דף הבית » כל החברות » אקדמיה והשכלה גבוהה »  דרושים האוניברסיטה העברית בירושלים
האוניברסיטה העברית בירושלים

דרושים האוניברסיטה העברית בירושלים

תחום עיסוק
אקדמיה והשכלה גבוהה
כמות עובדים
מעל 100
מיקום
מספר מקומות

משרות האוניברסיטה העברית בירושלים (8)

הצעות עבודה
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
האוניברסיטה העברית בירושלים
דרושים בהאוניברסיטה העברית בירושלים
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה
ניהול תהליך גיוס מקצה לקצה לגיוס עובדים מנהליים במגוון רחב של תחומים ליחידות האוניברסיטה השונות:
איפיון משרות וניסוח תיאורי ודרישות תפקיד.
פרסום המשרות באתר האוניברסיטה, אתרי דרושים, רשתות חברתיות עם דגש על LinkedIn, כולל סורסינג.
הגדלת מקורות הגיוס כולל איתור קבוצות ב- facebook וב- WhatsApp והצטרפות אליהן.
מיון קורות חיים, ביצוע ראיונות טלפוניים ופרונטליים וראיונות ממליצים.
תאום והכנת וועדות בחירה והשתתפות בהן.
העברת סימולציות שכר/ חוזים למועמדים שהתקבלו.
טיפול בסגירת משרות והוצאת מכתבי קבלה ודחייה.
מתן מידע למתעניינים על משרות פנויות באוניברסיטה.
עבודה שוטפת מול מנהלי יחידות ומנהלי כ"א באוניברסיטה.
השתתפות בפרויקטים כגון חבר מביא חבר, מיתוג מעסיק ועוד.
משימות נוספות בהתאם לדרישות הממונה.
דרישות:
תואר אקדמי. תואר בפסיכולוגיה/מדעי ההתנהגות- יתרון.
ניסיון בעבודה כרכז/ת גיוס ובביצוע ראיונות עומק.
ניסיון בגיוס ברשתות חברתיות וסורסינג.
ידיעת השפה העברית על בוריה ואנגלית ברמה טובה.
אדם של אנשים, בעל/ת יכולת אבחונית מעולה, יוזמה, יכולת עבודה בצוות, תודעת שירות גבוהה ודיסקרטיות.
כושר ביטוי מעולה בכתב ובעל פה, יכולת למידה מהירה ויכולת עבודה בריבוי משימות תוך עמידה בלוחות זמנים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8458514
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
האוניברסיטה העברית בירושלים
דרושים בהאוניברסיטה העברית בירושלים
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: מספר סוגים
טיפול בתלמידי המכינה: קליטה, בדיקת זכאות לתואר, סגירת תארים ורישום לקורסים.
קבלת קהל, מתן מידע וייעוץ בענייני נהלי לימודים.
מתן מידע למתעניינים, מעקב אחר רישום ולידים.
בדיקת זכאות לתעודת גמר, יתרת חובות וסגירת תעודות לסטודנטים.
אחריות על הבחינות: הקצאת אולמות ומשגיחים, דיווח ציונים וטיפול בערעורים.
ריכוז הוועדה הפדגוגית - כתיבת סיכומי החלטות ואחריות על יישומן.
טיפול בהפסקות לימודים וביטולי לימודים, ועדכון דוחות נושרים.
טיפול בהקצאת מעונות לתלמידי המכינה.
אחריות על מעטפת התמיכה לתלמידים מאוכלוסיות מיוחדות וריכוז נושא החונכויות לכלל תלמידי המכינה.
סיוע לרכזת תחום הוראה ותלמידים במשימות הקשורות למזכירות תלמידים.
סיוע למורים ואחריות על מערכת המודל.
מעקב אחר תקינות ציוד המחלקה, מחשוב וניקיון.
סיוע בהכנת טקסי סיום ופרסים.
דרישות:
תואר אקדמי/ *סטודנטים המועסקים באוניברסיטה העברית לפי שעות ונמצאים בשנתם האחרונה לתואר.
ניסיון בעבודה מנהלית בתחומי הוראה ותלמידים- יתרון.
היכרות עם החברה החרדית ואוכלוסיות מיוחדות- יתרון.
ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות של האוניברסיטה (אורביט, שנתון)- יתרון.
שליטה ביישומי Office ואינטרנט, ובפרט ב- Excel.
ידיעת השפה העברית על בוריה והשפה האנגלית ברמה טובה.
יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.
אחריות, דיוק וסדר.
נכונות לעבודה בשעות נוספות במידת הצורך. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8413259
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בהאוניברסיטה העברית בירושלים
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: מספר סוגים
מתן שירותים לסטודנטים, סגל אקדמי ולסגל המנהלי בנושא הוראה ותלמידים.
מתן מידע למתעניינים ולמועמדים לגבי תוכניות לתואר בוגר בביה"ס, מתן מענה לפניות טלפוניות ובדוא"ל.
תמיכה במערכת רישום לקורסים לתלמידי החוג.
טיפול בתכנית המצטיינים "אמירים - מחשבים" הכולל קבלה לתוכנית ובדיקת תנאי מעבר משנה לשנה, ליווי הסטודנטים בתכנית. אחריות על אירועי החוג, עדכון האתר ועוד.
ייעוץ ובדיקת זכאויות אפיקי מעבר לחוגי ביה"ס, טיפול בפטורים וזיכויים.
הנפקת אישורים ושליחתם לסטודנטים ולבוגרים, סגירת תארי בוגר לסטודנטים הלומדים מדעי המחשב.
ניהול יומן מזכירות תלמידים ובכלל זה קביעת תאריכים לוועדות הוראה, ישיבות מורים תלמידים, פגישות חוגיות, פגישות אישיות של ראשי חוגים.
טיפול ובקרה במערכת הסילבוסים, שליחת תזכורות למרצים ו מעקב שוטף אחר ביצוע העדכון.
אחראיות על ניהול מערך קורסי הקיץ בביה"ס
סיוע בארגון ימים פתוחים, ימי אוריינטציה וטקסי ביה"ס.
סיוע לראש תחום הוראה ולימודים ולרכזות החוגים.
דרישות:
תואר אקדמי/ *סטודנטים לפי שעות באוניברסיטה העברית הנמצאים בשנתם האחרונה לתואר.
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם.
ניסיון בעבודה מנהלית בנושאי הוראה ותלמידים- יתרון.
ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות של האוניברסיטה (אורביט ומודל) יתרון
שליטה מלאה ביישומי Office ואינטרנט ויכולת למידה של מערכות ממוחשבות.
ידיעת השפה העברית על בוריה ואנגלית ברמה טובה.
תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה בצוות, יחסי אנוש מצוינים, כושר ארגון וסדר.
נכונות לעבוד בשעות נוספות, על פי הצורך.

