דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים עיריית כפר סבא
עיריית כפר סבא

דרושים עיריית כפר סבא

תחום עיסוק
ממשלתי / ציבורי
כמות עובדים
51-100
מיקום
מספר מקומות

משרות עיריית כפר סבא (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים ביערה פיינר-אבחון והשמה
סוג משרה: משרה מלאה
לחברת אנרגיה יזמית ציבורית גלובלית דרוש/ה מנהל /ת שכר והטבות גלובליות

מטה החברה במרכז הארץ

הגדרת תפקיד:
ניהול השכר הגלובלי: ניהול מערך השכר של העובדים הגלובליים מול חברות ניהול השכר החיצוניות, כולל מעקב ובקרה באופן שוטף
ניהול מערך השכר בישראל: ניהול חשבת שכר אשר מרכזת את כל היבטי השכר ונלוות של עובדים ישראלים בחברה
מעקב אחרי דיני שכר: הבנה ויישום של שינויים ורגולציות שכר באירופה והטמעתם בתהליכי השכר וההטבות בארגון
נקודת קשר מרכזית בנושאי מס ושכר: שימור קשר עם העובדים הגלובליים ומתן מענה מקצועי עבורם
תקצוב, ניהול תהליכי שכר: טיוב והכנת נתוני שכר ותגמול, מעקב אחר תקציבי השכר בארגון,
דיווח תקופתי על סטטוס תקציב שכר והטבות אחת לחצי שנה.
ניהול מערך התגמול ההוני: אחריות על ניהול תכניות התגמול ההוני, שיתוף פעולה עם נאמן תכניות התגמול לעובדים, תמיכה בהגדרת מדיניות תגמול בשיתוף מחלקת משאבי אנוש ויועצים חיצוניים באמצעות ביצוע ניתוחים כלכליים של התגמול הכולל
? ניהול תהליכי שכר רוחביים בארגון
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה/חשבונאות/ מנהל עסקים או תחומים משיקים אחרים רלוונטיים - חובה
לפחות 5 שנות ניסיון בניהול שכר והטבות בארגון גלובלי
ידע בתחום השכר, מיסוי ודיני עבודה בינלאומיים, עם דגש על אירופה
היכרות עם מערכות תגמול הוני וניסיון בעבודה מול נאמנים ומוסדות רלוונטיים
יכולת אנליטית גבוהה לניתוח נתונים, ביצוע בנצ'מרק וקבלת החלטות מבוססות נתונים
אנגלית ברמה גבוהה חובה, שפות נוספות יתרון
כישורים בין-אישיים מעולים ויכולת לעבוד מול ממשקים גלובליים ומורכבים
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8129010
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בדנאל משאבי אנוש בע"מ- סניף פתח תקווה
סוג משרה: משרה מלאה
-אחריות לטיפול כוללני בעובד החל מקליטתו לעבודה ועד פרישתו, כולל טיפול בויסות עובדים
-טיפול בעדכונים שוטפים בתחומי יומני נוכחות, כ"א ושכר של העובד (כגון: קרנות השתלמות, פנסיה, שעות נוספות, תנאים סוציאליים, החזר הוצאות ונושאי פרט נוספים)
-מתן שרות ישיר וטלפוני לעובדי בית החולים הפונים לבירורים במחלקת משאבי אנוש
-ביצוע מעקבים שוטפים (בנושאי תקן/מצבה, ותק, קביעות ועוד) כולל הפקת דו"חות לממונים
-ביצוע מעקב אחר ביצוע תשלומים וזיכויים, טיפול בהלוואות עובדים
-הפקת אישורים שונים לעובדים
-ביצוע בקרה ומעקב, טיפול בבירורים בנושא זכאויות שכר
-הפקת תלושי שכר (בדיקה, הפצה וטיפול בבירורים)
-ביצוע מטלות נוספות בהתאם להוראות הממונה
דרישות:
-השכלה אקדמית (תואר ראשון) במשאבי אנוש או במדעי החברה- חובה
-הכשרה רשמית בתחום משאבי אנוש, במסגרת לימודים אקדמאים או לימודי תעודה-חובה
-ניסיון של שנתיים בתחום כ"א ושכר- חובה
-שליטה ב OFFICE
-הכרה וידע בשימוש במערכות מידע ממוחשבות בתחום כח אדם: SAP HR
-ידיעת החוקים, תקנות והוראות, הסכמי שכר והסכמי עבודה
-הכרה והבנת מרכיבי השכר
-ידיעת השפה העברית על בוריה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8246337
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סוג משרה: משרה מלאה
דרוש/ה מנהל /ת אגף שכר והטבות לחברה יזמית בתחום האנרגיה המתחדשת!
אחריות כוללת על ניהול השכר לעובדים הגלובליים, ניהול שכר בישראל, ובניית מדיניות הטבות כוללת בארגון.
ניהול מערך השכר של העובדים הגלובליים מול חברות ניהול שכר חיצוניות
מעקב אחר רגולציות ודיני שכר באירופה והטמעתם בתהליכים הארגוניים
מענה מקצועי לעובדים הגלובליים
תקצוב וניהול תהליכי שכר ותקנים לכלל הארגון, כולל דיווח תקופתי להנהלה
ניהול תוכניות תגמול הוני, כולל עבודה מול נאמנים, ניתוחים כלכליים והגדרת מדיניות
ביצוע בנצ'מרקים בינלאומיים והשוואות שכר לפי מדינות פעילות
דרישות:
תואר ראשון רלוונטי - חובה
5 שנות ניסיון בניהול שכר והטבות בארגון גלובלי- חובה
ידע מעמיק בדיני עבודה, שכר ומיסוי בינלאומי, בדגש על מדינות אירופה - חובה
היכרות עם מערכות תגמול הוני וניסיון בעבודה מול נאמנים ומוסדות רלוונטיים - חובה
יכולת אנליטית גבוהה וניסיון בהפקת דוחות והצגת ממצאים
אנגלית ברמה גבוהה מאוד (דיבור, קריאה וכתיבה) חובה
יכולת עבודה עצמאית ובצוות, ממשקי עבודה עם הנהלה בכירה בארץ ובחו"ל המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8181795
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: כפר סבא
סוג משרה: משרה מלאה
תאגיד המים והביוב פלגי שרון, מיסודן של עיריית כפר סבא והמועצה המקומית כוכב יאיר וצור יגאל בע"מ)להלן: "החברה/התאגיד(" מזמינה בזאת מועמדים העומדים בקריטריונים המופיעים מטה, להגיש מועמדות לתפקיד: מנהל מחלקת ביוב.

מיקום המשרה: כפר סבא
כפיפות: למנהל אגף תפעול התאגיד
היקף המשרה: 100%
תחילת עבודה: מיידית

תיאור התפקיד:
הגדרות מטרות, תכנון, ארגון וביצוע של מדיניות התאגיד, בתחום האחריות של מחלקת תפעול הביוב.
פיקוח ובקרה על ביצוע העבודה השוטפת במחלקה.
ניהול צוות העובדים במחלקה.
הפעלת קבלני אחזקה של התאגיד בנושא מים וביוב.
מעקב ובקרה על ביצוע עבודות תחזוקה שוטפות במים וביוב.
מעקב ובקרה על סניפי שירות הלקוחות ביישובים.
מעקב ובקרה על איכות עבודות קבלני האחזקה, בהתאם להנחיות ולכללים.
יישום תוכניות עבודה חודשיות ושנתיות בנושא תפעול ואחזקה מונעת.
מעקב אחרי דיווחי תקלות של מוקד התאגיד.
סיוע למנהל תפעול / מהנדס התאגיד במטלות שונות.
ביצוע משימות שונות בהתאם לצרכי התאגיד.
דרישות:
בעל/ת תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמאיים בחו"ל.
לחלופין: הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים התשע"ג-2012.
ניסיון מקצועי:
עבור בעל/ת תואר אקדמי כאמור לעיל: 4 שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
עבור הנדסאי/ת רשום/ה כאמור לעיל: 5 שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
עבור טכנאי/ת רשום/ה כאמור לעיל: 6 שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
ניסיון ניהולי:
5 שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
ייצוגיות, שירותיות, סדר וארגון, יכולת הובלה, עבודה בשעות בלתי שגרתיות, יחסי אנוש טובים.
מגורים בכפר סבא או בסביבה הקרובה (מתחייב מאופיו וממהותו של התפקיד).

את המועמדויות בצירוף המסמכים:קורות חיים, שמות ממליצים, תעודות השכלה ופירוט מספרי הטלפון ליצירת קשר עימם לרבות כתובת דואר אלקטרוני, מועד אחרון להגשת מועמדות עד ליום 9/8/2025 בשעה 12:00

1. לא תתקבל מועמדות שלא תוגש כמפורט לעיל, לרבות באם תישלח בדואר, ו/או פקס. את כל מסמכי המועמדות ניתן להוריד מאתר האינטרנט של החברה.
2. מובהר בזה כי הועדה רשאית שלא להתקשר עם אף אחד מהמועמדים.
3. ועדת האיתור רשאית לזמן לראיונות את המועמדים שיראו לה המתאימים ביותר לאור התרשמותה על פי המסמכים שיוגשו לה. כמו כן, ועדת האיתור רשאית לפנות לממליצים ובהתאם להחלטת הוועדה, לשלוח את המועמדים שתמצא לנכון, למבחני התאמה.
4. ועדת האיתור תקיים עם המועמדים ראיונות התרשמות אישיים.

5. תנאי ההעסקה יקבעו בהתאם למסגרת המאושרת על ידי הממונה על תאגידי המים והביוב והממונה על השכר במשרד האוצר ויעוגנו בחוזה אישי.
6. התאגיד שומר לעצמו את הזכות לעדכן ו/או לשנות ו/או לבטל הליך זה בכל עת, בהודעה באתר האינטרנט של התאגיד בכתובת: www.palgey-sharon.co.il)תחת לשונית "מכרזים").
7. במודעה זו ובכל מסמך נלווה בו נעשה שימוש בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה וכן להפך.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8250583
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים באלומה
סוג משרה: משרה מלאה
דרוש/ ה מנהל/ ת לניהול כללי של בית מקומי לתרבות בהוד השרון.
תיאור התפקיד:
ניהול אולם 'בית מקומי לתרבות' וכל מתקניו.
אחריות לארגון ותפעול תוכני-מקצועי ומנהלי.
ניהול תקציב, בהתאם לתוכנית עסקית.
ניהול שוטף של האולם וניהול צוות עובדות/ים.
ניהול חוזים מול ספקי תרבות ותוכן.
קידום השכרות אל מול חברות עסקיות או גופי תרבות.
פיתוח עסקי ויזום שת"פים עם גורמי תרבות.
עבודה משותפת עם מחלקת השיווק בכל הנוגע לשיווק מופעים, גרפיקות ואישורי פרסום, קידום אירועים ופרויקטים בשיתוף הרשות המקומית.
ניהול הזמנות רכש ומעקב אחר תשלומים.
בקרה תקציבית על כלל תחומי המרכז.
דרישות:
תואר אקדמי ראשון לפחות המוכר ע"י מל"ג או השכלה רלוונטית בתחום - חובה.
ניסיון מוכח של 5 שנים לפחות בתפקיד בתחום התרבות והפנאי - יתרון משמעותי.
ניסיון בניהול תקציבים- חובה.
ניסיון מוכח בניהול צוות עובדים (3 עובדים לפחות) - חובה.
היכרות מעמיקה עם עולם התרבות ותוכנו.
עבודה בשעות ומועדים לא שגרתיים וגמישות בשעות העבודה, כולל עבודה בערבים ובסופי שבוע.
ניסיון בהפקה, שיווק ומכירות של מופעי תרבות ואומנות - יתרון משמעותי.
שליטה ברמת שפת אם בשפה העברית לרבות קריאה, כתיבה ועריכת טקסטים.
כישורים רצויים נוספים:
כושר ניהול מו"מ עם גורמי פנים וחוץ בדרג בכיר ויכולת ייצוג החברה בפני גורמים חיצוניים.
יזמות ויכולת להנעה והובלה של תהליכים.
יכולת לעבודה בסביבה דינמית.
יחסי אנוש מעולים.
יכולת עבודה עצמאית.
* מועמדים/ות מתאימים/ות יוזמנו למבחן של חברת השמה.
* מועמדים מתאימים יידרשו להציג אישור העדר עבירות מין של המשטרה.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8242221
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים במעוף פיננסים
סוג משרה: משרה מלאה
ייזום, כתיבה וקידום של הצעות חוק, ניירות עמדה, תוכניות מדיניות ומצגות מקצועיות (בעברית ובאנגלית)
ייצוג הארגון בוועדות הכנסת, מול משרדי ממשלה, שגרירויות, מוסדות רב-לאומיים וארגונים אזרחיים
הובלת קשרים עם שותפים בזירה המקומית והבינלאומית לרבות מוסדות ממשלתיים, גופים בין-מדינתיים וארגוני חברה אזרחית
יזום והובלת קמפיינים ציבוריים ומסגרות שיח להשפעה חברתית ופוליטית
זיהוי מגמות רגולטוריות וחקיקה רלוונטית
קידום מדיניות חוץ של הארגון בתחומים אסטרטגיים ובניית שיתופי פעולה בינלאומיים ארוכי טווח
מעקב והפקת תובנות מהליכים פרלמנטריים ודיונים ציבוריים רלוונטיים
דרישות:
תואר ראשון רלוונטי- חובה
ניסיון מוכח בכתיבה ועריכה של מסמכי מדיניות, ניירות עמדה ותקשורת מדינית- חובה
ניסיון בניהול תהליכים רב-מגזריים ויצירת שותפויות בין-ארגוניות- חובה
יכולת ביטוי מצוינת בכתב ובעל-פה בעברית ובאנגלית- חובה
ניסיון עבודה פרלמנטרית (כנסת, משרדי ממשלה)- יתרון משמעותי
ניסיון בעבודה מול גופים בינלאומיים / שגרירויות / מוסדות בין-מדינתיים- יתרון מהותי המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8253559
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
מחפשים את האתגר הבא בקריירה שלכם?
זו ההזדמנות להצטרף לחברה מובילה, להשפיע, להוביל ולהתפתח בסביבה דינמית ומתקדמת!

במסגרת התפקיד:
? הובלת אסטרטגיית התקשורת השיווקית גיבוש, פיתוח ליווי ויישום אסטרטגיה ושפה תקשורתית למגוון מוצרים וחטיבות עסקיות
? ניהול וליווי קמפיינים ופרויקטים שיווקיים ATL ו-BTL, משלב הבריף ועד ההוצאה לפועל.
? ניהול סטודיו פנימי הובלת תהליכי מיתוג, פיתוח שפה תקשורתית והבטחת שפה אחידה בכלל התוצרים והמותגים.
? עבודה מול ממשקים חיצוניים ופנימיים ניהול שוטף של משרד פרסום, יח"צ, הפקות, כנסים וספקים נוספים.
? אחריות על תקציב היחידה ניהול ובקרה תקציבית שוטפת
? ניהול והובלת צוות עובדים ליווי פיתוח מקצועי
דרישות:
דרישות התפקיד:
? תואר ראשון רלוונטי (שיווק, תקשורת, מנהל עסקים) חובה. תואר שני יתרון.
? ניסיון של 3 שנים ומעלה בתפקיד דומה חובה.
? היכרות מעמיקה עם עולם ה-Marcom חובה.
? ניסיון בשיווק B2B לארגונים + ניסיון בשיווק B2C חובה.
? ניסיון בניהול סטודיו ועבודה מול משרדי פרסום ויח"צ.
? חשיבה אסטרטגית ויכולות הובלה בעולם השפה והתקשורת השיווקית.
? ניסיון בניהול לקוחות פנימיים וחיצוניים הובלת תהליכים מורכבים וניהול ממשקים רבים.
? אסרטיביות, יצירתיות, מולטי-טאסקינג ואוריינטציה לביצוע.
? ניסיון בעולם הכתיבה השיווקית והמיקרו-קופי יתרון משמעותי.
? היכרות מעמיקה עם פלטפורמות דיגיטליות וערוצי מדיה מגוונים.

?? מתאים לך? נשמע כמו האתגר שחיפשת? שלחו קו"ח ואנחנו ניצור קשר! המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8077675
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו