דף הבית » כל החברות »  דרושים משרד הפנים
משרד הפנים

דרושים משרד הפנים

תחום עיסוק
ממשלתי / ציבורי
כמות עובדים
מעל 100
מיקום
ירושלים

משרות משרד הפנים (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סוג משרה: משרה מלאה
ניהול יחידת הפיקוח
א. סיוע בגיבוש מדיניות האכיפה של הוועדה המקומית.
ב. ניהול פעולות הפיקוח, האכיפה המנהלית, האכיפה הפלילית (חקירה) וביצוע צווים
ג. הכנת תכנית עבודה שנתית הנגזרת ממדיניות האכיפה של הוועדה המקומית
ד. בקרה על הכשרה ושמירת הכשירות של המפקחים.
ה. בקרה על הליכי אכיפה המבוצעים
ו. הדרכה והנחייה מקצועית של המפקחים
ז. יצירת תמונת מצב עדכנית של עבירות הבניה
ח. ניהול הפעילות לשעת חירום

הפעלת סמכויות אכיפה
א. ייזום, תכנון והוצאה לפועל של מבצעי אכיפה
ב. יצירת שיתופי פעולה עם גורמי אכיפה שונים וייזום פעולות אכיפה משולבות
ג. הפעלת סמכויות אכיפה בהתאם להנחיות מקצועיות
ד. ניהול הטיפול בתלונות על עבירות בניה
ה. מתן הודעות קנסות מנהליים ע"פ חוק
ו. היוועצות ותיאום מקצועי עם תובע/ת הוועדה המקומית

מעקב ובקרה בתחום הפיקוח על הבנייה
ניהול המידע, הכנת דוחות תקופתיים, עבודה מול גורמים ממשלתיים, דוחות מבנים מסוכנים, אישורי תחילת עבודות ןתעודות גמר ומתן חוו"ד מקצועית.
דרישות:
תואר אקדמי מוכר ע"י המל"ג רצוי באחד או יותר מהתחומים הבאים:
משפטים, הנדסת בנין/אדריכלות, הנדסאי בנין/אדריכלות, גיאוגרפיה, תואר שני בתכנון
עירוני ואזורי או התמחות בלימודים עירוניים ואזוריים.
יתרון לבעלי תואר אקדמי שני בתחומים האמורים לעיל.
או הנדסאי או טכנאי, או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל
נסיון מקצועי:
עבור בעל תואר אקדמי בהנדסה או באדריכלות שנת ניסיון אחת לפחות בתחום הפיקוח והאכיפה כמפקח תכנון ובנייה מוסמך או כחוקר בגוף ציבורי מוכר או בפיקוח או באכיפה בתחומים סביבתיים.
עבור בעל תואר אקדמי אחר 2 שנות ניסיון בתחומים המפורטים לעיל
עבור הנדסאי רשום 3 שנות ניסיון בתחומים המפורטים לעיל
עבור טכנאי מוסמך 4 שנות ניסיון בתחומים המפורטים לעיל

המועמד יחויב לסיים בהצלחה- קורס הכשרה למנהלי פיקוח, לא יאוחר משנה וחצי מתחילת מינויו.
מועמד שאינו בעל הסמכת מפקח בכיר של הרשות לאכיפה במקרקעין, יחויב בנוסף לעבור
בהצלחה קורס הכשרה למפקחים בכירים, לא יאוחר משנה מתחילת מינויו. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8249497
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
כאן בינוי ייזום וניהול פרויקטים בע"מ
מיקום המשרה: חולון
סוג משרה: משרה מלאה
לחברת נדל"ן יזמית קבלנית, דרוש/ה מנהל/ת תכנון ורישוי.
התפקיד כולל:
- ניהול תהליכי רישוי משלב חתימת ההסכם ועד קבלת היתר לכלל הפרויקטים שמובילה החברה. - התנהלות מול גורמים שונים ברשות מקומית, ועדות תכנון, אדריכלי הפרויקט וכו'.
- ניהול תהליכי רישוי, אישור וחיבור מול גורמים חיצוניים המעורבים בפרויקט.
- עבודה מול יועצים מקצועיים תוך עמידה בלוחות זמנים וביעדי הפרויקט.
- טיפול באישורים והיתרים נדרשים, דרישות משפטיות ופיקוח על תיקוני ליקויים.

משרה מלאה ימים א'-ה', עם גמישות בשעות.
דרישות:
- אדריכל/ית או הנדסאי/ת- יתרון משמעותי.
- ניסיון של לפחות 3 שנים.
- ניסיון בהתנהלות מול רשויות בקבלת אישורים.
- ניסיון מול תהליכי רישוי ברשויות.
- יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה מול מנהלי פרויקטים ויועצים חיצוניים.
- אסרטיביות, עצמאות בעבודה ובעל/ת סדר וארגון.
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8371032
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעיריית קרית אונו
מיקום המשרה: קרית אונו
סוג משרה: משרה מלאה
מכרז פומבי מס' 64/2025
עיריית קריית-אונו מודיעה על משרה פנויה כמפורט להלן:
תואר המשרה: מפקח/ת בכיר/ה (חוקר/ת) לתכנון ובניה.
היקף משרה: 100% משרה.
כפיפות ארגונית: סגן מנהל אגף רישוי ומנהל מחלקת פיקוח על הבניה.
דרוג דרגה: מתח דרגות 38-42 בדרוג המח"ר/38-42 הנדסאים/טכנאים/ חוזה אישי דירוגי, בכפוף לאישור משרד הפנים.

תיאור תמציתי של התפקיד:
אכיפת דיני התכנון והבניה במרחב התכנון המקומי. עיקרי התפקיד:
פיקוח, איתור עבירות וייזום פעולות אכיפה. הפעלת סמכויות אכיפה המוקנות בהתאם לחוק התכנון והבניה ובהתאם להנחיות מקצועיות ביצוע צווים. חקירות עבירות תכנון ובניה. ביצוע צווים. מעקב, בקרה ופעולות נלוות.
דרישות:
השכלה:
בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ רצוי באחד או יותר מהתחומים הבאים: הנדסה אזרחית, אדריכלות, משפטים, גיאוגרפיה, לימודי הסביבה או תכנון עירוני ואזורי. או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג -2012 באותם תחומים. או תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל(שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר). או הסמכה כמפקח תכנון ובניה שניתנה לפני ה25.10.2017.

ניסיון מקצועי:
לא נדרש.
ניסיון בתחומי התפקיד יתרון.

הכשרה:
המועמד יחויב לסיים בהצלחה- תכנית הכשרה למפקחים בכירים, לא יאוחר משנה וחצי מתחילת מינויו. חתימה על טופס הסכמה למסירת מידע מהמרשם הפלילי.

כישורים אישיים:
אמינות ומהימנות אישית, קפדנות ודייקנות בביצוע, כושר למידה, תודעת שרות גבוהה, שקדנות וחריצות, יכולת התבטאות בע"פ ובכתב, כושר עבודה בצוות, יכולת ארגון ותכנון, קיום וטיפוח יחסים בינאישיים, התמודדות עם לחץ ושחיקה, התמדה.

מאפייני העשייה הייחודים בתפקיד:
בריאות תקינה וכושר גופני ברמה טובה. עבודה בשעות לא שגרתיות. עבודת שטח ונסיעות מרובות. יכולת עמידה בלחצים.

דרישות נוספות:
רישיון נהיגה- בתוקף. שפות-בהתאם לצורך. יישומי מחשב היכרות עם תוכנות ה-OFFICE, היכרות עם מערכת מידע גיאוגרפית (GIS). אישור ממשטרת ישראל שהיא אינה מתנגדת למינויו מטעמים של ביטחון הציבור, לרבות בשל עברו הפלילי.

הגשת מועמדות:
שימו לב: הגשת המועמדות הינה באופן דיגיטלי באמצעות אתר העיריה.
במידה ונתקלת בבעיה טכנית יש לפנות לתמיכה הטכנית של Jobbing בטלפון.
תאריך אחרון להגשה: יום חמישי, 30.10.2025 עד שעה 12:00.
מינוי המועמד/ת יהיה בכפוף להיעדר ניגוד עניינים בין מילוי התפקיד ע"י המועמד לבין ענייניו/ ענייניה האחרים ובכפוף לסייגים להעסקת קרובי משפחה; בהתאם להוראות הדין, הנחיות וחוזרי מנכ"ל של משרד הפנים.
מועמד עם מוגבלות יהא זכאי להתאמות מגבלות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה ובמידת הצורך במהלך תקופת ההעסקה.
מתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת באופן הולם בקרב עובדי הרשות המקומית, ובלבד שהוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מתמודדים אחרים.
לא יזומנו לוועדת הבחינה מועמדים שלא צירפו את כלל האסמכתאות הנדרשות בכדי להעיד על דרישות הסף של התפקיד.
העירייה מאושרת כמפעל חיוני בשעת חירום והעובד/ת שיבחר לתפקיד יידרש לעבודה בעת חירום.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8376841
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
סוג משרה: מספר סוגים
תנאים נוספים: מספר סוגים
פיקוח ובקרה על עבודות תשתית בשטח בהתאם לתוכניות, תקנים ודרישות מזמין העבודה.
ניהול ותיאום מול קבלנים, יועצים, רשויות מקומיות וגורמי חוץ נוספים.
בדיקת איכות הביצוע, חומרים ותהליכי עבודה, ומתן הנחיות לתיקון ליקויים.
הקפדה על עמידה בלוחות זמנים, תקציב ונהלי בטיחות.
הכנת דוחות פיקוח, יומני עבודה ודיווחים שוטפים למנהלי הפרויקט.
השתתפות בישיבות תיאום עם כלל הגורמים המעורבים בפרויקט.
ליווי תהליכי מסירה ואישור סופי של העבודות.
משרה מלאה כולל לילות / שבתות בעת הצורך
תנאי שכר מעולים + רכב
דרישות:
מהנדס/הנדסאי אזרחי או תחום רלוונטי אחר חובה.
ניסיון בפיקוח על פרויקטי תשתיות מורכבים.
ידע בקריאת תוכניות הנדסיות, מפרטים ותקנים.
הבנה מעמיקה בתחומי תשתיות (כבישים, מים, ביוב, חשמל, תקשורת).
יכולת עבודה עצמאית וניהול ממשקים מרובים.
שליטה בתוכנות אופיס ותוכנות ניהול פרויקטים יתרון. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8339975
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
החברה הממשלתית לתיירות
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה
החברה הממשלתית לתיירות הינה חברה ממשלתית המסווגת ברמה 6 בסולם החברות הממשלתיות. החברה הוקמה במטרה לקדם את נושא התיירות בישראל, והוכרזה בשנת 2012 כחברה מפתחת ומבצעת כלל ממשלתית. משרדיה של החברה ממוקמים בגן הטכנולוגי, ירושלים.

דרוש/ה
מנהל/ת אגף מורשת

תיאור התפקיד:
*ניהול ותכלול הפרויקטים של החברה בתחום המורשת, תוך קשר ישיר עם משרד מורשת, וניהול עובדי החברה בתחום זה.
*ניהול מעטפת כוללת לפרויקטים בתחום המורשת - תיאום מול מזמיני עבודה, ביצוע התקשרויות מול ספקים חיצוניים ויועצים, ניהול ובקרה על שלבי הפרויקט.
*ניהול ובקרה על הפרויקטים ומנהלי הפרויקטים תוך עמידה ביעדי לו"ז ותקציב.
*פתרון בעיות בשטח וניהול ממשקים מורכבים.
*ניהול התיעוד השוטף והבקרה על התנהלות הפרויקט לרבות כל תכולת העבודה: לו"ז, תקציב, פרוטוקולים וכיו"ב.
*בדיקת חשבונות נותני שירותים, ספקים, יועצים וקבלנים.
*ניהול העבודה הרציפה מול שותפים, גורמי חוץ, רשויות מקומיות, גופים סטטוטוריים.
*נסיעות בכלל רחבי הארץ.

קורות חיים בצירוף תעודות השכלה, מסמכים שיש בהם כדי להוכיח את עמידת המועמד בתנאי הסף וכל מסמך אחר רלוונטי כולל שאלון למועמד חתום וסרוק (אותו ניתן להוריד בכתובת: WWW.IGTC.CO.IL) יש לשלוח עד ליום 06.11.2025 בשעה 12:00 (כולל). הצעות שיישלחו ללא שאלון ייפסלו, ולא יובאו לדיון.
דרישות:
תנאי סף:
א. אזרח ישראלי שהוא תושב ישראל.
ב. בעל תואר ראשון ממוסד אקדמאי המוכר על ידי המל"ג.
ג. בעל ניסיון של שלוש (3) שנים במצטבר לפחות במהלך חמש (5) השנים שקדמו למועד להגשת ההצעות בניהול פרויקטי תוכן בהיקף משמעותי (**) ב/עבור גוף ציבורי(*) בעל מחזור שנתי ממוצע של 50 מלש"ח ומעלה.
ד. בעל ניסיון של שלוש (3) שנים במצטבר לפחות במהלך חמש (5) השנים שקדמו למועד להגשת ההצעות בניהול פעילויות מול/עבור גופי תרבות ו/או גופים ציבוריים.
ה. בעל ניסיון של שנתיים לפחות במצטבר לפחות במהלך חמש (5) השנים שקדמו למועד להגשת ההצעות בניהול ישיר של צוות עובדים המונה 2 עובדים לפחות, בתחום פרויקטי תוכן.

* גוף ציבורי- משרד ממשלתי ו/או תאגיד סטטוטורי ו/או רשות מקומית ו/או חברה ממשלתית ו/או רשות ממשלתית ו/או גוף אחר המחויב במכרז מכוח הדין ו/או גוף מתוקצב ו/או נתמך כהגדרתו בחוק יסודות התקציב, תשמ"ה- 1985.
** היקף משמעותי - פרויקטים בהיקף מצטבר כולל של 10 מלש"ח לפני מע"מ לפחות.

יתרונות:
א. תואר ראשון ו /או שני בתחומים הבאים: מנהל עסקים / חשבונאות / מימון / כלכלה / ארכיאולוגיה / גיאוגרפיה / הנדסה / משפטים / אדריכלות / מדעי המדינה.
ב. ניסיון מעבר לנדרש בתנאי הסף.
ג. ניסיון בניהול תקציב שנתי ושוטף במהלך חמש השנים שקדמו למועד להגשת ההצעות, כולל עמידה ביעדי תקציב וביצוע בקרות על תקציב.
ד. גיבוש וניהול תכניות עבודה רב שנתיות שכללו פרויקטי תוכן ו/או פיתוח ו/או תשתית, וביצוע מעקב ובקרה אחר מימושן במהלך חמש השנים שקדמו למועד להגשת ההצעות.
ה. ניסיון בפיתוח וניהול "תיירות חכמה" הכולל ניסיון בשילוב מערכות בינה מלאכותית ו/או שימוש בטכנולוגיות מידע ותקשורת ו/או ניהול חכם של תשתיות.
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8376941
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בגולדמן מיון והשמה
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה
לגוף ציבורי בירושלים, העוסק בפיתוח כלכלי בתחומי התעסוקה (כולל תעסוקת חרדים), התיירות, האקדמיה ופיתוח פיזי, דרוש/ה יועץ/ת למנכ"ל לתפקיד מגוון ודינמי, הכולל ייעוץ, ליווי והטמעת תהליכים בהתאם להנחיות המנכ"ל.

תחומי אחריות:

- יישום החלטות ממשלה במסגרת פעילות הגוף הציבורי.

- סיוע בהבניית דרכי פעולה וייזום תכניות מול גורמי ממשל ועירייה.

- תכלול החלטות ממשלה ותכניות עבודה בהתאם להנחיות המנכ"ל.

- פעילות נוספת שתיקבע על ידי המנכ"ל, בהתאם לצרכי הגוף הציבורי.
דרישות:
- תואר אקדמי מוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה חובה.

- ניסיון מוכח של 5 שנים ומעלה בעבודה במגזר ממשלתי או מולו.

- ניסיון מוכח בהובלת תכניות ופרויקטים הקשורים למגזר החרדי חובה.

- ניסיון מוכח של 4 שנים ומעלה בתפקיד יועץ/ת מנכ"ל יתרון.

- ניסיון בתחומי תעסוקה, תשתיות או פיתוח כלכלי יתרון משמעותי.

- יכולת חשיבה אסטרטגית, יוזמה, אסרטיביות והנעת תהליכים.

** המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד ** המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8370158
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: מספר סוגים
פנייה לאיתור מועמדים/ות לתפקיד מנהל/ת תכנית תל"מ לבינה מלאכותית
ברשות הלאומית לחדשנות טכנולוגית 2025

תיאור הרקע לתפקיד:
פורום תל"מ (תשתיות לאומיות למו"פ) המורכב מהגופים הבאים: רשות החדשנות, ות"ת, מפא"ת, משרד המדע ומשרד האוצר, שם לו למטרה לקדם את תשתיות המחקר הלאומיות בישראל, ובפרט את התשתיות הטכנולוגיות ההכרחיות לקיומה של חדשנות. בפברואר 2020 מינה הפורום ועדת בדיקה מקצועית לבחינת הצורך בהתערבות ממשלתית להאצת תחום הבינה המלאכותית בהשתתפותם של מומחים מן האקדמיה, התעשייה ומערכת הביטחון. המלצות הועדה אומצו על-ידי הפורום ובהתאם הוחלט על קידום תכנית לאומית לתשתיות מו"פ לבינה מלאכותית (AI) (להלן: התכנית).
עד כה תוקצבה התכנית בכמיליארד בשתי פעימות וכללה בין היתר הקמת תשתית מחשוב על (HPC), מחקר בסיסי ויישומי, תשתית לעיבוד שפה טבעית (NLP) בעברית ובערבית, פיתוח הון אנושי באקדמיה ובתעשיה בתחום הבינה המלאכותית וכן יצירת סביבה רגולטורית מאפשרת. הרכיבים הכלולים בפעימות נבחרו מטעמי נחיצות, דחיפות ויישומיות. הפעימה השניה נמצאת כעת בעיצומה והפעימה השלישית נמצאת בשלבי גיבוש.
המבנה הארגוני של התכנית כולל מספר פונקציות:
א. מנהל תכנית לאור היקפה ומורכבותה של התכנית, מונה מנהל ייעודי למימושה, אשר אמון על תכלול, בנייה, עדכון ויישום התכנית בעזרת הגופים המוציאים לפועל (רשות החדשנות, ות"ת, מפא"ת, משרד המדע וכיו"ב).
ב. ועדת היגוי מורכבת מראשי הגופים החברים בפורום תל"מ, ומהווה גוף הניהוג של התכנית, ומתוקף כך מפקחת על התקדמותה.
ג. ועדת מומחים מייעצת לאור רוחב יריעתו וקצב התפתחותו של תחום הבינה המלאכותית, ובמטרה להתאים את ההשקעה הממשלתית למציאות המתעדכנת, הוקמה ועדה של מומחי תוכן לתחום הבינה המלאכותית מהאקדמיה, מהתעשייה וממערכת הביטחון, לרבות מומחים בינלאומיים, אשר תפקידה לייעץ למנהל התכנית ולוועדת ההיגוי לאורך מימוש התכנית.
ד. צוותים נושאיים למימוש רכיבי הפעילות מוקמים אד-הוק צוותים המורכבים מנציגי הגופים המבצעים הרלוונטיים לאותו רכיב.
סמכויות מנהל/ת התכנית כוללות, בין היתר, את ההיבטים להלן:
1. קידום מימוש התכנית על-ידי תכלול שוטף של ביצועה למול ועדת ההיגוי, ועדת המומחים המייעצת והצוותים הנושאיים השונים של התכנית.
2. ריכוז ידע שמקורו בועדת המומחים המייעצת, בגופים ממשלתיים/ציבוריים או מחוצה להם בישראל ובעולם, במטרה להביאו בפני ועדת ההיגוי ולהטמיעו בתכנית.
3. ייזום צעדים לעדכון התכנית ביחס למציאות המשתנה בעולם ובישראל, ובכלל זאת התפתחויות מדעיות, טכנולוגיות וכיו"ב.
4. ריכוז עבודת ועדת ההיגוי וועדת המומחים המייעצת.
5. ניהול מסגרת התקציב התוספתי, כולה או חלקה, ככל שיוקצה תקציב תוספתי לתוכנית, מעבר לפעימות הראשונה והשנייה.
לתנאי הסף, יתרונות ומאפיינים נוספים אודות ההליך ניתן לראות באתר רשות החדשנות ובאתר של חברת נישה
דרישות:
הגשת מועמדות:
הגשת המועמדות תהא באמצעות מילוי שאלון כשהוא מלא וחתום, בצירוף קורות חיים מפורטים, מסמכים, תעודות ואישורים המעידים על תנאי הכשירות לתפקיד, וכן כל מסמך אחר הנראה למועמד/ת כרלוונטי לשקילת מועמדותו/ה על-ידי ועדת האיתור ובהתאם להוראות המפורטות בשאלון.
מועד אחרון להגשת מועמדות 2.12.2025 בשעה 12:00 בצהריים.
את השאלון ניתן להוריד ע"י הקלקה באתר זה על "הגשת מועמדות"**
אין להגיש מועמדות אלא כאמור בהודעה זו. מועמדות אשר תוגש בדרך אחרת, לרבות באמצעות דואר, פקס או דואר אלקטרוני, לא תידון.
הצעות אשר תגענה לאחר המועד הנ"ל לא תידונה.
לשאלות בקשר לאופן ההגשה בלבד ניתן לפנות לקבוצת נישה, חברת ההשמה אשר הוסמכה לטפל בהליך האיתור.
ועדת האיתור תהיה רשאית לזמן לראיונות וכן לראיין ממליצים, לפנות למועמדים לברורים, הבהרות, השלמת מידע, מסמכים נוספים, מבחני התאמה וכיו"ב על פי שיקול דעתה.
רק פניות מתאימות תענינה. המודעה מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות, אך מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
מקום העבודה ירושלים, תתאפשר עבודה היברידית.
הרשות תיתן ההעדפה לאוכלוסיות הזכאיות לייצוג הולם ולפיכך המועמד/ת רשאי/ת, אך לא חייב/ת, לציין זאת בקורות החיים שהי/וא מעביר/ה.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8381579
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
הקרן למורשת הכותל המערבי
דרושים בהקרן למורשת הכותל המערבי
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה
לתפקיד משמעותי ומאתגר הכולל סיוע להנהלת הכספים בניהול מערכת הכספים, בהכנת הדיווחים הכספיים וסיוע בניהול מחלקת חשבונות ושכר. העבודה בצמוד למנהל הכספים ולהנהלה.

תחומי אחריות:
סיוע להנהלת הכספים בניהול הפעילות הכספית, התקציבים, תזרימי המזומנים והדיווחים כספיים.
פיקוח על תחום השכר בארגון.
ייזום ושיפור תהליכים פיננסיים, ייעול מערכת הדיווח והבקרה.
עבודה שוטפת מול הנהלת החברה.
הכנת דיווחים לגורמים מממנים ורגולטוריים.
אחריות על תחום ניהול הסיכונים.
ריכוז הטיפול בתחום הביקורת הפנימית ויישום מדיניות ניהול הסיכונים בגוף.
דרישות:
רואה/ת חשבון מוסמך/ת חובה.
נסיון של 5 שנים לפחות בתפקיד דומה.
ניסיון בעבודה עם מערכות שכר בארגון גדול.
שליטה במערכות ERP
שליטה בתקינה חשבונאית, מיסוי ודיני עבודה.
יכולת ניהולית והובלת צוותים.
ניסיון מוכח בניהול מערכי שכר בארגון גדול.
היכרות עם המגזר הציבורי
ניסיון בביקורת שכר - יתרון
שליטה ב Excel ובתוכנות מקצועיות
דרישות אישיות: יכולת עבודה עצמית והנעת תהליכים, אסרטיביות, ייצוגיות, יחסי אנוש טובים, כושר ביטוי בכתב ובעל פה, יכולת עבודה תחת לחץ, ראייה אסטרטגית ויכולות אנליטיות גבוהות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8313363
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
וויופוינט השמות
דרושים בוויופוינט השמות
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה בתחום הביוטכנולגיה דרוש/ה כלכלן/ית לתפקיד מאתגר הכולל אחריות על ניתוחים כלכליים, בניית מודלים פיננסיים, והכנת תחזיות ודוחות ניהוליים. התפקיד משלב עבודה מול גורמים בארץ ובחו"ל, מעקב אחר שווקים בינלאומיים ונתוני מסחר בבורסות שונות, והשתלבות בתהליכי קבלת החלטות אסטרטגיות בארגון.
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה / מנהל עסקים / תחום פיננסי רלוונטי חובה.
ניסיון של לפחות 3 שנים ככלכלן/ית בארגון גלובלי חובה.
ניסיון בחברה גלובלית נסחרת בנאסד"ק
שליטה גבוהה באקסל ובכלים אנליטיים
אנגלית ברמה גבוהה מאוד (דיבור, כתיבה וקריאה).
יכולת ניתוח נתונים מורכבים, חשיבה עסקית ואסטרטגית.
יכולת עבודה עצמאית ובסביבה דינמית מרובת ממשק המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8371834
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים ברשות ניירות ערך
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה
מחלקת השקעות נמצאת במרכז העשייה בשוק ההון ועוסקת ברישוי, פיקוח ואסדרה של מתווכים שונים בתחום ההשקעות, וכן פועלת לפיתוח שוק בתחומים אלה. על המתווכים כאמור נמנים מנהלי קרנות נאמנות, נאמנים לקרנות, מנהלי תיקי השקעות, יועצי ההשקעות, משווקי השקעות וחברות למתן שירותי מידע פיננסי ושירותי תשלום.

היחידה לפיקוח ולניתוח נתונים במחלקת השקעות אחראית על קליטה, עיבוד, טיוב והנגשת הפעילות בני"ע בשוק ההון לשחקנים בשוק, לציבור, ולסגל מפקחי הרשות.

תפקידו של המנהל.ת כולל ניהול צוות מקצועי, יישום מודל הפיקוח של המחלקה תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים, ניתוח נתונים מורכבים, בניית כלי ניתוח ופיקוח פנימיים, דשבורדים והנגשת מידע החל משלב האפיון, השליפה וההשמה, ועד התוצר הסופי. לתפקיד נדרש חזון ניהולי, ראייה מערכתית, ניתוח נתונים הרמה גבוה ויכולת קבלת החלטות בסביבה משתנה ודינמית.
דרישות:
תנאי סף:
בוגר/ת תואר ראשון בכלכלה/ סטטיסטיקה/ מתמטיקה/ מחשבים/ פיסיקה או תחום מקביל אחר;
ניסיון ניהולי.
ידע, והבנה בשוק ההון ומערכות הכללים הקשורות בו.
יכולות אנליטיות גבוהות ויכולת הבעה גבוהה בעל פה ובכתב בעברית ובאנגלית.

דרישות המקנות יתרון משמעותי
תואר שני בכלכלה/ סטטיסטיקה/ מתמטיקה/ מחשבים/ פיסיקה/ מנהל עסקים
ידע וניסיון מוכח בניתוח מסדי נתונים
ידע והבנה במימון ובאקונומטריקה

מקום העבודה: רשות ניירות ערך, ירושלים
על פי סעיף 5 לחוק ניירות ערך, התשכ"ח 1968, מוטלות על עובדי הרשות מגבלות מסוימות בקשר לרכישת ניירות ערך. כמו כן תיבחן סוגיית ניגוד העניינים ומהימנות
שכר ייקבע בהתאם לכישורי המועמד
הרשות תשקול בחיוב מתן העדפה לאוכלוסיות הזכאיות לייצוג הולם ולפיכך המועמד/ת רשאי/ת אך לא חייב לציין זאת בקורות החיים

ניתן להגיש מועמדות עד לתאריך 01.11.2025
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8376352
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו