דף הבית » כל החברות »  דרושים עיריית שדרות
עיריית שדרות

דרושים עיריית שדרות

תחום עיסוק
ממשלתי / ציבורי
כמות עובדים
51-100
מיקום
מספר מקומות

משרות עיריית שדרות (1)

הצעות עבודה
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעיריית שדרות
סוג משרה: משרה מלאה
מהנדס/ת העיר שדרות ומהנדס/ת הוועדה לתכנון ובנייה שדרות.
תחומי אחריות:
1. גיבוש המדיניות ההנדסית של העירייה וגיבוש דרכי עבודה להשגת שיפור איכות החיים של תושבי העיר ושל השוהים בתחום העיר.
2. אחראיות לתכנון העירוני ובכלל זה הכנת פרוגרמות,מסמכי עבודה, מסמכי מדיניות ותוכניות אסטרטגיות שונות לרבות תכנית מתאר, תוכניות כוללניות וכו..
3. אחריות לתחומי רישוי, בנייה,פיקוח על הבנייה, ואיתור מבנים מסוכנים וטיפול בהם כפי הנדרש בחוק.
4. אחריות לייזום ותכנון כלל העבודות ההנדסיות המבוצעות בעיר.
5. אחריות לניהול ופיקוח על ביצוע עבודות הנדסיות שונות כגון עבודות פיתוח ובינוי ציבורי כגון: תיעול, כבישים
ומדרכות, תאורה ומאור, גנים ציבוריים, בניה ציבורית (גנ"י,בתי ספר ומעונות,מועדוני נוער, מתקני ספורט ונופש וכו') ולרבות עבודות אשר נעשות ע"י גופי ביצוע ממשלתיים כגון רכבת ישראל, נתיבי ישראל, נתיבי איילון וכו.
6. מהנדס/ת העיר ישמש כמהנדס/ת הוועדה המקומית על כל המשמע מכך מבחינת סמכויותיו ותחומי אחריותו.
7. תכנון מערך התנועה בעיר וסביבתה, לרבות ניהול ועדת תנועה ותמרור.
8. אחריות על הכנת מכרזים, פיקוח על תהליכי התקשרות עם ספקים וקבלנים בתחום עבודות תשתית ובנייה
ציבורית של הרשות המקומית על כלל זרועותיה הביצועיות.
9. השתתפות בישיבות מועצת הרשות המקומית או ועדה מוועדותיה, לרבות ישיבותיה של המועצה כוועדה מקומית
לתכנון ולבנייה לפי חוק התכנון והבנייה, ישיבות ועדת המשנה לתכנון ולבנייה, ישיבות רשות הרישוי המקומית
לפי סעיף 30 לחוק האמור, וישיבות ועדת המכרזים וועדת הכספים הנוגעות לתחום אחריותו.
10. אחריות לניהול ופיקוח על פעילויות יחידות הביצוע של העירייה.
11. קשר עם משרדי ממשלה וגופים ממשלתיים שונים.
12. ייזום תכנון וקידום של עוגנים כלכליים לרשות.
13. ניהול תקציבים בהיקפים גדול.
14. מתן מענה לפניות הציבור, תושבים וגורמי חוץ, ככל הנדרש, בכל אמצעי הפנייה האפשריים, בכל שעות הפעילות
ומחוצה להם, לאורך כל השנה.
15. ביצוע כל משימה מטלה או פרויקט, בשגרה או בחירום, במסגרת עבודת העירייה, ע"פ הנחיות הממונה הישיר והנהלת העירייה.
דרישות:
תנאי סף:
דרישת השכלה: (בצירוף תעודות)
- בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת
תארים אקדמיים בחוץ לארץ, באחד התחומים הבאים: מהנדס/ת רישוי או אדריכל/ית רישוי לפי חוק המהנדסים
והאדריכלים, תשי"ח- 1958- בעל/ת רישיון בתוקף.
- רישום בפנקס המהנדסים והאדריכלים.
- סיום קורס מהנדס ערים בשלטון המקומי עד שנתיים מתחילת מינויו/ה.
ניסיון מקצועי: (יש לצרף אישור העסקה)
- ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות בתכנון עיר, ובאחד התחומים הבאים: פיקוחי ורישוי בנייה/ בניה
ציבורית/עבודות.
- יתרון לבעלי ניסיון במגזר המוניציפלי.
ניסיון ניהולי: (יש לצרף אישור העסקה)
- ניסיון בניהול צוות עובדים טכני ומנהלי.
רישום פלילי:
- העדר הרשעה בעבירה שבנסיבות העניין יש עמה קלון.

דרישות נוספות:
- ידיעת חוק התכנון והבניה תיקוניו ותקנותיו.
- שליטה מלאה בשפה העברית.
- ידע בהפעלת תכנית office, excel וידע ב- GIS ובמערכות תומכות בתחום התכנון והבנייה.
- נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות ולשטח.
מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
-ייצוגיות ויכולת הצגה בפי קהל המקצועי, ועדות מקצועיות וגורמי ממשל.
- יכולת כתיבה של מסמכים, חוות דעת וניירות עמדה.
- יכולת מקצועית מוכחת.
- יכולת ארגון וניהול.
-יכולת מו"מ ועמידה בלחצים.

כפיפות: מנכל"ית העירייה.
דרגת המשרה ודירוגה: תיתכן ההעסקה בחוזה אישי בכפוף לאישור משרד הפנים.
מועמדים העומדים בדרישות הסף יידרשו לעבור מבחן התאמה במכון מיון.
מועמד שלא יציג את מסמכים אלה עד לתאריך הרשום, יראו בו כמי שלא עמד בדרישות הסף שנקבעו 

* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8441420
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
דף הבא
מתוך 1

עוד עלינו