דף הבית » כל החברות »  דרושים השגרירות הבריטית בישראל
השגרירות הבריטית בישראל

דרושים השגרירות הבריטית בישראל

תחום עיסוק
ממשלתי / ציבורי
כמות עובדים
מעל 100
מיקום
מספר מקומות

משרות השגרירות הבריטית בישראל (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים במגייסת
Job Type: Full Time and Hybrid work
The Local Procurement Specialist is in charge of leading the sourcing activities for the Country for all Categories, in collaboration with the Region Procurement Manager.
Perform local communication on new contracts.
Lead and execute sourcing activities for all the Procurement categories according to the Group guidelines.
Analyze and monitor market trends, suppliers' concentrations, and possible innovations.
Identify Sourcing opportunities and evaluate potential internal requests' synergies.
Lead negotiations with the Suppliers to bring the maximum value to the requesting function, in term of TCO (total cost of ownership), service and quality (SLA/KPI)
Define Supplier Segmentation Model and Framework to define the relationship type to set up with key suppliers.
Build and maintain supplier relationships that generate value for both the company and the suppliers over time
Requirements:
Degree (Business Administration, Finance, Engineering, Science, or similar) requested
At least 2-6 years of experience working in procurement
Successful track record and development potential
Working experience in a cross-cultural environment in a matrix organization is preferable
Excellent knowledge of MS Office
Previous experience with SAP / SAP Ariba is a plus
Hebrew advanced proficiency in English
Mastering procurement techniques: negotiating skills, RFI, RFQ, budgeting, market analysis, risk management, price management
Knowledge of Indirect categories
An analytical mindset and strong reporting skills
This position is open to all candidates.
 
Show more...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8169491
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סוג משרה: מספר סוגים
שכר: 25,000-30,000
לחברה יזמית ומבצעת דרוש/ה מנהל מחלקת רכש

במסגרת התפקיד נדרש קשר שוטף עם הספקים והקבלנים, ניהול הזמנות וחשבונות ספקים, הזנתם ומעקב אחריהם,ב יצוע השוואות מחיר, ניהול מחירונים וכו'.

תנאים טובים למתאימים/ות.
דיסקרטיות מובטחת.
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה בענף הבניה


- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7953453
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו