דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים ARGENTUM
ARGENTUM

    דרושים ARGENTUM

    תחום עיסוק
    אחר
    כמות עובדים
    11-50

    דרושים ב- ARGENTUM

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- ARGENTUM אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    דרושים בIn Touch
    Location: Jerusalem
    Job Type: More than one
    Responsibilities: Manage calendars and schedule meetings, coordinate travel arrangements, prepare presentations and reports,manage multiple internal and external stakeholders, respond to inquiries in a timely and professional manner, cultivate relationships with donors, work closely with senior executives.
    *This is an equal opportunity employer*
    Requirements:
    Proven experience as a personal assistant
    Native English fluency
    Significant experience working with senior executives
    Proficient in Microsoft Office Suite
    Willingness to work in a hybrid model (2 days in the office, 3 days from home)
    *The position is located in Jerusalem*
    This position is open to all candidates.
     
    Show more...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7696287
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    דרושים בגולדמן מיון והשמה
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה מלאה ועבודות ללא קורות חיים
    * ניהול לוח זמנים עמוס ומורכב כולל: ניהול יומנים, תיאום פגישות מרובות משתתפים והכנת חדרי ישיבות.
    * תיאום כרטיסי טיסה, מלונות ופגישות עסקיות שונות בחו"ל.
    * הכנת מצגות, דוחו"ת וחומרים מקצועיים שונים לקראת פגישות.
    * טיפול ראשוני בנוגע לפניות / תלונות / קשרי לקוחות המגיעים ללשכה.
    דרישות:
    * ניסיון מוכח כעוזר/ת אישית או מזכירות בכירה - חובה.
    * שליטה מלאה ביישומי OFFICE לרבות אקסל.
    * אנגלית ברמה טובה.
    * דיסקרטיות, יצוגיות ויכולת ירידה לפרטים.
    ** המשרה פונה לנשים וגברים כאחד המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7679633
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    דרושים בIn Touch
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה מלאה
    למשרד אדריכלים מוביל בירושלים דרוש/ה מנהל /ת משרד לתפקיד המשלב:
    ניהול משרד שוטף, ניהול יומנים, תיאום פגישות, התנהלות מול ספקים, בקרה על תהליכי עבודה,...טיפול בגבייה אל מול לקוחות וספקים, התנהלות עם דוחות, מתן מענה שוטף למשרד ועוד
    *המשרה ממוקמת בירושלים*
    דרישות:
    ניסיון בניהול משרד- חובה
    ניסיון בניהול יומנים- חובה
    היכרות עם תוכנות אופיס ובפרט אאוטלוק - יתרון משמעותי
    **המשרה פונה לגברים ונשים כאחד** המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7690330
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים במלם תים
    סוג משרה: משרה מלאה
    חברת מלם שכר, מקבוצת - Malam-Team, מעוניינת לצרף לשורותיה רפרנט/ית תפעול פנסיוני- לסניף ירושלים.
    התפקיד כולל: מתן שירות לקבוצת לקוחות, בכל  הקשור לתחום של קופות גמל ופנסיה. טיפול ב- 161, היזונים, פיצויים וכדומה.
    מדובר במוקד אינטימי ששם דגש על איכות השירות. ליווי צמוד, צוות מגובש וחברותי מאוד.
    דרישות:
    - לפחות 12 שנות לימוד.
    - תודעת שירות גבוהה,קליטה מהירה, דייקנות  ויסודיות.
    -  סדר וארגון,יכולת ביצועית גבוהה  ואחריות אישית.
    - יכולת עמידה בסביבת עבודה לחוצה.
    - יכולןת עבודה בסביבה ממוחשבת- בדגש על שימוש באקסל. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7607679
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים במלם תים
    סוג משרה: משרה מלאה
    חברת מלם שכר, מקבוצת - Malam-Team, מעוניינת לצרף לשורותיה רפרנט/ית תפעול פנסיוני- לסניף ירושלים.
    התפקיד כולל: מתן שירות לקבוצת לקוחות, בכל  הקשור לתחום של קופות גמל ופנסיה. טיפול ב- 161, היזונים, פיצויים וכדומה.
    מדובר במוקד אינטימי ששם דגש על איכות השירות. ליווי צמוד, צוות מגובש וחברותי מאוד.
    דרישות:
    - לפחות 12 שנות לימוד.
    - תודעת שירות גבוהה,קליטה מהירה, דייקנות  ויסודיות.
    -  סדר וארגון,יכולת ביצועית גבוהה  ואחריות אישית.
    - יכולת עמידה בסביבת עבודה לחוצה.
    - יכולןת עבודה בסביבה ממוחשבת- בדגש על שימוש באקסל. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7683087
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    Job Type: Full Time and Shifts
    About us:
    PMF is a global powerhouse, with over 20 offices worldwide, including three thriving branches in Israel. Since 2014, we've funded small businesses with over $2.8 billion. Last year alone, we hit $950 million; this year, we're aiming for $1.8 billion! In Israel, our impact speaks volumes, with $300 million in funding since 2017, and we're not slowing down!

    Here's what you need to know about the role:
    *Position: Financial Sales Representative
    *Hours: Monday to Thursday, four days a week, 16:00 - 03:15 at your chosen office.

    Lucrative Commission Structure

    *Guaranteed $50,000 in the first 13 months** with our Commission-based structure.
    *On the Average deal size of $75,000, your commission ranges from 1.5% - 3% on closed deals** ($1,125 - $2,250 per deal)
    *The average representative closes 4-8 deals a month. 


    What it takes to succeed at PMF:

    *Goal-oriented -We thrive on setting and exceeding targets.
    *Paycheck-driven - Your success is directly tied to your earnings.
    *High energy - Our environment is dynamic, and we need individuals to match our pace.
    *Enthusiasm - We're passionate about what we do and need team members who share our enthusiasm.

    Perks:


    *Great sales training: We provide top-notch training to ensure you're equipped for success.
    *Great team & support: You'll be part of a supportive team dedicated to helping you excel.
    *Hot leads provided weekly: No cold calling! We supply you with warm leads regularly.
    *All equipment provided: We'll set you up for success with all the necessary equipment, including a computer, phone, desk, and more.
    *Paid Flights and stay to our Headquarters in New York twice a year: *Experience additional training and attend company events at our headquarters in New York, which are fully covered by PMF.
    *Daily, weekly & monthly bonus program: Unlock even more earning potential with our bonus program tailored to reward your hard work consistently.
    Requirements:
    Requirements:
    * Must be able to work US HOURS, Monday- Thursday, starting @ 4:00 pm, from our Bet Shemesh, Jerusalem, or Tel Aviv office
    * Must communicate effectively in English
    * Must be able to cold-call potential clients to inform them of our various financial products and services.
    * Must have high energy, be sales driven & goal oriented.
    * Must have a passion for sales & finance.
    This position is open to all candidates.
     
    Show more...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7233086
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים במוזיאון מגדל דוד
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: מספר סוגים
    קליטת הזמנות לפעילויות השונות במוזיאון
    מענה טלפוני ובכתב
    שליחת הצעות מחיר ללקוחות
    מעקב אחר הזמנות
    עבודה עם קהלי שונים: רכזי טיולים, סוכני נסיעות, מורים, ארגונים, תיירים ועוד
    עבודה מול גורמים שונים במוזיאון
    דרישות:
    בקיאות מלאה בעבודת מחשב בסביבת OFFICE ו-WINDOWS
    יכולת עבודה בתנאי לחץ ותמרון בין משימות
    תודעת שירות גבוהה
    יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות
    אסרטיביות, יסודיות, אחריות, סדר וארגון
    נכונות לעבודה במוקד שירות טלפוני
    יכולות שיווק ומכירה בטלפון
    ניסיון עבודה קודם בתיירות יתרון
    ידיעת השפות עברית ואנגלית על בוריין חובה
    שפות נוספות - יתרון
    משרה מלאה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7696510
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    סוג משרה: משרה מלאה
    לחברה בתחום מערכות טכנולוגיות לשוק הביטחוני
    מנהל /ת מכירות ופיתוח עסקי
    מול שוק בינלאומי ומקומי
    כפיפות מנכ"ל

    החברה ממוקמת באזור מודיעין / י-ם
    דרישות:
    אקדמאי/ת
    ניסיון מוכח בפיתוח עסקי ומכירות מול שוק אמריקאי- חובה
    הכרות עם ענף התעופה
    ניסיון - יוצאי/ת חברות אלביט, רפאל, אלתא, תעשיה איוירית, ועוד
    איכותי/ת, אוריינטציה שיווקית - עסקית גבוהה, יחסי אנוש טובים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7607928
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בבנק ירושלים בע"מ
    סוג משרה: משרה מלאה
    במסגרת התפקיד:
    *אחריות מלאה על הפעילות של החברה בתחום הביטוח, עמידה בהוראות רגולציה ומענה למפקח על הביטוח
    *דיווחים לדירקטוריון החברה אחת לרבעון
    *אחריות על ניתוחי מידע לטובת מיקוד עסקי
    *אחריות על עמידה ביעדים, בניית תכנית עבודה ותקציב
    *עבודה הדוקה מול חברות הביטוח השונות
    * ניהול מקצועי עקיף של מוקד עיר שלם וביצוע ביקורת שוטפת על מיקור חוץ
    *אחריות על הקשר עם הסניפים
    דרישות:
    *השכלה אקדמאית-יתרון.
    *בעל/ת רישיון סוכן ביטוח פנסיוני מורשה לצורך מכירת ביטוח חיים-חובה.
    *בעל/ת רישיון סוכן ביטוח אלמנטרי מורשה לצורך מכירת ביטוח נכס- חובה.
    *ניסיון של 5 שנים לפחות כסוכן/ת ביטוח-חובה.
    *היכרות עם תחום המשכנתאות- יתרון משמעותי.
    *ניסיון ניהולי (לא חובה מתחום הביטוח).
    *בעל/ת יוזמה, יכולת שיווק ופיתוח עסקי, יכולת ניהול מו"מ ואסרטיביות.
    *בעל/ת יכולת אנליטית ויצירתיות מחשבתית.
    *בעל/ת יכולת הובלת תהליכים, תכנון וארגון.
    *נכונות לעבודה מאומצת, לרבות בשעות לא שגרתיות.
    ** המשרות מיועדות לנשים וגברים כאחד ולאנשים עם מוגבלויות ללא אפליה של דת, גזע או מין
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7609814
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

    איפה אנחנו נמצאים?