דף הבית » כל החברות »  דרושים עיריית לוד
עיריית לוד

דרושים עיריית לוד

תחום עיסוק
ממשלתי / ציבורי
כמות עובדים
51-100
מיקום
מספר מקומות

משרות עיריית לוד (2)

הצעות עבודה
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעיריית לוד
מיקום המשרה: לוד
סוג משרה: משרה מלאה
היקף משרה - % 100 משרה.
דרגת המשרה מתח דרגות לתפקיד בדירוג המח''ר 38-42, העסקה לפי הסכמי המהנדסים המאושרים לפי תנאי אוגדן ת"ש.
כפיפות  מנהלת מחלקת פיקוח על הבנייה.

תיאור התפקיד:
1. פיקוח, איתור עבירות וייזום פעולות אכיפה הכולל: ביצוע פיקוח יזום בהתאם למדיניות האכיפה ותוכנית העבודה. ובכלל זה ביצוע סקרים, מיפוי חריגות בניה/שימוש במרחב התכנון המקומי ואיתור עבירות, יזום פעילות אכיפה באזור שבאחריותו ובכלל זה אכיפה משולבת בשיתוף גופי אכיפה נוספים במסגרת שולחנות עגולים, צוותי חקירה מורחבים, ועוד. איתור עבירות וביצוע פעולות אכיפה במרחב התכנון המקומי וכן גיבוש המלצות ופתרונות לאכיפה מוגברת ואפקטיבית.
2. הפעלת סמכויות אכיפה המוקנות בהתאם לחוק התכנון והבניה ובהתאם להנחיות המקצועיות הכולל: הכנת תכנית פעילות אכיפה שבועית הנגזרת מתוכנית העבודה ומדיניות האכיפה לאישור המנהל, טיפול בתלונות על עבירות לפי חוק התכנון והבניה בהתאם להוראות המנהל, ביצוע הפעולות הדרושות לשם נקיטת הליכים מינהליים ושיפוטיים לפי חוק התכנון והבניה, במסגרת המועדים הקצובים בחוק  וכן סיוע וליווי הליכים המתנהלים בבתי המשפט על-ידי תובע.
3. חקירת עבירות תכנון ובנייה הכולל: בדיקת ראיות וחקירת חשדות על ביצוע עבירות על חוק התכנון והבניה בתחום האחריות וכן הכנת תיקי חקירה בהתאם להוראות מנהל הפיקוח, הוראות חוק התכנון והבניה ולהנחיות היחידה הארצית לאכיפת דיני התכנון והבניה.
4. ביצוע צווים תוך תיאום והכנת מבצעי אכיפה לביצוע צווים (צווים מנהליים או צווי בית משפט) לרבות ביצוע תיאומים עם גורמים פנים וחוץ רלוונטיים בהתאם להוראות מנהל הפיקוח.
5. מעקב, בקרה ופעולות נלוות הכוללות הכנת דו"חות תקופתיים על מצב עבירות הבניה במרחב התכנון וביצוע פעולות האכיפה בוועדה המקומית (התאם להנחיות המנהל והיחידה הארצית) כולל הזנת הנתונים למערכת ממוחשבת והגשתם למנהל וליחידה הארצית, מעקב ממוחשב אחר פעולות האכיפה משלב האיתור ועד שלב הביצוע.
דרישות:
השכלה:
בעל/ת תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ, רצוי באחד או יותר מהתחומים הבאים: הנדסה אזרחית, אדריכלות, משפטים, גיאוגרפיה, לימודי הסביבה או תכנון עירוני ואזורי.
או
הנדסאי/ת או טכנאי/ת מוסמך/ת בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג2012- באותם תחומים.
או
תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל
או
אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).
או
הסמכה כמפקח תכנון ובניה שניתנה לפני ה.25/10/2017

קורסים והכשרות מקצועיות:
המועמד/ת יחויב לסיים בהצלחה תכנית הכשרה למפקחים בכירים, לא יאוחר משנה וחצי מתחילת מינויו.

דרישות תפקיד מיוחדות:
בריאות תקינה וכושר גופני ברמה טובה.
עבודה בשעות לא שגרתיות.
עבודת שטח ונסיעה מרובה.
יכולת עמידה בלחצים.
היכרות עם תוכנות ה - OFFICE, היכרות עם מערכת מידע גיאוגרפית (GIS), רישיון נהיגה- בתוקף, אישור ממשטרת ישראל שהיא אינה מתנגדת למינויו מטעמים של ביטחון הציבור, לרבות בשל עברו הפלילי.

מידע פלילי:
חתימה על טופס הסכמה למסירת מידע מהמרשם הפלילי.
הגשת מועמדות: מועמדים/ות העונים/ות לדרישות המכרז יגשו את מועמדותם/ן באופן דיגיטלי.

מועמד/ת שלא ישלים את תהליך הגשת המועמדות או לחילופין שלא יעמוד בתנאי המכרז מועמדותו/ה תיפסל.
תאריך פרסום המכרז: 28/09/2025
תאריך הגשת מועמדות  אחרון 15/10/2025   בשעה 24:00.

מועמד שיעמוד בתנאי המכרז יידרש לבצע מבחני מיון למשרה.

זכותו/ה של מועמד/ת עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו/ה מחמת מוגבלותו/ה בהליכי הקבלה לעבודה
תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לשאר המועמדים
במקרה של מועמדים בעלי נתונים שווים תינתן עדיפות לתושבי העיר לוד.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8384987
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעיריית לוד
מיקום המשרה: לוד
סוג משרה: בכירים ומשרה מלאה
מכרז פנימי/ חיצוני מספר 228/25 סגן/ית מנהלת אגף הון אנושי
תואר התפקיד סגן/ית מנהלת אגף הון אנושי.
היקף משרה 100% משרה.
דרגת המשרה 40%-50% שכר מנכ"ל חוזה אישי משרד הפנים.
כפיפות מנהלת אגף הון אנושי.

תיאור התפקיד:
סיוע למנהלת אגף הון אנושי בניהול משאבי אנוש בעירייה ומילוי תפקידה בהיעדרה.
פיקוח, מעקב ומעקב על ביצוע העבודה השוטפת בתחום ניהול משאבי אנוש בעירייה.
אחריות על תנאי העסקה) דרגות, ותקים, תוספות הסכמיות (במערכת משאבי אנוש תוך שמירה על כללי חוקת העבודה.
אחריות על מימוש הסכמים קיבוציים.
סגירות נתוני נוכחות חודשיים והעברה לשכר וביצוע מעקב ובקרה חודשיים.
אחריות על שיפור השירות הפנים ארגוני בתחום משאבי אנוש וניהול מענה לעובדים.
טיפול בכל נושא עמותות ואגודות מקצועיות.
ניהול תחומי אחריות מתוך מכלול פעילויות משאבי אנוש בעירייה.
ייצוג עירייה בבתי דין לעבודה וועדות פריטטיות.
ריכוז נושא החירום באגף. מספר 2 במכלול כ"א בחירום.
טיפול בנושאים רוחביים וקידום תהליכים ארגוניים לשיפור חיי העובד בארגון.
ביצוע כל מטלה נוספת שתידרש על ידי מנהלת אגף הון אנושי.
דרישות:
השכלה:
בעל/ת תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ. או הנדסאי או טכנאי מוסמך בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג.2012- או תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל או אישור לימודים בתוכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).

ניסיון מקצועי:
עבור בעל/ת תואר אקדמי או השכלה תורנית כאמור לעיל: ארבע שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
עבור הנדסאי/ת רשום/ה: חמש שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
עבור טכנאי/ת מוסמך/ת: שש שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
חובה לצרף אישורי העסקה המפרטים את הגדרת התפקיד, תיאור התפקיד, היקף המשרה ותאריכי העסקה מדויקים.

ניסיון ניהולי:
שנתיים ניסיון בניהול צוות עובדים מקצועיים בכפיפות ישירה.

ניסיון במשאבי אנוש ברשות המקומית- יתרון.
ידע וניסיון בהסכמים קיבוציים/ הסכמי עבודה- יתרון.
ידע והיכרות עם מערכות כ"א ושכר (זמן אמת,one city) יתרון.

דרישות תפקיד ייחודיות:
ידע בדיני עבודה ברשויות מקומיות.
ייצוגיות.
שירויות ויכולת עבודה באופן עצמאי.
סדר וארגון.
גמישות ועבודה בשעות לא שגרתיות.
יכולת עבודה מול בעלי תפקידים בכירים.
ללא עבר פלילי.
דיסקרטיות מלאה ומחויבות לתפקיד.

הגשת מועמדות: מועמדים/ות העונים/ות לדרישות המכרז יגישו את מועמדותם/ן באופן דיגיטלי.

המועמד/ת נדרש/ת לצרף תיעוד מפורט להוכחת עמידתו בדרישות התפקיד.
מועמד/ת שלא ישלים את תהליך הגשת המועמדות או לחילופין שלא יעמוד בתנאי המכרז מועמדותו תיפסל.

תאריך פרסום המכרז: 22/10/2025
תאריך הגשת מועמדות אחרון 05/11/2025 בשעה 24:00
המכרז נרשם בלשון זכר אך מופנה לשני המינים כאחד.
זכותו/ה של מועמד/ת עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו/ה מחמת מוגבלותו/ה בהליכי הקבלה לעבודה.
במקרה של מועמדים בעלי נתונים שווים, עדיפות תינתן ליוצאי העדה האתיופית, הערבית (לרבות צ'רקסים), חרדים, עולים חדשים ולבעלי מוגבלויות.
במקרה של מועמדים בעלי נתונים שווים תינתן עדיפות לתושבי העיר לוד.
כל מועמד/ת העומד/ת בתנאי הסף של המשרה המוכרזת, יידרש/תידרש לעבור מבחן התאמה בהתאם לתקנות העיריות מכרזים
לקבלת עובדים (תש"ם 1979).
העירייה תקבע בטרם עריכת המבחנים את רף הדרישות המתאימות הנדרש מהמועמד/ת לצורך מעבר לשלב ועדת הבחינה
רק המועמדים שעברו את רף הדרישה האמור יזומנו לוועדת הבחינה.
מינוי המועמד/ת יהיה בכפוף להיעדר ניגוד עניינים בין מילוי התפקיד ע"י המועמד לבין ענייניו/ ענייניה האחרים ובכפוף
לסייגים להעסקת קרובי משפחה: בהתאם להוראות הדין, הנחיות וחוזרי מנכ"ל של משרד הפנים.

* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8384952
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
דף הבא
מתוך 1

עוד עלינו