דף הבית » כל החברות »  דרושים מועצה מקומית קרית יערים
מועצה מקומית קרית יערים

דרושים מועצה מקומית קרית יערים

תחום עיסוק
ממשלתי / ציבורי
כמות עובדים
51-100
מיקום
מספר מקומות

משרות מועצה מקומית קרית יערים (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים במועצה מקומית חורה
מיקום המשרה: חורה
סוג משרה: משרה מלאה
תיאור תפקיד:
תחומי תפקידיו/יה וסמכויותיו/יה של מהנדס/ת, בכפוף להוראות כל דין:
1. תכנון הרשות.
2. הפיקוח והרישוי.
3. הבניה הציבורית.
4. העבודות הציבוריות המבוצעות על ידי רשות מקומית או מטעמה.
5. מהנדס הוועדה המקומית כאמור בסעיף 18 לחוק התכנון והבניה.
דרישות:
תנאי סף:
השכלה:
מהנדס/ת רשוי או אדריכל/ית רשוי לפי חוק המהנדסים והאדריכלים.

דרישות ניסיון מקצועי וניהולי:
ניסיון מקצועי: בעל/ת ניסיון של חמש שנים לפחות בתחום של תכנון העיר ובאחד או יותר מהתחומים המנויים להלן:
1. הפיקוח והרישוי.
2. הבנייה הציבורית.
3. העבודות הציבוריות המבוצעות על ידי הרשות המקומית או מי מטעמה.
ניסיון ניהולי: בעל ניסיון בניהול צוות עובדים טכני ומנהלי.


דרישות נוספות:
ללא הרשעה בעבירה שבנסיבות העניין יש עמה קלון.
שפות עברית ברמה גבוהה.
יישומי מחשב היכרות ויכולת תפעול טובה של תוכנות תיב"מ (CAD), ו -Office (לרבות word ו excel).
רישיון נהיגה בעל/ת רישיון נהיגה ישראלי בתוקף.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8337325
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מתנ"ס גדרות
דרושים במתנ"ס גדרות
מיקום המשרה: עשרת
סוג משרה: משרה מלאה
למתנס גדרות דרוש /ה מזכיר/ה לסביבת עבודה קהילתית, חמה ונעימה
דרישות:
- יחסי אנוש מעולים ושירות עם חיוך
- ניסיון בעבודת מזכירות ואדמיניסטרציה
- שליטה טובה בתוכנות מחשב
- אחריות על גבייה, תשלומים וסדר יום שוטף

משרה מלאה. כולל עבודה חלקית בשעות אחר הצהריים
לשליחת קוח bosmatk@matnasim.org.il
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8351045
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים במתנ"ס גדרות
מיקום המשרה: עשרת
סוג משרה: משרה מלאה
הגדרת תפקיד:
1. אחריות כוללת על המערך הכספי בארגון, כולל בין השאר ניהול החשבונות עד לרמת מאזן. ניהול הקשר המקצועי השוטף מול משרד רו"ח החיצוני ורגולטורים ממשלתיים.
2. בניית תקציב שנתי ובקרת תקציב חודשית, דוחות חודשיים, ניתוח תקציב מול ביצוע ואיתור מגמות.
3. ניהול ומעקב על תזרים המזומנים כולל בניית דוחות צפי לתזרים המזומנים.
4. ליווי ומתן מענה למנהל בתחום הכספי. הכנת דוחות ניהוליים למנהל ולהנהלת המתנ"ס לפי דרישה.
5. ניהול, פיקוח ובקרה על יישום נוהל הרכש, מערכת הרכש ומשתמשיה.
6. ניהול נושא כח האדם, חוזי העסקה ותיקי עובדים בארגון מעגל חיי העובד מקליטה ועד פרישה.
7. ניהול ובקרת תחום ההכנסות, כולל פיקוח על צוות הגביה (מגורמי מימון, רשות מקומית, ומלקוחות פרטיים).
8. השתתפות פעילה בישיבות ועדת הכספים והנהלת המתנ"ס.
דרישות:
1. ניסיון וידע מוכח בתחומים המפורטים בהגדרות התפקיד לעיל.
2. ידע מקיף בדיני עבודה ופנסיה.
3. יכולת ניתוח נתונים, יושרה ואמינות, יכולת ביטוי בע"פ ובכתב, מוטיבציה גבוהה.
כפיפות למנהל. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
4. היכרות עם תוכנות הנהלת חשבונות בדגש על תוכנות: חשבשבת, הרגל, אקסל.
יתרון להיכרות עם תוכנות גבייה ורכש.

השכלה:
- רו"ח יתרון.
- תעודת מנהל/ת חשבונות סוג 1+2 ומעלה.
תעודת חשב/ת שכר בתוקף-יתרון. תעודת בודק/ת שכר-יתרון.

היקף משרה: 100%
לשלוח קורות חיים למייל bosmatk@matnasim.org.il
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8351067
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מועצה מקומית כפר שמריהו
מיקום המשרה: כפר שמריהו
סוג משרה: משרה מלאה ומשמרות
100% משרה
עבודה במשמרות (3 פעמים ערב + פעמיים בוקר)
בוקר 7:00-15:30
ערב 13:00-21:30
שישי ושעות נוספות לפי הצורך בכפוף לאירועי המקום.
דרישות:
להגשת מועמדות למשרה יש לצרף קורות חיים מעודכנים בשפה העברית.
 
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8333334
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: כפר שמריהו
סוג משרה: משרה חלקית
היחידה: רווחה
היקף משרה: 50%
כפיפות: מנהלת רווחה
דרגת המשרה ודירוגה:
דירוג עובד סוציאלי ללא דרגת ניהול
כפיפות ניהולית: מנהלת המחלקת רווחה.
דירוג עובד סוציאלי ללא דרגת ניהול


-עו"ס קשישים המטפל בלקוחות מבוגרים בכדי להביא לשיפור תפקודם בעזרת טיפול פרטני, קבוצתי וקהילתי.
-מטפל בלקוחות מבוגרים/קשישים ובני משפחותיהם במטרה לשפר את תפקודם האישי והחברתי, עי ייעוץ, טיפול ישיר ועקיף והפנייה למוסדות ושירותים רלוונטיים עפי השיטות והמיומנויות המקובלות במקצוע. פועל בהתאם למדיניות משרד הרווחה ואגף הרווחה.
-קיום קשרים עם גורמי חוץ בקהילה למען קידום שירותים לאוכלוסייה המבוגרת.
-משפר מצבן של אוכלוסיות שבטיפולו באמצעות הפעלת תכניות אישיות, משפחתיות, קבוצתית וקהילתיות.
-מקיים מפגשים ושיחות עם האוכלוסייה המבוגרת ובני המשפחה לצורך איתור
-אזרחים ותיקים בסיכון מניעה, חיזוק השייכות לקהילה, דחיקה תלות וטיפול.
-מקיים מפגשים ושיחות עם האוכלוסייה המבוגרת במוסדות ועורך שם ובבתי הקשישים ביקורים לשם הבטחת המשכיות הטיפול.
-נוקט יוזמה לאיתור בעיות וצרכים חברתיים בקהילה ומציגם בפני הממונים עליו.
-מפעיל, מדריך ומנחה עובדים סמך מקצועיים ומתנדבים (תלוי הכשרה).
-מבצע את עבודתו לפי תכניות עבודה, מתחיל ומסיים טיפולים בצורה מבוקרת.
-מנהל רישום ומעקב אחר התוכניות הטיפוליות ומדווח לממונים בכתב ובעל פה.
-ביצוע תוכניות ההתערבות לפי המתווה שלה. התחלת טיפולים וסיומם באופן מבוקר.
-רישום תוכניות הטיפול, מעקב אחריהן ודיווח לממונים בכתב ובעל פה כנדרש.
-השתתפות בוועדות ובדיונים, לפי הנחיות הממונים עליו.
-הפעלה של חוקים ותקנות רלוונטיים לצרכי הטיפול.
-חבר פעיל בצוות השכונתי או במדור לאזרחים ותיקים, בין היתר בקביעת סדרי
-עדיפויות בצוות או במדור ושותף באחריות הכוללת לאוכלוסיית האזרחים הוותיקים.
דרישות:
תנאי סף:
השכלה ודרישות מקצועיות:
תואר בוגר בעבודה סוציאלית
רישום בפנקס העובדים הסוציאליים

דרישות נוספות
ניסיון- ניסיון עם אוכלוסיית הקשישים - יתרון.
יישומי מחשב- היכרות עם תוכנות ה- OFFICE.
יכולת עבודה בצוות.
תודעת שירות גבוהה

לצורך הגשת מועמדות חובה להגיש:
1. שאלון אישי- להורדה מאתר המועצה.
2. קורות חיים בשפה העברית בלבד.
3. תעודות השכלה בהתאם לדרישות המשרה.
4. המלצות.

