דף הבית » כל החברות » ממשלתי / ציבורי »  דרושים מועצה איזורית חבל מודיעין
מועצה איזורית חבל מודיעין

דרושים מועצה איזורית חבל מודיעין

תחום עיסוק
ממשלתי / ציבורי
כמות עובדים
מעל 100
מיקום
מספר מקומות

משרות מועצה איזורית חבל מודיעין (2)

הצעות עבודה
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מועצה איזורית חבל מודיעין
דרושים במועצה איזורית חבל מודיעין
מיקום המשרה: שוהם
סוג משרה: משרה מלאה
מכרז פנימי-פומבי (מס' 32-25)
לתפקיד: מנהל-ת מדור לאזרח הוותיק
תיאור התפקיד ותחומי אחריות עיקריים:
ניהול המדור:
א. גיבוש מדיניות המדור וניהול המחלקות המשויכות תחתיו:
פיתוח וקידום תחום אזרחים ותיקים באגף רווחה וקהילה.
סיוע למנהלת האגף בקביעת תוכניות עבודה שנתיות בתחום האזרח הוותיק.
הנחיה מקצועית של עובדים סוציאליים בתחום אזרחים ותיקים בנוגע לתוכנית הטיפול לאזרח הוותיק תוך התייחסות לצרכים של מקבל השירות ולסוגי הטיפול הניתנים במחלקה לשירותים חברתיים, הן בתחום הפרט והן בתחום הקהילה.
ייזום שיתופי פעולה עם גורמי טיפול מחוץ לאגף ורתימתם ליעדי העבודה ולתפיסת העבודה באגף ובמדור אזרחים ותיקים.
הפעלה של תחום אזרחים ותיקים לפי מדיניות משרד הרווחה והביטחון החברתי.
ריכוז ההתקשרות עם ספקים, נותני שירות ועם ארגונים בתחום אזרחים ותיקים.
ריכוז נתונים בתחום אזרחים ותיקים ובכללם: מידע על האוכלוסייה ואפיונים בולטים, היקף השירות באגף, ניצול התקציב
טיפול אחר בקשות חריגות התמשכות שירות,כפל השמה, קרבה משפחתית, גיל ומעקב אחריהן.
קיום קשר רציף עם הפיקוח המחוזי בתחום אזרחים ותייקם, כולל התייעצות, דיווח ויישום הערות לפי הנחיית הפיקוח המחוזי ומטה משרד הרווחה והביטחון החברתי.
בדיקה של התאמת השירות ואיכותו, ריכוז נתונים של שביעות רצון ממקבלי השירות.
אישור תוכניות התערבות בתחום אזרחים ותיקים.
בקרה על פעילות העובדים הסוציאליים והספקים בתחום אזרחים ותיקים ברשות.
מעקב אחר תיעוד בתיק ההתערבות של כלל העובדים הסוציאליים בתחום אזרחים ותיקים.
כל מטלה נוספת שתוטל על ידי הממונה
דרישות:
עובד/ת סוציאלי/ת בעל/ת תואר בעבודה סוציאלית
רישום בפנקס העובדים הסוציאליים
4 שנות ניסיון בעבודה סוציאלית, ניסיון בתחום אזרחים ותיקים- יתרון.
קורס מנהלי מדורים מטעם משרד הרווחה- יתרון
רכב חובה

דרישות נוספות:
יישומי מחשב היכרות עם תוכנות הOFFICE
סדר וארגון, קפדנות, עבודה עצמאית וריבוי משימות.
כישורי תקשורת מעולים,
סבלנות וגישה שירותית גבוהה.
מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש טובים,אמינות, יכולת עבודה בלחץ ובסביבה מרובת משימות.
דרגת המשרה: הסכם עו"ס
כפיפות: מנהלת אגף רווחה וקהילה
היקף משרה: 75% משרה
הגשת מועמדות: יש לצרף קורות חיים, תעודות והמלצות, למחלקת משאבי אנוש במועצה, רח' מודיעים 10 שוהם או בפקס או דרך האתר ע"י הקלקה על "הגשת מועמדות"

התאמות וייצוג הולם:
א. התאמות:
מועמד/ת עם מוגבלות זכאי/ת לקבל התאמות הנדרשות לו/ה מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה למשרה ובלבד שיפרט בטפסי המועמדות שיוגדו על ידו את ההתאמות הנדרשות שלו בצירוף מסמכים או חוו"ד מתאימה לעניין זה.
ב. ייצוג הולם:
עדיפות בקבלה למשרה תינתן למועמד/ת המשתייך/ת לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם, אם המועמד/ת הוא /היא בעל/ת כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
דרישות התפקיד ותיאורו מופיעים באתר האינטרנט של המועצה.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8461628
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים במועצה איזורית חבל מודיעין
סוג משרה: משרה חלקית
מכרז פנימי-פומבי מס' (34-25)
תאור התפקיד:
מתן טיפול לנשים וגברים מעל גיל 18 שחוו תקיפה מינית במהלך חייהם
הרחבת מערכות התמיכה בשיקום חברתי, משפחתי ותעסוקתי
מניעת אשפוזים עקב טראומה מינית
התפקיד כולל שעות טיפול, כתיבת דוחות, הדרכה והשתלמויות, פגישות וישובץ על פי הצורך ובהתאם להנחיית המנהל
דרישות:
השכלה:
הכשרה אקדמאית בעבודה סוציאלית ורישום בפנקס העו"סים.
ניסיון מקצועי:
ניסיון בתחום הטיפול בנפגעי.ות תקיפה מינית
ניסיון בעבודה סוציאלית של 3 שנים לפחות
ניסיון טיפולי מוכח
הכשרה ייעודית לטיפול בפגיעות מיניות -במידה ולא קיימת הכשרה, יש להתחייב לעבור את הקורס.
על המטפל-ת לקבל הדרכה פרטנית אחת לשבוע ע"י מדריכה בעלת הכשרה להדרכה ומומחית בטיפול בטראומה מינית.
על המטפל-ת להשתלב בקבוצת הדרכה ייעודית למטפלים בנפגעים מינית.

כישורים מקצועיים:
יכולות תקשורת בינאישית גבוהה.
יכולת ניהול עצמית על פי יעדים ותוכנית עבודה.
יכולת עבודה בשותפות רב מקצועית ובצוות.
ראייה מערכתית והכרות עם מבנה המועצה האזורית.
יכולת הובלה ויוזמה.
מחויבות לעבודה בשעות לא שגרתיות
היכרות עם תוכנות ה-office

כישורים אישיים:
מהימנות אישית, קפדנות ודיוק בביצוע, יכולת ארגון ותכנון, יכולת תיאום ופיקוח, יכולות למידה טובות מאוד ונכונות ללמידה, יכולת ונכונות לעבוד בשעות לא שגרתיות.
רכב חובה

כפיפות: מנהלת אגף חברה וקהילה / מנהלת מחלקת פרט
תנאי שכר: דירוג עו"ס חדש

הגשת מועמדות: יש לצרף קורות חיים, תעודות והמלצות, למחלקת משאבי אנוש במועצה, רח' מודיעים 10 שוהם או ע"י הקלקה על "הגשת מועמדות".
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8461623
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
דף הבא
מתוך 1

עוד עלינו