דף הבית » כל החברות »  דרושים עמידר
עמידר

דרושים עמידר

תחום עיסוק
ממשלתי / ציבורי
כמות עובדים
מעל 100
שנת הקמה
1949
מיקום
מספר מקומות

משרות עמידר (7)

הצעות עבודה
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעמידר
מיקום המשרה: חולון
סוג משרה: משרה מלאה
תיאור כללי של התפקיד:
1. ניהול צוות עובדים משפטי בתחום הגבייה.
2. הכנה ובדיקת חובות המתאימים להגשת תביעות.
3. הפקת כתבי תביעה, טופס מובנה של הוצל"פ 868.
4. הצפה של תהליכים הדורשים שינוי / עדכון / שיפור הן בתפעול הפעילות והן במערכות המידע.
5. יזום ושיפור תהליכי עבודה בתחום הגבייה והמשפטי כולל איחוד נהלים ועדכונם השוטף.
6. תמיכה והנחיה מקצועית לחטיבות/לסניפים והוצאת הנחיות מקצועיות לשטח בתחום.
7. בניית תוכניות עבודה למחלקה, בקרה ופיקוח.
8. דוחות שגויים, תחקירים, בקרות, פורטל.
9. מענה לפניות הציבור.
10. סיוע ובתמיכה בסניפים והמחוזות.
11. ריכוז חומר והכנת מצגות בנושא גבייה.
12. כל משימה ו/או הנחייה בתחום הרלוונטי, הניתנת על ידי ראש אגף גבייה.
דרישות:
1. תואר ראשון במשפטים ממוסד המוכר ע"י המל"ג, או בעל/ת תואר מחול שלגביו התקבל אישור שקילות לתואר ראשון במשפטים מטעם הגף להערכת תארים במשרד החינוך- חובה
2. בעל/ת רישיון בעריכת דין בישראל וחבר בלשכת עורכי הדין חובה
3. ניסיון של לפחות חמש שנים כעורך דין, יתרון לתחום עיסוק הרלוונטי בגבייה
4. ניסיון ניהול צוות עובדים של שני עובדים ומעלה
5. ניסיון בתפעול מערכות מיידע משפטיות
6. ניסיון בעבודה עם מערכות משפטיות, נט המשפט /או ומערכות מידע ניהוליות
7. נכונות לנסיעות לסניפים בכל הארץ ולמחוזות לצרכי הדרכה/בקרה/סיוע
8. שליטה ביישומי OFFICE, לרבות EXCEL ו POWER POINT.
9. כישורים אישיים:
יכולת עבודה תחת לחץ
הספק עבודה גבוה תוך יסודיות ודייקנות.
נכונות לעבודה גם בשטח בעת הצורך.
חריצות ונכונות לשעות עבודה מרובות.
בעל/ת כושר הבעה בכתב ובעל פה תוך התרכזות בעיקר
יכולת הבחנה בין עיקר לטפל
יחסי אנוש ויכולת עבודה משותפת כצוות
יכולות הדרכה
בעל/ת יכולת למידה מהירה
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8364202
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעמידר
מיקום המשרה: עכו
סוג משרה: מספר סוגים
התפקיד כולל:
ביקורי מעגל בשטח ללקוחות החברה בנכסים שונים של עמידר
טיפול בחריגים שמתגלים בשטח (תוספות בנייה, שכירויות משנה, העברות מיד ליד ללא אישור, דיירים נפטרים וכו'...)
הכנת התיקים למנהל מקרקעי ישראל
עבודה ישירה מול מקרקעי ישראל
הכנת תיקים לוועדות פשרות
ייצוג בבית משפט
הגשת תלונות במשטרה על פלישות ופינויי הפלישה
איתור נכנסים למכר
פיקוח על כל הנכסים (כ-500 יחידות באזורים ג"ג שונים)
דרישות:
בעלות על רכב - חובה
ניסיון ונכונות לעבודה מול לקוחות בשטח יתרון משמעותי
משפטנים יתרון
נכונות לעבודה בשטח
דוברי השפה האמהרית/ערבית יתרון משמעותי!
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8372280
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעמידר
מיקום המשרה: חולון
סוג משרה: משרה מלאה
תיאור המשרה:
אינטגרציה בין פניות אחזקה מול הקבלנים והלקוחות.
ניהול קבלנים, בקרה על עבודת קבלנים, עמידה ב-SLA וניהול חשבונות.
מתן יעוץ מקצועי לנציגי מוקד השירות.
הפעלת המפקחים במרכזי הנדסה.
העבודה הינה עבודה משרדית.
דרישות:
עדיפות תינתן למועמדים עם מוגבלויות.
- 12 שנות לימוד.
- נכונות לעבודה בימי שישי (אחת לחודש).
- נכונות לעבודה משרדית במוקד בחולון.
- מיומנות בעבודה על מחשב ויישומי OFFICE.
- רקע בהנדסה (חשמל, בניין, אדריכלות) יתרון.
- היכרות עם עבודה של מוקד שירות ושירותיות גבוהה יתרון.

* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8372267
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעמידר
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
מיקום: פריסה ארצית.
תיאור
1. ייצוג החברה בפני לקוח/דייר מול חברת עמידר תוך שמירה על קשר ישיר ורציף עם הדיירים בנכס.
2. אספקת כלל השירותים שבאחריות עמידר לספק ללקוחותיו
3. אחריות ובקרה על עמידה של הלקוחות בהתחייבויותיהם מול חברת עמידר.
4. פיקוח על רכוש עמידר באזור הנתון לאחריותו.
6. טיפול בנושא אכלוס ודיור:
5. אחראיות לביצוע גבייה שוטפת
דרישות:
1. השכלה -12 שנות לימוד לפחות חובה
2. רישיון על רכב חובה
3. ניסיון בשירות לקוחות פרונטאלי יתרון
4. בעל/ת כושר גופני לביצוע משימות המצריכות מאמץ פיזי (לצורך ביצוע "ביקורי מעגל" וביקורי בית בדירות הלקוחות).
5. בעל/ת אחריות, דייקנות, יכולת עבודה בתנאי לחץ, עצמאות בביצוע תפקיד, כושר ניהול, כושר ארגון, ידע בעבודה
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8372250
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעמידר
מיקום המשרה: חולון
סוג משרה: משרה מלאה
תיאור כללי של התפקיד:
1. אחריות ניהול, מימוש ובקרה על תכנית עבודה שנתית לתחזוקת המערכות האלקטרומכניות ע"פ חוק, תיעוד אישורים נדרשים ע"פ דין, טיפול בתקלות ע"י קבלני שירות, ניהול מסגרת תקציבית ותיאום מרכזי ההנדסה (מעליות, גנרטורים, מערכות גלוי וכבוי אש, משאבות, שערים, וכיו"ב).
2. אחראיות על ניהול ההסכמים בתחומי המערכות האלקטרו-מכאניות: מערכות מתח נמוך, שערים, מיזוג אויר, מעליות וכד', עדכון מפרטים מקצועיים להתקשרויות קבלנים, יועצים ומתכננים.
3. הנחיה מקצועית וביצוע הדרכות בהתאם לצורך בתחומי החשמל והמערכות האלקטרו-מכאניות למפקחים ולבעלי תפקידים רלוונטיים אחרים בחברה.
4. בקרת תכן ושטח על עבודות חשמל ומערכות באגף הנדסה, לרבות הובלת למידה ארגונית בתחום החשמל והמערכות.
5. אחראיות על הפעלת מתכננים לתכנון מתקני חשמל ומכונות, לרבות בקרת תכן בהתאם לצורך.
6. תיאום מול משרד הבינוי והשיכון וגורמי ממשלה רלוונטיים אחרים (משרד העבודה), לרבות הכנת תקציבים, ביצוע בקרה תקציבית והבטחת עמידה ביעדים בתחום האחזקה וההתקנה של מערכות אלקטרו-מכאניות.
7. אחראיות להשגת ושימור אישורי כב"ה לבתי גיל הזהב מול הרשויות והגורמים המוסמכים.
8. אחראיות להתקנות ותחזוקת מערכות כבוי אש, ציוד כבוי אש מטלטל במשרדי החברה ובתי גיל הזהב בניהול החברה.
9. אחראיות לניהול הביצוע של בדיקות חשמל תקופתיות בכל משרדי עמידר ובתי גיל הזהב ע"פ חוק.
10. POC מול חברת החשמל, לרבות טיפול בחיבורים, שדרוגים, צרכנות, תקינות מדידות ואירועים חריגים.
11. משימות נוספות בתחום הבטיחות באש, התקנת גלאי עשן בדיור הציבורי, השתתפות בוועדות בטיחות והכנת חומרים רלוונטיים.
12. כל מטלה ו/או משימה אשר רלוונטית לתפקיד ותינתן על ידי ראש אגף הנדסה ומהנדס ראשי.
דרישות:
1. תואר בהנדסת חשמל או הנדסאי/ת חשמל, ממוסד המוכר עי המועצה להשכלה גבוהה - חובה
2. רישיון חשמל חשמלאי/ת ראשי/ת לפחות - חובה
3. ניסיון מוכח של 5 שנים לכל הפחות בתחום של הפעלת קבלנים וספקים לביצוע שירותי תחזוקה למערכות מבנה או מערכות אלקטרו-מכניות, כגון: מעליות, מערכות מיזוג אויר, מע' גלוי וכיבוי אש, תאורה, שערים וכיו"ב, לרבות כתיבת מפרטים טכניים, אישור חשבונות קבלנים וספקים.
4. ניסיון קודם של 3 שנים לפחות בניהול אנשים ו/או ניהול פרויקטים בתחום החשמל ומערכות אלקטרומכניות - יתרון.
5. יתרון להיכרות עם עבודה במסגרת נהלים מוסדרים בארגון ציבורי או ממשלתי, כולל נהלים תקציביים ותהליכי בקרה.
6. כשירות פיזית וניידות נדרשת נכונות ויכולת לניידות לצורך פיקוח ובקרת שטח (רישיון נהיגה חובה).
7. היכרות עם מערכת Priority יתרון.
8. תכונות אישיותיות עצמאות, אחריות, דייקנות וירידה לפרטים, סדר וארגון, יכולת תיעדוף משימות ועבודה בתנאי לחץ, יחסי אנוש טובים, נקיטת יוזמה ויכולת ניהולית, פרזנטציה.
9. ידע נדרש במערכות מחשב או כישורים טכניים אחרים יישומי OFFICE.

* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8372231
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעמידר
מיקום המשרה: חולון
סוג משרה: משרה מלאה ועבודה זמנית
תיאור תפקיד כללי: ביצוע וטיפול שוטף בתהליכי רישום וניהול זכויות דיירים במרכז נכסים הפועל כחברה משכנת. הרכז/ת מהווה גורם מקצועי ותפעולי מול דיירים, עורכי דין וגורמים חיצוניים, ותומך/ת בניהול השוטף של רישומי זכויות, העברת זכויות, רישום עיקולים, צווים, משכנתאות ועו"ד, מטפל בפניות ומתן שירות מקצועי לדיירים ומפיק אישורי זכויות.
תחומי אחריות ומשימות עיקריות:
אחריות לרישום ועדכון שוטף של מצב הנכסים במרחב ובכלל זה:
1.קבלת פניות דיירים ומתן מענה מקצועי בתחום רישום והעברת זכויות.
2.ביצוע פעולות הכנה להעברת זכויות בדיקות מקדמיות של מסמכים וחתימות.
3.טיפול במסמכים נלווים (חוזים, אישורי תשלום, שטרי מכר, ייפויי כוח וכד) והכנתם לרישום.
4.ריכוז נתונים והזנת מידע במערכות הרישום הממוחשבות של המרכז.
5.תיאום בין בעלי זכויות, עורכי דין, שמאים ורשויות לפי הצורך.
6.מעקב אחר סטטוס בקשות ודיווח שוטף למנהל/ת המרכז.
7.סיוע בביצוע ביקורות פנימיות ועמידה בדרישות רגולציה.
8.ניהול תיקים פיזיים וממוחשבים באופן מדויק ושיטתי.
9.ביצוע כל משימה או הנחייה רלוונטית לתפקיד, אשר תינתן באמצעות המנהל הישיר ו/או העקיף.
דרישות:
עדיפות תינתן למועמדים עם מוגבלות.
1.השכלה - 12 שנות לימוד לפחות. תואר ראשון/הכשרה מקצועית רלוונטית יתרון.
2.ניסיון נדרש
ניסיון של שנה לפחות בעבודה אדמיניסטרטיבית/שירותית חובה.
ניסיון קודם בתחום המקרקעין/חברות משכנות יתרון משמעותי.
3.ידע במערכות מחשב - שליטה מלאה ביישומי Office, בדגש על Outlook ו-Excel.
4.יכולת למידה מהירה, דיוק בפרטים, שירותיות ויכולת עבודה עצמאית. כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל פה.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8372207
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעמידר
מיקום המשרה: חולון
סוג משרה: משרה מלאה
חברת עמידר, החברה הלאומית לשיכון, מחפשת מועמדים/ות בעלי ניסיון בעולמות התקשורת במגזר הציבורי, להצטרף למערך הדוברות וההסברה ולקחת חלק בפעילות מול התקשורת, הציבור, עובדי החברה וגורמי ממשל.

תיאור תפקיד כללי: אחריות לניהול ותפעול ממשקים פנימיים וחיצוניים בנושא דוברות והסברה.
תחומי אחריות ומשימות עיקריות:
1. עבודה בסביבה מרובת ממשקים חיצוניים ופנימיים כולל גופי תקשורת, מערכי דוברות במשרדי ממשלה ורשויות מקומיות.
2. פיתוח ויישום תכנית עבודה לתקשורת פנימית וחוץ ארגונית.
3. טיפול בשאילתות תקשורת כולל ביצוע תהליכי מעקב ובקרה, ייזום פרסומים והודעות לעיתונות.
4. הפעלת נותני שירותים שונים בתחום הדוברות וההסברה.
5. הפקת חומרי הסברה לצרכי הארגון השונים.
6. תפעול נכסי החברה הדיגיטליים.
7. אחריות לביצוע מכרזים לנותני שירותים בתחום דוברות והסברה.
8. ביצוע כל משימה או הנחייה רלוונטית לתפקיד, אשר תינתן באמצעות המנהל הישיר ו/או העקיף.
דרישות:
1. השכלה - תואר ראשון אקדמי רלוונטי חובה, תואר בתקשורת - יתרון.
2. ניסיון קודם בעבודת תקשורת / דוברות בגוף ממשלתי או ציבורי או בנותן שירותים בתחום התקשורת והדוברות לגוף ממשלתי/ ציבורי או בצה"ל במשך 3 שנים לפחות חובה.
3. ידע נדרש במערכות מחשב ידע וניסיון מעמיק באקסל חובה היכרות עם כלל תוכנות OFFICE. היכרות עם כלי AI Generative וניהול נכסים דיגיטליים.
4. תכונות אישיותיות - יכולות ניסוח וכתיבה ברמה גבוהה בעברית, כושר ארגון, יוזמה,תקשורת בין אישית, יושר ואמינות, עצמאות בביצוע התפקיד, יכולת מעקב וניהול תקציב, יכולת הצגה מול דרגים מנהלים, ביצועיסטיות, מכוונות מטרה ודייקנות.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8372191
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
דף הבא
מתוך 1

עוד עלינו