היקף: משרה מלאה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8450271
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
האוניברסיטה העברית בירושלים
דרושים בהאוניברסיטה העברית בירושלים
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: מספר סוגים
תכנון וביצוע ביקורי אורחים ומשלחות מחו"ל באוניברסיטה העברית.
הכנה, אירוח וליווי ביקורי משלחות בקמפוסים השונים של האוניברסיטה.
תכנון וביצוע כלל התיאומים הלוגיסטיים והאדמיניסטרטיביים לביקורים, לרבות מעקב ותיעוד, ארגון ותיאום פגישות בין מבקרים לסגל אקדמי.
תאום וארגון נסיעות הסגל האקדמי לחו"ל לבקשת שוחרי האוניברסיטה לצרכי גיוס כספים ותיעודם.
עבודה מול הדסקים השונים.
עבודה מול גורמים חוץ אוניברסיטאיים כמו משרד החוץ, אוניברסיטאות בחו"ל, שוחרי האוניברסיטה בחו"ל וכו'.
תיכנון וביצוע וובינרים.
טיפול בתוכנית סטודנטים שגרירים הכולל איתור והפעלת סטודנטים מצטיינים בעלי כישורי הצגה וייצוג, לשם השתתפות באירועים וביקורים באוניברסיטה ובחו"ל, בשיתוף עם יחידת המגוון.
עבודה מול יחידות האוניברסיטה השונות, לרבות הסגל האקדמי.
עבודה שוטפת עם ראש מדור הביקורים.
מטלות נוספות בהתאם להוראות הממונים.
דרישות:
תואר אקדמי. תואר שני- יתרון.
ניסיון בתחום הפילנתרופי יתרון.
היכרות עם מבנה ויחידות האוניברסיטה יתרון.
שליטה מלאה ביישומי office ואינטרנט.
ידיעת השפה העברית על בוריה ואנגלית ברמת שפת אם.
יוזמה, אחריות, כושר ארגון, עבודה תחת לחץ, יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש מעולים.
נכונות לעבודה בשעות גמישות.

