דף הבית » כל החברות »  דרושים עיריית קרית אונו
עיריית קרית אונו

דרושים עיריית קרית אונו

תחום עיסוק
ממשלתי / ציבורי
כמות עובדים
51-100
מיקום
מספר מקומות

משרות עיריית קרית אונו (2)

הצעות עבודה
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעיריית קרית אונו
מיקום המשרה: קרית אונו
סוג משרה: משרה מלאה
מכרז פומבי מס' 64/2025
עיריית קריית-אונו מודיעה על משרה פנויה כמפורט להלן:
תואר המשרה: מפקח/ת בכיר/ה (חוקר/ת) לתכנון ובניה.
היקף משרה: 100% משרה.
כפיפות ארגונית: סגן מנהל אגף רישוי ומנהל מחלקת פיקוח על הבניה.
דרוג דרגה: מתח דרגות 38-42 בדרוג המח"ר/38-42 הנדסאים/טכנאים/ חוזה אישי דירוגי, בכפוף לאישור משרד הפנים.

תיאור תמציתי של התפקיד:
אכיפת דיני התכנון והבניה במרחב התכנון המקומי. עיקרי התפקיד:
פיקוח, איתור עבירות וייזום פעולות אכיפה. הפעלת סמכויות אכיפה המוקנות בהתאם לחוק התכנון והבניה ובהתאם להנחיות מקצועיות ביצוע צווים. חקירות עבירות תכנון ובניה. ביצוע צווים. מעקב, בקרה ופעולות נלוות.
דרישות:
השכלה:
בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ רצוי באחד או יותר מהתחומים הבאים: הנדסה אזרחית, אדריכלות, משפטים, גיאוגרפיה, לימודי הסביבה או תכנון עירוני ואזורי. או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג -2012 באותם תחומים. או תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל(שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר). או הסמכה כמפקח תכנון ובניה שניתנה לפני ה25.10.2017.

ניסיון מקצועי:
לא נדרש.
ניסיון בתחומי התפקיד יתרון.

הכשרה:
המועמד יחויב לסיים בהצלחה- תכנית הכשרה למפקחים בכירים, לא יאוחר משנה וחצי מתחילת מינויו. חתימה על טופס הסכמה למסירת מידע מהמרשם הפלילי.

כישורים אישיים:
אמינות ומהימנות אישית, קפדנות ודייקנות בביצוע, כושר למידה, תודעת שרות גבוהה, שקדנות וחריצות, יכולת התבטאות בע"פ ובכתב, כושר עבודה בצוות, יכולת ארגון ותכנון, קיום וטיפוח יחסים בינאישיים, התמודדות עם לחץ ושחיקה, התמדה.

מאפייני העשייה הייחודים בתפקיד:
בריאות תקינה וכושר גופני ברמה טובה. עבודה בשעות לא שגרתיות. עבודת שטח ונסיעות מרובות. יכולת עמידה בלחצים.

דרישות נוספות:
רישיון נהיגה- בתוקף. שפות-בהתאם לצורך. יישומי מחשב היכרות עם תוכנות ה-OFFICE, היכרות עם מערכת מידע גיאוגרפית (GIS). אישור ממשטרת ישראל שהיא אינה מתנגדת למינויו מטעמים של ביטחון הציבור, לרבות בשל עברו הפלילי.

הגשת מועמדות:
שימו לב: הגשת המועמדות הינה באופן דיגיטלי באמצעות אתר העיריה.
במידה ונתקלת בבעיה טכנית יש לפנות לתמיכה הטכנית של Jobbing בטלפון.
תאריך אחרון להגשה: יום חמישי, 30.10.2025 עד שעה 12:00.
מינוי המועמד/ת יהיה בכפוף להיעדר ניגוד עניינים בין מילוי התפקיד ע"י המועמד לבין ענייניו/ ענייניה האחרים ובכפוף לסייגים להעסקת קרובי משפחה; בהתאם להוראות הדין, הנחיות וחוזרי מנכ"ל של משרד הפנים.
מועמד עם מוגבלות יהא זכאי להתאמות מגבלות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה ובמידת הצורך במהלך תקופת ההעסקה.
מתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת באופן הולם בקרב עובדי הרשות המקומית, ובלבד שהוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מתמודדים אחרים.
לא יזומנו לוועדת הבחינה מועמדים שלא צירפו את כלל האסמכתאות הנדרשות בכדי להעיד על דרישות הסף של התפקיד.
העירייה מאושרת כמפעל חיוני בשעת חירום והעובד/ת שיבחר לתפקיד יידרש לעבודה בעת חירום.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8376841
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעיריית קרית אונו
מיקום המשרה: קרית אונו
סוג משרה: משרה מלאה
מכרז פומבי מס' 67/2025
היקף משרה: 100%
כפיפות ארגונית: מנהלת אגף משאבי אנוש.
דרוג דרגה: מתח דרגות 7-9 בדירוג המינהלי/ 37-39 בדירוג המח"ר
תיאור תמציתי של תפקיד:
אחריות וטיפול בקליטת עובד, נתוני העסקה, כתב העסקה וכל הקשור לקליטה מיטבית של העובד בארגון.
טיפול בהקמת העובד בכל המערכות הממוחשבות ועדכון שוטף של נתונים לאורך כל תקופת עבודתו. טיפול בפתיחת קופות פנסיה, גמל וקרן השתלמות. טיפול בתנאי שרות של העובד, קידום בדרגות, תוספות, גמולים, קצובת נסיעות, קביעות, תאונות עבודה, ניודים וכדומה וכל זאת בכפוף לחוקים, הסכמים ותקנות. טיפול בסיום עבודה של העובד פרישה, התפטרות, פיטורים ובכלל זה טיפול בזימון לשימועים ורישום פרוטוקול. טיפול במערך הנוכחות - בניית הסכמים, מעקב, ריכוז, הזנה, שעות נוספות, דוחות, בקרה, שעוני נוכחות ועוד. קבלת עובדים ומענה לפניות. הנפקת אישורים לעובד עבורו או עבור מוסדות שהתבקש להמציא אישור עבורם.
ביצוע הנחיות ובקרה בהתאם לחוקי העבודה והנחיות משרדי ממשלה ומרכז שלטון מקומי ובכלל זה פניות אליהם בהתאם לצורך. הכרה ויישום הסכמים קיבוציים והסכמי עבודה. עבודות אדמיניסטרטיביות, סריקה ותיוק, מענה לטלפונים, הדפסות וכדומה. עבודה שוטפת מול כלל האגפים והמחלקות ברשות בכלל ובפרט מול אגף החינוך ומחלקת השכר. ביצוע פרויקטים רוחביים במסגרת האגף. כל מטלה נוספת, משימה או פרויקט שיינתנו מעת לעת על ידי הממונה בשגרה ובחרום.
דרישות:
השכלה: תעודת בגרות מלאה.
ניסיון מקצועי: שנתיים ניסיון בתחומי התפקיד.
כישורים אישיים: אמינות ומהימנות אישית, יצירתיות וחדשנות, יוזמה ומעוף, קפדנות ודיוק בביצוע, ערנות ודריכות, הבנה ותפיסה, כושר למידה, סדר וניקיון, מרץ ופעלתנות, שקדנות וחריצות, יכולת התבטאות בכתב ובע"פ, יכולת קבלת החלטות,, כושר עבודה בצוות, יכולת ארגון ותכנון, יכולת תאום, פיקוח ובקרה, סמכותיות, נשיאה באחריות, קיום וטיפוח יחסים בינאישיים.
דרישות תפקיד ייחודיות: שליטה מלאה בתוכנות office ובתוכנות מקצועיות בתחום משאבי אנוש בכלל ונוכחות בפרט.
הגשת מועמדות:
שימו לב: הגשת המועמדות הינה באופן דיגיטלי באמצעות אתר העיריה.
במידה ונתקלת בבעיה טכנית יש לפנות לתמיכה הטכנית של Jobbing בטלפון
תאריך אחרון להגשה: יום רביעי, 05.11.2025 עד שעה 12:00.
לא יזומנו לוועדת הבחינה מועמדים שלא צירפו את כלל האסמכתאות הנדרשות בכדי להעיד על דרישות הסף של התפקיד ובכלל זה קורות חיים, אישורים רשמיים ממעסיקים קודמים המעידים על הנסיון הנדרש הכולל תאריכי העסקה, היקפי משרה ופרוט עיסוקי התפקיד, אישור על נסיון ניהולי במידת הצורך, תעודות המעידות על השכלה, המלצות וכל אסמכתא נוספת שנדרשת בהתאם לתנאי הסף. הגשת מועמדות שלא כנדרש לעיל ו/או לאחר המועד האמור, תיפסל.
מינוי המועמד/ת יהיה בכפוף להיעדר ניגוד עניינים בין מילוי התפקיד ע"י המועמד לבין ענייניו/ ענייניה האחרים ובכפוף לסייגים להעסקת קרובי משפחה; בהתאם להוראות הדין, הנחיות וחוזרי מנכ"ל של משרד הפנים.
מועמד עם מוגבלות יהא זכאי להתאמות מגבלות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה ובמידת הצורך במהלך תקופת ההעסקה.
מתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת באופן הולם בקרב עובדי הרשות המקומית, ובלבד שהוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מתמודדים אחרים.
העירייה מאושרת כמפעל חיוני בשעת חירום והעובד/ת שיבחר לתפקיד יידרש לעבודה בעת חירום.
בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהפך.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8383634
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
דף הבא
מתוך 1

עוד עלינו

מה אנחנו מציעים לעובדים שלנו:

קרן השתלמות

קרן השתלמות