.
ידע וניסיון טכנולוגי בתשתיות, חומרה ותקשורת (אבטחת מידע, מסדי נתונים, וירטואליזציה, שרתי Windows, גיבויים ו- DRP מערכות בענן)
ניסיון בהובלת תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית.
תואר אקדמי המוכר עי המועצה להשכלה גבוהה או תואר ממוסד להשכלה גבוהה מחול שניתן לו אישור שקילות מאת הגף להערכת תארים ודיפלומות מחול במשרד החינוך בארץ. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדותהגש מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7702768
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
נאספה מאתר אינטרנט
1 ימים
מיקום המשרה: לוד
סוג משרה: מספר סוגים
דרוש/ה סמנכ"ל הנדסה.
אחריות והובלת כל הפרויקטים לפיתוח ובינוי ברחבי העיר הקיימת משלבי התכנון הסטטוטורי ועד לאכלוס .
הפעלת צוות מנהלי הפרויקטים הפנימיים של החברה לניהול והוצאה לפועל של מכרזי.
ביצוע לעבודות פיתוח ובינוי.
אחריות כוללת על תהליכי התקשרות עם מנהלי פרויקטים ויועצים חיצוניים ועבודה שוטפת עם היועצים, טיפול בחסמים בירוקרטיים והסרתם.
אחריות על ניהול ופיקוח של הפרויקטים העירוניים המורכבים.
אחריות על המשימות הרוחביות של אגף הביצוע. ייזום תהליכים לשיפור הפעלת האגף.
קידום הפרויקטים מול גופי התכנון, עירייה, משרדי ממשלה ויזמים.
טיפול שוטף בסוגיות תכנוניות והנדסיות הקשורות בפרויקטים.
אחריות על תהליכי ההתקשרות עם קבלנים, וספקים.
ליווי הקמת וניהול צוותי מתכננים, צוותי משנה וצוותי ספקים.
ניהול תהליך המכרזים בחברה, הכוונת צוותי התכנון בהכנת כתבי כמויות ניתוח והשוואת הצעות מחיר.
אחריות על תהליך תשלומי החשבונות באגף הביצוע. 
 תאריך הגשת המועמדות: 03.05.2024 00:00:00
דרישות:
ניסיון מקצועי מוכח כמהנדס ביצוע או כמנהל פרוייקטים הנדסיים בתחום הבנייה או התשתיות בארגון דומה.
יתרון משמעותי לניסיון בתחום המוניציפאלי ובפיתוח עירוני.
ניסיון בפיקוח צמוד על פרויקטים
שליטה באקסל, אוטוקאד, בתוכנות לכתבי כמויות ובמחירוני קבלנים ויועצים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדותהגש מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7702436
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
נאספה מאתר אינטרנט
1 ימים
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: מספר סוגים
דרוש/ה מנכ"ל/ית לגוף ממשלתי.
* הגשת מועמדות עד ליום 22.5.2024 בשעה 16:00.
הגוף הינו תאגיד סטטוטורי האמון על יישום החקיקה הסוציאלית הכוללת חוקים רבים.
במסגרת זו, הגוף מספק שירותים, פיזיים ודיגיטליים, לכלל תושבי המדינה, באמצעות 24 סניפים ראשיים, 14 סניפי משנה ו- 50 מרכזי שירות.
הגוף כולל 10 אגפים שונים, ומעסיק כ-5,000 עובדים.
תקציבו הכולל עומד על כ- 113 מיליארד ש"ח, ותקציבו המנהלי (שאינו קשור לתשלום קצבאות), הינו כ-2.7 מיליארד ש"ח.
בצד תשלום הגמלאות, אחראי הגוף לגביית דמי ביטוח בהיקף של כ- 60 מיליארד ש"ח מדי שנה.
הגוף מטפל בכמיליון תביעות לגמלה מדי שנה, בכ- 500,000 ועדות רפואיות מידי שנה, ומייצג את עצמו בכ- 10,000 תביעות המוגשות מדי שנה לערכאות המשפטיות השונות.
מקום העבודה: המשרד הראשי בירושלים.
תיאור התפקיד:
מנהל/ת את הגוף.
אחראי/ת לניהול השוטף של ענייני הגוף בהתאם להחלטות מועצת הגוף.
בעל/ת סמכויות (בכפוף להוראת החוק ולהחלטות המועצה) לניהול הגוף, לייצוג הגוף בכל תפקיד מתפקידיו, ולחתימה בשמו על הסכמים או מסמכים אחרים.
יושב/ת ראש מנהלת הגוף, שבה חברים 8 סמנכ"לים של הגוף, המשנה למנכ"ל הגוף, האקטואר, החשב הכללי והיועץ המשפטי ואחראי/ת להתנהלותה.
אחראי/ת למתן הקצבאות השונות ולשירות הניתן לזכאים, על פי חוק.
אחראי/ת לחיוב ולגביית דמי הביטוח מהגורמים החייבים על פי חוק בתשלומם.
אחראי/ת לאיזון האקטוארי של הגוף, ולניהול התקציבי והכספי השוטף של ההכנסות וההוצאות.
אחראי/ת להפעלתם של שירותים פנימיים במוסד בתחומי הלוגיסטיקה, המשאב האנושי והמחשוב.
אחראי/ת לביצוע סקרים ומחקרים לבדיקה והערכה של פעולות הגוף.
אחראי/ת לביצוען של פעולות תומכות, בתחומי היעוץ המשפטי, הביקורת הפנימית, הפרסום וההסברה.
אחראי/ת לפיתוח הגוף והתאמתו לצרכי הרווחה של אזרחי המדינה.
אחראי/ת למיפוי והגדרת צרכי רווחה עתידיים שבתחום האחריות של הגוף.
אחראי/ת לגיבוש מדיניות המענה של הגוף לצרכים אלו.
מוביל/ה תהליכי ייזום ופיתוח של תוכניות ופעולות כמענה לצרכים, מתאם/ת אותם עם הגורמים הרלוונטיים בסביבתו התפעולית של הגוף.
אחראי/ת להיערכות הגוף לביצוע תוכניות ופעולות כאמור, לקידום ביצוען, ולקיום בקרה והערכה על יעילותם.
אחראי/ת לגיבושן, לאישורן וליישומן של תוכניות עבודה רב שנתיות ושנתיות לפעילות המוסד.
אחראי/ת להכנתם של דוחות ביצוע של תוכניות העבודה הרב שנתיות והשנתיות, וכן כל דו"ח אחר שיידרש על ידי השר, המועצה, הכנסת או הממשלה.
מייצג/ת את הגוף בפני הממשלה, הכנסת ובפורומים שלטוניים בכירים.
מייעץ/ת לשר ולממשלה בתחומי הגוף, העוני ואי השוויון בארץ.
אחראי/ת לביצוע של כל תפקיד המוטל על המוסד על פי חוק.
דרישות:
תנאי סף:
א. תושב ישראל, בעל תואר אקדמי באחד מן המקצועות הבאים: כלכלה, מנהל עסקים, משפטים, ראיית חשבון, מנהל ציבורי, הנדסה או לימודי עבודה, או שהוא בעל תואר אקדמי אחר או שהוא השלים לימודי השכלה גבוהה אחרת, הכול בתחומי ניהול.
ב. כיהן במשך תקופה של שנה לפחות במהלך ארבע השנים האחרונות בתפקיד מנהל כללי או תפקיד המקביל למנהל כללי, בשירות הציבורי, העוסק באחד מתחומי העיסוק של הגוף.
ג. בעל 8 שנות ניסיון ניהולי כללי, מתוכן ניסיון של חמש שנים לפחות באחד מאלה, או שהוא בעל ניסיון מצטבר של חמש שנים לפחות בשניים או יותר מאלה:
1. בתפקיד בכיר בתחום הניהול העסקי של תאגיד בעל היקף עסקים משמעותי.
2. בכהונה ציבורית בכירה או בתפקיד בכיר בשירות הציבורי בנושאים כלכליים, מסחריים, ניהוליים או משפטיים.
3. בתפקיד בכיר במסגרתו עסק בתחומי העיסוק העיקריים של הגוף.
כישורים רצויים נוספים:
תואר שני או שלישי.
ניסיון בעבודה מול גופים ציבוריים ו/או מול משרדי ממשלה.
ידע והבנה בנושא ביטחון סוציאלי ושירותים חברתיים.
ידע וניסיון בניהול מו"מ ברמות בכירות.
ניסיון במערכות המספקות שירותים בהיקף נרחב לאזרחים.
ניסיון בניהול תהליכים במגוון נרחב של נושאים, לרבות ניהול תהליכים מורכבים בתחומי תפעול, שירות, טכנולוגיה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדותהגש מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7701984
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
נאספה מאתר אינטרנט
2 ימים
מיקום המשרה:צפון
סוג משרה: בכירים ומשרה מלאה
לחברת מדיקל מצליחה באזור הצפון דרוש.ה סמנכ"ל.ית פיתוח.
ניהול קבוצת פיתוח של כ 10 מהנדסים.ות (מהנדסי מכניקה, אלקטרוניקה, תכנה, בדיקות ועיצוב מוצר). ניהול במקביל של מספר פרויקטים בפיתוח (מוצרים חדשים או גרסאות של מוצרים קיימים), משלב קבלת דרישות ואפיון ועד העברה מלאה לייצור.
חברות בהנהלה.
דרישות:
תואר ראשון בהנדסת מכונות/ אלקטרוניקה/ תוכנה ניסיון בפיתוח מכשור רפואי מולטידיסיפלינרי ניסיון בעבודה בחברה יצרנית בתחום המכשור הרפואי ניסיון משמעותי בניהול פרויקטים של פיתוח מולטידיסיפלינרי משלב האפיון והתכן ועד העברת המוצר לייצור סדרתי. ניסיון בניהול צוות מהנדסים ניסיון בכתיבה וניהול של תיקי פיתוח ניסיון בניהול קבלני משנה בפיתוח ניסיון בהעברה מפיתוח לייצור שליטה באנגלית ברמה גבוהה יכולת הנעת עובדים ראייה מערכתית, משימתיות, מוטיבציה, עצמאות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדותהגש מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7658620
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
נאספה מאתר אינטרנט
2 ימים
מיקום המשרה:צפון
סוג משרה: בכירים ומשרה מלאה
לסטרטאפ יצרני של שתלים מלאכותיים ממקום בצפון הארץ דרוש עובד  לניהול תחום המו"פ התאמתו לאסטרטגיות הארגון.
בקרה תקציבית בכל אורך חיי הפרויקטים לעמידה בלוחות זמנים, תיעוד הנדרש לתיק המוצר, ניהול ממשקי V&V, בקרת תהליכים, איכות, שיווק חו"ל (בעיקר).
ייזום ובחינת פרויקטים חדשים וחדשניים התאמתם לאסטרטגית הארגון ניהול צוות המו"פ לעמידה ביעדי הפיתוח משלב התכנון העברתם לייצור וליווי התהליכים על לקבלת מוצר ללקוחות.
דרישות:
תואר BSC לפחות בתחום הנדסת מכונה חובה.
ניסיון של שנים לפחות בניהול צוות מו"פ.
פיתוח מכשור רפואי/ציוד חד פעמי חובה.
ניסיון ניהולי של צוות מו"פ כולל העברה לקווי הייצור - שתלים.
עדיף הכירות מעולה של מערכת איכות מכשירים רפואיים FDA ISO 13485 - חובה
הכירות בפיתוח וייצור חומרים מרוכבים.
עדיפות לשליטה מעולה בשפה האנגלית.
נכונות לנסיעות לחו"ל. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדותהגש מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7645966
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
נאספה מאתר אינטרנט
4 ימים
Location: Holon
Job Type: More than one
We are looking for a VP Business Unit, Programs & Delivery, Life & Pension.
The VP BU is a business executive who understands and manages the delicate balance of ensuring profitable growth of our business in a defined account/territory, quality programs delivery, and achieving financial targets while assuring customer satisfaction and loyalty.
The VP BU is the central, significant, and senior role at the heart of our customer facing delivery operations.
Job Description:
P&L Management:
Manage the P&L for the business unit in the assigned territory/accounts; responsible for meeting the accounts financial targets.
Continuously targeting to lower the total cost of ownership for the customers.
Customer Management:
Responsible for the well-being of the long-term customer relationship and customer satisfaction.
Work to be valued by the customer as a trusted advisor and reliable focal point for business and systems issues.
Growth Management:
Constantly drive to grow the business and up-sales with our customers, by identifying and promoting business opportunities where we may offer added value.
Support the expansion of the business to new segments within existing customer accounts.
Delivery Management:
The VP is the final point of accountability for ensuring quality, timely, and on budget delivery of our operations, solutions and projects.
Work hand in hand with the competency centres/delivery managers to optimize delivery.
People Management:
Manage directly dispersed VPs, Program Directors team, responsible for their hiring, mentoring, performance, personal growth, and high motivation.
Work in a matrix manner with the VP R&D and COE to smooth delivery and manage risks.
Requirements:
15+ years management experience (staff and budget responsibility) within a global enterprise software solutions company.
Proven experience of:
Leading international clients and engagement teams through the delivery of complex software solutions on large scales (>30M$);
Successful solution delivery with demonstrated success managing multiple complex projects, juggling competing priorities, and meeting deadlines.
Growing business within existing customer accounts, hands-on as well as by leading a team of customer managers.
Seasoned manager with the ability to hire, mentor, coach and develop a globally dispersed high performing team.
Experience and knowledge of Life & Pension software solutions Advantage.
Excellent client relationship management skills and ability to serve as a trusted advisor to C-level customer executives.
Personality, mindset, and investment approach that fits well with an entrepreneurial, growing firm, with the ability to work in a fast-paced environment and excellent problem-solving skills.
Excellent written and verbal communication skills.
Willingness to travel extensively within the territory.
This position is open to all candidates.
 
Show more...
הגשת מועמדותהגש מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7700695
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
נאספה מאתר אינטרנט
18/04/2024
מיקום המשרה: רמת גן
סוג משרה: בכירים ומשרה מלאה
לחברה מובילה בתחום המשכנתאות דרוש/ה סמנכ"ל/ית.
חברה משפחתית עם 5 יועצי משכנתאות.
החברה ממוקמת בבורסה ברמת גן, סמוך לרכבת.
משרה מלאה ושעות גמישות.
מודל המשרה מורכב משכר + תגמול על היקף המחזור.
לשליחת קורות חיים ולפרטים יש לשלוח הודעה בווצאפ.
דרישות:
- ניסיון בניהול.
- ניסיון במכירות.
- ניסיון או הבנה בסיסית במשכנתאות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
7697636
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
נאספה מאתר אינטרנט
17/04/2024
Location: Kiryat Ono
Job Type: Seniors and Full Time
Our company is a technology-backed company, that is behind some of the worlds largest and most successful direct-to-consumer brands it develops with its partners.
Renowned for its utilization of best-in-class digital marketing techniques, data-backed creative, and internally developed campaign management methodologies, our company stands as a leader in its field globally.
At the heart of its operations lies a proprietary technology platform that integrates data from various sources, conducts in-depth analyses and generates a comprehensive list of campaign optimization gaps and action items.
Our company was ranked for the last 5 years in the fastest-growing companies list by Statista and Globes.
Remarkably, all of company's growth has been achieved organically and profitably.
Responsibilities:
Lead teams of BE and FE developers and QA.
Design and develop core infrastructure modules and functional services, tackle large scale and load challenges, utilizing NodeJS and Python.
Lead, coach, and mentor the R&D organization to foster a collaborative and high-performance culture.
Build the teams and product roadmap.
Work closely with the product manager to ensure the company's vision is effectively implemented with the highest standards.
Establish and maintain a fluent, self-maintained, flexible, and fast development process, constantly striving for improvement.
Requirements:
B.Sc. in Computer Science, Computer Engineering, or a related field.
10+ years of experience in software development.
5+ years of experience in leading, managing, and scaling R&D teams, with at least 15 employees, some outside of Israel.
At least one position as a VP R&D.
Strong understanding and hands-on experience of Backend technologies and architecture.
Hands-on experience with object-oriented programming, high-scale backend development in either Node.js/Java/ Python.
Experience in working with cloud-based architectures and AWS specifically.
Familiar with web technologies.
Ability to carry requirements from early phase to full implementation.
"Can-Do" attitude and mindset.
Fluent in English, both written and verbal.
This position is open to all candidates.
 
Show more...
הגשת מועמדותהגש מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7697238
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
נאספה מאתר אינטרנט
17/04/2024
Location: Ramat Gan
Job Type: Seniors and Full Time
Are you ready to redefine marketing success in the dynamic world of B2B SaaS?
Our company is searching for a visionary leader to take the reins as VP of Marketing.
Your Mission:
Shape the future by developing and executing a groundbreaking marketing strategy that aligns with our business objectives.
Lead our talented team towards unparalleled success.
Our company is revolutionizing the way B2B companies connect with their customers and audiences.
We enable B2B marketers and sellers to fully manage and optimize social media to drive their businesses forward in a scalable and measurable way.
Leading B2B organizations all over the world such as ACI Worldwide, Snowflake and Fujitsu are using our company to improve and measure their social presence in order to make better business decisions.
We are a global, fast-paced, and innovative start-up with offices in Ramat Gan, London, and Grand Rapids (MI).
The VP of Marketing role will oversee; Demand Generation, Inbound Marketing, Content Marketing, Customer Marketing, Social Media, Product Marketing, PR, Conferences.
Responsibilities:
Develop and execute the company's overall marketing strategy in alignment with business objectives.
Provide visionary leadership to drive the marketing team toward success.
Develop and implement product marketing strategies that effectively position the company's products or services in the market.
Drive product messaging, differentiation, and sales enablement.
Lead demand generation efforts to generate qualified leads and support revenue growth.
Develop and manage campaigns that span online advertising, marketing automation, and other relevant channels.
Establish KPIs and metrics to measure marketing effectiveness.
Regularly assess and report on marketing's impact on revenue and other relevant business metrics.
Utilize expertise in the marketing mix, including online advertising, marketing automation, social media, and demand generation tools, to create and execute comprehensive marketing campaigns.
Stay up-to-date with the latest trends in social media and customer communities.
Identify and leverage strategic opportunities in these spaces to enhance brand awareness and engagement.
Build, lead, and mentor a high-performing marketing team.
Foster a collaborative and innovative culture that drives continuous improvement.
Collaborate closely with sales, product development, and other relevant departments to ensure alignment between marketing strategies and overall business goals.
Requirements:
You should bring at least 5 years of management-level experience in marketing B2B SaaS industries.
You should have recent experience (last 2 years) in Inbound/Content Marketing, Product Marketing, and Demand Generation.
Your background should encompass both Product Marketing, Demand Generation, and Inbound Marketing, showcasing your ability to drive comprehensive marketing strategies.
Demonstrate a track record of effectively translating strategic vision into tangible results, with a knack for precise execution and measurable outcomes.
You must be proficient in marketing technologies, encompassing online advertising, marketing automation, social media, and the tools associated with demand generation.
Possess an up-to-date understanding of social media trends, customer communities, and the strategic possibilities they offer, enabling you to maximize our brand's reach and engagement.
Show the capability to seamlessly shift between strategic planning and immediate execution, underlining your ability to adapt to dynamic market conditions.
This position is open to all candidates.
 
Show more...
הגשת מועמדותהגש מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7697137
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
נאספה מאתר אינטרנט
17/04/2024
Location: Tel Aviv-Yafo
Job Type: Seniors and Full Time
We are seeking a highly motivated and experienced Payments Product Manager to join our dynamic team.
The Payments Product Manager will be responsible for developing and managing our payments product roadmap, ensuring that our payment solutions exceed customer needs, stay competitive, are compliant with relevant payment industry regulations and successfully launch and meet the performance goals set by the team.
Responsibilities:
Deeply understand customers and their needs to guide delivery teams towards innovative solutions.
Deliver metrics-driven customer outcomes through new feature development and operational processes.
Strategically plan initiatives in the feature roadmap and lifecycle, from release to support.
Develop a customer-first product vision, strategy, and roadmap.
Collaborate with cross-functional teams to implement, rollout, and measure meaningful features.
Prioritize team backlog and coordinate with other teams to deliver customer value.
Stay updated on the payments landscape and engage with third-party providers for integrated solutions.
Act with urgency, intellectual curiosity, and go beyond job descriptions.
Identify growth opportunities through research and collaboration.
Regularly communicate with leadership, product managers, and cross-functional teams located in the USA for planning and prioritization.
Requirements:
5+ years of Product Manager experience.
Specialization in Fintech and digital payments domain.
Proficient in collaborative, agile processes with cross-functional teams based in the USA or other parts of the world
Skilled in coordinating with 3rd party integrators for feature releases.
Dedicated to crafting simple, usable products in complex domains.
Highly quantitative, analytical, and business-minded, adept at tackling intricate problems systematically.
Possesses an inventive, do-what-it-takes spirit with a bias for action.
Thrives in diverse team environments, fostering strong working relationships.
Self-motivated and excels with minimal supervision.
Exceptional communication skills for effective collaboration with customers and peers.
Bonus Skills:
● Proficient in developing B2B payment platforms.
Demonstrates a nuanced understanding of cardholder experiences.
Experienced in working with financial and accounting systems such as SAP, Netsuite, Intacct, and QuickBooks.
Skilled in utilizing machine learning and AI technologies.
This position is open to all candidates.
 
Show more...
הגשת מועמדותהגש מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7696570
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
נאספה מאתר אינטרנט
17/04/2024
Location: Tel Aviv-Yafo
Job Type: Seniors and Full Time
We are seeking a VP product to spearhead our product vision, strategy, and execution. With products that users adore and a focus on exceptional user experiences, we are on a mission to transform the way businesses manage their financial operations and ERP integrations.
As our VP of Product, you will play a pivotal role in shaping our product offerings, ensuring that our roadmap aligns with market needs, and delivering solutions on time and above expectations. The VP of Product will report directly to our CEO.
Responsibilities:
Lead the product management team across three main domains: Core SaaS, Fintech, and ERP integrations.
Foster a culture of innovation and user-centric design, ensuring product-market fit and user satisfaction.
Develop and execute a coherent product roadmap, addressing the needs of a diverse customer base while considering the intricacies of product marketing, training, and operational readiness.
Work closely with cross-functional teams in the Bay Area and Israel to ensure alignment and effective communication, overcoming the challenges of different time zones.
Identifying, evaluating, and cultivating strategic partnerships with consultants, advisors, and fintech allies to enhance product offerings and drive innovation.
Maintain a transparent workflow to meet deadlines, manage resource allocation, and ensure timely delivery of new features and updates.
Collaborate with the engineering team in Israel to ensure the highest quality of product development, reflecting the company's standards for excellence.
Drive strategic planning, forecasting, and product lifecycle management, from ideation to sunset.
Implement data-driven decision-making processes to enhance product offerings continually.
Engage with customers, gather feedback, and incorporate it into the product development process to ensure our solutions exceed market expectations.
Lead by example, mentoring and inspiring a high-performing product team to achieve and surpass their goals.
Requirements:
Proven experience as a VP of Product or in a similar leadership role within the B2B SaaS and fintech industry.
A methodical exec with a proven track record of delivering timely, high-quality outcomes through comprehensive and efficient execution.
A strong track record of developing and launching successful products.
Exceptional understanding of product management techniques, agile methodologies, and user-centered design principles.
Excellent leadership, communication, and interpersonal skills to lead a geographically distributed team.
Experience in managing time-zone challenges and aligning cross-functional teams towards common goals.
Ability to balance strategic thinking with meticulous attention to detail.
Familiarity with the technical and market landscape of financial operations and ERP systems.
Bachelor's or Master's degree in Business, Computer Science, Engineering, or related field.
What youll get
Compensation offered will be determined by factors such as location, level, job-related knowledge, skills, and experience.
An opportunity to lead the product direction of a forward-thinking, global company.
Collaborative work environment with a passionate and skilled team.
Competitive compensation package including equity options.
Be part of a culture that values innovation, user experience, and impact.
This position is open to all candidates.
 
Show more...
הגשת מועמדותהגש מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7696563
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
נאספה מאתר אינטרנט
17/04/2024
Location: Tel Aviv-Yafo
Job Type: Seniors and Full Time
We are seeking a Senior HR Business Partner.
As a Senior HR Business Partner, you'll be instrumental in shaping our HR strategy to align with business objectives.
Collaborating closely with leaders across departments, you'll help craft and implement comprehensive HR solutions to enhance the overall employee experience and drive business outcomes.
This role requires a strategic mindset, strong interpersonal skills, and the ability to navigate intricate organizational dynamics.
You'll report directly to the Global VP of HR ensuring seamless coordination and alignment with overarching company goals.
Join us in shaping the future of our organization and making a meaningful impact on the lives of our employees. If you are passionate about HR and thrive in a collaborative, results-oriented environment, we encourage you to apply for this exciting opportunity as a Senior HR Business Partner in Tel Aviv.
Responsibilities:
Partner with business leaders to understand their objectives and develop HR strategies aligned with business goals.
Provide guidance and support to managers and employees on various HR matters including performance management, employee relations, talent development, and organizational effectiveness.
Drive employee engagement initiatives and programs to enhance morale, productivity, and retention.
Collaborate with the HR team to develop and implement policies, procedures, and programs that support a positive work culture and compliance with legal requirements.
Analyze HR metrics and data to identify trends, opportunities, and areas for improvement, and make recommendations accordingly.
Act as a trusted advisor and coach to managers on people-related issues, conflict resolution, and employee development.
Stay abreast of industry trends, best practices, and legislative changes to ensure HR practices remain current and effective.
Lead and/or support special HR projects and initiatives as assigned.
Requirements:
Bachelor's degree in Human Resources, Business Administration, or a related field; advanced degree a plus.
5+ years of progressive HR experience, with a focus on HR business partnering and employee relations.
Strong knowledge of Israeli labor laws and regulations.
Proven ability to build effective relationships and influence stakeholders at all levels of the organization.
Exceptional interpersonal and negotiation skills.
Proficient in both written and spoken English language.
Ability to work independently, prioritize tasks, and manage multiple projects simultaneously.
Experience working in a fast-paced, dynamic environment.
Work with US teams and influence stakeholders including working in some US hours.
This position is open to all candidates.
 
Show more...
הגשת מועמדותהגש מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7696546
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
נאספה מאתר אינטרנט
14/04/2024
מיקום המשרה: דימונה
סוג משרה: בכירים ומשרה מלאה
דרוש.ה חשב.ת למפעל בדימונה.
דיווח חודשי ורבעוני של מפעל דימונה תקציב מול בפועל.
בקרה על סעיף הלקוחות של המפעל (בין חברתי ולקוחות חיצוניים).
בקרה על סעיף המלאי של המלאי (ישיבות מלאי איטי וספירות מלאי).
בקרה על עבודת התמחיר וביצוע ניתוחי רווחיות (ישיבות תקן).
בקרה על סעיפי ההכנסות וההוצאות של המפעל.
בקרה על תוכנית ההשקעות של המפעל.
אחריות על עבודת הנהלת החשבונות של אתר דימונה.
בקרה ואישור תשלומים לספקים בארץ ובחו"ל.
בקרה ומעקב בנושא גבייה מלקוחות.
אחריות על תהליך ה- ISOX במפעל.
סיוע בהכנת דוחות המס של החברה.
דרישות:
רואה חשבון בהשכלתו.ה חובה.
הכרת תקני חשבונאות IFRS.
ניסיון בעבודה עם חברות ציבוריות יתרון משמעותי.
ניסיון בעבודה בחברה תעשייתית יתרון משמעותי.
ניסיון במערכת ה SAP יתרון.
עברית ברמה טובה מאוד ואנגלית ברמה גבוהה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדותהגש מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7692056
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
נאספה מאתר אינטרנט
12/04/2024
מיקום המשרה: חוקוק
סוג משרה: בכירים ומשרה חלקית
דרוש/ה חשב/ת.
תיאור התפקיד:
משימות מרכזיות ותחומי אחריות מקצועית על כל תחום הנה"ח בקיבוץ ובתאגידיו.
עזרה ויעוץ למנהלת החשבונות הראשית על קביעת נהלי עבודה בהנה"ח.
טיפול וייצוג מול הרשויות (מס הכנסה, ביטוח לאומי ומע"מ).
תמיכה מקצועית וליווי למנהלת החשבונות הראשית, חשבת השכר ומשאבי אנוש.
עבודה מול מזכירת הקיבוץ והמנהל העסקי של הקיבוץ ותאגידיו.
קשר עם משרד רו"ח המבקר והכנת המסמכים והמידע לדוחות הכספיים השנתיים.
הכנת המסמכים והמידע הדרוש להכנת דוח המס של הקיבוץ, איש הקשר לסגירת שומות המס של הקיבוץ.
ניהול מערכת התמחיר ותוכנת קונטיקי והגשת דוחות למנהלי הקיבוץ, תאגידיו וענפי הקיבוץ, חודשיים/רבעוניים/שנתיים, לרבות ישיבות עם המנהלים וההנהלות.
השתתפות בהנהלות הקיבוץ ותאגידיו בנושאים כספיים ועסקיים ובהתאם לצורך.
הכנת תוכנית שנתית של הקיבוץ ותאגידיו.
עריכת תחשיבים כלכליים עבור הנהלת הקיבוץ.
עבודה ותפעול תוכנת הנהלת חשבונות אשכול מקסופט.
משימות נוספות בתחום אחריותו על פי צורך.
ממשקים: הנהלות הקיבוץ, משרדי רו"ח, משרדי ממשלה, רשויות המס, הנה"ח, מש"א. כפיפות: המנהל העסקי.
היקף משרה: 40% גמיש, לא פחות מיום בשבוע בקיבוץ.
מועד אחרון להגשת מועמדות: יום ה', 2/05/2024.
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק.
רק פניות מתאימות תענינה.
דרישות:
1. אמינות ויושר אישי.
2. רישיון רו"ח- חובה.
3. היכרות וניסיון במערכות קיבוציות, בהיבטים מקצועיים - יתרון.
4. יכולת לעבוד בצוות ובממשקים.
5. יחסי אנוש ברמה גבוהה, שירותיות, מקצועיות, יוזמה, חשיבה מחוץ לקופסא.
6. יכולת להניע תהליכים ולבצע שינויים, במידת הצורך. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדותהגש מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7690615
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
נאספה מאתר אינטרנט
11/04/2024
מיקום המשרה: קרית גת
סוג משרה: בכירים ומשרה מלאה
לחברה מובילה בתעשייה בדרום הארץ דרוש /ה חשב.
תיאור המשרה:
טיפול בדוחות כספיים חודשיים, רבעוניים ושנתיים לפי IFRS.
הכנת דוחות מס והתנהלות מול רשויות המס.
הכנת תקציב שנתי ומעקב תקציב מול ביצוע.
סקירת ובדיקה חודשית של הכנסות והוצאות החברה.
בנייה, ניהול וריכוז התקציב של החברה.
בקרה תקציבית שוטפת של תקציב מול ביצוע בפועל.
עבודה מול בנקים, רואי חשבון, לקוחות וספקים.
בנייה והטמעה של תהליכי עבודה.
ביצוע תחשיבי התייעלות כלכלית.
המשרה לא כוללת ניהול.
העבודה בקריית גת במשרה מלאה + נכונות לשנ.
דרישות:
3 שנים כרואה /ת חשבון מוסמך /ת.
ידע בהנהלת חשבונות חובה.
ראש גדול ויכולת תקשורת בינאישית גבוהה.
יחסי אנוש טובים.
אנגלית ברמה טובה.
עבודה בחברה פרוייקטלית יתרון.
יכולת למידה עצמית ומהירה, חריצות ומוטיבציה.
היכרות ועבודה עם מערכות מחשוב: מערכת Priority, שליטה טובה באקסל ובתוכנות OFFICE.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדותהגש מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7689932
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
משרות שנמחקו