היקף: משרה מלאה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8457666
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
האוניברסיטה העברית בירושלים
דרושים בהאוניברסיטה העברית בירושלים
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: מספר סוגים
אחריות לתפעול שוטף וניהול משרדי הנהלת ביה"ס ובכלל זה:
שרותי מזכירות וניהול יומן למנהל ביה"ס ולמנהל האדמיניסטרטיבי.
ארגון, תיעוד, סיכום ומעקב אחר ביצוע החלטות של ההנהלה, אספות מועצת המורים וועדות בית הספר.
תיאום והכנת חומר לישיבות מנהלי בית הספר וועדות ביה"ס.
הפקת הזמנות במערכת הכספית ומעקב אחר תשלומים לספקים.
אחריות על מלאי הציוד המשרדי ואספקה.
סיוע בארגון טקסים, כנסים, סמינרים ואירועים של ביה"ס.
מענה לפניות סגל בית הספר וסטודנטים.
תיאום וליווי ביקורים של אורחים ותורמים ושמירת קשר עם בעלי תפקידים.
סיוע בטיפול באחזקה שוטפת של בנין רוקחות
מטלות נוספות לפי הוראות הממונים.
דרישות:
תואר אקדמי/ *סטודנטים לפי שעות באוניברסיטה העברית הנמצאים בשנתם האחרונה לתואר.
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם.
שליטה מלאה ביישומי Office ואינטרנט.
יכולת ונכונות ללמידת מערכות מחשוב אוניברסיטאיות קיימות וחדשות.
ידיעת השפה העברית על בוריה ואנגלית ברמה טובה.
יכולת ארגון, יסודיות ודיסקרטיות, יחסי אנוש טובים ותודעת שירות גבוהה.
נכונות לעבודה בשעות נוספות בהתאם לצורך.

היקף: משרה מלאה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8450776
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בהאוניברסיטה העברית בירושלים
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: מספר סוגים
טיפול בהסכמים של חילופי סטודנטים עם מוסדות בחו"ל, בדיקת זכאות של המועמדים לצאת לחילופים וריכוז הטיפול בהיבטים האקדמיים של יציאה לחילופים מול הרשות לבינלאומיות.
הכנת קולות קוראים לתוכניות חילופי סטודנטים ברמת מחלקה ופקולטה והפצתם לסטודנטים.
מתן מענה שוטף לשאלות המועמדים והנבחרים לחילופים, גם במהלך שהייתם בחו"ל.
ליווי וסיוע לסטודנטים בנושאים מנהלתיים לפני יציאתם לחילופים ולאחר חזרתם, כולל מתן אישורים אקדמיים ללימודים בחו"ל, הכרה בקורסים, רישום חריג ועוד.
עדכון נתוני היוצאים לחילופים במערכות הממוחשבות.
אחריות על עדכון המידע באתר האינטרנט ובאמצעי המדיה החברתית במידע הנוגע לחילופי סטודנטים.
מתן ייעוץ והכוונה למחלקות ותלמידי הפקולטה בנושאי חילופי סטודנטים.
מטלות נוספות בהתאם להוראות הממונים.
דרישות:
תואר אקדמי. תואר שני יתרון.
ניסיון אדמיניסטרטיבי.
הכרת המערכות הממוחשבות ומערכות המינהל האוניברסיטאיות- יתרון.
ניסיון בעבודה בנושאי הוראה ותלמידים ו/או טיפול בקרנות המממנות מלגות יתרון.
שליטה מלאה ביישומי Office אינטרנט, ובכלל זה שליטה מעולה ב Excel.
ידיעת השפה העברית על בוריה ואנגלית ברמה טובה מאוד, כולל יכולות תכתובת ושיחות עם גורמים מחו"ל.
יחסי אנוש מעולים, תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה בצוות.
יוזמה, עצמאות ויכולת הנעת תהליכים.
נכונות לעבודה בשעות בלתי שגרתיות, בהתאם לצורך.

היקף: משרה מלאה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8451967
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בהאוניברסיטה העברית בירושלים
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: מספר סוגים
סיוע מנהלי לרכזת כנסים ובתי ספר של המכון ובכלל זה:
הזמנת מרצים ומעקב אחר אישורי השתתפות, הזמנות לינה, מצגות ועוד.
טיפול בתהליך ההרשמה והקבלה של המשתתפים, לינה, סיוע בויזות ושליחת מידע.
סיוע למארגנים האקדמיים של הכנס בעדכון על הנרשמים והכנת חומרים לוועדות הקבלה.
עבודה מול ספקים הכוללת הזמנת קייטרינג, הסעות, מדריכים, קבלת הצעות מחיר וטיפול בהוצאת הזמנות רכש וקבלת חשבוניות.
סיוע בארגון הכנס, הכנת תגים, הרשמה, ונוכחות במהלך הכנס.
שליחת משובים למשתתפים וטיפול בהחזרי הוצאות.
משימות נוספות בהתאם להנחיות הממונים.
דרישות:
תואר אקדמי.
ניסיון קודם בעבודה אדמיניסטרטיבית.
ניסיון קודם בארגון כנסים ואירועים- יתרון.
שליטה מלאה ביישומי Office ואינטרנט.
ידיעת השפה העברית על בוריה ואנגלית ברמה טובה מאוד, כולל יכולת ניסוח גבוהה בשפה האנגלית. שפות נוספות- יתרון.
תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש מעולים.
כושר ארגון וסדר, חריצות, אחריות ודיסקרטיות.
נכונות לעבודה בשעות נוספות.

היקף: משרה מלאה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8451477
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
האוניברסיטה העברית בירושלים
דרושים בהאוניברסיטה העברית בירושלים
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה
מנהל /ת היחידה אמון על הובלת פעילות היחידה לתכנון אסטרטגי ולקידום תהליכים מרכזיים בארגון. במסגרת התפקיד, המנהל/ת ישמש/תשמש גורם מפתח בתמיכה בתהליכי קבלת החלטות של הנהלת האוניברסיטה, בליווי וייעוץ אסטרטגי ובהובלת יישום תוכניות האוניברסיטה בשיתוף פעולה עם היחידות השונות.
שותפות עם הנהלת האוניברסיטה בגיבוש עמדות, הכנת תוכניות אסטרטגיות, ובהתוויית תוכניות עבודה להוצאתן לפועל.
מעקב שוטף אחר יישום התוכנית האסטרטגית של האוניברסיטה.
הנעת תהליכים מול היחידות למימוש התוכניות האסטרטגיות.
ניתוח מגמות והשוואת נתונים בין האוניברסיטה העברית לאוניברסיטאות אחרות בארץ ובעולם בפרמטרים הרלוונטיים להשכלה הגבוהה.
עיבוד נתונים כלכליים/סטטיסטיים והפקת דו"חות.
מעקב, ניתוח וטיוב מאגרי המידע המועברים לוועדה לתכנון ותקצוב (ות"ת).
ביצוע מעקב שוטף אחר החלטות מל"ג/ות"ת ניתוח המידע והשלכותיו והמלצה על דרכי פעולה.
תכנון ופיקוח על בניית כלים לקבלת החלטות מבוססות נתונים.
ניהול צוות היחידה.
דרישות:
תואר אקדמי בתחומים רלבנטיים.
מיומנויות עבודה עם יישומי Office ועם מערכות IT ובכלל זה שליטה ב- EXCEL ובפרט PIVOT ונוסחאות כלכליות וסטטיסטיות מורכבות, מיומנות גבוהה בעבודה עם שאר יישומי אופיס (Word,PowerPoint), היכרות ועבודה עם מערכות ERP ו- BI.
היכרות טובה עם מערכת ההשכלה הגבוהה בישראל ואופן תקצובה.
ניסיון בהצגת תמונת מצב ותהליכים מורכבים.
הכרות עם המערכת האוניברסיטאית והתרבות הארגונית באוניברסיטה- יתרון.
ניסיון בהובלת תהליכים ושינויים בארגונים גדולים יתרון.
ניסיון בניהול צוות עובדים- יתרון.
ידיעת השפה העברית על בוריה ואנגלית ברמה טובה מאוד בעל פה ובכתב.
יכולות תקשורת בין-אישית בדגש על מיומנויות הצגה, שכנוע וניהול קונפליקטים.
יכולות אנליטיות, חשיבה שיטתית ויכולת גבוהה של הסקת מסקנות מנתונים.
יוזמה, יצירתיות, יכולת למידה עצמית ויכולת עבודה עצמאית ובצוות.
יכולת להתמודד עם ריבוי משימות ועמידה בלוחות זמנים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8452203
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
דף הבא
מתוך 1

עוד עלינו