דף הבית » כל החברות »  דרושים מועצה איזורית חבל מודיעין
מועצה איזורית חבל מודיעין

דרושים מועצה איזורית חבל מודיעין

תחום עיסוק
ממשלתי / ציבורי
כמות עובדים
מעל 100
מיקום
מספר מקומות

משרות מועצה איזורית חבל מודיעין (1)

הצעות עבודה
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מועצה איזורית חבל מודיעין
דרושים במועצה איזורית חבל מודיעין
סוג משרה: משרה חלקית
מכרז פנימי-פומבי)מס' 32-25)
תיאור התפקיד ותחומי אחריות עיקריים:
ניהול המדור:
א. גיבוש מדיניות המדור וניהול המחלקות המשויכות תחתיו:
פיתוח וקידום תחום אזרחים ותיקים באגף רווחה וקהילה.
סיוע למנהלת האגף בקביעת תוכניות עבודה שנתיות בתחום האזרח הוותיק.
הנחיה מקצועית של עובדים סוציאליים בתחום אזרחים ותיקים בנוגע לתוכנית הטיפול לאזרח הוותיק תוך התייחסות לצרכים של מקבל השירות ולסוגי הטיפול הניתנים במחלקה לשירותים חברתיים, הן בתחום הפרט והן בתחום הקהילה.
ייזום שיתופי פעולה עם גורמי טיפול מחוץ לאגף ורתימתם ליעדי העבודה ולתפיסת העבודה באגף ובמדור אזרחים ותיקים.
הפעלה של תחום אזרחים ותיקים לפי מדיניות משרד הרווחה והביטחון החברתי.
ריכוז ההתקשרות עם ספקים, נותני שירות ועם ארגונים בתחום אזרחים ותיקים.
ריכוז נתונים בתחום אזרחים ותיקים ובכללם: מידע על האוכלוסייה ואפיונים בולטים, היקף השירות באגף, ניצול התקציב.
טיפול אחר בקשות חריגות התמשכות שירות,כפל השמה, קרבה משפחתית, גיל ומעקב אחריהן.
קיום קשר רציף עם הפיקוח המחוזי בתחום אזרחים ותייקם, כולל התייעצות, דיווח ויישום הערות לפי הנחיית הפיקוח המחוזי ומטה משרד הרווחה והביטחון החברתי.
בדיקה של התאמת השירות ואיכותו, ריכוז נתונים של שביעות רצון ממקבלי השירות.
אישור תוכניות התערבות בתחום אזרחים ותיקים.
בקרה על פעילות העובדים הסוציאליים והספקים בתחום אזרחים ותיקים ברשות.
מעקב אחר תיעוד בתיק ההתערבות של כלל העובדים הסוציאליים בתחום אזרחים ותיקים.
כל מטלה נוספת שתוטל על ידי הממונה
דרישות:
* עובד סוציאלי בעל תואר בעבודה סוציאלית
* רישום בפנקס העובדים הסוציאליים
* 4 שנות ניסיון בעבודה סוציאלית, ניסיון בתחום אזרחים ותיקים- יתרון.
* קורס מנהלי מדורים מטעם משרד הרווחה- יתרון
* רכב חובה
דרישות נוספות:
יישומי מחשב היכרות עם תוכנות ה OFFICE
סדר וארגון, קפדנות, עבודה עצמאית וריבוי משימות.
כישורי תקשורת מעולים,
סבלנות וגישה שירותית גבוהה.
מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש טובים,אמינות, יכולת עבודה בלחץ ובסביבה מרובת משימות.
דרגת המשרה: הסכם עו"ס
כפיפות: מנהלת אגף רווחה וקהילה
היקף משרה: 75% משרה
הגשת מועמדות: יש לצרף קורות חיים, תעודות והמלצות, למחלקת משאבי אנוש במועצה,
רח' מודיעים 10 שוהם או ע"י הקלקה על "הגשת מועמדות".
מועד אחרון להגשה:,05/11/2025 יום ד'
התאמות וייצוג הולם:
א. התאמות:
מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה למשרה ובלבד שיפרט בטפסי המועמדות שיוגדו על ידו את ההתאמות הנדרשות שלו בצירוף מסמכים או חוו"ד מתאימה לעניין זה.
ב. ייצוג הולם:
עדיפות בקבלה למשרה תינתן למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם, אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
דרישות התפקיד ותיאורו מופיעים באתר האינטרנט של המועצה.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8384791
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
דף הבא
מתוך 1

עוד עלינו