עיריית רמת-גן מס' מכרז: 3797085
דרוש/ה מ"מ למשרת מנהל מחלקת פרסום ושילוט
היחידה: אגף הכנסות (כספים)
דרגת המשרה ודירוגה: בדירוג המח"ר מסלול קידום 40-42 או בחוזה שכר מנכ"ל בכפוף לאישור
היקף העסקה: 100%
סוג המשרה: מילוי מקום
כפיפות: מנהלת האגף
תיאור התפקיד:
* אחריות כוללת על ניהול תחום השילוט בתחומי הרשות, בהתאם לחוקי העזר העירוניים ולמדיניות ההנהלה.
* גיבוש והובלת מדיניות עירונית בתחום השילוט, כולל טיפול מקצועי בבקשות להיתרים, הכנת המלצות לוועדות ובקרה על יישום החוק.
* ניהול שוטף של תכנית העבודה במחלקה, כולל הגדרת יעדים, בקרה חודשית על הביצוע ודיווח שוטף להנהלה.
* קביעת סדרי עדיפויות לטיפול בדרישות ובפניות המתקבלות במחלקה, לרבות התראות, דוחות, הסרת שלטים לא חוקיים ועוד תוך תיעדוף, מעקב ובקרה בהתאם לחוק ולמדיניות.
* אחריות על התקשרויות עם זכייני שילוט לרבות גיבוש מכרזים, כתיבת מפרטים, הובלת הליכי התקשרות, פיקוח על ביצוע, ואכיפת תנאי ההסכמים.
* הובלת מערך הפקת אגרות שילוט, גבייתן השוטפת וטיפול באכיפת חובות ואי תשלום.
* אחריות על ניהול מאגר השילוט העירוני, עדכונו, תחזוקתו ושימושו ככלי עבודה וניטור.
* שיתוף פעולה עם אגפים נוספים, ספקים וגורמי חוץ, לרבות ליווי תכנון פיזי של פרויקטים עירוניים בהם משולבים אלמנטים של שילוט.
* אחריות על תקציב המחלקה, תכנון מול ביצוע, ובקרה שוטפת על שימושים תקציביים.
* ביצוע מטלות נוספות בשגרה ובחירום על פי צרכי הרשות והנחיות מנהלת האגף.
דרישות:
**לפרטים נוספים ולשליחת קו"ח הקלק/י על "הגשת מועמדות"**
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.