על פי הוראות חוק שוויון הזדמנויות בעבודה התשמ"ח 1988, המכרז מתייחס לגברים ונשים כאחד.
תינתן העדפה לאדם עם מוגבלות בהתאם לאמור בסעיפים 3 ו ה9 לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ"ח 1998 ובתנאי שעומדים בתנאי הסף למשרה וכשירים לביצוע התפקיד. האמור כפוף להצהרת המועמד/ת המפרטת את דבר מוגבלותו/ה וכן בהמצאת מסמכים להוכחת המוגבלות.
תינתן העדפה לנשים לפי סעיף 6ג לחוק שיווי זכויות האישה, התשי"א 1951 אם שני המועמדים בני שני המינים הם בעלי כישורים דומים וכן בהתאם לחוק לעידוד של שילוב וקידום נשים בעבודה ושל התאמת מקומות עבודה לנשים, התשס"ח 2008.
תינתן העדפה למי שהוא או אחד מהוריו נולדו באתיופיה, אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
למשרה זו ייתכן ויתקיימו מבחני מיון אשר ישמשו לבדיקת הסגולות, הכישורים, הידיעות והניסיון של המועמדים וזאת בהתאם לאמור בתקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים ברשויות המקומיות), תש"ם-1979.

להגשת מועמדות למשרה, יש להוריד מאתר המועצה בכתובת
http://www.kfar-shemaryahu.muni.il/ טופס שאלון פרטי מועמד למכרז חיצוני,
למלא את הטופס, לצרף קורות חיים מעודכנים בשפה העברית,
לצרף תעודות השכלה ומסמכים המעידים על הניסיון הנדרש וכל חומר רלוונטי נוסף לכתובת hr@kfar.org.il.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8345036
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
עיריית קרית אונו
דרושים בעיריית קרית אונו
מיקום המשרה: קרית אונו
סוג משרה: משרה מלאה
מכרז פומבי מס' 59/2025
עיריית קריית-אונו מודיעה על משרה פנויה כמפורט להלן:
תואר המשרה: מנהל/ת מחלקת מינהל וכספים / חשב אגף החינוך.
היקף משרה: 100% משרה.
כפיפות ארגונית: מנהלת אגף החינוך.
אופן העסקה: מתח דרגות 39-41 בדירוג המח"ר או
מתח דרגות 39-41 בחוזה דירוגי כלכלנים (בכפוף לאישור משרד הפנים) או
שכר בכירים 30-40% משכר מנכ"ל (בכפוף לאישור משרד הפנים)

תיאור תמציתי של התפקיד:
הכנת תקציב שנתי ורב שנתי לאגף החינוך בהתאם להנחיות מנהלת אגף החינוך והגזבר. אחריות לפיקוח ובקרה על ביצוע התקציב הרגיל כפי שאושר. אחריות לריכוז דרישות פיתוח באגף החינוך, להכנה ומעקב אחר תקציב הפיתוח. אחריות על חיוב וגביית אגרות תלמידי חוץ וגביה עצמית. איסוף נתונים מגורמי חוץ, עיבוד, ניתוח ומתן המלצות (לרבות בתי ספר וגני ילדים).טיפול בכל נושאי תכנון עתידי.טיפול בכל נושאי הניהול העצמי במוסדות החינוך. הפקת דו"חות בתחומי האגף. ריכוז וטיפול בנושאי מנהלה וארגון של אגף החינוך. השתתפות בפורומים פנים וחוץ עירוניים הקשורים לתחומי אחריות התפקיד, בתאום עם מנהלת האגף. אחריות על כל המשימות בעלות היבטים כספיים כולל גביה, חוזים, תשלומים, אחריות על קולות קוראים, דוחות כספיים, מעקב אחרי הכנסות, עיסוק בתב"רים- הכנתם, פיקוח ומעקב אחר ביצוע דיווח למשרדי הממשלה השונים על קבלת תקציבים רגילים ותב"רים. מיצוי ויוזמה להגדלת תקציב משרדי ממשלה. ביצוע תפקידים נוספים בתחומי האגף עפ"י קביעת והנחיית מנהלת האגף.
דרישות:
דרישות הסף לתפקיד:
השכלה: בעל/ת תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ, באחד מהתחומים הבאים: חשבונאות, כלכלה, מנהל עסקים או סטטיסטיקה, או בעל תעודת רו"ח בתוקף.
ניסיון מקצועי: עבור בעל תואר אקדמי כאמור לעיל: ארבע שנות ניסיון לפחות בתחום העיסוק הרלוונטי.

דרישות תפקיד ייחודיות: ידע בעבודה עם מחשב, שליטה ביישומי Office (Excel ברמה גבוהה) ויכולת למידה של תוכנות נדרשות לתפקיד.

כישורים אישיים: אמינות ומהימנות אישית, יצירתיות וחדשנות, יוזמה ומעוף, קפדנות ודייקנות בביצוע, ערנות ודריכות, כושר למידה, מרץ ופעלתנות, שקדנות וחריצות, יכולת התבטאות בכתב ובע"פ, יכולת קבלת החלטות,, כושר עבודה בצוות, יכולת ארגון ותכנון, יכולת תאום, פיקוח ובקרה, סמכותיות, נשיאה באחריות, קיום וטיפוח יחסים בינאישיים, התמודדות עם לחץ ושחיקה, טיפול בו זמנית במספר נושאים, התמדה, יכולת פתרון בעיות, תודעת שירות גבוהה.

הגשת מועמדות:
שימו לב: הגשת המועמדות הינה באופן דיגיטלי.
תאריך אחרון להגשה: יום ראשון, 28.09.2025 עד שעה 12:00.

מינוי המועמד/ת יהיה בכפוף להיעדר ניגוד עניינים בין מילוי התפקיד ע"י המועמד לבין ענייניו/ ענייניה האחרים ובכפוף לסייגים להעסקת קרובי משפחה, בהתאם להוראות הדין, הנחיות וחוזרי מנכ"ל של משרד הפנים.
מועמד/ת עם מוגבלות יהא זכאי/ת להתאמות מגבלות הנדרשות לו/ה מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה ובמידת הצורך במהלך תקופת ההעסקה.
מתן עדיפות למועמד/ת המשתייך/ת לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת באופן הולם בקרב עובדי הרשות המקומית, ובלבד שהוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מתמודדים אחרים.
לא יזומנו לוועדת הבחינה מועמדים שלא צירפו את כלל האסמכתאות הנדרשות בכדי להעיד על דרישות הסף של התפקיד.
מועמדים אשר עומדים בתנאי הסף והגישו את כל המסמכים הנדרשים ישלחו למבחני מיון במכון אבחון.
העירייה מאושרת כמפעל חיוני בשעת חירום והעובד/ת שיבחר לתפקיד יידרש לעבודה בעת חירום.
בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהפך.

* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8347419
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעיריית קרית אונו
מיקום המשרה: קרית אונו
סוג משרה: משרה מלאה
מכרז פומבי מס' 56/2025
עיריית קריית-אונו מודיעה על משרה פנויה כמפורט להלן:
תואר המשרה: מנהל/ת יישובי למאבק באלימות סמים ואלכוהול (במעמד מנהל מחלקה)
היקף משרה: 100% משרה
דרוג דרגה: מתח דרגות 9-11 בדירוג המינהלי/ 39-41 בדרוג המח"ר / דרוג חינוך, נוער חברה וקהילה, עפ"י הסכמים קיבוציים.

כפיפות ארגונית: כפיפות מנהלתית -מנכ"ל העירייה, כפיפות מקצועית מנהל המחוז ברשותהלאומית לביטחון קהילתי.

תיאור תמציתי של התפקיד:
תכלול התכנית הרשותית לביטחון קהילתי בדגש למניעת אלימות, סמים ואלכוהול.
עיקרי התפקיד: קידום השותפויות והתיאום בין כלל הגורמים והארגונים העוסקים במניעת אלימות, והשימוש בסמים ובאלכוהול. מיפוי ואיסוף נתונים ויצירת תמונת מצב עדכנית על הביטחון ותחושת הביטחון של התושב ועל תמונת הפשיעה, האלימות וצריכת הסמים והאלכוהול ביישוב. תכנון והפעלת תכניות עבודה שנתיות ליישום הפעולות למניעת אלימות ולמאבק בשימוש בסמים ובאלכוהול המופעלות ברשות המקומית, על כל רכיביהן, בהתאם להנחיות הרשות הלאומית לביטחון קהילתי. כינוס וריכוז הוועדה המקומית למיגור אלימות ברשות והוועדה המקומית למאבק בנגע הסמים המסוכנים. הקמה וריכוז הפעולה של וועדות נוספות וצוותי פעולה, בהתאם לצרכים המשתנים ביישוב. השתתפות ככל הניתן בוועדות ובפורומים יישוביים הרלוונטיים לתחומי הפעילות של הרשות. מנהל המשאבים העומדים לרשותו במסגרת התכנית הלאומית לביטחון קהילתי שהוקצו לרשות המקומית, מתכנן את המשימות הנגזרות מתכנית העבודה, ומנהל בקרה אל מול גורמי המקצוע ברשות המקומית. אחראי על דיווח הביצוע לרשות הלאומית לביטחון קהילתי כל רבעון.
דרישות:
**לפרטים נוספים ולשליחת קו"ח הקלק/י על "הגשת מועמדות"**
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8347753
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
עיריית קרית אונו
דרושים בעיריית קרית אונו
מיקום המשרה: קרית אונו
סוג משרה: משרה מלאה
מכרז פומבי מס' 61/2025
עיריית קריית-אונו מודיעה על משרה פנויה כמפורט להלן:
תואר המשרה: מזכיר/ה בבית ספר.
היקף משרה: 100% משרה.
כפיפות ארגונית: מנהל/ת בית ספר
דרוג דרגה: מתח דרגות 5-8 בדרוג המינהלי/ 35-38 בדרוג המח"ר.

תיאור תמציתי של התפקיד:
ביצוע עבודות מזכירות ומטלות פקידותיות הנוגעות לעבודת בית הספר ולהנחיות מנהל בית הספר.
עיקרי התפקיד: ניהול תיקי עובדי בית הספר, עדכון ובקרה של מערכת השעות בבית הספר במערכת ניהול בתי ספר(להלן: "מנב"סנט"), רישום תלמידים, הכנת תעודות לתלמידי בית הספר, ניהול מסמכים ודואר בית הספר, מתן מענה לפניות הקשורות לבית הספר, ניהול הפעילות של מנהלת בית הספר, תפעול פרויקטים ייחודיים, ביצוע פעולות מנהלתיות בנוגע לעזרה ראשונה הניתנת בבית הספר, טיפול ברכש, גביית כספים, הכנת דוחות, עבודה מול ספקי חוץ וקבלני נקיון, התאמות בנקים והפקדות,
ביצוע כל מטלה נוספת בהתאם להנחיות הממונה.
דרישות:
השכלה: 12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה.
סיום קורס בהנהלת חשבונות יתרון.

ניסיון מקצועי: לא נדרש ניסיון קודם.
ניסיון בתחומי התפקיד יתרון.

רישום פלילי: היעדר הרשעה בעבירות מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין,
תשס"א -2001.

דרישות נוספות: ידע בעבודה עם מחשב, שליטה ביישומי office ויכולת למידה של תוכנות נדרשות לתפקיד.


כישורים אישיים: אמינות ומהימנות אישית, קפדנות ודייקנות בביצוע, הבנה ותפיסה, כושר למידה, מרץ ופעלתנות, שקדנות וחריצות, יכולת התבטאות בע"פ ובכתב, יכולת עבודה בצוות, יכולת ארגון ותכנון, פיקוח ובקרה, סמכותיות, נשיאה באחריות, קיום וטיפוח יחסים בינאישיים, טיפול בו זמנית במספר נושאים, התמדה, תודעת שרות גבוהה.

הגשת מועמדות:
שימו לב: הגשת המועמדות הינה באופן דיגיטלי
תאריך אחרון להגשה: יום שלישי, 30.09.2025 עד שעה 12:00.
מינוי המועמד/ת יהיה בכפוף להיעדר ניגוד עניינים בין מילוי התפקיד ע"י המועמד לבין ענייניו/ ענייניה האחרים ובכפוף לסייגים להעסקת קרובי משפחה; בהתאם להוראות הדין, הנחיות וחוזרי מנכ"ל של משרד הפנים.
מועמד עם מוגבלות יהא זכאי להתאמות מגבלות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה ובמידת הצורך במהלך תקופת ההעסקה.
מתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת באופן הולם בקרב עובדי הרשות המקומית, ובלבד שהוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מתמודדים אחרים.
לא יזומנו לוועדת הבחינה מועמדים שלא צירפו את כלל האסמכתאות הנדרשות בכדי להעיד על דרישות הסף של התפקיד.
העירייה מאושרת כמפעל חיוני בשעת חירום והעובד/ת שיבחר לתפקיד יידרש לעבודה בעת חירום.
בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהפך.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8349825
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מועצה מקומית כפר שמריהו
מיקום המשרה: כפר שמריהו
סוג משרה: משרה מלאה
מכרז חיצוני/ פומבי מס' 25-2025
לתפקיד מנהל/ת מחלקת רכש ואספקה
תיאור התפקיד:
ניהול הרכש ברשות המקומית (לרבות רכישת טובין, אחסנתם, הספקתם, שמירה עליהם וקביעת
רמת המלאי), תוך תיאום בין הצרכים לבין התקציב, ושמירה על האינטרס הציבורי וטוהר
המידות.
תחומי אחריות:
.1 ניהול מצאי (אינוונטר) ברשות מקומית.
.2 ביצוע רכש ואספקה.
.3 טיפול בחוזים עם ספקים וקבלנים.
פירוט הביצועים והמשימות העיקריות, הנגזרים מתחומי האחריות:
.1 ניהול מצאי (אינוונטר) ברשות המקומית
א. תכנון תקציב ותוכניות עבודה:
הכנת תקציב שנתי למלאי וטובין בעירייה, על פי הנחיות הגזבר.
הכנת תוכנית מלאי וטובין במסגרת התקציב שאושר והצרכים המשתנים עונתיות,
בטיחות ועוד.
תכנון וארגון העבודה ביחידות הרכש והאספקה.
שותפות עם הנהלת הרשות המקומית בקביעת מדיניות המלאי ברשות.
ב. תכנון תקציב ותוכניות עבודה:
רישום המצאי, ארגון ויישום מערכת המצאי, השאלת ציוד מצאי, ביקורת/ספירת ציוד
המצאי.
הקמת תפעול ותחזוקת המחסנים ברשות, רישום מלאי המחסנים, אחסון וניפוק טובין
במחסנים, ביצוע ספירת מלאי, לפחות אחת לשנה, וטיפול בחוסרים במלאי.
איתור צרכים בנושא רכש וריכוז בקשות של הרשות המקומית ושל מוסדות החינוך
בתחום הרכש
ניהול מו"מ עם ספקי הרשות, קיום קשר עם ספקים וקבלנים ובחינת ההצעות וקביעת
סדרי עדיפויות בהלימה עם התקציב.
ניהול אינוונטר ממוחשב עם כל רכישה המתבצעת עבור הרשות ומוסדות החינוך והרווחה
ניהול תיקי האינוונטר על-פי המצאי לכל מוסד.
ניהול ספר ספקים.
ג. ייצוג, ייעוץ וסיוע:
סיוע למחלקה משפטית בעריכת מכרזים בתחום הרכש, בהתאם לחוק ולתקנות.
ייעוץ ומתן מידע בנושאי רכש לראש הרשות המקומית ולמנהלים.
ייצוג יחידת הרכש והאספקה בוועדת המכרזים וועדת רכש ובלאי.
פרסום בעיתונות בדבר רישום לספר ספקים.
ד. הערכה, פיקוח ובקרה:
מעקב ובקרה אחרי יישום המדיניות של הרשות בתחום הרכש.
מעקב ובקרה אחר עבודת הקניינים והמחסנאים.
בדיקה שנתית של נכונות הדו"חות הממוחשבים.
ביצוע הערכת ספקים וקבלנים.
.2 ביצוע רכש ואספקה
א. השתתפות בוועדות השונות האחראיות על רכש, כגון ועדת רכש ובלאי וועדת מכרזים.
ב. ביצוע של דרישות והזמנות טובין בכפוף לכל דין ולנהלי הרשות.
ג. ביצוע רכישות טובין וציוד בכפוף לכל דין ולנהלי הרשות.
ד. ארגון וביצוע של תהליכי רכש, ובכלל זה סיוע בקביעת נהלים ברשות
ה. תיאום וביצוע רכש עבור הרשות המקומית ומוסדות החינוך במהלך השנה וכן בחודשי
הקיץ לקראת פתיחת שנת לימודים.
ו. אישור חשבוניות בהלימה להזמנת הטובין (מחיר/ כמות / דגם וכיו"ב) והגשתם לגזברות
להכנת שובר תשלום.
ז. הזמנת שירותים ושכירת ציוד לרבות שירותי תקשורת.
ח. ביצוע ספירת מלאי לקראת סיום כל שנה.
.3 טיפול בחוזים עם ספקים וקבלנים
א. נטילת חלק בכתיבת ובחינת החוזים טרם החתימה עליהם.
ב. ריכוז החוזים שנחתמו עם ספקים וקבלנים בתיקים ידניים וממוחשבים.
ג. ביצוע מעקב ובקרה על עמידה בתנאי החוזים.
ד. ביצוע בקרה ובדיקה על מועד פקיעת התוקף של החוזים, ונקיטת פעולות לחידושם והארכתם,
במידת הצורך.
ה. מעקב אחר ערבויות ביצוע ואישורים על קיום ביטוחים
דרישות:
כישורים:
-ידע בתחום הרכש והאספקה,ציוד, ריהוט, מיזוג, ציוד מכני וכדומה
-ניסיון בניהול משא ומתן עם ספקים וקבלנים.
-יכולת בדיקת הצעות מחיר.
-יכולת ניהול פרטים רבים וסגירת טיפול מהזמנה עד אספקה לאתר.
-יכולת להגדיר מפרטים לציוד וריהוט, ובניית מכרז וכתבי כמויות לציוד וריהוט.
-ביצוע רכש ואספקה.
-ניהול ספר ספקים.
-טיפל בחוזים עם ספקים וקבלנים.
-ידע ושליטה בתוכנת OFFICE ותפעול מחשב להפקת הזמנות ורישום.
תנאי סף לתפקיד:
ידע וניסיון מקצועי:
-בעל/ת תואר ראשון עם ניסיון מקצועי של 3 שנים לפחות, במהלך 5 השנים האחרונות
שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז בתחום הרכש, הלוגיסטיקה ואמרכלות,
-בעל תעודת הנדסאי/ית רשום עם ניסיון מקצועי של 4 שנים לפחות במהלך 5 השנים
האחרונות שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז בתחום הרכש, הלוגיסטיקה
ואמרכלות,
-ו/או טכנאי/ת רשום עם ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות במהלך 5 השנים האחרונות
שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז בתחום הרכש, הלוגיסטיקה ואמרכלות.
ניסיון ניהולי:
ניסיון מוכח של שלוש שנים לפחות בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה.
-העבודה כרוכה ב3- חודשי ניסיון.

להגשת מועמדות למשרה: טופס /http://www.kfar-shemaryahu.muni.il בכתובת המועצה מאתר להוריד יש? שאלון פרטי מועמד למכרז חיצוני, למלא את הטופס, לצרף קורות חיים מעודכנים בשפה העברית.? לצרף תעודות השכלה ומסמכים המעידים על הניסיון הנדרש וכל חומר רלוונטי נוסף לכתובת il.org.kfar@hr המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8351567
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים במשרד ראש הממשלה
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: מספר סוגים
התפקיד כולל מניעת פיגועים חבלניים במשרד רה"מ, במתקנים אסטרטגיים ומסווגים נוספים, באירועים רשמיים שראש הממשלה משתתף בהם, לעיתים יתכנו משימות בחו"ל עם החטיבה הממלכתית לאבטחת שרים.
במשמרת נתונה המאבטח/ת נמצא/ת במספר עמדות מבצעיות (קבלת קהל, סיורים, עמדות סטטיות ומשימות מגוונות).

מיקום המשרה: ירושלים

תנאי המשרה:
ממוצע שכר למשרה מלאה 18,000
העסקה ישירה בשירות המדינה, תנאים סוציאליים מלאים, מענק חתימה לאחר שנה והמון הטבות נוספות
עבודה במשמרות בימי חול, שבתות וחגים
התפקיד מאפשר שילוב בין לימודים ועבודה במשרת סטודנט/ית
דרישות:
השכלה תיכונית מלאה
שירות צבאי מלא, בוגרי יחידות קרביות בלבד.
לנשים: בוגרות יחידה קרבית, מדריכות קרב מגע, מדריכות אימון גופני
בוגרי/ות קורס פיקוד/קצונה - יתרון
כושר גופני גבוה ובריאות תקינה
משקל וגובה מינימליים: 65 ק"ג, 1.65 מטר לגברים | 52 ק"ג, 1.62 מטר לנשים.
מעבר סיווג ביטחוני לרמה הנדרשת
רישיון נהיגה בתוקף מעל משנה
התחייבות לשנה
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8182298
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו