דף הבית » כל החברות »  דרושים מועצה אזורית חוף הכרמל
מועצה אזורית חוף הכרמל

דרושים מועצה אזורית חוף הכרמל

תחום עיסוק
ממשלתי / ציבורי
כמות עובדים
51-100
מיקום
מספר מקומות

משרות מועצה אזורית חוף הכרמל (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים במועצה מקומית חורה
סוג משרה: משרה חלקית ופרילנס
מחפש.ת תפקיד עם שליחות והשפעה אמיתית?
אנחנו מחפשים אותך!

מה בתפקיד?
פיתוח והובלה של תוכניות הדרכה,
בניית תכנים וסדנאות מותאמות,
ליווי והעצמת צוותי המרכז בשטח
ויצירת פתרונות הדרכה.
דרישות:
תואר ראשון רלוונטי, תואר שני יתרון
ניסיון של שנתיים+ בפיתוח/ניהול הדרכה,
יכולת הנחיה ופיתוח, שליטה בפלטפורמות
דיגיטליות, חשיבה אסטרטגית.

מה אנחנו מציעים?
הזדמנות להשפיע על עתיד הצעירים בנגב.
סביבת עבודה מקצועית ודינמית.
שותפות בצוות ניהול המרכז.

היקף משרה 50%
מיקום: חורה
תחילת עבודה מיידית
אפשרות העסקה כפרילנס
אפשרות הרחבת היקף משרה בהמשך
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8373133
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים במועצה מקומית חורה
מיקום המשרה: חורה
סוג משרה: משרה מלאה
תיאור תפקיד:
תחומי תפקידיו/יה וסמכויותיו/יה של מהנדס/ת, בכפוף להוראות כל דין:
1. תכנון הרשות.
2. הפיקוח והרישוי.
3. הבניה הציבורית.
4. העבודות הציבוריות המבוצעות על ידי רשות מקומית או מטעמה.
5. מהנדס הוועדה המקומית כאמור בסעיף 18 לחוק התכנון והבניה.
דרישות:
תנאי סף:
השכלה:
מהנדס/ת רשוי או אדריכל/ית רשוי לפי חוק המהנדסים והאדריכלים.

דרישות ניסיון מקצועי וניהולי:
ניסיון מקצועי: בעל/ת ניסיון של חמש שנים לפחות בתחום של תכנון העיר ובאחד או יותר מהתחומים המנויים להלן:
1. הפיקוח והרישוי.
2. הבנייה הציבורית.
3. העבודות הציבוריות המבוצעות על ידי הרשות המקומית או מי מטעמה.
ניסיון ניהולי: בעל ניסיון בניהול צוות עובדים טכני ומנהלי.


דרישות נוספות:
ללא הרשעה בעבירה שבנסיבות העניין יש עמה קלון.
שפות עברית ברמה גבוהה.
יישומי מחשב היכרות ויכולת תפעול טובה של תוכנות תיב"מ (CAD), ו -Office (לרבות word ו excel).
רישיון נהיגה בעל/ת רישיון נהיגה ישראלי בתוקף.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8377438
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: חריש
סוג משרה: משרה מלאה ומשרה חלקית
אם יש לך גישה ואהבה לילדים,
בוא/י להיות חלק מצוות החינוך האיכותי שלנו!

אופציה למשרה מלאה / חלקית
עובד/ת עירייה מהיום הראשון
תנאים סוציאליים טובים
תומכות חינוך בגני הילדים/רפואיות/ שילוב/ סבב ועוד...

רק פניות מתאימות תיענינה!
*
דרישות:
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8378550
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מועצה מקומית חורה
דרושים במועצה מקומית חורה
סוג משרה: משרה מלאה
דרוש/ה מזכיר.ת אגף חינוך במועצה מקומית חורה.
הגדרות התפקיד:
ניהול אדמיניסטרטיבי של אגף החינוך לרבות שירותי משרד וניהול יומן האגף.
מענה לתושבים
סיכומי ישיבות
ניהול מעקב אחר ביצוע החלטות וסיכומי ישיבות.
ניהול, רישום, מעקב ובקרה על אוכלוסיית התלמידים.
סיוע בשיבוצי החלפות במסגרות החינוך.
כינוס וועדות
ביצוע משימות נוספות ככל שידרשו ע"י הממונה.
דרישות:
השכלה:
12 שנות לימוד
תואר ראשון יתרון

ניסיון מקצועי:
ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית, לרבות עבודה מול קהל.

דרישות נוספות:
עברית ברמה גבוהה.
שליטה בתוכנות אופיס
יחסי אנוש מעולים
יוזמה ו"ראש גדול"
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8384966
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים במתנ"ס יקנעם עילית
סוג משרה: משרה מלאה
אוהבים ילדים? מחפשים תפקיד עם משמעות והשפעה חינוכית?
זו ההזדמנות שלך להצטרף לנבחרת הצהרונים שלנו ולהוביל צוותים חינוכיים איכותיים! 

מה כולל התפקיד?
שיבוץ וניהול כוח אדם בצהרונים ובקייטנות
מענה ראשוני לפניות הורים ולצרכי הצוותים
עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת (ספקים, משכורות)
פרסום וגיוס כוח אדם: סינון קורות חיים וראיונות
תגבור הצוות בצהרונים במידת הצורך

מיקום: יקנעם
דרישות:
ניסיון ניהולי ו/או חינוכי -יתרון משמעותי
כישורי ניהול, הובלת צוותים ויחסי אנוש מצוינים
שליטה ביישומי מחשב ויכולת ארגון גבוהה
גמישות ויכולת עבודה תחת לחץ ובריבוי משימות
רכב ורישיון נהיגה בתוקף -חובה
יכולת יצירת קשר ושיתוף פעולה עם צוותים והורים.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8372316
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעיריית קרית אונו
מיקום המשרה: קרית אונו
סוג משרה: משרה מלאה
מכרז פומבי מס' 64/2025
עיריית קריית-אונו מודיעה על משרה פנויה כמפורט להלן:
תואר המשרה: מפקח/ת בכיר/ה (חוקר/ת) לתכנון ובניה.
היקף משרה: 100% משרה.
כפיפות ארגונית: סגן מנהל אגף רישוי ומנהל מחלקת פיקוח על הבניה.
דרוג דרגה: מתח דרגות 38-42 בדרוג המח"ר/38-42 הנדסאים/טכנאים/ חוזה אישי דירוגי, בכפוף לאישור משרד הפנים.

תיאור תמציתי של התפקיד:
אכיפת דיני התכנון והבניה במרחב התכנון המקומי. עיקרי התפקיד:
פיקוח, איתור עבירות וייזום פעולות אכיפה. הפעלת סמכויות אכיפה המוקנות בהתאם לחוק התכנון והבניה ובהתאם להנחיות מקצועיות ביצוע צווים. חקירות עבירות תכנון ובניה. ביצוע צווים. מעקב, בקרה ופעולות נלוות.
דרישות:
השכלה:
בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ רצוי באחד או יותר מהתחומים הבאים: הנדסה אזרחית, אדריכלות, משפטים, גיאוגרפיה, לימודי הסביבה או תכנון עירוני ואזורי. או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג -2012 באותם תחומים. או תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל(שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר). או הסמכה כמפקח תכנון ובניה שניתנה לפני ה25.10.2017.

ניסיון מקצועי:
לא נדרש.
ניסיון בתחומי התפקיד יתרון.

הכשרה:
המועמד יחויב לסיים בהצלחה- תכנית הכשרה למפקחים בכירים, לא יאוחר משנה וחצי מתחילת מינויו. חתימה על טופס הסכמה למסירת מידע מהמרשם הפלילי.

כישורים אישיים:
אמינות ומהימנות אישית, קפדנות ודייקנות בביצוע, כושר למידה, תודעת שרות גבוהה, שקדנות וחריצות, יכולת התבטאות בע"פ ובכתב, כושר עבודה בצוות, יכולת ארגון ותכנון, קיום וטיפוח יחסים בינאישיים, התמודדות עם לחץ ושחיקה, התמדה.

