דף הבית » כל החברות »  דרושים משרד הפנים
משרד הפנים

דרושים משרד הפנים

תחום עיסוק
ממשלתי / ציבורי
כמות עובדים
מעל 100
מיקום
ירושלים

משרות משרד הפנים (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סוג משרה: משרה מלאה
ניהול יחידת הפיקוח
א. סיוע בגיבוש מדיניות האכיפה של הוועדה המקומית.
ב. ניהול פעולות הפיקוח, האכיפה המנהלית, האכיפה הפלילית (חקירה) וביצוע צווים
ג. הכנת תכנית עבודה שנתית הנגזרת ממדיניות האכיפה של הוועדה המקומית
ד. בקרה על הכשרה ושמירת הכשירות של המפקחים.
ה. בקרה על הליכי אכיפה המבוצעים
ו. הדרכה והנחייה מקצועית של המפקחים
ז. יצירת תמונת מצב עדכנית של עבירות הבניה
ח. ניהול הפעילות לשעת חירום

הפעלת סמכויות אכיפה
א. ייזום, תכנון והוצאה לפועל של מבצעי אכיפה
ב. יצירת שיתופי פעולה עם גורמי אכיפה שונים וייזום פעולות אכיפה משולבות
ג. הפעלת סמכויות אכיפה בהתאם להנחיות מקצועיות
ד. ניהול הטיפול בתלונות על עבירות בניה
ה. מתן הודעות קנסות מנהליים ע"פ חוק
ו. היוועצות ותיאום מקצועי עם תובע/ת הוועדה המקומית

מעקב ובקרה בתחום הפיקוח על הבנייה
ניהול המידע, הכנת דוחות תקופתיים, עבודה מול גורמים ממשלתיים, דוחות מבנים מסוכנים, אישורי תחילת עבודות ןתעודות גמר ומתן חוו"ד מקצועית.
דרישות:
תואר אקדמי מוכר ע"י המל"ג רצוי באחד או יותר מהתחומים הבאים:
משפטים, הנדסת בנין/אדריכלות, הנדסאי בנין/אדריכלות, גיאוגרפיה, תואר שני בתכנון
עירוני ואזורי או התמחות בלימודים עירוניים ואזוריים.
יתרון לבעלי תואר אקדמי שני בתחומים האמורים לעיל.
או הנדסאי או טכנאי, או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל
נסיון מקצועי:
עבור בעל תואר אקדמי בהנדסה או באדריכלות שנת ניסיון אחת לפחות בתחום הפיקוח והאכיפה כמפקח תכנון ובנייה מוסמך או כחוקר בגוף ציבורי מוכר או בפיקוח או באכיפה בתחומים סביבתיים.
עבור בעל תואר אקדמי אחר 2 שנות ניסיון בתחומים המפורטים לעיל
עבור הנדסאי רשום 3 שנות ניסיון בתחומים המפורטים לעיל
עבור טכנאי מוסמך 4 שנות ניסיון בתחומים המפורטים לעיל

המועמד יחויב לסיים בהצלחה- קורס הכשרה למנהלי פיקוח, לא יאוחר משנה וחצי מתחילת מינויו.
מועמד שאינו בעל הסמכת מפקח בכיר של הרשות לאכיפה במקרקעין, יחויב בנוסף לעבור
בהצלחה קורס הכשרה למפקחים בכירים, לא יאוחר משנה מתחילת מינויו. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8249497
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים במשהב״ט - משרד הביטחון
סוג משרה: משרה מלאה
משרד הביטחון, אגף ההנדסה והבינוי
בואו להיות שותפים בבניית תשתיות העתיד של מערכת הביטחון.
לאגף ההנדסה והבינוי במשרד הביטחון דרוש/ה מנהל/ת פרויקט

פירוט תפקיד:
ניהול פרויקטי בינוי מקצה לקצה לרבות: אפיון, בניית ת"ע, תכנון המכרז/ההתקשרות, ביצוע ותיאום הפרויקט בפועל עד לסיום תקופת הבדק.
הכנת תכנית העבודה לפרויקטים לרבות: לו"ז, תקציב, משימות ואחריות לעמידה בלו"ז.
ניהול האפיון ההנדסי, כולל תרגום, אפיון הצרכים לתפוקות הנדסיות.
אחריות להכנת מסמכים מקצועיים מנחים לביצוע המכרז/התקשרות.
ניהול תהליך התכנון והמתכננים עפ"י האפיון.
אחריות על הכנת מסמכי המכרז.
אחריות לטיפול בדרישות סטטוטוריות והיתרי בנייה.
ניהול שלב הביצוע והקבלנים/ספקים.
בדיקה ואישור כמויות ותכולות לצורך חיוב חשבונות חלקיים וסופיים.
ליווי הפרויקט בתקופת שנת הבדק, ווידוא תיקון הליקויים ע"י הקבלן במידת הצורך.
תיאום בין כלל הגורמים המעורבים בפרויקט: מתכננים, קבלנים, ספקים, רשויות ולקוחות.
דרישות:
השכלה:
מהנדס/ת (תואר ראשון) או הנדסאי/ת או טכנאי/ת, בתחום אזרחית / חשמל / מכונות / אדריכלות.
רישום בפנקס המהנדסים/ אדריכלים או בפנקס ההנדסאים/טכנאים.

ניסיון:
4 שנים למהנדס/ת, 5 שנים להנדסאי/ת ו-6 שנים לטכנאי/ת ניהול פרויקטים/בפיקוח על פרויקטי בינוי.

מיקום המשרה: אזור מרכז/צפון
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8311264
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סוג משרה: משרה מלאה
הי, אנחנו עוגן. הצד החברתי של המטבע.
גוף אשראי חברתי ללא מטרות רווח, הפועל מעל 30 שנה.
אנחנו מאמינים בלתת אשראי (הלוואה) בגישה אנושית והוגנת לצד ליווי פיננסי.

תיאור התפקיד:
יעודה של חטיבת המלכ"רים בעוגן הינו לחזק את האיתנות הפיננסית והניהולית של מלכ"רים בישראל, על מנת שיוכלו למקסם את היעדים החברתיים שלהם. החטיבה מציעה למלכ"רים תכניות ליווי ופיתוח עסקי חדשניים.
החטיבה נמצאת בצמיחה ולצורך כך מגייסת מנהל/ת תוכנית - כפונקציה יחידה להובלת תכנית חדשנית להכשרת מובילי AI בארגונים חברתיים שיובילו את ההטמעה בארגונם. 
תפקיד מנהל/ת התוכנית כולל המשך דיוק והתאמת התכנים שנבנו ביחד עם ספק הדרכה, מיון משתתפים לתוכנית, איפיון צרכים עם כל ארגון ובהתאם הצמדת מנטור וקבלה לקורס הרלוונטי, גיוס מנטורים, ניהול ההכשרות, מדידת אימפקט בעמותות ועוד. 
מנהל התוכנית יקח חלק בניהול קהילת המלכ"רים המתפתחת של עוגן. 
נדרשת תשוקה לעשייה חברתית ולחדשנות, פרואקטיביות ברמה גבוהה, הכרות ושימוש בכלי AI בשוטף, הכרות טובה עם מגוון מלכ"רים, תקשורת בינאישית מעולה, יכולות ניהול גבוהות ומחויבות לקידום המגזר השלישי בישראל. 

שעות עבודה: ימי א'-ה', משרה מלאה.
מיקום: ירושלים/שפרעם.
רק פניות מתאימות תענינה.
דרישות:
- תואר ראשון
- ניסיון והיכרות משמעותית עם המגזר השלישי 
- ניסיון בניהול פרויקטים מורכבים 
- אוריינטציה טכנולוגית, בדגש על הכרות ושימוש בכלי AI (לא כאנשי מקצוע טכנולוגיים) 
- יכולות פיתוח הדרכה  יתרון 
- ניסיון בניהול קהילה - יתרון 

אנחנו מחפשים אנשים עם:
- בעל/ת חשיבה עסקית 
- יחסי אנוש מעולים
- גישה יזמית- פרואקטיביות כאורח חיים 
- התאמה לעבודה עצמאית לצד עבודת צוות 
- ירידה לפרטים ודייקנות לצד העמקה
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8323081
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בIn Touch
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: מספר סוגים
שכר: 10,000-12,000
תנאים נוספים:ביטוח מנהלים
חברת In-Touch מתרחבת ומחפשת אותך!
Talent Acquisition לתפקיד המשלב: ניהול תהליכי גיוס אסטרטגיים לתפקידי ביניים ובכירים מקצה לקצה- איתור מועמדים רלוונטיים, סורסינג וHead Hunting של מועמדים באמצעות לינקדאין וכלים נוספים, ביצוע ראיונות אבחון אדפטיביים לבחינת התאמה בין צורך ארגוני לבין מועמדים וההתפתחות המקצועית והאישית שלהם, התנהלות שוטפת עם ממשקים רבים וטיפול במשרות מגוונות, לרבות משרות בחברות הייטק, סטארטאפים, קרנות חברתיות או מוסדות ציבוריים. ניהול תהליך גישור וחיבור, ריכוז וקידום פרויקטים בתחום התעסוקה, מיתוג מעסיק ועוד..
*המשרה ממוקמת בירושלים-מושבה גרמנית*
דרישות:
בוגר/ת תואר בתחום מדעי החברה (מדעי ההתנהגות/פסיכולוגיה/סוציולוגיה/ קרימינולוגיה/ מנהל עסקים) -חובה
מכוונות להשתלב בתחום הגיוס והאבחון- חובה
ניסיון קודם בריכוז/ ניהול פרויקטלי- יתרון משמעותי
אנגלית ברמה גבוהה- יתרון משמעותי
שליטה מלאה ביישומי Office- חובה
מכוונות למשרה מלאה לטווח הארוך-חובה
**המשרה פונה לגברים ונשים כאחד** המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8308060
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה
ההוסטל יהיה חלק מרשת המענים של רשות חסות הנוער ויקלוט נערות בנות 1318 מכל רחבי הארץ, לטיפול ארוך טווח. הנערות מופנות על ידי גורמי רווחה על פי חוק הנוער טיפול והשגחה. בהוסטל צוות רב-מקצועי הכולל מנהל/ת, עובד/ת סוציאלי, רכז/ת ומדריכות.

תיאור התפקיד:
1. אחריות כוללת על פעילות ההוסטל
2. ניהול צוות רב מקצועי - עו"ס, רכזת הוסטל, אם בית ומדריכות
3. אחריות על הקשר עם רשות חסות הנוער וגורמי הפיקוח
4. אחריות כוללת על ניהול הבית והובלת הצוות המוביל
5. הובלת התפיסה המקצועית של המסגרת
6. ניהול ישיבות הצוות ופורומים מקצועיים נוספים
7. אחריות על קשרי קהילה אחריות על גיוס משאבים וניהול תקציב
דרישות:
1. תואר ראשון - חובה. תואר שני במקצועות טיפוליים- יתרון.
2. ניסיון בניהול/ריכוז צוות במסגרת חוץ ביתית.
3. ניסיון בעבודה טיפולית עם נערות במצבי סיכון
4. הכרות עם עולמות התוכן של פוסט טראומה, שימוש בחומרים, נוער עובר חוק ועוד.
5. העבודה בירושלים. נדרשת כוננות.
נא לציין את שם המשרה בשליחת קו"ח.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8325098
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סוג משרה: מספר סוגים
מחפש/ת תפקיד משמעותי עם עשייה מקצועית וערכית?

מערך הדיור של אגם שיקום בקהילה בירושלים והסביבה מחפש מתאם/ת טיפול או עוס להשתלבות בצוות מוביל בתחום בריאות הנפש בירושלים והסביבה.

איך ייראה היום שלך אצלנו?

ניהול תהליכי שיקום והחלמה בקהילה עבור מתמודדי נפש, תוך בניית תוכניות שיקום אישיות והובלתן.

תיאום טיפול עם גורמים מקצועיים מגוונים בקהילה

ליווי והדרכה של צוות המדריכים

עבודה מקצועית בשטח לצד פיתוח חשיבה טיפולית-שיקומית

מה אנחנו מציעים?

? משרה דינמית עם עצמאות וגמישות אפשרות להיקף של 50%-100%
? הדרכות פרטניות וקבוצתיות על בסיס קבוע
? השתתפות בהכשרות מקצועיות, קורסים וימי עיון
? סביבת עבודה תומכת, רואה ומכילה עם מקום אמיתי ליוזמות, רעיונות והשפעה

תנאים מעולים למתאימים /ות!
דרישות:
בעלי תואר ראשון לפחות בעבודה סוציאלית/ ריפוי בעיסוק או תואר שני בבריאות נפש קהילתית/ פסיכולוגיה/ קרימינולוגיה קלינית או שיקומית חובה

ניסיון קודם בתחום בריאות הנפש יתרון

זמינות לעבודה גם בשעות אחר הצהריים

יכולת עבודה עצמאית, מסירות, יצירתיות ואמפתיה

ניידות עם רכב רצוי

יכולת הכלה ואמפטיה, גמישות, יכולת עבודה בצוות, כושר ארגון, אסרטיביות ונעימות למול יכולת להצבת גבולות,
ראש גדול ויכולת הובלה.
רגישות, סבלנות, יחסי אנוש מצוינים - חובה.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8273349
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סוג משרה: משרה מלאה
אנו מחפשים מנהל/ת כספים לחטיבה בארגון חברתי גדול, מוביל ובעל אימפקט לאומי, אשר מפעיל מיזמים משותפים עם משרדי ממשלה, רשויות מקומיות, גופים פילנתרופים ותורמים פרטיים. התפקיד כולל את ניהול מערך הכספים לרבות תהליכי תקצוב, רכש, מכרזים והתקשרויות, דיווחי שותפים, גביה ועוד. זאת תוך הבנית תהליכי עבודה ובקרה עדכניים, יעילים, בהירים ומונגשים למשתמשים השונים בתוך הארגון ומחוצה לו. בנוסף, מנהל/ת הכספים יהווה חבר משמעותי בהנהלת החטיבה ובהתוויית מדיניות וחשיבה אסטרטגית.

ניהול כלל מערך הכספים של החטיבה.
ניהול הקשר עם משרדי הממשלה בכל הנוגע לתקציבי התוכניות וההתקשרויות בגינן.
בניית תקציב הארגון לרבות ניתוח ובקרה ועדכון תחזיות.
בניית תכנית עבודה ותהליכי עבודה במערך הכספים, נהלים, בקרה ודיווח על נתונים כספיים.
דיווחים לתורמים.
ניהול צוות (תקציבים / חשבות / רכש).
ביצוע בקרות על הפעילות העסקית של החטיבה
עריכת דוחות חודשים/רבעוניים/שנתיים.
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה/חשבונאות ; תואר שני יתרון
ניסיון של לפחות 3 שנים כחשב/מנהל כספים בארגון חברתי או ממשלתי/מנהל תקציבים בארגון גדול חובה.
ניסיון בניהול עובדים חובה
היכרות עם המגזר הציבורי ועבודה מולו ומול מגזר שלישי (מלכ"רים) יתרון משמעותי
שליטה ברמה גבוהה מאוד אופיס ובפרט אקסל
היכרות עם מערכת ה- SAP יתרון משמעותי
ניסיון בעבודה עם מערכות BI יתרון משמעותי
אנגלית ברמה גבוהה

אנו מחפשים מועמד / מועמדת עם:
יכולת טובה של עבודה עצמאית, יכולת עמידה בלוחות זמנים, כושר ארגון, ראיה רחבה, יכולת ניתוח תהליכים והובלה של שינויים, יכולות ניהוליות, חשיבה יוזמתית, למידה עצמית מהירה
יכולת עבודה בצוות, יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה, הסתגלות לביצוע משימות מגוונות ויכולת עמידה בלחצים

פרטים נוספים:
היקף משרה - 100%. נכונות לעבודה מאומצת וגמישה. מודל עבודה היברידי. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8340227
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
הקרן למורשת הכותל המערבי
דרושים בהקרן למורשת הכותל המערבי
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה
לתפקיד משמעותי ומאתגר הכולל סיוע להנהלת הכספים בניהול מערכת הכספים, בהכנת הדיווחים הכספיים וסיוע בניהול מחלקת חשבונות ושכר. העבודה בצמוד למנהל הכספים ולהנהלה.

תחומי אחריות:
סיוע להנהלת הכספים בניהול הפעילות הכספית, התקציבים, תזרימי המזומנים והדיווחים כספיים.
פיקוח על תחום השכר בארגון.
ייזום ושיפור תהליכים פיננסיים, ייעול מערכת הדיווח והבקרה.
עבודה שוטפת מול הנהלת החברה.
הכנת דיווחים לגורמים מממנים ורגולטוריים.
אחריות על תחום ניהול הסיכונים.
ריכוז הטיפול בתחום הביקורת הפנימית ויישום מדיניות ניהול הסיכונים בגוף.
דרישות:
רואה/ת חשבון מוסמך/ת חובה.
נסיון של 5 שנים לפחות בתפקיד דומה.
ניסיון בעבודה עם מערכות שכר בארגון גדול.
שליטה במערכות ERP
שליטה בתקינה חשבונאית, מיסוי ודיני עבודה.
יכולת ניהולית והובלת צוותים.
ניסיון מוכח בניהול מערכי שכר בארגון גדול.
היכרות עם המגזר הציבורי
ניסיון בביקורת שכר - יתרון
שליטה ב Excel ובתוכנות מקצועיות
דרישות אישיות: יכולת עבודה עצמית והנעת תהליכים, אסרטיביות, ייצוגיות, יחסי אנוש טובים, כושר ביטוי בכתב ובעל פה, יכולת עבודה תחת לחץ, ראייה אסטרטגית ויכולות אנליטיות גבוהות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8313363
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בקופת חולים מאוחדת
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: מספר סוגים
תנאים נוספים:קרן השתלמות
ניהול כללי  של המרפאה, בדגש על ההיבטים הרפואיים ניהול, תכנון, ביצוע, פיקוח ובקרה על כל התהליכים הרפואיים, בהתאם לתקנות ולנהלים של מאוחדת.
פעילויות עיקריות:
הימצאות במרפאה לפחות ב- 50% משעות הפעילות בהתאם להנחיות משרד הבריאות.
קבלה וטיפול במתרפאים.  
ניהול הרופאים במרפאה, מעקב על היעדרויות וביטולים.
ביצוע מדיניות רופא השיניים הארצי.
קביעת תכנית-עבודה שנתית עם רופא שיניים אזורי.
מתן הנחיות רפואיות מקצועיות לצוות העובדים, תוך שיתוף ידע של רופאים.
ניהול ומעורבות בכל פנייה, המגיעה אליו בנושאים רפואיים לרבות תלונות.
ביצוע בקרת תיקי מטופלים ותכניות טיפול; דיווח על טיפולים כושלים לרופא שיניים ארצי.
תחומי אחריות וסמכות:
אחריות לניהול, איכות ובקרה של כלל הפעולות המתבצעות במרפאות השיניים.
אחריות כוללת על איכות השירות של צוות מרפאת השיניים.
בעל הסמכות להחלטה על נושאים רפואיים במרפאה.
אחריות למקסם הכנסות המרפאה ולעמידה ביעדי מרפאת השיניים.
דרישות:
D.M.Dברפואה ממוסד אקדמי מוכר- חובה.
השכלה אקדמית בתחום של מנהל מערכות בריאות / מנהל ציבורי / מנהל עסקים - יתרון
רישיון בתוקף ממשרד הבריאות.
ביטוח אחריות מקצועית בתוקף.
לפחות 3 שנות ניסיון ברפואת שיניים.
ניסיון בניהול צוות עובדים במרפאת שיניים יתרון.
יחסי אנוש מעולים ויכולת ניהול עבודה בצוות.
כושר ביטוי בכתב ובע"פ.
יכולת התנעה והובלה של תהליכים ואנשים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8346973
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו