דף הבית » כל החברות »  דרושים אשרת יישוב קהילתי
אשרת יישוב קהילתי

דרושים אשרת יישוב קהילתי

תחום עיסוק
ממשלתי / ציבורי
כמות עובדים
51-100
מיקום
אשרת

משרות אשרת יישוב קהילתי (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מועצה מקומית חורה
דרושים במועצה מקומית חורה
מיקום המשרה: חורה
סוג משרה: משרה מלאה
פיקוח על אכיפת חוקי העזר העירוניים ושמירה על הסדר הציבורי.

עיקרי התפקיד:
א. בקרה ואכיפה של חוקי העזר העירוניים.
ב. בקרה ואכיפה של חוק עזר חנייה (העמדת רכב וחנייתו).
ג. שמירה על הסדר הציבורי.
דרישות:
השכלה: 12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה.

ניסיון מקצועי/ניהולי לא נדרש.

דרישות נוספות:
שפות עברית וערבית ברמה גבוהה.
יישומי מחשב - היכרות עם תוכנות ה -. OFFICE
רישיון נהיגה בתוקף.

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
ייצוגיות אל מול תושבים ובעלי עסקים.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8244523
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים במועצה מקומית חורה
מיקום המשרה: חורה
סוג משרה: משרה מלאה
1. סיוע מקצועי לגזברית המועצה בניהול, ליווי וקידום נושאים, תהליכים ופרויקטיים מגוונים עם ריבוי בסיסי נתונים.
2. ריכוז ותאום עבודה בנושאים שבאחריות הגזברית, לרבות טיפול בפניית גורמים פנים וחוץ שונים בכתב ובע"פ
3. ניהול ליווי וקידום פרויקטיים המובלים ע"י הגזברית ובקרה על ביצועם בהתאם להנחיות.
4.הכנה,תיאום וליווי ישיבות ודיונים בהשתתפות הגזברית,כולל ריכוז נתונים והכנת מסמכים וניירת עמדה, ביצוע תאומים שונים עם כל הגורמים הרלוונטים, השתתפות בישיבות ורישום פרוטוקולים והפצתם.
5.ניהול מעקב אחר יישום ההחלטות שהתקבלו, תוך וידוא עמידה בלוחות זמנים שנקבעו. איתור בעיות ומתן דיווח שוטף
6.ניהול גאנט דיווחים שנתי לגזברית המועצה ומעקב ביצוע הדיווחים בהתאם
7.טיפול במסמכים בתכתובות ובהודעות המתקבלות בלשכת הגזברית, כולל בדיקת נושאי הפניה,ניתובן לגורמים הרלוונטים להמשך טיפול, ניהול מעקב אחר הטיפול בנושאים ו/או מתן מענה מתאים בכתב לאחר בדיקה
דרישות:
1. תואר אקדמי שנרכש במוסד מוכר להשכלה גבוהה בתחמומים הבאים- כלכלה, מנהל עסקים, חשבונאות, סטטסטיקה
2. נסיון מקצועי של שנתיים לפחות

כישורים נוספים:
1.בעל/ת כושר הבעה בכתב ובע"פ
2.כושר ניהול, ארגון ותאום
3.יוזמה וכושר תכנון
4. יכולת לנתח ולעבד נתונים לצורך קבלת החלטות
5.היכרות בעבודה עם מערכות מחשוב לרבות תוכנות לניהול משרד
6.ניסיון מקצועי במערכת עירונית/ ציבורית - יתרון

כפיפות: גזברית המועצה
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8261188
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעיריית קרית אונו
מיקום המשרה: קרית אונו
סוג משרה: משרה מלאה
עיריית קריית-אונו מודיעה על משרה פנויה כמפורט להלן:
תואר המשרה: עובד/ת אחזקה- שיפור פני העיר
היקף משרה: 100% משרה.(2 משרות כל אחת 100%)
כפיפות ארגונית: מנהל מחלקת אחזקה.
דרוג דרגה: מתח דרגות 4-6 בדרוג המנהלי.

תיאור תמציתי של תפקיד:
ביצוע עבודות תחזוקה בתשתיות הרשות המקומית כגון: התקנת ספסלים ואשפתונים, תלית מודעות בכל רחבי העיר, חלוקת שקיות למתקני כלבים, פיזור מחסומים וקוליסות לאירועים, סיוע בהקמת אירועים עירוניים, תיקון/עבודות קלות כבישים ומדרכות. תיקון תקלות וליקויים בתחום התמחותו, על פי מידת דחיפותן ועל פי הנחיית הממונה. התרעה בפני הממונה לגבי כל תקלה המצריכה התערבות של גורמים מקצועיים מתוך הרשות או מחוצה לה.
דרישות:
השכלה: 12 שנות לימוד-יתרון
ניסיון מקצועי: לא נדרש.
דרישות תפקיד ייחודיות: משימות הדורשות מאמץ פיזי, נכונות לביצוע כוננות 24/7
עבודה בשעות בלתי שגרתיות- נכונות לעבודה מעבר לשעות המקובלות שפות- עברית ברמה גבוהה.

כישורים אישיים: אמינות ומהימנות אישית, שירותיות, חריצות, קפדנות ודייקנות, יצירתיות ויוזמה. יכולת קיום יחסי עבודה תקינים וזהירות מירבית.

העבודה מתבצעת כל השנה למעט חגי ישראל ושבתות ובכל מזג אויר.


הגשת מועמדות:
קורות חיים ותעודות המעידות על השכלה וניסיון תעסוקתי יש לשלוח
עד לתאריך 16.07.2025, עד שעה 12:00.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8244498
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעיריית קרית אונו
מיקום המשרה: קרית אונו
סוג משרה: משרה חלקית
לעיריית קריית אונו אגף החינוך דרושים/ות
תומכי/ות חינוך בגני ילדים ותומכי/ות חינוך רפואיים/ות לגני הילדים
העבודה בגני הילדים העירוניים, כחלק מצוות מקצועי, חם ומסור, ולצידה של מנהלת הגן.
התפקיד כולל ליווי אישי לילדים, סיוע בפעילות החינוכית, תיווך רגשי וחברתי, ותמיכה בצוות לאורך היום.
*היקף משרה: כ-80% | עבודה בימים א-ו (כולל יום חופשי באמצע השבוע)
דרישות:
אהבה לילדים, רגישות וסבלנות
אחריות, מסירות ויכולת לעבודת צוות
ניסיון קודם יתרון
לתומכות רפואיות נכונות לליווי ילדים עם צרכים רפואיים

*הזדמנות להשתלב במערכת חינוך עירונית מובילה, בסביבה תומכת ועם ליווי מקצועי!
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8246880
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים במתנ"ס יקנעם עילית
סוג משרה: משרה מלאה
אם את בעלת אוריינטציה חינוכית, חמה, סבלנית, אוהבת ילדים ומחפשת תפקיד משמעותי והשפעה חינוכית מקומך איתנו


תנאים נוספים:
ליווי מקצועי והכשרות לאורך השנה
תנאים טובים למתאימות
סביבת עבודה חמה ותומכת
תחילת עבודה מיידית
*העבודה ביקנעם
דרישות:
ניסיון בעבודה עם הגיל הרך יתרון משמעותי
תעודת הוראה או הכשרה לגיל הרך (מטפלות סוג 1/2/3, גננות וכו') - יתרון
יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות ובשיתוף עם ההורים
יכולת להוביל מעון לגיל הרך וליצור קשר חם ובטוח עם צוות
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8247344
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: כפר שמריהו
סוג משרה: משרה מלאה
דרגה: שכר בכירים, 30-40% משכר מנכ"ל או דירוג מנהלי/ מח"ר.
מתח דרגות:,8-10.38-40
תיאור התפקיד: היקף משרה:.100%
כפיפות: ראש רשות ומנכ"לית המועצה.
תיאור התפקיד: ניהול, הכנה והפעלת מערך החירום והביטחון הרשותי עם כלל בעלי התפקידים, ובסיוע הדדי עם רשויות שכנות ברגיעה ובחירום, תוך שיתוף פעולה עם הרשויות השונות וכלל הכוחות הפועלים במרחב.
עיקרי התפקיד:
.1 ניהול יחידת חירום וביטחון ברשות המקומית.
.2 הכנת תכניות עבודה ואפיון צרכי חירום ובטחון ברשות
.3 הובלת היערכות הרשות המקומית למצבי חירום.
.4 ניהול אירועי חירום ברשות בשגרה ובחירום.
.5 ניהול מערך האבטחה והביטחון ברשות בעת שגרה וחירום.
.6 הכנת מוסדות הרשות המקומית לשעת חירום.
.7 ניהול ותחזוקת מחסני חירום וציוד לחירום.
.8 ניהול ותחזוקת מקלטים ציבוריים.
.9 ניהול תחום חירום וביטחון במוסדות החינוך.
.10 מייצג את הרשות בענייני חירום וביטחון ותיאום פעולות מול הגורמים הרלוונטיים.
דרישות:
השכלה ודרישות מקצועיות: בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.
או הנדסאי או טכנאי מוסמך בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים התשע"ג.2012.
או תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל.
או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).
או בעל תעודת 12 שנות לימוד או תעודת בגרות.
קורסים והכשרות מקצועיות: ברשות מקומית רמה ג' בוגר קורס קציני צה"ל או בוגר קורס קציני משטרה או קורס קצינים בגוף חירום ובטחון אחר או מועמד שאינו בוגר קורס קצינים ניסיון פיקודי או ניהולי של צוות עובדים בכפיפות ישירה של 5 שנים לפחות.
מנהל יחידת החירום והביטחון יחויב לסיים בהצלחה קורס קב"טים של משרד הפנים לא יאוחר משלוש שנים מתחילת מינויו. (עדכון שכרו מותנה בסיום הקורס כאמור, ככל שהוא מועסק במסגרת חוזה אישי).
דרישות ניסיון מקצועי וניהולי:
רשות מקומית רמה ג'
בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כמפורט לעיל 5 שנות ניסיון
בתפקידים ניהוליים או מקצועיים בתחום החירום ובטחון.
הנדסאי רשום 6 שנות ניסיון כמפורט לעיל.
טכנאי מוסמך 7 שנות ניסיון כמפורט לעיל.
בעל תעודת 12 שנות לימוד 8 שנות ניסיון כמפורט לעיל.
דרישות נוספות:
היעדר רישום פלילי. רישיון נהיגה בתוקף חובה שליטה בשפה העברית ברמה גבוהה, שפות נוספות בהתאם לצורך. שליטה בישומי מחשב וידע בישומי תוכנת האופיס.
מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
א. יכולת פיקוד, ניהול, שליטה והדרכה
ב. יכולת התמודדות עם לחץ
ג. סמכותיות
ד. יכולת ארגון, תכנון וביצוע
ה. יכולת תיאום ופיקוח
ו. סדר וארגון
ז. עבודה מאומצת במצבי חירום מקומיים ולאומיים.
ח. נסיעות במסגרת התפקיד
ט. אמינות ויושרה
י. יכולת עבודה בצוות עם גורמי פנים וחוץ
יא. עבודה בשעות לא שגרתיות
יב. עבודה עם נציגי החירום מגופים שונים ברשות ומחוצה לה
יג. יכולת מתן שירות בשגרה ובחירום
כפיפות: לראש הרשות ומנכ"לית הרשות המקומית בלבד. מונחה מקצועית על ידי מינהל החרום במשרד הפנים, רח"ל, פקע"ר.
-תחילת עבודה מידית. -
העבודה כרוכה ב3- חודשי ניסיון.
יש לצרף את המסמכים הבאים:
-מסמך המעיד על היעדר רישום פלילי. 
-קורות חיים.
-מסמכים המעידים על השכלה.
-אישור העסקה המעידים לניסיון בעבודה.
-המלצות.
-יש לציין את שם המכרז/ משרה על גבי טופס הגשת המועמדות.
-הגשת מועמדות אשר תשלח ללא תעודות השכלה ואסמכתאות רלוונטיות המעידות על ניסיון בעבודה/ רישיונות מיוחדים או כל אסמכתא רלוונטית אחרת, תיפסל על הסף ביום האחרון להגשת המועמדות כפי שמפורסם בפרטי המכרז/ משרה.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8248250
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעיריית קרית אונו
מיקום המשרה: קרית אונו
סוג משרה: משרה מלאה
עיריית קריית-אונו מודיעה על משרה פנויה כמפורט להלן:
תואר המשרה: מ"מ מנהל/ת תוכנית "ניצנים" (במעמד מנהל מדור).
היקף משרה: 80% משרה.
כפיפות ארגונית: מנהלת אגף החינוך.
דרוג דרגה: דרוג חינוך, נוער חברה וקהילה, עפ"י הסכמים קיבוציים /מח"ר 37-39

תיאור תמציתי של התפקיד:
ניהול כולל של תוכנית"ניצנים "ברשות בהיבטים החינוכיים, מינהליים, ארגוניים
וכספיים.היערכות לפתיחת המסגרות כולל פרסום ושיווק התוכנית בקהילה, רישום התלמידים, גיוס כ"א והכנת מאגר כח אדם שישמש כממלא מקום. השתתפות בוועדות היגוי רשותיות, בראשות מנהלת אגף החינוך, לפחות 3 פעמים בשנה.קיום ביקורים בכל המסגרות. בניית, בשיתוף עם המנחה הפדגוגי, תוכנית ההכשרה של הצוותים החינוכיים. אחריות על התנאים הפיזיים לקיומה של ההכשרה.
קיום מפגשי למידה קבועים עם מרכזי התוכנית בבית הספר. הכנה והשתתפות בסיורי רשות, מחוז ומטה.
טיפול בממצאי דוחות הבקרה. אחריות על תוכנית ההזנה. בניית תיק תוכנית במערכת שמסמכיו יסרקו לתוך מערכת ניצנים. ניהול כל קייטנות העיר, כולל קייטנות החגים והחופש הגדול. אחריות על דיווח קייטנות הגנים שמנוהלות ע"י המתנס. הכנת הדוחות הנדרשים על ידי משרד החינוך.סיוע באדמיניסטרציה באגף. ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרש ע"י הממונה.
דרישות:
דרישות הסף לתפקיד:
השכלה: בעל/ת תעודת הוראה או בוגר/ת אוניברסיטה בתחום החינוך או בוגר/ת מכללה מוכרת להוראה או בעל תואר אקדמי.

ניסיון מקצועי: בעל/ת ניסיון של 3 שנים, לפחות, במערכות חינוך ו/או בגיל הרך ב 5 השנים האחרונות.
עדיפות לניסיון ניהולי או ריכוז תוכנית חינוכית.

דרישות נוספות: שפות- עברית ברמה גבוהה,יישומי מחשב היכרות עם תוכנות ה Office.

כישורים אישיים: אמינות ומהימנות אישית, תודעת שרות גבוהה, קיום וטיפוח יחסים
בינאישיים, יכולת ארגון ותכנון, כושר עבודה בצוות, כושר למידה,, שקדנות
וחריצות, יכולת התבטאות בע"פ ובכתב, התמודדות עם לחץ ושחיקה, התמדה.


הגשת מועמדות:
קורות חיים ותעודות המעידות על השכלה יש לשלוח עד לתאריך 17.07.2025, עד שעה 12:00.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8257410
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
רשות ניקוז ונחלים קישון
דרושים ברשות ניקוז ונחלים קישון
מיקום המשרה: יקנעם
סוג משרה: משרה מלאה
רשות ניקוז ונחלים קישון פונה בבקשה להצגת מועמדות לתפקיד
מהנדס/ת, מכרז מס' 2025/HR03

ניתן להגיש מועמדות לרשות עד לא יאוחר מיום שלישי 12/08/25 בשעה 12:00
בצירוף קורות חיים, שאלון, המלצות ומסמכים רלוונטיים. המועמדים שיימצאו כמתאימים ביותר יוזמנו לראיון.

לפרטים נוספים וקבלת מסמכי המכרז נא להקליק באתר זה על "הגשת מועמדות"
*
דרישות:
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8259062
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעיריית קרית אונו
מיקום המשרה: קרית אונו
סוג משרה: משרה מלאה
מכרז פומבי מס' 35/2025
היקף משרה: 100% משרה
דרוג דרגה: שכר בכירים, בכפוף לאישור משרד הפנים(70%-60% משכר מנכ"ל) /41-43 בדירוג המח"ר/מהנדסים, הנדסאים
כפיפות ארגונית: מנכ"ל העירייה