מאפייני העשייה הייחודים בתפקיד:
בריאות תקינה וכושר גופני ברמה טובה. עבודה בשעות לא שגרתיות. עבודת שטח ונסיעות מרובות. יכולת עמידה בלחצים.

דרישות נוספות:
רישיון נהיגה- בתוקף. שפות-בהתאם לצורך. יישומי מחשב היכרות עם תוכנות ה-OFFICE, היכרות עם מערכת מידע גיאוגרפית (GIS). אישור ממשטרת ישראל שהיא אינה מתנגדת למינויו מטעמים של ביטחון הציבור, לרבות בשל עברו הפלילי.

הגשת מועמדות:
שימו לב: הגשת המועמדות הינה באופן דיגיטלי באמצעות אתר העיריה.
במידה ונתקלת בבעיה טכנית יש לפנות לתמיכה הטכנית של Jobbing בטלפון.
תאריך אחרון להגשה: יום חמישי, 30.10.2025 עד שעה 12:00.
מינוי המועמד/ת יהיה בכפוף להיעדר ניגוד עניינים בין מילוי התפקיד ע"י המועמד לבין ענייניו/ ענייניה האחרים ובכפוף לסייגים להעסקת קרובי משפחה; בהתאם להוראות הדין, הנחיות וחוזרי מנכ"ל של משרד הפנים.
מועמד עם מוגבלות יהא זכאי להתאמות מגבלות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה ובמידת הצורך במהלך תקופת ההעסקה.
מתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת באופן הולם בקרב עובדי הרשות המקומית, ובלבד שהוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מתמודדים אחרים.
לא יזומנו לוועדת הבחינה מועמדים שלא צירפו את כלל האסמכתאות הנדרשות בכדי להעיד על דרישות הסף של התפקיד.
העירייה מאושרת כמפעל חיוני בשעת חירום והעובד/ת שיבחר לתפקיד יידרש לעבודה בעת חירום.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8376841
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מועצה מקומית כפר שמריהו
מיקום המשרה: כפר שמריהו
סוג משרה: משרה מלאה ועבודה זמנית
למועצה המקומית כפר שמריהו דרוש/ה מזכיר/ה למילוי מקום בחופשת לידה.
התפקיד כולל טיפול בכלל ההיבטים המנהליים והאדמיניסטרטיביים במשרדה של מנכ"לית המועצה.
כפיפות: מנכ"לית המועצה
דירוג: מנהלי/ מח"ר
דרגה: /36-38 6-8
היקף משרה:.100%
תחילת עבודה: מידי

תחומי אחריות:
.1 ארגון אדמיניסטרטיבי יעיל, לרבות חלוקת משימות לצוות המנהלים ותיעדופן.
.2 ביצוע משימות ארגוניות ומנהליות תוך עמידה בלו"ז עמוס.
.3 מתן שירותי משרד לממונים ולעובדי המחלקה, לרבות מענה טלפוני, קבלת ומסירת הודעות, התכתבות, תיוק ממוחשב וידני.
.4 ניהול מידע ממוחשב והידני של המחלקה.
.5 איתור מידע, ריכוזו ועריכתו בהתאם להנחיות.
.6 ריכוז נושא הרכש וההתקשרויות הנדרשים למחלקה.
.7 פיקוח ובקרה על ספקים ונותני שירותים למחלקה.
.8 עבודה מול ספקים, משרדי ממשלה וגופים ציבוריים.
.9 ניהול יומן ותיאום פגישות.
.10 תיאום פגישות ואירועים, עם גורמים פנימיים וחיצוניים הבאים במגע עם המחלקה.
.11 ארגון אירועים רבי משתתפים לצוות המועצה משלב גיבוש התכנים עד הוצאה לפועל.
.12 ביצוע מיטבי של כל שיוטל עליה על ידי הממונים עליה.
.13 מענה טלפוני ומענה לפניות הציבור.
דרישות:
1. 12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה.
2  בעל/ת תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ יתרון. 
3.הכרות עם תוכנות ה-Word, Excel, Power Point, Outlook) OFFICE)

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
ארגון מידע וסדר
שירותיות

או במסירה ידנית במשרדי המועצה בכתובת קרן היסוד 18 כפר שמריהו, בשעות הפעילות הקבועות(08:00-16:00)לידי רינת מנהלת משאבי אנוש.
תאריך הגשת מועמדות אחרון: 2.11.25 בשעה 12:00 
*

* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8383282
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעיריית קרית אונו
מיקום המשרה: קרית אונו
סוג משרה: משרה מלאה
מכרז פומבי מס' 67/2025
היקף משרה: 100%
כפיפות ארגונית: מנהלת אגף משאבי אנוש.
דרוג דרגה: מתח דרגות 7-9 בדירוג המינהלי/ 37-39 בדירוג המח"ר
תיאור תמציתי של תפקיד:
אחריות וטיפול בקליטת עובד, נתוני העסקה, כתב העסקה וכל הקשור לקליטה מיטבית של העובד בארגון.
טיפול בהקמת העובד בכל המערכות הממוחשבות ועדכון שוטף של נתונים לאורך כל תקופת עבודתו. טיפול בפתיחת קופות פנסיה, גמל וקרן השתלמות. טיפול בתנאי שרות של העובד, קידום בדרגות, תוספות, גמולים, קצובת נסיעות, קביעות, תאונות עבודה, ניודים וכדומה וכל זאת בכפוף לחוקים, הסכמים ותקנות. טיפול בסיום עבודה של העובד פרישה, התפטרות, פיטורים ובכלל זה טיפול בזימון לשימועים ורישום פרוטוקול. טיפול במערך הנוכחות - בניית הסכמים, מעקב, ריכוז, הזנה, שעות נוספות, דוחות, בקרה, שעוני נוכחות ועוד. קבלת עובדים ומענה לפניות. הנפקת אישורים לעובד עבורו או עבור מוסדות שהתבקש להמציא אישור עבורם.
ביצוע הנחיות ובקרה בהתאם לחוקי העבודה והנחיות משרדי ממשלה ומרכז שלטון מקומי ובכלל זה פניות אליהם בהתאם לצורך. הכרה ויישום הסכמים קיבוציים והסכמי עבודה. עבודות אדמיניסטרטיביות, סריקה ותיוק, מענה לטלפונים, הדפסות וכדומה. עבודה שוטפת מול כלל האגפים והמחלקות ברשות בכלל ובפרט מול אגף החינוך ומחלקת השכר. ביצוע פרויקטים רוחביים במסגרת האגף. כל מטלה נוספת, משימה או פרויקט שיינתנו מעת לעת על ידי הממונה בשגרה ובחרום.
דרישות:
השכלה: תעודת בגרות מלאה.
ניסיון מקצועי: שנתיים ניסיון בתחומי התפקיד.
כישורים אישיים: אמינות ומהימנות אישית, יצירתיות וחדשנות, יוזמה ומעוף, קפדנות ודיוק בביצוע, ערנות ודריכות, הבנה ותפיסה, כושר למידה, סדר וניקיון, מרץ ופעלתנות, שקדנות וחריצות, יכולת התבטאות בכתב ובע"פ, יכולת קבלת החלטות,, כושר עבודה בצוות, יכולת ארגון ותכנון, יכולת תאום, פיקוח ובקרה, סמכותיות, נשיאה באחריות, קיום וטיפוח יחסים בינאישיים.
דרישות תפקיד ייחודיות: שליטה מלאה בתוכנות office ובתוכנות מקצועיות בתחום משאבי אנוש בכלל ונוכחות בפרט.
הגשת מועמדות:
שימו לב: הגשת המועמדות הינה באופן דיגיטלי באמצעות אתר העיריה.
במידה ונתקלת בבעיה טכנית יש לפנות לתמיכה הטכנית של Jobbing בטלפון
תאריך אחרון להגשה: יום רביעי, 05.11.2025 עד שעה 12:00.
לא יזומנו לוועדת הבחינה מועמדים שלא צירפו את כלל האסמכתאות הנדרשות בכדי להעיד על דרישות הסף של התפקיד ובכלל זה קורות חיים, אישורים רשמיים ממעסיקים קודמים המעידים על הנסיון הנדרש הכולל תאריכי העסקה, היקפי משרה ופרוט עיסוקי התפקיד, אישור על נסיון ניהולי במידת הצורך, תעודות המעידות על השכלה, המלצות וכל אסמכתא נוספת שנדרשת בהתאם לתנאי הסף. הגשת מועמדות שלא כנדרש לעיל ו/או לאחר המועד האמור, תיפסל.
מינוי המועמד/ת יהיה בכפוף להיעדר ניגוד עניינים בין מילוי התפקיד ע"י המועמד לבין ענייניו/ ענייניה האחרים ובכפוף לסייגים להעסקת קרובי משפחה; בהתאם להוראות הדין, הנחיות וחוזרי מנכ"ל של משרד הפנים.
מועמד עם מוגבלות יהא זכאי להתאמות מגבלות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה ובמידת הצורך במהלך תקופת ההעסקה.
מתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת באופן הולם בקרב עובדי הרשות המקומית, ובלבד שהוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מתמודדים אחרים.
העירייה מאושרת כמפעל חיוני בשעת חירום והעובד/ת שיבחר לתפקיד יידרש לעבודה בעת חירום.
בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהפך.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8383634
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעיריית לוד
מיקום המשרה: לוד
סוג משרה: בכירים ומשרה מלאה
מכרז פנימי/ חיצוני מספר 228/25 סגן/ית מנהלת אגף הון אנושי
תואר התפקיד סגן/ית מנהלת אגף הון אנושי.
היקף משרה 100% משרה.
דרגת המשרה 40%-50% שכר מנכ"ל חוזה אישי משרד הפנים.
כפיפות מנהלת אגף הון אנושי.

תיאור התפקיד:
סיוע למנהלת אגף הון אנושי בניהול משאבי אנוש בעירייה ומילוי תפקידה בהיעדרה.
פיקוח, מעקב ומעקב על ביצוע העבודה השוטפת בתחום ניהול משאבי אנוש בעירייה.
אחריות על תנאי העסקה) דרגות, ותקים, תוספות הסכמיות (במערכת משאבי אנוש תוך שמירה על כללי חוקת העבודה.
אחריות על מימוש הסכמים קיבוציים.
סגירות נתוני נוכחות חודשיים והעברה לשכר וביצוע מעקב ובקרה חודשיים.
אחריות על שיפור השירות הפנים ארגוני בתחום משאבי אנוש וניהול מענה לעובדים.
טיפול בכל נושא עמותות ואגודות מקצועיות.
ניהול תחומי אחריות מתוך מכלול פעילויות משאבי אנוש בעירייה.
ייצוג עירייה בבתי דין לעבודה וועדות פריטטיות.
ריכוז נושא החירום באגף. מספר 2 במכלול כ"א בחירום.
טיפול בנושאים רוחביים וקידום תהליכים ארגוניים לשיפור חיי העובד בארגון.
ביצוע כל מטלה נוספת שתידרש על ידי מנהלת אגף הון אנושי.
דרישות:
השכלה:
בעל/ת תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ. או הנדסאי או טכנאי מוסמך בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג.2012- או תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל או אישור לימודים בתוכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).

ניסיון מקצועי:
עבור בעל/ת תואר אקדמי או השכלה תורנית כאמור לעיל: ארבע שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
עבור הנדסאי/ת רשום/ה: חמש שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
עבור טכנאי/ת מוסמך/ת: שש שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
חובה לצרף אישורי העסקה המפרטים את הגדרת התפקיד, תיאור התפקיד, היקף המשרה ותאריכי העסקה מדויקים.

ניסיון ניהולי:
שנתיים ניסיון בניהול צוות עובדים מקצועיים בכפיפות ישירה.

ניסיון במשאבי אנוש ברשות המקומית- יתרון.
ידע וניסיון בהסכמים קיבוציים/ הסכמי עבודה- יתרון.
ידע והיכרות עם מערכות כ"א ושכר (זמן אמת,one city) יתרון.

דרישות תפקיד ייחודיות:
ידע בדיני עבודה ברשויות מקומיות.
ייצוגיות.
שירויות ויכולת עבודה באופן עצמאי.
סדר וארגון.
גמישות ועבודה בשעות לא שגרתיות.
יכולת עבודה מול בעלי תפקידים בכירים.
ללא עבר פלילי.
דיסקרטיות מלאה ומחויבות לתפקיד.

הגשת מועמדות: מועמדים/ות העונים/ות לדרישות המכרז יגישו את מועמדותם/ן באופן דיגיטלי.

המועמד/ת נדרש/ת לצרף תיעוד מפורט להוכחת עמידתו בדרישות התפקיד.
מועמד/ת שלא ישלים את תהליך הגשת המועמדות או לחילופין שלא יעמוד בתנאי המכרז מועמדותו תיפסל.

תאריך פרסום המכרז: 22/10/2025
תאריך הגשת מועמדות אחרון 05/11/2025 בשעה 24:00
המכרז נרשם בלשון זכר אך מופנה לשני המינים כאחד.
זכותו/ה של מועמד/ת עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו/ה מחמת מוגבלותו/ה בהליכי הקבלה לעבודה.
במקרה של מועמדים בעלי נתונים שווים, עדיפות תינתן ליוצאי העדה האתיופית, הערבית (לרבות צ'רקסים), חרדים, עולים חדשים ולבעלי מוגבלויות.
במקרה של מועמדים בעלי נתונים שווים תינתן עדיפות לתושבי העיר לוד.
כל מועמד/ת העומד/ת בתנאי הסף של המשרה המוכרזת, יידרש/תידרש לעבור מבחן התאמה בהתאם לתקנות העיריות מכרזים
לקבלת עובדים (תש"ם 1979).
העירייה תקבע בטרם עריכת המבחנים את רף הדרישות המתאימות הנדרש מהמועמד/ת לצורך מעבר לשלב ועדת הבחינה
רק המועמדים שעברו את רף הדרישה האמור יזומנו לוועדת הבחינה.
מינוי המועמד/ת יהיה בכפוף להיעדר ניגוד עניינים בין מילוי התפקיד ע"י המועמד לבין ענייניו/ ענייניה האחרים ובכפוף
לסייגים להעסקת קרובי משפחה: בהתאם להוראות הדין, הנחיות וחוזרי מנכ"ל של משרד הפנים.

* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8384952
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעיריית לוד
מיקום המשרה: לוד
סוג משרה: משרה מלאה
היקף משרה - % 100 משרה.
דרגת המשרה מתח דרגות לתפקיד בדירוג המח''ר 38-42, העסקה לפי הסכמי המהנדסים המאושרים לפי תנאי אוגדן ת"ש.
כפיפות  מנהלת מחלקת פיקוח על הבנייה.

תיאור התפקיד:
1. פיקוח, איתור עבירות וייזום פעולות אכיפה הכולל: ביצוע פיקוח יזום בהתאם למדיניות האכיפה ותוכנית העבודה. ובכלל זה ביצוע סקרים, מיפוי חריגות בניה/שימוש במרחב התכנון המקומי ואיתור עבירות, יזום פעילות אכיפה באזור שבאחריותו ובכלל זה אכיפה משולבת בשיתוף גופי אכיפה נוספים במסגרת שולחנות עגולים, צוותי חקירה מורחבים, ועוד. איתור עבירות וביצוע פעולות אכיפה במרחב התכנון המקומי וכן גיבוש המלצות ופתרונות לאכיפה מוגברת ואפקטיבית.
2. הפעלת סמכויות אכיפה המוקנות בהתאם לחוק התכנון והבניה ובהתאם להנחיות המקצועיות הכולל: הכנת תכנית פעילות אכיפה שבועית הנגזרת מתוכנית העבודה ומדיניות האכיפה לאישור המנהל, טיפול בתלונות על עבירות לפי חוק התכנון והבניה בהתאם להוראות המנהל, ביצוע הפעולות הדרושות לשם נקיטת הליכים מינהליים ושיפוטיים לפי חוק התכנון והבניה, במסגרת המועדים הקצובים בחוק  וכן סיוע וליווי הליכים המתנהלים בבתי המשפט על-ידי תובע.
3. חקירת עבירות תכנון ובנייה הכולל: בדיקת ראיות וחקירת חשדות על ביצוע עבירות על חוק התכנון והבניה בתחום האחריות וכן הכנת תיקי חקירה בהתאם להוראות מנהל הפיקוח, הוראות חוק התכנון והבניה ולהנחיות היחידה הארצית לאכיפת דיני התכנון והבניה.
4. ביצוע צווים תוך תיאום והכנת מבצעי אכיפה לביצוע צווים (צווים מנהליים או צווי בית משפט) לרבות ביצוע תיאומים עם גורמים פנים וחוץ רלוונטיים בהתאם להוראות מנהל הפיקוח.
5. מעקב, בקרה ופעולות נלוות הכוללות הכנת דו"חות תקופתיים על מצב עבירות הבניה במרחב התכנון וביצוע פעולות האכיפה בוועדה המקומית (התאם להנחיות המנהל והיחידה הארצית) כולל הזנת הנתונים למערכת ממוחשבת והגשתם למנהל וליחידה הארצית, מעקב ממוחשב אחר פעולות האכיפה משלב האיתור ועד שלב הביצוע.
דרישות:
השכלה:
בעל/ת תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ, רצוי באחד או יותר מהתחומים הבאים: הנדסה אזרחית, אדריכלות, משפטים, גיאוגרפיה, לימודי הסביבה או תכנון עירוני ואזורי.
או
הנדסאי/ת או טכנאי/ת מוסמך/ת בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג2012- באותם תחומים.
או
תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל
או
אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).
או
הסמכה כמפקח תכנון ובניה שניתנה לפני ה.25/10/2017

קורסים והכשרות מקצועיות:
המועמד/ת יחויב לסיים בהצלחה תכנית הכשרה למפקחים בכירים, לא יאוחר משנה וחצי מתחילת מינויו.

דרישות תפקיד מיוחדות:
בריאות תקינה וכושר גופני ברמה טובה.
עבודה בשעות לא שגרתיות.
עבודת שטח ונסיעה מרובה.
יכולת עמידה בלחצים.
היכרות עם תוכנות ה - OFFICE, היכרות עם מערכת מידע גיאוגרפית (GIS), רישיון נהיגה- בתוקף, אישור ממשטרת ישראל שהיא אינה מתנגדת למינויו מטעמים של ביטחון הציבור, לרבות בשל עברו הפלילי.

מידע פלילי:
חתימה על טופס הסכמה למסירת מידע מהמרשם הפלילי.
הגשת מועמדות: מועמדים/ות העונים/ות לדרישות המכרז יגשו את מועמדותם/ן באופן דיגיטלי.

מועמד/ת שלא ישלים את תהליך הגשת המועמדות או לחילופין שלא יעמוד בתנאי המכרז מועמדותו/ה תיפסל.
תאריך פרסום המכרז: 28/09/2025
תאריך הגשת מועמדות  אחרון 15/10/2025   בשעה 24:00.

מועמד שיעמוד בתנאי המכרז יידרש לבצע מבחני מיון למשרה.

זכותו/ה של מועמד/ת עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו/ה מחמת מוגבלותו/ה בהליכי הקבלה לעבודה
תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לשאר המועמדים
במקרה של מועמדים בעלי נתונים שווים תינתן עדיפות לתושבי העיר לוד.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8384987
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו