דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים קיבוץ מעגן מיכאל
קיבוץ מעגן מיכאל

    דרושים קיבוץ מעגן מיכאל

    תחום עיסוק
    ממשלתי / ציבורי
    כמות עובדים
    51-100

    עוד עלינו

    דרושים ב- קיבוץ מעגן מיכאל

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- קיבוץ מעגן מיכאל אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות מחברות אחרות בתחום:

    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    שגרירות ארה"ב
    דרושים בשגרירות ארה"ב
    Location: Jerusalem
    Job Type: More than one
    U.S. Embassy in Jerusalem seeks: Consular Information Assistant
    Grade FSN-8
    Vacancy Announcement #
    Jerusalem-2024-20
    Requirements:
    Experience:
    A minimum of two years of progressively responsible office experience involving correspondence and customer service. Prior experience in language translation is also required.

    Education Requirements:
    At least two years of full-time post-secondary study (or the equivalent hours spread across a part-time study period) at college or university is required.

    Languages:
    Level fluency (speaking/reading/writing) in English and level fluency (speaking/reading/writing) in Hebrew and Arabic is required.

    Skills and Abilities:
    Must be able to speak and type in English, Arabic and Hebrew.

    How to apply:
    Please visit our website
    For more details about the vacancy requirements and for instructions on how to apply before the closing date May 20, 2024
    *
    This position is open to all candidates.
     
    Show more...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7712601
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בשגרירות ארה"ב
    Location: Jerusalem
    Job Type: More than one
    U.S. Embassy in Jerusalem seeks: Registered Nurse (Temporary Position (NOT TO EXCEED ONE YEAR)
    Grade FSN-9
    Vacancy Announcement #
    Jerusalem-2024-21
    Requirements:
    Experience:
    A minimum of two (2) years of post-qualification work as a professional nurse within the last 10 (ten) years is required.

    Education Requirements:
    Degree (RN Level) in Nursing or Diploma/Certificate equivalent from an accredited School of Nursing. Must possess and maintain a valid nursing license or a current unrestricted Registered Nursing license from the host nation, country of origin, or the U.S., or a third country.

    Languages:
    Good Working Knowledge (speaking/reading/writing) in English is required.


    How to apply:
    Please visit our website
    For more details about the vacancy requirements and for instructions on how to apply before the closing date May 17, 2024
    *
    This position is open to all candidates.
     
    Show more...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7712627
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים במשרד ראש הממשלה
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה מלאה
    טיפול בהיבטים השונים של הניהול החשבונאי ובניתוח התנהלות הכספית והתקציבית. לרבות:
    *ביצוע בקרה תקציבית
    *ביצוע ניתוחי תקציב וגיבוש תחזית ביצוע תקציב
    *טיפול בתחזוקת נתוני תקציב ובקרה תקציבית ב SAP
    *ייצוג דרישות צרכי ניהול מידע חשבונאי ותקציבי מול גורמי מחשוב
    *תכלול היבטי פתיחת/סגירת שנת כספים בתחומי חשבונאות ותקציב
    *טיפול בהכנת דו"ח כספי שנתי מאוחד לאוצר
    *ייצוג ותכלול דרישות תקשוב צרכי מסלול רכש ולוגיסטיקה מול גורמי המחשוב
    דרישות:
    דרישות התפקיד
    השכלה: תואר ראשון כלכלה/מנהל עסקים/חשבונאות. תואר שני בתחומים אלה- יתרון.
    ניסיון:
    1. 5 שנים לפחות בחשבות. רצוי במגזר הממשלתי או בביקורות פיננסיות
    2. 3 שנים לפחות ניסיון בעבודה עם מערכות פיננסיות ממוחשבות (כמו: סאפ, אורקל).
    ניסיון חופף או מצטבר
    דרישות נוספות:
    1. ניסיון בתחום דיווח חשבונאי יתרון
    2. ניסיון בתחומי בקרה וניתוח נתונים כספיים/תקציביים יתרון
    3. יכולת גבוהה של ניתוח נתונים מורכבים
    4. אוריינטציה מחשובית גבוהה
    5. הכרות עם מערכות סאפ (מודולי FI, FM, MM)
    6. ראייה מערכתית ואינטגרטיבית רחבה
    7. תקשורת בינאישית גבוהה
    8. יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובעל פה
    9. יכולת הצגת נושא בפני פורומים מקצועיים וגורמי הנהלה
    10. יכולת הקפדה על עמידה בלו"ז ויעדים
    למתאימים.ות
    עניין, אתגר רב, סיפוק מקצועי ואישי
    תנאים סוציאליים מצויינים
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7706174
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מועצה מקומית קריית עקרון
    דרושים במועצה מקומית קריית עקרון
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה
    דרוש/ה
    עובד אחזקה כללי
    היקף משרה:100%
    דירוג המשרה ודירוגה: 4-6 דירוג מנהלי
    תחזוקת תשתיות בתחום הרשות המקומית
    אספקה והתקנה של ציוד במבנים ציבוריים
    כל משימה אשר תידרש ע"י מנהל מחלקת שפ"ע/תשתיות
    פרטים נוספים אודות המשרה יינתנו לבקשת המועמד.
    דרישות:
    השכלה:12 שנות לימוד ומעלה -יתרון.
    יישומי מחשב:היכרות עם תוכנות ה-OFFICE- יתרון.
    רישיון נהיגה: בתוקף- יתרון.
    משימות הדורשות מאמץ פיזי ועבודה בשעות לא שגרתיות.
    על המועמד/ת העונה לדרישות התפקיד לשלוח קו"ח בצירוף אישור על 12 שנ"ל (אם יש)
    טלפון לבירורים: 08-6228941
    את קורות החיים יש להגיש עד לתאריך 28.5.2024 בשעה 24:00.
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7709619
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מועצה אזורית מטה אשר
    דרושים במועצה אזורית מטה אשר
    מיקום המשרה: רגבה
    סוג משרה: משרה מלאה
    מכרז כ"א חיצוני 2/2024
    היקף המשרה 100% משרה (נדרשת נכונות לביצוע שעות נוספות, בהתאם לצורך)

    * שעת תחילת עבודה 7:30

    כפיפות מנהלת מחלקת משאבי אנוש.

    תיאור התפקיד:
    אחריות לטיפול בדיווחי הנוכחות והדיווחים לשכר הקשורים לשכר העובדים.
    קליטת עובדים ובניית הסכמי העסקה.
    יישום הסכמי שכר.
    טיפול ומעקב אחר דיווחי תאונת עבודה.
    מתן מענה לפניות, הכנת אישורים והנחיות.
    טיפול בפרישת עובדים וסיומי העסקה.
    ביצוע מטלות מקצועיות ביצוע משימות בתחומי מש"א בהתאם להנחיית מנהלת המחלקה.
    דרישות:
    דרישות התפקיד:
    תעודת בגרות מלאה- חובה! יש לצרף את העתק התעודה לקורות החיים. לא תישקל מועמדתו של מי שלא יצרף העתק הנ"ל.
    ניסיון מקצועי של שנתיים לפחות באחוד או יותר מתחומי העיסוק של המשרה - חובה! יש לפרט בקו"ח את הניסיון כולל ציון מחודש ושנה עד חודש ושנה וכן לצרף אישורי מעסיק על משך הניסיון והגדרת התפקיד. לא תישקל מועמדתו של מי שלא יצרף העתק כנ"ל.
    שליטה מלאה ביישומי מחשב ובכל תוכנות ה-OFFICE.
    שפות: עברית ברמה גבוהה.
    כישורים אישיים:
    כושר למידה גבוה כולל רצון ונכונות ללמידה עצמאית וקבלת הדרכה.
    מוטיבציה ונכונות להשקעה.
    יכולת עבודה על מספר משימות בו זמנית.
    סדר וארגון, יכולת תכלול.
    אחריות, יסודיות, דייקנות וקפדנות.
    יכולת למתן מענה שרותי ומקצועי.
    יכולת ונכונות לעבודה אינטנסיבית.

    המועצה מאושרת כמפעל חיוני בשע"ח והעובד/ת שייבחרו לתפקיד ידרשו לעבודה בעת חרום.
    הליכי המיון הצפויים למשרה:
    - מועמדים שעומדים בתנאי הסף יוזמנו לראיון בפני ועדת בחינה.
    - מועמדים תיתכן דרישה למעבר של מבחן מיון.
    - מועמד/ת בעל מוגבלות זכאי לקבל ההתאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלות בהליכי הקבלה לעבודה. יש לציין זאת במועד הגשת הבקשה.
    - בנתונים ובכישורים שווים תינתן עדיפות למועמד/ת המשתייכים לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם במועצה.
    לצפייה בפרטי המשרה והגשת מועמדות ניתן להיכנס לאתר מועצה אזורית מטה אשר מכרזים.
    הגשת מועמדות עד לתאריך 25.5.2024
    מועמדים מתאימים בלבד יוזמנו לוועדת קבלה.
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7715672
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים במועצה אזורית מטה אשר
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה
    חט"ב מנור-כברי, בית ספר קטן ואיכותי הממוקם בקיבוץ איילון.
    מחפש אנשי חינוך וטיפול איכותיים להצטרף לשורותיו בשנת הלימודים תשפ"ה.

    אנו מובילים פדגוגיה חדשנית המתאפיינת בשיתופי פעולה ועבודת צוות, ובהוראה מבוססת מיומנויות, חקר ותוצר.
    דרישות:
    הדרישות הן לאנשי חינוך ומטפלים במקצועות:
    החינוך מיוחד
    תרפיסט/ית (מאושרים ע"י משרד החינוך)

    האזור מוכר להטבות מס.
    בעקבות המצב הביטחוני, בית הספר נמצא כעת בלוחמי הגטאות.
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7716251
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים במועצה אזורית מטה אשר
    מיקום המשרה: רגבה
    סוג משרה: משרה מלאה
    מכרז כ"א חיצוני 2/2024
    היקף משרה: 100% משרה.
    שכר: שכר בדירוג ודרגה בכפוף לאישור משרד הפנים
    כפיפות: יו"ר הוועדה, מהנדס הוועדה.
    תיאור התפקיד:
    סיוע בהתוויית וביצוע מדיניות הוועדה לתכנון ובנייה:
    התוויית מדיניות תכנונית וקידום נושאים תכנוניים בראיה מערכתית
    מעורבות בהתוויית וקידום מדיניות הוועדה בנושאים תכנוניים שונים כגון: צרכי פיתוח בשטחים הפתוחים, אנרגיות מתחדשות, איחוד תשתיות, הסביבה החופית וכיו"ב.
    קידום הנחיות מדיניות/ הנחיות מרחביות בנושאים שונים כגון: הצללה, בריכות שחיה, שבילי אופניים, בניה ירוקה, חנייה ועוד.
    טיפול ומעקב אחר תכניות המקודמות במוסדות התכנון השונים המשליכות על מרחב התכנון כגון: דרכים ארציות, קווי/מתקני תשתית אזוריים, תכניות ברשויות סמוכות וכו', כולל הכנת ניירות עמדה.
    מעקב אחר שינויים בתמ"אות, שליטה בהוראותיהן והדרכת העובדים בשימוש בהן.
    מעקב אחר שינויים בתחומי התכנון בהתאמה לתחומי שיפוט.
    ניהול אישורי הוועדה
    ניהול וטיפול תחום היטלי ההשבחה, בממשק עם היועמ"ש ושמאי הוועדה.
    אישורי רישום/ העברת זכויות בנכס לרשם המקרקעין (טאבו) בשיתוף עם שמאי הוועדה.
    ניהול תחום הבקשות לרישוי עסקים בוועדה, קביעת נהלים, דרישת השלמות, בדיקתן ומתן חוו"ד למהנדס הוועדה.
    טיפול בהליכים שונים
    ריכוז נתונים, ניתוחם והכנת נייר עמדה בשיתוף עם היועמ"ש וצוות העובדים:
    טיפול בהתנגדויות ועררים,טיפול בתביעות לפיצויים, טיפול בהליכי הפקעות
    ניהול תפעולי של ישיבות הוועדה
    קביעת מועדים, זימון, הכנת סדרי יום, ארגון התנאים לקיום הישיבות, רישום פרוטוקולים ואישורם, פרסום החלטות ומעקב אחר הפצתם.
    הנעת עובדים ותפעולם
    מעקב אחר הכשרת עובדים וקידומם, מיפוי וחלוקת משימותיהם, הוצאת דו"חות ממחושבים על פעילותם לצורך הערכת עובדים ולצורך ייעול ושיפור עבודת הוועדה.
    ניהול ישבות צוות שוטפות.
    נקיטת פעולות להעצמתם, אחדותם וגיבוש צוות העובדים.
    ניהול מערכת המידע בוועדה
    ניהול ספקי מערכות המידע, מערכת לניהול ועדה ומערכת G.I.S, עדכוני קדסטר, צילומי אוויר ויועצים טכנולוגיים בהתאם לצורך, ניהול אתר האינטרנט של הוועדה.
    משימות נוספות
    אחראי על הליכי שיפור וייעול מתן מידע תכנוני וטיוב תהליכי עבודה למתן היתרי בניה ותעודת גמר.
    נוהלי ועדה- הכנתם, הטמעתם ופרסומם.
    מעקב אחר שינויים רגולטוריים, חקיקה ותקינה והדרכת צוות הוועדה.
    גיבוש תכנית עבודה כולל יעדים ולוחות זמנים.
    השתתפות בהכנת תקציב הוועדה, בקרה על ביצוע תואם לתקציב ואישור בקרה תקציבית.
    הכנת דו"חות שנתיים למשרד הפנים ולגופים אחרים.
    ייצוג הוועדה מול מוסדות התכנון, ועדות ערר ואחרים וכן בבתי משפט בהתאם לצורך.
    ממונה על העמדת מידע לציבור עפ"י חוק חופש המידע.
    קבלת קהל ומתן מענה לפניות תושבים, מתכננים וכיו"ב, בדגש על מתן סיוע לצוות העובדים בפניות הדורשות מהם מענה/פתרונות ממוקדים.
    סיוע למהנדס הוועדה ומילוי כל מטלה נוספת עפ"י הנחיית מהנדס הוועדה.
    דרישות:
    לפרטים נוספים ולשליחת קו"ח הקלק/י על "הגשת מועמדות".
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7722401
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בעיריית יקנעם
    מיקום המשרה: יקנעם עילית
    סוג משרה: משרה מלאה
    כרז פנימי/חיצוני 10/2024

    בהתאם לפקודת העיריות (נוסח חדש), חוק הרשויות המקומיות, תשנ"ב-1991 ותקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים) התש"ם 1979, ניתנת בזה הודעה על משרה פנויה, והזמנה להציג מועמדות לאיוש משרת: מנהל/ת תחום חברה וקהילה במינהלת התחדשות עירונית

    שיעור המשרה:
    100%.
    היחידה:
    אגף הנדסה.
    כפיפות:
    מהנדס העיר
    דרגה:
    דירוג דרגה/חוזה אישי (35%-30% משכר מנכ"ל)
    בכפוף לאישור האגף לכח אדם ושכר במשרד הפנים

    תאור תפקיד:
    גיבוש, התוויית וביצוע מדיניות הרשות המקומית בתחום ההיבטים החברתיים והקהילתיים הכרוכים בתהליכי התחדשות עירונית. גיבוש מדיניות בתחום העבודה החברתית-קהילתית בתהליכי התחדשות עירונית ליווי, הנחייה ופיקוח על העבודה החברתית במתחמי ההתחדשות העירונית קיום קשר שוטף עם הקהילה והתושבים לצורך קידום מיזמי התחדשות עירונית תיווך בין הקהילה לרשות העירונית בכל הנוגע להתחדשות עירונית
    דרישות:
    **לפרטים נוספים ושליחת קורות יים הקלק על "הגשת מועמדות"**
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7723732
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים באחוזות החוף
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: משרה מלאה
    לחברת אחוזות החוף במרכז ת"א הפועלת בתחום הבינוי והתשתיות,
    דרוש/ה סגן/ת לענייניים אדמיניסטרטיביים ופרויקטים מיוחדים.

    התפקיד כולל:
    *אחריות על ניהול שוטף של הלשכה,הכנת סיכומים, מצגות.
    *תיאום, בקרה ומעקב אחר הפרויקטים באגף בתיאום עם ה-PMO.
    *הנחייה וניהול שמירת הידע.
    *בקרה, ריכוז וטיפול התביעות באגף.
    *בקרה ומעקב לביטוחים בפרויקטים השונים.
    *התנהלות שוטפת מול גורמים חיצוניים/פנימיים.
    *טיפול בהכנת חומרים לפגישות מול סמנכ"לית פרויקטים הנדסיים.
    *הכנה וריכוז החומר לחוברת הפקת לקחים.
    *ביצוע מבדקי ISO פנים ארגוניים.

    **העבודה במשרה מלאה א' -ה' **
    **תנאים טובים למתאימים**
    דרישות:
    *עדיפות לבעלי תואר בהנדסה תעשייה וניהול.
    *ניסיון מוכח של 3 שנים בניהול תהליכים כמפורט- חובה.
    *הבנה בקריאת תוכניות יתרון.
    *שליטה מלאה בכל יישומי ה- OFFICE.
    *שליטה ברמה גבוהה ב- Excel חובה.
    *ידע Priority- יתרון משמעותי.
    *יכולת ניסוח גבוהה בכתב ובעל פה.
    *בעל/ת ראייה רחבה, יכולת גבוהה של ניתוח נתונים.
    * מוסר עבודה גבוה, מוטיבציה ללמידה והתפתחות.
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7716012
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים באחוזות החוף
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: משרה מלאה
    אם את/ה מחפש/ת חברה יציבה עם תנאים טובים לטווח ארוך
    הגעת למקום הנכון!

    לחברת אחוזות החוף במרכז ת"א הפועלת בתחום הבינוי והתשתיות,
    דרוש/ה עוזר/ת לשכת סמנכ"ל ומנהלת אגף פרויקטים הנדסיים.

    התפקיד כולל:
    *ניהול שוטף של לשכת האגף- מענה טלפוני,טיפול ובקרה בדואר נכנס ויוצא, הזמנת ציוד   משרדי וכיבוד.
    *ריכוז הטיפול בתיאום וזימון פגישות סטאטוס,פגישות עבודה עם עובדי האגף,פורום אגף, וועדות ופורומים הנקבעים ע"י גורמי העירייה.
    *השתתפות בפגישות עבודה בפורום אגף בהתאם לצורך.
    *קשר שוטף ורציף עם אגפי העירייה,חברות עירוניות וגורמי חוץ בהתאם להנחיות סמנכ"ל פרויקטים הנדסיים.
    *סיוע בעדכון מערכת הפריוריטי לפני פגישות עבודה עם מנכ"ל החברה.

    **העבודה במשרה מלאה א' -ה' 8:00-17:00**
    ** תחילת עבודה מיידית.**

    למה כדאי להצטרף אלינו?
    *סביבת עבודה נעימה ומשפחתית
    *קרן השתלמות
    *ארוחת צהריים
    דרישות:
    *ניסיון בתפקיד דומה - יתרון
    *שליטה ביישומי מחשב, אופיס ויכולת עבודה בסביבה ממוחשבת - חובה.
    *בעל/ת יכולת תיעדוף משימות,יכולת עבודה תחת לחץ, יחסי אנוש טובים, סדר, ארגון, ייצוגיות, דייקנות, חריצות.
    *נכונות לשעות נוספות
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7716048
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

    חברות דומות שיכולות לעניין אותך

    איפה אנחנו נמצאים?