תיאור תמציתי של התפקיד:
מנהל/ת אגף שירות לתושב מהווה דמות מפתח בעירייה, האמונה על חיזוק הקשר בין העירייה לבין התושבים, שיפור חוויית השירות, עידוד מעורבות קהילתית, ופיתוח מערכות שירות מקיפות ואיכותיות לכלל האוכלוסייה.
בתפקיד זה נדרש חזון קהילתי רחב, יכולת ניהול מקצועית גבוהה, וכן רגישות ואמפתיה לצרכי הציבור. מנהל/ת האגף מרכז/ת את כלל פניות הציבור, מקיים/ת קשר עם נציגי השכונות, מטפל/ת בסוגיות פרטניות בשטח, מתכלל/ת פרויקטים עירוניים מזווית ראיית התושב, וכן אחראי/ת למענה אפקטיבי ברשתות החברתיות ולניהול מערך הבקרה לפניות מוקד.
כמו כן, מוביל/ה המנהל/ת הקמה של סדנאות לשיפור השירות בקרב עובדי העירייה, ארגון אירועים קהילתיים, פיתוח שותפויות מקצועיות עם גורמי חוץ, וייצוג הנהלת העיר מול הציבור ובעלי תפקידים בתוך הרשות.
עיקרי התפקיד:
תכנון, ארגון ויישום מדיניות הרשות בתחומי קשרי קהילה, שירות לתושב ותרבות בהתאם ליעדים ולחזון העירוני.
ניהול יחידות האגף לרבות מוקד העירוני, מרכז השירות לתושב, מחלקת קשרי קהילה, תרבות, פניות הציבור ועוד.
אחריות על הפעלת מערך שירות עירוני איכותי, הכולל רשת שירותים נגישה לכלל האוכלוסיות תוך ייזום פעולות לשיפור השירות ולקידום רווחת התושבים.
ליווי והובלת פרויקטים ייחודיים לקידום קהילתיות, העצמת שכונות, חיזוק שייכות ומעורבות תושבים.
הקמה, הפעלה ותחזוק של מנגנוני בקרה וניתוח לפניות מוקד, לרבות ייזום פתרונות מערכתיים לבעיות חוזרות ונשנות.
תכלול ופיתוח מענים רלוונטיים לאוכלוסיות יעד מגוונות, כולל אוכלוסיות ותיקים, נוער, עולים, בעלי צרכים מיוחדים ועוד.
ייזום והפקת אירועים עירוניים ואירועים שכונתיים המיועדים לחיבור הקהילה וקידום תרבות מקומית.
ניהול מערך הדיגיטל והשיח ברשתות החברתיות כולל מענה לפניות, ניטור מגמות ועידוד מעורבות דיגיטלית.
גיוס, איגום ופיתוח משאבים תוך יצירת שיתופי פעולה עם משרדי ממשלה, גופים ציבוריים ועמותות.
ניהול, הכשרה והובלה של צוות העובדים באגף, כולל הדרכות מקצועיות בתחומי השירות, תקשורת בין-אישית וקשרי קהילה.
קידום תפיסה שירותית וקהילתית בקרב כלל אגפי הרשות, כולל שיתופי פעולה פנים-ארגוניים.
מתן מענה ישיר בשטח לבעיות נקודתיות, טיפול במקרים הדורשים מעורבות הדרג הבכיר, וייצוג הנהלת העיר מול הציבור.
הובלת תהליכי חדשנות וייעול בתהליכי שירות.
ביצוע מטלות נוספות בשגרה ובחירום לפי הנחיות הממונה
יצירת תשתית מקצועית כלל רשותית:
א. בניית אסטרטגיית שירות מיפוי והגדרת תפיסת שירות, ערכים מובילים ועקרונות לניהול
השירות.
ב. בניית בסיס ידע וכלים להטמעת תפיסת השירות בכל היחידות.
ג. הגדרת מדדי שירות, כלים ותהליכים למדידה ובקרה של איכות השירות.
ד. בניית מערך של מובילי שירות.
בקרה על איכות השירות ושביעות רצון התושבים, והובלת תהליכי למידה והפקת לקחים:
א. ריכוז פניות התושבים בערוצים השונים
ב. הפקת דוחות בקרה על מדדי שירות וניתוחם.
ג. קיום דיאלוג עם לקוחות הרשות במטרה לשמוע את קול הלקוח וכדי לקבל מידע איכותני
על איכות השירות.
ד. הגדרת נושאים לשיפור וקידום הטיפול בהם מול יחידות הרשות.ה. התעדכנות מתמדת בהתפתחויות בעולם השירות והטמעת תהליכים חדשים בהתאם לכך.
בנייה וניהול תכנית עבודה לשיפור השירות:
א. תעדוף תהליכי העבודה בהתאם לצורך, למוכנות לשינוי ולמשאבים.
ב. בניית תכנית עבודה רב שנתית לתהליכי שירות יחידתיים ורוחביים.
ג. ביצוע מעקב ובקרה אחר התקדמות תכנית העבודה
הובלת תהליכים מכווני שירות ביחידות הרשות:
א. גיוס ורתימת המנהלים והעובדים לתהליכי קידום השירות.
ב. הנעת תהליכים של מיפוי צרכים ברשות
ג. קידום תהליכים להנגשת מידע לתושבי הרשות ומבקריה.
ד. קיום תהליך מתמיד של מדידה, משוב והתאמה של תהליכי השירות
הנעה והובלה של פרויקטים מערכתיים כלל רשותיים לשיפור השירות:
א. קידום תהליכים לשיפור ממשקים ושיתופי פעולה בין המחלקות לטובת השירות ולניהול
התהליכים בראיית "התושב במרכז".
ב. ליווי ההקמה וההטמעה של מערכות שירות טכנולוגיות ופיתוח ערוצי שירות דיגיטליים.
קשרים עם ועדי שכונות, מפגשים עם ועדי שכונות, ארגון אירועים קהילתיים בשכונות.
דרישות:
**לפרטים נוספים ושליחת קורות חיים, הקלק/י על "הגשת מועמדות"**
תאריך אחרון להגשה: יום שני, 21.07.2025 עד שעה 12:00.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8259498
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעיריית נתיבות
מיקום המשרה: נתיבות
סוג משרה: משרה מלאה
מכרז פומבי מספר 1136/25
דרגת המשרה ודירוגה: חוזה אישי בכפוף לאישור משרד הפנים 
היקף העסקה: 100% 
כפיפות: ראש הרשות / מנכ"ל 
 
תיאור התפקיד: 
מתן ייעוץ משפטי לראש הרשות, מועצת הרשות וועדותיה ועובדי הרשות המקומית, בכל תחומי העשייה של הרשות המקומית, מתן חוו"ד משפטיות, ייצוג הרשות המקומית בפני ערכאות משפטיות ואחרות וניהול המערך המשפטי של הרשות המקומית/הוועדה המקומית לתכנון ובנייה.
דרישות:
השכלה ודרישות מקצועיות 
בעל תואר ראשון במשפטים שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ- יש להציג אישור.
רישיון ישראלי לעריכת דין וחברות בלשכת עורכי הדין- יש להציג אישור.
היועץ המשפטי יחויב לעבור השתלמות לתובעים שנערכת על ידי המחלקה להסמכת תובעים כתנאי להסמכתו כתובע עירוני. בנוסף יחויב להשתתף בהשתלמויות וימי עיון עיתיים שיערכו על ידי המחלקה. 
היועץ המשפטי יידרש לעמוד גם בתנאים הנדרשים לקבלת הסמכה כתובע לתכנון ובניה. 
היועץ המשפטי יחויב לסיים בהצלחה קורס ליועצים משפטיים, לא יאוחר משנתיים מיום תחילת מינויו. העלאת שכר היועץ המשפטי המועסק בחוזה אישי תותנה בסיום ההכשרה כאמור.
 
תנאי סף: 
ניסיון מקצועי  
ניסיון מקצועי של 7 שנים לפחות, בשניים או יותר מהתחומים הבאים: המשפט האזרחי, הפלילי, המנהלי, המוניציפאלי, או דיני עבודה. עדיפות תינתן לבעלי ניסיון במשפט מוניציפאלי- יש להציג אישור.
ניסיון בהופעות בבתי משפט - יתרון 
ניסיון ניהולי- 
שלוש (3) שנות ניסיון לפחות בניהול והנחיית צוות עובדים מקצועי- יתרון

מועמד העומד בתנאי המשרה והמעוניין בהגשת הצעה למשרה הנ"ל יגיש את הצעתו דרך אתר עיריית נתיבות, לשונית דרושים ומכרזים,  עד ליום חמישי, ה- 31/07/2025_(עד השעה  12:00) לא תיתכן הגשה ידנית או בדוא"ל.
במידה ומס' המועמדים שעברו את תהליך מבחני המיון הראשוני בהצלחה יהיה רב, צוות הגיוס יוכל לצמצם את מס' המוזמנים ולזמן רק 10 מועמדים בעלי הציונים הטובים ביותר. 
הצעות שלהן לא יצורפו כל המסמכים הנדרשים, לא תענינה.

**לפרטים נוספים ושליחת קורות חיים, הקלק/י על "הגשת מועמדות"**
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8259599
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו