דף הבית » כל החברות » אחר »  דרושים עוגן
עוגן

דרושים עוגן

תחום עיסוק
אחר
כמות עובדים
11-50
מיקום
מספר מקומות

משרות עוגן (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בטריפל פתרונות אינטרנט (2010) בע"מ
סוג משרה: משרה מלאה
אנחנו ב'טריפל' מגייסים קופי דיגיטל מנוסה, לניהול וכתיבת תוכן עבור החברות המובילות בישראל! 

'טריפל' הוא משרד פרסום ותיק (17 שנות ניסיון!) שמתמחה בשיווק דיגיטלי בארץ ובחו"ל. בקטן, אנחנו אלופי פרפורמנס ותוכן שמציעים ללקוחות חבילת A-Z:
מבנייה ועיצוב אתרים, דרך כתיבה וניהול תוכן ועמודי סושיאל, ועד לכל מה שקורה באמצע. אנחנו חברה משפחתית, המשרד שלנו נמצא במבשרת ציון.

מה עושים בתפקיד?

-הצד השיווקי-מכירתי: כתיבת קמפיינים, דפי נחיתה וכל תוכן שצריך להמיר ללידים עבור הלקוחות שלנו.
-הצד של הסושיאל: חיבור המותגים הגדולים בארץ לקהל שלהם בצורה אישית, יצירתית ובועטת. וכן, כל האמצעים כשרים:).



עבודה עם המותגים הגדולים והמשפיעים בישראל.
סביבת עבודה דינמית, חדשנית ומלאת השראה.
צוות מקצועי, מגובש וכזה שכיף לבוא איתו לעבודה.
הזדמנות אמיתית ללמוד, להתפתח ולהשפיע.
משרה מלאה במשרדים שלנו במבשרת ציון.
דרישות:
ניסיון של שנה לפחות בתפקיד דומה במשרד פרסום/ שיווק דיגיטלי - חובה!
ניסיון מוכח בכתיבה שיווקית ש ממירה -חובה!
תיק עבודות שמראה איך הראש שלך עובד- חובה!
היכרות מעמיקה עם כל פלטפורמות הסושיאל!
אנגלית ברמה גבוהה חובה!
יצירתיות, חשיבה מחוץ לקופסה ורעב לטרנדים חדשים!
יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות!
שליטה בכלי AI ליצירת תוכן יתרון.
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8462627
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים ב2Match
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה מובילה מאזור השפלה בתחום הקימעונאי דרוש/ה מנהל /ת שיווק.
התפקיד כולל:
אחריות מלאה על מערך השיווק והפרסום של החברה, לרבות ניהול צוות ותקציב.
הובלת האסטרטגיה השיווקית, פיתוח ויישום תכנית השיווק השנתית.
ניהול כולל תכנון, בנייה והוצאה לפועל של קמפיינים פרסומיים בכלל ערוצי השיווק
עבודה וניהול ספקים חיצוניים: משרד פרסום, יח"צ, קידום דיגיטלי
עבודה בממשקים רחבים בתוך הארגון ומחוצה לו
ניהול צוות מקצועי
דרישות:
השכלה אקדמית רלוונטית בתחום - יתרון
ניסיון של לפחות 5 שנים בתפקיד דומה חובה (עדיפות לניסיון בחברה קמעונאית)
ניסיון בהובלת קמפיינים ATL/ BTL - חובה
היכרות מעמיקה עם עולמות הדיגיטל קמפיינים ממומנים, פרסום אורגני, סושיאל
כושר ביטוי, יכולת העברת מסרים ברמה גבוהה
אחריות אישית, יוזמה ויצירתיות, חשיבה מחוץ לקופסא לצד אוריינטציה עסקית
יכולת עמידה בלחצים וריבוי משימות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8447256
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים ברשות ניירות ערך
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה
הרשות לניירות ערך פועלת מכוח חוק ניירות ערך, ותפקידה המרכזי הוא להגן על ענייניו של ציבור המשקיעים. שוק ההון
הישראלי מהווה נדבך מרכזי בצמיחת המשק, והוא מאפשר לחברות לגייס הון, לפתח פעילות עסקית ולהוביל חדשנות.
במקביל, הוא מאפשר לציבור הרחב לקחת חלק בהצלחתן של חברות במשק. הרשות מחויבת לשמירה על סטנדרטים
מקצועיים גבוהים, לאכיפה מלאה של הדין ולפיתוח שוק יציב, מגוון ותחרותי והכול למען ציבור המשקיעים.

תחומי אחריות עיקריים:
ניהול אסטרטגיית הסושיאל- בניית תוכנית עבודה שנתית ורבעונית לכל הפלטפורמות ויצירת גאנטים חודשיים
יצירת וניהול תוכן- כתיבה, עריכה והפקת תכנים איכותיים התואמים את מסרי הרשות לקהלי יעד מגוונים, כולל
עבודה שוטפת מול יוצר/ת תוכן וידאו ומעצב/ת גרפי/ת
ניהול קמפיינים וטרגוטים - ניהול קמפיינים ממומנים ואורגניים, אחריות על עמידה ביעדים מדידים לפי KPI מוגדרים
ועבודה בהתאם לכללי הרגולציה וההתנהלות התקינה של גוף רגולטורי
ניתוח נתונים והפקת דוחות
מעקב אחר טרנדים ואקטואליה וזיהוי הזדמנויות לRTM רלוונטי ומדויק
פיתוח כלים ונהלים לשעת חירום / אירועים מתגלגלים
ניהול משברים ברשת ות
תיאום צמוד עם מחלקת הייעוץ המשפטי
דרישות:
ניסיון מקצועי:
-ניסיון של שנה ומעלה בניהול עמודי סושיאל משמעותיים
-ניסיון מוכח בבניית גאנטים, כתיבת תוכן וניהול קמפיינים
-ניסיון בעבודה עם כלי מדידה וניהול דוגמת Suite Business

כישורים נדרשים:
-יכולת ניסוח גבוהה בעברית ויכולת הפשטת מסרים מורכבים
-חשיבה יצירתית לצד חשיבה אנליטית ומכוונות ליעדים
-יכולת למידה עצמית גבוהה ונכונות ללמוד תוכן מקצועי פיננסי על בסיס קבוע
-עבודה מאומצת ויכולת עמידה בזמנים ובשעות לא שגרתיות
-יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה מול ממשקים רבים
-אנגלית ברמה גבוהה
-תואר ראשון יתרון
-השכלה על תיכונית בתחומי עיצוב/כתיבת תוכן/שיווק/כלכלה/חשבונאות/משפטים יתרון

פרטים נוספים:
מקום העבודה: רשות ניירות ערך, ירושלים .
משרה מלאה.
בהתאם לסעיף 5 לחוק ניירות ערך, התשכ"ח,1968 חלות על עובדי הרשות מגבלות מסוימות בנוגע
לרכישת ניירות ערך, ייבחנו גם סוגיות של ניגוד עניינים ומהימנות ;
השכר ייקבע בהתאם לכישורי המועמדת ;
הרשות מעודדת ייצוג הולם ותשקול בחיוב מועמדות מאוכלוסיות זכאיות. ניתן לציין זאת בקורות החיים-לא חובה.
ניתן להגיש מועמדות עד לתאריך 22.12.2025
-רק פניות מתאימות תענינה-
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8447852
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים במסע ישראלי
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה
מסע ישראלי ארגון חינוכי פורץ דרך במדינת ישראל ובעולם, המקיים שיח זהותי במטרה להעמיק את החיבור והשייכות לעם, לארץ ולמדינת ישראל.
מטרת התפקיד
להוביל את מערך השיווק והמכירות של עמותת מסע ישראלי וכפר מסע ישראלי, במטרה להגדיל את היקף המשתתפים בתוכניות ובכפר, לחזק את המותג, ולהעמיק את החיבור לערכי יהדות, ציונות וישראליות.
תחומי אחריות מרכזיים
גיבוש והובלת אסטרטגיית שיווק ומכירות שנתית בהתאם ליעדים ומטרות.
פיתוח, חיזוק והטמעת המותג מסע ישראלי בארץ ובחו"ל.
ניהול הנכסים הדיגיטליים של העמותה
תכנון והובלת קמפיינים שיווקיים רב-ערוציים, כולל קמפיינים דיגיטליים ומסורתיים.
ניתוח מגמות, שווקים וקהלי יעד חדשים ופיתוח אסטרטגיות חדירה וצמיחה.
ניהול תקציבי שיווק ופרסום, מעקב אחר אפקטיביות ועמידה ביעדים.
מדידה והערכה שוטפת של פעילות השיווק והפקת דוחות תקופתיים להנהלה.
אחריות כוללת על תחום המכירות בניית תוכנית מכירות שנתית ועמידה ביעדים וניהולו.
עבודה שוטפת עם ממשקים פנים-ארגוניים
דרישות:
תואר ראשון חובה; תואר שני יתרון.
ניסיון של לפחות 5 שנים בניהול שיווק ומכירות, עדיפות לארגונים חברתיים, חינוכיים או תיירותיים.
ניסיון מוכח בבניית אסטרטגיות שיווק ומכירה, ובניהול תקציבים.
שליטה מלאה בעולם הדיגיטל: Meta, Google, SEO, ניוזלטרים, אנליטיקה.
יכולת ניהול צוותים ורתימת עובדים ושותפים ליעדים משותפים.
שליטה גבוהה בעברית ובאנגלית, בכתב ובע"פ.
יחסי אנוש מעולים, חשיבה אסטרטגית ויכולת ביצועית גבוהה.
היכרות עם מגוון תוכנות ומערכות מידע רלוונטיות. שליטה מעולה ויכולת הטמעת כלים חדשניים וטכנולוגיות AI
מקום העבודה: ירושלים
היקף משרה: מלאה
מתנצלים רק פניות מתאימות תענינה. המשרה מיועדת לכלל המגדרים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8379693
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בבנק לאומי
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
יועצ.ת השקעות ללקוחות בנק לאומי
תיאור התפקיד:
אחריות למכלול הטיפול בפעילות ההשקעות של הלקוחות.
גיוס לקוחות חדשים והרחבת הפעילות אצל לקוחות קיימים.
גורם מקצועי סניפי בתחומי ההשקעות.
סקירה כלכלית שבועית/אד הוק, ניתוח מוצרים ועוד.
 
היקף משרה: משרה מלאה בימים א'-ה', בין השעות 8-15:45 משמרת פעמיים בשבוע: 11:00-19:00
 
תנאים מצויינים וקליטה כעובדי בנק מהיום הראשון.
דרישות:
רישיון ייעוץ/שיווק/ניהול תיקים-חובה
תואר ראשון חובה, תואר פיננסי - יתרון
ניסיון בתחום ההשקעות - יתרון משמעותי


במסירת מידע אישי לבנק, הנך מסכים/ה לעיבוד המידע במאגרי הבנק בהתאם למדיניות הפרטיות למועמדים לעבודה  https://www.leumi.co.il/he/privacy_policy_career
 
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8386965
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים באו.איי.די יזמות  בע"מ
מיקום המשרה: ירושלים ובת ים
סוג משרה: מספר סוגים
תנאים נוספים:קרן השתלמות
תיאור התפקיד:
* ליווי לקוחות פרטיים וטיפול בכל שלבי התהליך בקבלת המשכנתא מקצה לקצה.
* ניתוח יכולת החזר, התאמת מסלולים פיננסיים והסבר על תנאי ההלוואה.
* עבודה מול גורמים פנימיים וחיצוניים: שמאים, עורכי דין, מחלקות אשראי ועוד.
* פגישות עם לקוחות פוטנציאליים שמתעניינים בלקיחת משכנתא וניהול מו"מ.
* עמידה ביעדי מכירה ושביעות רצון לקוחות.

תנאי המשרה:
* משרה מלאה, ימים א'-ה', עם אפשרות לשעות נוספות לפי צורך.
* תנאים סוציאליים מלאים: קרן השתלמות מהיום הראשון, פנסיה, נסיעות והטבות נוספות.
* הכשרה מקצועית מלאה על חשבון הבנק.
* סביבת עבודה יציבה ומקצועית עם אפשרויות קידום.
דרישות:
* תואר ראשון בכלכלה, מנהל עסקים או תחום רלוונטי - חובה.
* ניסיון קודם בתחום שירות בדגש על מכירות יתרון משמעותי.
* יכולת מכירתית גבוהה וניהול מו"מ, סדר וארגון ויכולת וורבלית.
* יכולת ניתוח פיננסית, שירותיות גבוהה, יכולת אנליטית ועבודה תחת לחץ. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8279564
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בבנק ישראל
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה
התפקיד כולל אחריות על גיבוש, ניהול ובקרה של תכניות עבודה ותקציב, תוך חיבור בין האסטרטגיה הארגונית לבין מימושה בפועל. הוא מחייב יכולת גבוהה להוביל תהליכים אסטרטגיים של תכנון, תקצוב וניהול ביצועים.
התפקיד כולל פעילות מול גורמים בכירים בתוך הבנק ומחוצה לו, ומעורבות בהובלת תהליכים חוצי-ארגון לשיפור היעילות והאפקטיביות של עבודת הבנק.

תחומי אחריות מרכזיים:
1. אחריות על ניהול ותכלול תכניות העבודה והתקציב של הבנק, בהיבטי התכנון, המעקב והבקרה.
2. ליווי תהליך גיבוש מטרות ויעדים המבוצע ע"י הנהלת הבנק, השתתפות בגיבוש תכנית עבודה שנתית ורב שנתית מול חטיבות הבנק, ליווי המעקב השוטף וביצוע בקרת תכנון מול ביצוע.
3. אחריות על גיבוש וניהול ספר התקציב של הבנק, אישור תכנית העבודה והתקציב מול הנהלת הבנק.
4. ביצוע בחינות תמחיר וכדאיות כלכלית בהתאם לצרכי הבנק ולמתודולוגיה שתיקבע, סיוע בהטמעת המתודולוגיה.
5. הכנת נתונים, דיווחים שוטפים, ניירות עמדה ומצגות להנהלת הבנק ולמועצה המנהלית בנושאים רלוונטיים.
6. אחריות על יישום מדדים רלוונטיים בהיבטי תכניות עבודה ותקציב.
7. תיאום ושיתוף פעולה הדוק עם החטיבות בבנק לצורך ניהול מיטבי של משאבי התקציב אל מול תכניות העבודה.
8. ליווי ופיתוח פורום רפרנטי תכניות העבודה והתקציב, קידום מקצועי והכשרות בתחום.
9. חברות בוועדות שונות וייצוג הנושא התקציבי.
10. הבנה טכנולוגית ויכולת לביצוע התפקיד באמצעות כלים טכנולוגיים, בדגש על כלי BI.
11. סיוע למנהל האגף ולמנהלת היחידה במשימות נוספות בהתאם לצורך.
12. משרה לחמש שנים עם אפשרות להארכה.
דרישות:
תנאי סף:
1. רישיון רואה חשבון ממועצת רואי החשבון בישראל.
2. תואר אקדמי מוכר בכלכלה או במינהל עסקים או בחשבונאות או בתחום רלוונטי אחר.
3. ניסיון של 3 שנים לפחות בעבודה הכוללת תכנון תקציבי ו/או ניהול תוכניות עבודה בארגון גדול.

הכישורים הדרושים:
1. תואר אקדמי שני נוסף רלוונטי יתרון.
2. הבנה מעמיקה במודלים של תכנון, תקצוב וניהול ביצועים - יתרון.
3. היכרות מעמיקה עם מערכתSAP מודול FM - יתרון.
4. היכרות מעמיקה עם מערכות BI (יתרון להכרות עם Tableau) - יתרון.
5. שליטה מלאה בתוכנות Office, בדגש על Excel וכלים אנליטיים נוספים (יתרון להיכרות עם Monday) - יתרון.
6. חשיבה אסטרטגית ויכולת לראות את התמונה הרחבה לצד ירידה לפרטים.
7. יכולת גבוהה לניסוח והכנת חומרים להנהלה בכירה.
8. יחסי אנוש מעולים ויכולת הובלת תהליכים מורכבים באופן עצמאי.
9. אחריות אישית, סדר ודיוק.
10. שליטה גבוהה בעברית ובאנגלית.

הערות:
- רק פניות מתאימות ייענו;
- לצורך קבלת התפקיד יידרשו המועמדים/ות לעבור מבחנים;
- ההעסקה תהיה על-פי חוזה אישי.

בכל פנייה לבנק ישראל יש לציין את מס' המשרה המבוקשת 56/25 - א (4991).
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8432887
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בנס טכנולוגיות
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה
לנס (NESS) דרוש/ה מנהל /ת פיננסי/ת עסקי/ת.
התפקיד כולל ניהול צוות ודיווח למנהל הכספים, ביצוע בקרות שוטפות על תהליכי עבודה, ניתוח חריגות, איתור פערים והפקת תובנות לשיפור, עבודה מול ממשקים רבים: תפעול, רכש, כספים, מנהלי פרויקטים. כמו כן, מעקב אחר תקציבים, הזמנות, חשבוניות ורכש, ליווי מנהלי פרויקטים בהיבטי רווחיות ועמידה ביעדים.
משרה מלאה, בירושלים.
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה / חשבונאות / מנהל עסקים חובה.
בעלי קורסים או התמחות בתחומי בקרה, ניהול תקציבים או אנליזה - יתרון.
ניסיון של לפחות שלוש שנים בבקרה תקציבית /פרויקטים/ אנליזה / תפעול פיננסי חובה.
ניסיון של לפחות שנתיים בניהול עובדים - חובה.
יכולת ביצוע ניתוחים אנליטיים והבנה של דוחות כספיים ותקציבים - חובה.
שליטה מלאה באקסל ברמה גבוהה- חובה.
הבנה של תהליכי רכש, ספקים, הזמנות עבודה ובקרת עלויות- חובה.
יכולת לביצוע בדיקות כדאיות לפרויקטים ברמה גבוהה, ניתוח תשומות ומרכיבי עלות - חובה.
ניסיון בעולם הרכש- יתרון.

ניסיון/היכרות עם מערכות ERP יתרון. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8430033
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו

מה אנחנו מציעים לעובדים שלנו:

בונוסים

בונוסים