דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים מועצה מקומית כפר שמריהו
מועצה מקומית כפר שמריהו

    דרושים מועצה מקומית כפר שמריהו

    תחום עיסוק
    ממשלתי / ציבורי
    כמות עובדים
    51-100

    עוד עלינו

    דרושים ב- מועצה מקומית כפר שמריהו

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- מועצה מקומית כפר שמריהו אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות מחברות אחרות בתחום:

    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    שקמונה, ממשלתית עירונית לשיקום הדיור בחיפה בע"מ
    דרושים בשקמונה, ממשלתית עירונית לשיקום הדיור בחיפה בע"מ
    סוג משרה: משרה מלאה
    - ניהול עבודות צוות המחלקה השוטפות, תיאום פגישות, הכנת ישיבות וניהול משימות.
    - קבלת פניות הדיירים בנושאי בעיות אחזקה, הפניה למנהל המחלקה ולמפקחים, ועדכון הדיירים בשוטף לגבי אופן הטיפול.
    - קליטת פניות רכזי שטח ממחלקות הדיור הציבורי, מקבצי דיור ומעונות הסטודנטים, העברתן לביצוע.
    - טיפול בהוראות תשלום לספקים/ קבלנים.
    - מעקב על תוכנית עבודה שנתית מבחינת משימות ובקרת תקציב.
    דרישות:
    - תואר ראשון / הנדסאים (יתרון לתעשייה וניהול)
    - תודעת שירות גבוהה
    - סדר, דייקנות, אחריות, אדיבות ויכולת עבודה בצוות
    - ניסיון בניהול אדמיניסטרטיבי
    - יכולת עמידה בסביבה מרובת משימות
    - ידע בתחום טכני/אחזקה- יתרון
    - ניסיון בעבודות ניהול לשכה יתרון
    - שליטה בתוכנת פריוריטי יתרון.

    לצורך הגשת מועמדות חובה להגיש:
    - קורות חיים.
    - תעודות השכלה בהתאם לדרישות המשרה.
    - המלצות: פרטים וטלפונים של 3 ממליצים.
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7691577
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בעיריית כפר סבא
    מיקום המשרה: כפר סבא
    סוג משרה: משרה מלאה
    מכרז פומבי 8/24
    תואר המשרה: מנהל/ת אגף דוברות, הסברה ושיווק עירוני
    דרגת המשרה: שכר בכירים בכפוף לאישור משרד הפנים
    היקף משרה: 100%, 41 שעות שבועיות
    כפיפות: מנכ"ל העירייה
    תיאור התפקיד:
    - גיבוש, התווית וביצוע מדיניות הרשות בתחום הדוברות והתקשורת בהתאם להנחיות הממונה וצרכי המערכת.
    - הובלת מערך התקשורת, הדוברות, ההסברה, השיווק הפרסום והניו מדיה בעירייה
    - אחריות על תחום השיווק וקידום פעילויות, פרויקטים, מיזמים ואירועים של העירייה.
    - הובלת מערך הדוברות והתקשורת ברשות, לרבות ניהול פעולות הסברה,
    באמצעי תקשורת מקוונים ומודפסים.
    - פיקוח, בקרה, ניהול צוות עובדים וקביעת הנחיות ונהלי עבודה.
    - אחריות על תכנון וביצוע תכנית עבודה שנתית וניהול תקציב
    - ייזום וניהול קמפיינים ויח"צ.
    - הכנת חומרים תקשורתיים והפצתם לאמצעי התקשורת.
    - שמירה על קשר רציף עם כתבים ועורכים במדיה.
    - כל משימה נוספת בתחום הרחב של העיסוק שתידרש ע"י מנכ"ל העירייה
    דרישות:
    השכלה:
    - בעל/ת תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ
    או
    הנדסאי/ת או טכנאי/ת רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג- 2012
    או
    תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל
    או
    אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, /  ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר)

    ניסיון מקצועי:
    עבור בעל/ת תואר אקדמי או השכלה תורנית כאמור לעיל: ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות, שנרכש במהלך 7 השנים האחרונות שקדמו לתאריך המכרז, בתחום הדוברות, יחסי ציבור או עיתונאות.
    עבור הנדסאי/ת רשום/ה: ניסיון מקצועי של 6 שנים לפחות, שנרכש במהלך 7 השנים האחרונות שקדמו לתאריך המכרז, בתחום הדוברות, יחסי ציבור או עיתונאות.
    עבור טכנאים רשום: ניסיון מקצועי של 7 שנים לפחות, שנרכש במהלך 7 השנים האחרונות שקדמו לתאריך המכרז, בתחום הדוברות, יחסי ציבור או עיתונאות.

    ניסיון ניהולי:
    ניסיון ניהולי של שלוש שנים לפחות בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה

    מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
    - עבודה בשעות לא שגרתיות
    - רהיטות
    - ייצוגיות אל מול גורמים שונים מחוץ לרשות ובתוכה
    - הצגה בפני קהל
    - יכולת ארגון, תכנון, קבלת החלטות והתמודדות עם לחצים
    - כושר ניהול משא ומתן

    שפות:
    עברית - בכתב ובע"פ ברמה גבוה
    אנגלית רמה גבוה

    דרישות מיוחדות:
    שליטה מלאה בתוכנות ה- OFFICE

    כישורים אישיים:
    אמינות ומהימנות אישית; יזמה; קפדנות ודיוק בביצוע; הבנה ותפיסה; יכולת התבטאות טובה מאוד בכתב ובע"פ; יכולת ניהול מו"מ; כושר התמדה; נשיאה באחריות; כושר לקיים ולטפח יחסים בינאישיים, יכולת עבודה בצוות, יוזמה, יצירתיות ויכולת הנעת תהליכים

    - תינתן עדיפות למועמד/ת עם מוגבלות בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ"ח- 1998. מועמד עם מוגבלות הנדרש להתאמות בהליכי הקבלה לעבודה יפרט את הצורך בהתאמות ויצרף מסמכים או חוו"ד המעידים על הצורך.
    - תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמדים המשתייכים לקבוצות הזכאיות לייצוג הולם לפי הוראות כל דין ובלבד שמועמדים אלו הינם בעלי כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים. מועמד המשתייך לקבוצות אוכלוסייה זכאית, ימסור בעת הגשת מועמדותו מידע בדבר השתייכותו לקבוצה זו.
    - על המועמד/ת לחתום על טופס הסכמה לקבלת מידע פלילי, בנוסח שצורף למסמכי המכרז, ולהגישו כחלק בלתי נפרד ממועמדותו/ה
    ניתן להגיש מועמדות עד ליום חמישי, 25.4.2024, בשעה 12:30.
    למען הסר ספק, רק מועמדים שעומדים בתנאי הסף כפי שפורסמו לעיל, תתקבל הגשת מועמדותם.
    במידה ותהליך הראשוני יסתיים בהצלחה ויוגשו כל המסמכים הרלוונטיים, צוות הגיוס יצור עמך קשר להמשך התהליך.
    הדרך היחידה להגשת מועמדות היא באמצעות הקישור המצורף, לא תתקבל הגשת מועמדות בדרך אחרת. להגשת מועמדות לחץ  על "הגשת מועמדות" .

    ** לפרטים נוספים ולשליחת קו"ח הקלק/י על "הגשת מועמדות"**
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7693527
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בעיריית כפר סבא
    מיקום המשרה: כפר סבא
    סוג משרה: משרה מלאה
    מכרז פומבי 1/24
    תואר המשרה: סגן/ית מנהל/ת אגף משאבי אנוש לנושאי חשבות שכר
    היקף משרה: 100% משרה, 41 שעות שבועיות
    דרגת משרה: שכר בכירים בכפוף לאישור משרד הפנים
    כפיפות ניהולית: מנהלת אגף משאבי אנוש
    מקצועית: גזבר העירייה
    תיאור התפקיד:
    ניהול יחידת השכר:
    - תכנות תכנית העבודה של היחידה, וויסות העבודה בין עובדי היחידה
    - ניהול, הנחיה והדרכה מקצועית של עובדי היחידה
    - בקרה על עבודת עובדי היחידה
    - ניהול קשר עם ספק שירותי המחשוב המפיק את תלושי השכר
    - מתן דוחות מבוקשים הנדרשים ע"י הרגולטורים השונים בתחום השכר
    - מתן מענה בנושא שכר להנהלת הרשות ולעובדיה
    - ניהול בקרה בכל הנוגע לחישובי פרישת עובדים

    הוצאה לפועל של מדיניות שכר וזכויות העובדים ברשות:
    - יצירת קשר ושמירה על קשר עם גורמי חוץ בכל מה שקשור לתנאים סוציאליים, לרבות אחריות להעברת תשלומים למוסד לביטוח לאומי, לקרנות פרישה, לקרנות השתלמות, לקופות גמל ולכל ארגון לניהול תגמולי עובדים.
    - אפיון השירותים הנדרשים בתוכנות השכר, ובחינת התאמתן לצרכי הרשות. כמו גם, הסבת מערכות השכר ברשות במידה ונדרש.
    - וידוא הפקת תלושי שכר בהתאם להוראות הדין הקיים.
    - בדיקה ופיקוח על תקינות של תלושי השכר ומרכיבי השכר.

    בקרה על מערך השכר ברשות:
    - הפקת דו"חות בקרה ודיווחים תקופתיים לגזבר
    - ניתוח דו"חות תקופתיים והצגת הממצאים להנהלת הרשות.
    - הפקת דו"חות בקרה חודשיים ושנתיים
    - הדמיית תקציב השכר למנהלי מחלקות, לגזברות ולראש הרשות לצורך קבלת החלטות בנושא עלויות שכר ותנאי רווחה
    - ביצוע תחשיבי שכר ומתן מענה בכל נושאי השכר הסבוכים שעולים כתוצאה בתביעות משפטיות, בקרה חיצונית וכו'
    כל מטלה נוספת בתחום העיסוק הרחב שתידרש ע"י הממונים.

    מאפייני עשייה הייחודים בתפקיד:
    - ייצוגיות והצגת תכנים אל מול גורמים ברשות ומחוצה לה
    - אפיון דוחות וניתוח נתונים במערכות BI שונות
    - יכולות אנליטיות גבוהות
    דרישות:
    השכלה:
    בעל/ת תואר אקדמי שנרכש במוסד להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ,
    או
    תעודת רו"ח בתוקף
    או
    הנדסאי/ת או טכנאי/ת רשום/ה בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג -2012
    או
    תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל
    או
    אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר)
    או
    בעל/ת תעודת יועץ מס כולל רישיון
    או
    בעל/ת תעודת יועץ פנסיוני כולל רישיון

    קורסים והכשרות מקצועיות:
    הכשרה: סיים/ה בהצלחה קורס חשבי שכר, המאושר ע"י לשכת רואי החשבון בישראל
    * מועמדים בעלי תעודת רו"ח אינם נדרשים בקורס חשבי שכר כאמור לעיל
    * מועמדים המועסקים בתפקיד כחשב שכר ברשות מקומית לפחות 10 שנים וברשותם תעודת חשב שכר רגיל, יתחייבו להשלים קורס חשב שכר (בכיר) כאמור תוך 24 חודשים מיום המינוי לתפקיד זה. עדכון שכרם בחוזה אישי יהווה תנאי לקידום השכר.

    ניסיון מקצועי:
    - עבור בעל/ת תואר אקדמי, תעודת רו"ח בתוקף או השכלה תורנית כמוגדר לעיל: ניסיון מקצועי של 7 שנים לפחות, שנרכש במהלך 10 השנים האחרונות שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז זה, בתחום הכספים.
    - עבור הנדסאי/ת רשום/ה/ יועץ/ת מס/ יועץ/ת פנסיוני:
    ניסיון מקצועי של 8 שנים לפחות, שנרכש במהלך 10 השנים האחרונות שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז זה, בתחום הכספים.
    - עבור טכנאי/ת מוסמך/ת:
    ניסיון מקצועי של 9 שנים לפחות, שנרכש במהלך 10 השנים האחרונות שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז זה, בתחום הכספים.

    ניסיון ניהולי:
    - 3 שנות ניסיון לפחות בניהול צוות עובדים מקצועיים בכפיפות ישירה

    כישורים מיוחדים: היכרות עם תוכנות ה OFFICE ועם תוכנות מחשב לניהול שכר

    כישורים אישיים:
    תפיסת שירות גבוהה, אמינות ומהימנות אישית גבוהה, יכולת ליצור ולקיים קשר אישי עם בעלי תפקידים בעירייה, מוסדות וארגונים חיצוניים, כושר ניהול, יכולת קבלת החלטות, ניהול יחסים בין אישיים טובים, יוזמה, מעוף ויכולת תכנון וביצוע, סמכותיות, כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ, עמידה בתנאי לחץ, כושר טיפול במספר נושאים במקביל.

    - תינתן עדיפות למועמד/ת עם מוגבלות בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ"ח- 1998. מועמד עם מוגבלות הנדרש להתאמות בהליכי הקבלה לעבודה יפרט את הצורך בהתאמות ויצרף מסמכים או חוו"ד המעידים על הצורך.

    **לפרטים נוספים ולשליחת קו"ח הקלק/י על "הגשת מועמדות"**
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7693557
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה
    1. מטרת התפקיד:
    אספקת מים תקינה לצד העסקי ועד בית החבר.
    מערך תשתיות תקין בתחום העסקי.
    מתן שירות לענפים ולהשכרות יסעור 2000.

    תחומי אחריות ונושאים שבאחריות המנהל/ת:

    3.1 עמידה בכל דרישות החוק בתחום המים והביוב (רישיונות, רגולציה, בדיקות תקופתיות וכד')
    3.2 באר המים:
    שאיבת מי שתייה
    תחזוקה מונעת
    דגימות מים
    3.3 עבור שלושת המאגרים:
    מילוי המאגרים
    טיפולים ותחזוקה שוטפת
    דגימות מים
    בדיקת ציוד משאבות וצנרת מחברת וטיפולים שנתיים
    תיעוד הטיפולים
    3.6 מכוני ביוב:
    טיפול בתקלות
    ריכוז ומיפוי תשתיות ממוחשב
    שדרוג תשתיות בהתאם לתוכנית עבודה שנתית
    3.7 תחזוקה מונעת
    3.8 טיפול בתקלות (כולל פיצוץ צנרת)
    3.9 מדי מים חיבורים חדשים, טיפול בתקלות
    3.10 דיווח להנה"ח חיבור מד מים לדיירים חדשים
    3.11 קריאות מונים
    3.12 פתיחה וסגירת מערכות המים עבור גידולי השדה והמטעים
    3.13 דישון עבור גידולי השדה והמטעים לפי דרישת מנהל הענף
    3.14 תקשורת מול המועצה
    3.15 ניהול פיתוח וביצוע של פרויקטים בתחום
    3.16 מיפוי ותיעוד מערכות המים ביסעור 2000
    3.17 טיפול בתקלות המתקבלות ממוקד ענף התפעול
    3.18 ייעוץ למנהל התפעול בקביעת סדרי עדיפות בתחום המים.
    וכל משימה אחרת בתחום התפעול בהתאם לבקשת המנהל העסקי ו/או מנהל התפעול.
    דרישות:
    בעל רישיון להפעלת מי קידוח יתרון
    תעודת השתלמות בארגון עובדי המים יתרון *
    תעודת קורס מפעילי מי שתייה יתרון *
    ניסיון בניהול קבלנים - יתרון
    עמידה ביעדים
    תודעת שירות גבוהה
    זמינות לעבוד בשעות גמישות
    יכולת עבודה עצמאית
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7691142
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    המוסד למודיעין ולתפקידים מיוחדים
    דרושים בהמוסד למודיעין ולתפקידים מיוחדים
    סוג משרה: מספר סוגים
    קצ''א הינו תפקיד משמעותי בליבת העשייה של הארגון, עם יכולת השפעה מכרעת על ביטחונה של מדינת ישראל. אנחנו מגייסים מצטיינות ומצטיינים ממגוון תחומים. לגברים ונשים המחפשים/ות משמעות, ערך מוסף ואתגר שאין שני לו.
    דרישות:
    קריטריונים נוספים:
    - תפקיד ייחודי זה דורש יצירתיות, ניסיון חיים עשיר, יכולת הנעת והובלת אנשים, מסוגלות להתמודד עם מציאות משתנה ויכולת להוביל פרויקטים פורצי דרך.
    - התפקיד כולל נסיעות לחו''ל, עם אפשרות ליציאה לשליחות משפחתית.
    ** בעת ההגשה יש לסמן שהגעתם/ן דרך אתרי דרושים.
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7659044
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים במשרד ראש הממשלה
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה מלאה
    טיפול בהיבטים השונים של הניהול החשבונאי ובניתוח התנהלות הכספית והתקציבית. לרבות:
    *ביצוע בקרה תקציבית
    *ביצוע ניתוחי תקציב וגיבוש תחזית ביצוע תקציב
    *טיפול בתחזוקת נתוני תקציב ובקרה תקציבית ב SAP
    *ייצוג דרישות צרכי ניהול מידע חשבונאי ותקציבי מול גורמי מחשוב
    *תכלול היבטי פתיחת/סגירת שנת כספים בתחומי חשבונאות ותקציב
    *טיפול בהכנת דו"ח כספי שנתי מאוחד לאוצר
    *ייצוג ותכלול דרישות תקשוב צרכי מסלול רכש ולוגיסטיקה מול גורמי המחשוב
    דרישות:
    דרישות התפקיד
    השכלה: תואר ראשון כלכלה/מנהל עסקים/חשבונאות. תואר שני בתחומים אלה- יתרון.
    ניסיון:
    1. 5 שנים לפחות בחשבות. רצוי במגזר הממשלתי או בביקורות פיננסיות
    2. 3 שנים לפחות ניסיון בעבודה עם מערכות פיננסיות ממוחשבות (כמו: סאפ, אורקל).
    ניסיון חופף או מצטבר
    דרישות נוספות:
    1. ניסיון בתחום דיווח חשבונאי יתרון
    2. ניסיון בתחומי בקרה וניתוח נתונים כספיים/תקציביים יתרון
    3. יכולת גבוהה של ניתוח נתונים מורכבים
    4. אוריינטציה מחשובית גבוהה
    5. הכרות עם מערכות סאפ (מודולי FI, FM, MM)
    6. ראייה מערכתית ואינטגרטיבית רחבה
    7. תקשורת בינאישית גבוהה
    8. יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובעל פה
    9. יכולת הצגת נושא בפני פורומים מקצועיים וגורמי הנהלה
    10. יכולת הקפדה על עמידה בלו"ז ויעדים
    למתאימים.ות
    עניין, אתגר רב, סיפוק מקצועי ואישי
    תנאים סוציאליים מצויינים
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7670509
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    החברה העירונית רחובות לתרבות, ספורט ונופש
    דרושים בהחברה העירונית רחובות לתרבות, ספורט ונופש
    מיקום המשרה: רחובות
    סוג משרה: משרה מלאה
    תיאור התפקיד:
    *אחראי/ת על מכלול הנושאים לטיפול בנוער מנותק ברשות המקומית.
    *מכין/ה תכנית עבודה שנתית בהתאם למדיניות הרשות המקומית ואחראי/ת לביצועה.
    *דואג/ת לתיאום ולשיתוף פעולה של מכלול הגורמים והשירותים העוסקים בחינוך ובטיפול בנוער מנותק ברשות.
    *מכין/ה ומנהל/ת את תקציב קידום נוער באזור שעליו הוא /היא מופקד/ת בהתאם להנחיות הממונים עליו, ופועל/ת להשגת משאבים ממקורות חוץ.
    *פועל/ת לפיתוח ולהתמקצעות מתמדת של צוות העובדים באזור שעליו הוא /היא מופקד/ת.
    *אחראי/ת אדמיניסטרטיבית ומקצועית על עבודת המדריכים לקידום נוער ביחידתו.
    *במידת הצורך, מדריך/ה ומנחה אישית וקבוצתית, תוכניות לבני הנוער המצויים באחריותו, בפעילות המתקיימות ביישוב או מחוץ ליישוב, כגון: מחנות, קורסים וסמינרים.
    *פועל/ת בשיתוף פעולה עם גורמים מטפלים, מוסדות עירוניים וממשלתיים על פי הנחיות מנהל היחידה לקידום נוער ברשות, והמפקח הממונה על קידום נוער במחוז, ליישום המדיניות של המח' לקידום נוער והאגף לחינוך ילדים ונוער בסיכון במשרד החינוך.
    *מגיע/ה למוסדות, ארגונים ומסגרות הרלבנטיים לתהליך ההתערבות של הנער/ה, כגון: מוסדות חינוך, חוק ומשפט, ביקורי בית וכיו"ב.
    *משתתף/ת בהשתלמויות, בכנסים ובפיתוח מקצועי בהתאם למדיניות המח' לקידום נוער והאגף לחינוך ילדים ונוער בסיכון.

    תנאי סף לתפקיד:
    השכלה:
    תואר ראשון באחד מהתחומים הבאים: קידום נוער בסיכון, חינוך, מדעי ההתנהגות, מדעי הרוח, עבודה סוציאלית קרימינולוגיה, לימודי CBT.
    תינתן עדיפות לבעלי תעודת עובד חינוך- בהתמחות קידום נוער.

    הכשרה:
    חייב/ת עד שנתיים ממועד תחילת עבודתו/ה להציג תעודת סיום קורס אוריינטציה מטעם האגף או ממסגרת שאושרה מראש ע"י מנהל/ת המח' לקידום נוער באגף.

    ניסיון מקצועי:
    4 שנות ניסיון בתחומים הבאים: הדרכה בקידום נוער, ניהול, ארגון והפעלת פרויקטים בקידום נוער, הנחיה והדרכת עובדי נוער.

    כישורים אישיים:
    יכולת ניהול, ארגון והפעלת צוות.
    יכולת לראייה חברתית קהילתית כוללת.
    יכולת הדרכה והנחיית צוות עובדי קידום נוער.
    יכולת עמידה בלחצים.
    יכולת ביטוי בכתב ובעל פה.
    יכולת ונכונות לעבוד בשעות בלתי שגרתיות.
    יכולת עבודה בסביבה מתוקשבת.

    רישיון לעיסוק בתפקיד:
    אישור המשטרה כי אין מניעה להעסקת בגיר לעבודה במוסד חינוכי

    היקף המשרה: -100%

    *
    דרישות:
    המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7682247
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    החברה העירונית רחובות לתרבות, ספורט ונופש
    דרושים בהחברה העירונית רחובות לתרבות, ספורט ונופש
    מיקום המשרה: רחובות
    סוג משרה: מספר סוגים
    בואו לעבוד איתנו! למרכז נוער חדש ברחובות דרוש/ה מדריכ/ה עם גישה טובה וסבלנות לבני נוער.

    תיאור התפקיד:
    הפעלת מרכז נוער, הנחיית קבוצות והדרכת נוער בגילאי 10-18
    הפעלת מרכז הנוער הפועל בשעות אחר הצהריים במהלך השבוע
    הדרכת קבוצות בנושאים שונים.
    דרישות:
    אחרי שירות צבאי / שירות לאומי.
    זמינות לעבודה אחרה"צ.
    גישה וחיבור לבני נוער.

    שונות:
    משרה חלקית שעות גמישות
    המשרה מתאימה גם לסטודנטים

    מעוניינים להצטרף למשפחה שלנו?
    צרו איתנו קשר
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7684290
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    החברה העירונית רחובות לתרבות, ספורט ונופש
    דרושים בהחברה העירונית רחובות לתרבות, ספורט ונופש
    מיקום המשרה: רחובות
    סוג משרה: משרה מלאה ומשרה חלקית
    תיאור התפקיד:
    מאתר/ת ויוצר קשר עם בני נוער גילאי 14-18 הנמצאים בניתוק ממסגרות לימוד או מגלים קשיי הסתגלות במסגרות הנ"ל.
    פועל/ת בדרכים של "יישוג", התערבות בסביבה הטבעית ויצירת קשר עם הנער מתוך הדדיות ושותפות.
    מעריך/ה ומאבחן/ת קשיים, צרכים, כוחות ורצונות של הנערים שבטיפולו, מתכנן/ת יעדים חינוכיים וטיפוליים לקידומו של כל נער ולמימוש הפוטנציאל האישי שלו בהתאם להנחיה המקצועית.
    פועל/ת בשלושה מישורי התערבות: טיפול פרטני, הנחיה והדרכה קבוצתית ועבודה קהילתית.
    מנחה תוכניות חינוכיות-טיפוליות קבוצתיות ופועל לשילובם של הנערים המנותקים מלמידה במערכות הפורמאליות והבלתי פורמאליות התואמות את בני גילם.
    פועל/ת בדרכים של שיתוף פעולה עם השירותים האחרים בקהילה, מבצע מעקב והערכה מתמדת אחר התקדמות הטיפול בהתאם ליעדים.
    פועל/ת בשיתוף פעולה עם הממונים עליו ברשות ובהתאם להנחיותיהם, ועל פי מדיניות אגף א' לחינוך ילדים ובני נוער בסיכון במשרד.
    דרישות:
    תנאי סף לתפקיד:
    השכלה:
    בעל/ת תואר ראשון באחד מהתחומים הבאים: קידום נוער בסיכון, עבודה סוציאלית, פסיכולוגיה, חינוך, חינוך מיוחד, מדעי ההתנהגות, קרימינולוגיה.
    תינתן עדיפות לבעל/ת תעודת עובד חינוך בהתמחות קידום נוער.
    שנה רביעית ללימודי תואר ראשון בקידום נוער בלבד שנת סטאז'.
    ניסיון מקצועי:
    שנת ניסיון בעבודה עם נוער בסיכון.
    לעובדי קידום נוער במגזרים ייחודיים, כגון: עולים, חרדים ומגזר ערבי, יועדפו עובדים השייכים לאותו מגזר תרבותי.
    דרישות מיוחדות:
    חייב/ת עד שנתיים ממועד תחילת עבודתו/ה להציג תעודת סיום קורס אוריינטציה מטעם האגף או ממסגרת, שאושרה מראש, ע"י מנהל/ת המח' לקידום נוער באגף.
    כישורים אישיים:
    יכולת יצירת קשר משמעותי עם נוער בסיכון.
    אמפתיה.
    יכולת התמודדות עם מצבי לחץ.
    יכולת לפתיחות וגמישות מחשבתית, מודעות ומעורבות חברתית ואכפתיות.
    יכולת ביטוח בכתב ובע"פ.
    יכולת ונכונות לעבוד בשעות ובסביבות בלתי שגרתיות.
    יכולת עבודה בסביבה מתוקשבת.

    היקף המשרה: 50%/100% -- יש לציין לאיזו היקף משרה מגישים 50/ 100 אחוז
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7684531
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מועצה אזורית מטה אשר
    דרושים במועצה אזורית מטה אשר
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה חלקית ועבודות ללא קורות חיים
    הארכה- מכרז כ"א חיצוני 20/2023- קצין/ת ביקור סדיר (קב"ס)

    היקף המשרה: 50%

    כפיפות: מנהלתית- מנהלת אגף חינוך במועצה
    פדגוגית- מפקח על הביקור הסדיר במחוז.

    תיאור התפקיד:
    הבטחת החלת חוק לימוד חובה והתמדת תלמידים במוסדות חינוך:
    בקרת על תלמידים במסגרת חוק לימוד חובה.
    איתור ומניעת נשירה של תלמידים.
    טיפול ומעקב אחר העדרות של תלמידים.
    ליווי תהליך מעבר של תלמידים ממסגרת חינוכית אחת לאחרת.
    ייעוץ והנגשת מידע הקשורים בתחום העיסוק.
    דרישות:
    **לפרטים נוספים ולשליחת קו"ח הקלק/י על "הגשת מועמדות"**
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7685428
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

    איפה אנחנו נמצאים?