עיריית לוד לשכת ראש העיר
מכרז פנימי/חיצוני - כ"א מס' 04/21
בהתאם לתקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים), תש"מ 1979 מכריזה עיריית לוד על משרת מנהל/ת מח' שכר (המכרז מיועד לשני המינים, גם אם נכתב אחרת).
תאור התפקיד: מנהל/ת מחלקת שכר.
כפיפות: גזבר העירייה.
היקף המשרה: 100% משרה.
הגדרת התפקיד:
*ניהול יחידת השכר ע''י תכנון תכנית העבודה של היחידה, הנחיה והדרכה מקצועית של עובדי היחידה, בקרה על עבודת עובדי היחידה וניהול קשר עם ספק שירותי המחשוב המפיק את תלושי השכר.
*הוצאה לפועל של מדיניות שכר וזכויות העובדים ברשות ע''י יצירת קשר ושמירה על קשר עם גורמי חוץ בכל מה שקשור לתנאים סוציאליים, לרבות אחריות להעברת תשלומים למוסד לביטוח לאומי, לקרנות פרישה, לקרנות השתלמות, לקופות גמל ולכל ארגון לניהול תגמולי עובדים, וידוא הפקת תלושי שכר בהתאם להוראות הדין הקיים, בדיקה ופיקוח על תקינות של תלושי השכר ושל מרכיבי השכר.
*בקרה על מערך השכר ברשות - הפקת דו"חות בקרה ודיווחים תקופתיים לגזבר וביצוע ניתוחים עליהם, הפקת דו"חות בקרה על פי הנחיית הגזבר, הדמיית תקציבי השכר למנהלי מחלקות, לגזברות ולראש הרשות לצורך קבלת החלטות בנושא עלויות שכר ותנאי רווחה.
את המועמדות יש להגיש בצירוף "טופס הגשת מועמדות למכרז" המופיע באתר העירוני, בצירוף כל המסמכים והתעודות המפורטים בטופס ובגוף המכרז.
כמו כן, בכל אחת מן האופציות, נא לציין מכרז כ"א מס' 04/21
מועד הגשה אחרון, עד ליום: 19.01.21
הערות:
* במקרה של מועמדים/ות בעלי/ות נתונים שווים, עדיפות תינתן ליוצאי/ות העדה האתיופית, הערבית ולבעלי/ות מוגבלויות.
דרישות:
השכלה וניסיון מקצועי:
בעל/ת תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל/ה הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.
או בעל/ת תעודת רו"ח בתוקף.
/או הנדסאי/ת או טכנאי/ת רשום/ה בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג-2012.
או תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל.
או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).
ניסיון ניהולי: 3 שנות ניסיון לפחות בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה.
עבור בעל/ת תואר אקדמי, תעודת רו"ח בתוקף או השכלה תורנית כמוגדר לעיל: ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות, שנרכש במהלך 7 השנים האחרונות שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, בתחום הכספים.
עבור הנדסאי/ת רשום/ה: ניסיון מקצועי של 6 שנים לפחות, שנרכש במהלך 7 השנים האחרונות שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, בתחום הכספים.
עבור טכנאי/ת מוסמך/ת: ניסיון מקצועי של 7 שנים לפחות, שנרכש במהלך 7 השנים האחרונות שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, בתחום הכספים.
קורסים והכשרות מקצועיות:
סיים/ה בהצלחה קורס חשבי שכר, המאושר ע''י לשכת רואי החשבון בישראל.
מועמדים/ות בעלי/ות תעודת רו''ח אינם/ן נדרשים/ות בקורס חשבי שכר.
יישומי מחשב:
היכרות עם תוכנות ה -OFFICE ועם תוכנות מחשב לניהול שכר.
כישורים אישיים:
ייצוגיות והצגת תכנים אל מול גורמים ברשות ומחוצה לה.
שירותיות.
תנאי העסקה ושכר: מתח דרגות תפקיד-ברמה 39-41 בדירוג המח''ר, או חוזה בכירים בכפוף לאישור משרד הפנים ועפ"י הסכמי העבודה המאושרים. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.