תחומי אחריות עיקריים:
אחריות ליישום והובלת אסטרטגיית המכירות הבינלאומית של החברה.
ניהול ופיתוח של מערך ההפצה הבינלאומי, כולל אנשי מכירות בחול ושותפים מקומיים.
פתיחה של שווקים חדשים, לצד העמקה והרחבה של פעילות בשווקים קיימים.
עמידה ביעדי מכירות וביעדים עסקיים שנתיים ורב-שנתיים, תוך ניתוח מגמות שוק, ביצועים
ותחזיות.
ניהול משא ומתן עם לקוחות אסטרטגיים ופרויקטים גלובליים גדולים.
אחריות כוללת בין הלקוח למפעל בנושאים לרבות - משלוחים/ תלונות לקוח וכו
הובלת צוותי מכירה גלובליים, ישירות או דרך שותפים מקומיים, כולל חניכה, בקרה והנעה
לביצועים.
שיתוף פעולה עם מחלקות השיווק, הלוגיסטיקה והשירות, לצורך התאמה מיטבית של פתרונות
ללקוחות.
דרישות:
דרישות התפקיד:
ניסיון של לפחות 7 שנים בתפקידי מכירות בינלאומיים בתעשייה, מתוכן לפחות 3 שנים בתפקיד
ניהולי. חובה
ניסיון מוכח בניהול מפיצים וצוות מכירות בחו"ל. חובה
הבנה עסקית ויכולת ניתוח שוק ברמה גבוהה. יכולת מוכחת במיפוי שוק פר מדינה)מפיצים,
כמויות, מתחרים - באופן מתוודלוגי מובנה(הבנה עמוקה של זרמי השוק, איומים, הזדמנויות,
דרכי פעולה נדרשים
הבנה טכנית מעמיקה למוצר, יתרונות טכניים.
אחריות לניהול נכון לתלונות ואופי הטיפול / מענה. בין המפעל ללקוח.
שליטה מלאה באנגלית - חובה.
שפות נוספות - יתרון משמעותי.)צרפתית/ספרדית/ איטלקית(
נכונות לנסיעות תכופות לחו"ל.)בתקופת השיא 2-3 נסיעות בחודש(
כישורי ניהול, הובלה והנעה מוכחים, חשיבה אסטרטגית ויכולת עבודה עצמאית תחת לחץ. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.