תיאור תפקיד:
ניהול מערכת נתוני הנהלת החשבונות ברשות המקומית, בכפוף להוראות הדין הקיים, לרבות תקנות הרשויות המקומיות (הנהלת חשבונות) תשמ"ח 8811.
עיקר פעילותו/ה: -
א. ניהול הנתונים במערכת הרישום החשבונאי.
ב. בקרה ודיווח על נתונים כספיים ברשות.
דרישות:
השכלה:
סיום קורס בהנהלת חשבונות מסוג 2 לפחות.
דרישות ניסיון:
א. ניסיון מקצועי ניסיון מקצועי של 3 שנים לפחות בתחום ניהול חשבונות
יישומי מחשב היכרות עם תוכנות ה OFFIC.
מקום העבודה חורה.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.