דף הבית » משרות לפי חברות » עיריית מעלה אדומים
עיריית מעלה אדומים

    דרושים עיריית מעלה אדומים

    תחום עיסוק
    ממשלתי / ציבורי
    כמות עובדים
    51-100

    עוד עלינו

    דרושים ב- עיריית מעלה אדומים

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- עיריית מעלה אדומים אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות מחברות אחרות בתחום:

    לפני 23 שעות
    מיקום המשרה: כפר שמריהו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    למועצה המקומית כפר שמריהו דרוש/ה מזכיר/ת מחלקה.
    מזכיר/ת מחלקה מכרז 005/2021
    דרישות:
    כל מי שרואה את עצמו מתאים/ה לגשת למכרז מתבקש להיכנס לאתר המועצה למשרה הרלוונטית במכרזי כח אדם ולצפות בפרטי המכרז, לפעול לפי ההנחיות ולצרף טופס פרטי מועמד למכרז חיצוני + קורות חיים + תעודות רלוונטיות + המלצות.
    בקשות שלא יכילו את כל הנדרש לעיל לא ייבדקו.
    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6287348
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    לפני 22 שעות
    מיקום המשרה: כפר שמריהו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    למועצה המקומית כפר שמריהו דרוש/ה עובד /ת פקח כללי.
    משרה מלאה
    דרישות:
    כל מי שרואה את עצמו מתאים/ה לגשת למכרז מתבקש להיכנס לאתר המועצה למשרה הרלוונטית במכרזי כח אדם ולצפות בפרטי המכרז, לפעול לפי ההנחיות ולצרף טופס פרטי מועמד למכרז חיצוני + קורות חיים + תעודות רלוונטיות + המלצות.
    בקשות שלא יכילו את כל הנדרש לעיל לא ייבדקו.
    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6287358
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    לפני 19 שעות
    מיקום המשרה: גבעת ברנר
    היקף המשרה: משרה מלאה
    למועצה אזורית ברנר דרוש /ה אחראי/ת לנושא רישוי עסקים ומזכיר/ת מח' תפעול ואחזקה, מכרז מס' 12/2021
    היקף משרה: 100%.
    דירוג: מנהלי
    מתח דרגות:7-9
    תיאור המשרה:
    טיפול מנהלי בבקשות לרישוי עסקים
    עיקרי התפקיד:
    1. קבלת קהל: מתן מידע ליזמים ולבעלי עסקים בנוגע להקמת עסק ברשות. מתן הנחיות, מידע והסברים לבעלי עסקים שכבר נמצאים בתהליך הרישוי.
    2. בדיקת תלונות של יזמים או בעלי עסקים.
    3. טיפול בבקשות לרישוי עסקים. ריכוז חו"ד ואישורים על עסקים. העברת תשובות לבקשות בעלי עסק במועצה. מעקב אחר התקדמות ההליך לקבלת רישיון עסק.
    4. הנפקת רישיונות והיתרים. ניסוח תנאי הרישיון, בהתאם להמלצות נותני האישור. החתמת בעלי עסקים על הרישיונות ו/או היתרים.
    5. ייצוגיות אל מול תושבים ובעלי עסקים.
    6. הכנה ותפעול מכרזי ספקים.
    7. מתן שירותי אדמיניסטרציה לרבות ניהול יומן ותיאום פגישות.
    8. הזמנות וחשבונות- טיפול ומעקב.
    9. קשר עם יישובים- קשר מול הוועדים המקומיים ומזכירויות הישובים ומענה לפניות ותלונות הציבור בתחומים הרלוונטיים לתפעול ואחזקה, טיפול ומעקב.
    10. כל עבודה אדמיניסטרטיבית הנדרשת במחלקה.
    כפיפות למנהל התפעול במועצה.
    דרישות:
    1. 12 שנות לימוד או תעודת בגרות. תואר ראשון ממוסד אקדמי מוכר- יתרון.
    2. ניסיון מקצועי של 3 שנים לפחות בניהול משרד- יתרון.
    3. שליטה מלאה בתוכנות office.
    4. סמכותיות, יכולת ביטוי בע"פ ובכתב ברמה גבוהה, יכולת תיאום ויסודיות.
    5. יחסי אנוש טובים וניסיון במתן מענה ושירות לתושבים.
    את הטופס, קורות חיים בצרוף מסמכי השכלה והמלצות יש להגיש לא יאוחר מיום 25/7/21.
    *התחייבות להשתתפות בקורס רישוי עסקים שלב א' לא יאוחר משנתיים מתחילת המינוי.
    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    יצירת קשר עם המעסיק
    6290610
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    לפני 23 שעות
    מיקום המשרה: גבעת ברנר
    היקף המשרה: משרה מלאה
    למועצה האזורית ברנר דרוש /ה מנהל/ת מדור הסעות ברשות, מכרז מס' 9/2021
    דירוג: מנהלי
    דרגות: 6-8
    היקף משרה: 100%.
    תאור המשרה:
    אחריות על שיבוץ מערך ההסעות של המועצה.
    בניית קווי הסעות תוך סנכרון בין המדורים.
    ראייה כוללת של צרכי ההסעות המחלקתיים.
    פיקוח יומיומי על מערך ההסעות ומתן פתרון לבעיות בשטח.
    בקורת תקציבית על פעילות מערך ההסעות.
    מתן מענה ופתרון בעיות לתושבי המועצה.
    הפקת דוחות, מצגות, מענה פרונטלי וטלפוני.
    נדרש מענה טלפוני עד שעת סיום ההסעות בשעה 20:00.
    עבודות אדמיניסטרציה שונות לפי צורכי המערכת.
    דרישות:
    12 שנות לימוד. עדיפות תינתן לבעלי/ות תואר ראשון מוכר.
    שליטה מלאה בתוכנות Office.
    כושר ארגון,סדר וראייה מערכתית.
    תודעת שירות גבוהה ויכולת למתן שירות ופתרון בעיות מורכבות.
    עדיפות לבעלי/ות ניסיון מוכח בביצוע סידור עבודה למערך היסעים.
    שעות עבודה 10:00-18:00.
    את הטופס, קורות חיים בצרוף מסמכי השכלה והמלצות יש להגיש לא יאוחר מיום 25/7/21. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    יצירת קשר עם המעסיק
    6293360
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    לפני 2 שעות
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לאוניברסיטת תל אביב דרוש/ה מזכיר/ת מינהל וכוח אדם
    תיאור התפקיד:
    -טיפול במגוון נושאי מינהל וכוח אדם של בית הספר, כולל:
    -טיפול שוטף בסגל אקדמי בכיר, סגל זוטר, עובדי מחקר ועובדי שעות, לרבות ריכוז המסמכים, הזנת מינויים וטיפול בהארכתם. עדכון נתונים אישיים, טיפול בנושאי נוכחות של עובדים. הזנת נתונים במערכת ה-ERP.
    -קבלת קהל ומתן מענה לפניות סגל אקדמי וסגל מנהלי בנושאים שבטיפול
    -ביצוע ומעקב אחר הזמנות רכש בנושאי מחקר והוראה והזמנות עבודה בתחום הבינוי והאחזקה.
    - טיפול באינוונטר בתיאום עם יחידת הספקה - רישום ומעקב אחר מלאי הציוד, ריכוז דוחות מצאי תקופתיים והפקת כתבי התחייבות עבור אנשי הסגל. ריכוז החזרת ציוד וגריעה מהאינוונטר.
    -סיוע בארגון אירועי בית הספר (כנסים, ימי עיון ועוד).
    -טיפול אדמיניסטרטיבי במטלות השוטפות של מזכירות בית הספר, לרבות תחזוקת אתר ביה"ס, ניהול יומנים, תחזוקת רשימות תפוצה והפצת הודעות, קבלת קהל ומתן שירותי מזכירות לסגל ביה"ס.
    -קיום קשר שוטף עם מגוון גורמים, באוניברסיטה ומחוצה לה.
    -ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיית ראש ביה"ס והרכזת הניהולית וככל שיידרש.
    כפיפות: לרכזת הניהולית של בית הספר.
    דרישות:
    -תואר אקדמי-רצוי. תעודת בגרות מלאה-חובה.
    -ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי, רצוי בתחומי כוח אדם.
    -רצויה הכרת הנהלים והתקנונים האוניברסיטאיים.
    -ידיעת השפה העברית על בוריה ושליטה בשפה האנגלית ברמה טובה מאוד, לרבות יכולת הבעה ותכתובת בשפות אלה.
    -ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות. רצוי ידע ביישומי OFFICE, בדגש על EXCEL.
    -רצויה שליטה ב-ERP ובמערכת מינהל תלמידים.
    -יוזמה, כושר תכנון, תיאום וארגון.
    -יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בצוות.
    -יכולת התמודדות עם עומס משימות ועמידה בלוחות זמנים.
    -תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
    הערה: נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות עפ"י הצורך.
    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6304828
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    לפני 2 שעות
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לאוניברסיטת תל אביב דרוש/ה עובד/ת תחזוקה לעבודה במשרה מלאה.
    תיאור התפקיד:
    ביצוע עבודות תחזוקה ותפעול שוטף בבנייני הפקולטה ושטחי הפקולטה, כולל:
    איתור תקלות ותיקונן.
    טיפול במפגעים ובבעיות בתחום הבטיחות.
    ארגון כיתות הלימוד והציוד הנדרש.
    סיוע בפיקוח על ניקיון הבניינים.
    חלוקת ציוד כולל פינוי ושינוע של ציוד כבד משקל.
    ביצוע שליחויות בקמפוס.
    סיוע בארגון טקסים ואירועים בפקולטה.
    מתן שירות לסגל האקדמי והמנהלי ולציבור הסטודנטים.
    דיווח תקלות באמצעות המערכת הממוחשבת.
    ביצוע עבודות תחזוקה בבניין.
    פינוי חביות המכילות חומר רדיואקטיבי וחומר להשמדה.
    ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיית הממונים וככל שיידרש.
    דרישות:
    השכלה תיכונית/מקצועית מלאה.
    ידע טכני וניסיון בעבודה בתחום האחזקה.
    יכולת איתור תקלות וביצוע תיקונים קלים.
    כושר גופני טוב.
    רישיון נהיגה- ידני חובה.
    ידע בסיסי בעבודה עם מערכות ממוחשבות.
    ידיעה טובה של השפה העברית.
    יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בצוות.
    יכולת עבודה בעומס ובלחץ.
    תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
    הערה: כפיפות למנהל הגוש. משרה מלאה בשכר הגון.
    התפקיד כרוך בעבודה במשמרות. ביצוע תורנויות בימי שישי, ערבי חג וחול המועד, בהתאם לצורך.
    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6307306
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    לפני 1 שעות
    מיקום המשרה: כפר שמריהו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    למועצה המקומית כפר שמריהו דרוש/ה מזכיר/ת מחלקה.
    מזכיר/ת מחלקה מכרז 005/2021
    דרישות:
    כל מי שרואה את עצמו מתאים/ה לגשת למכרז מתבקש להיכנס לאתר המועצה למשרה הרלוונטית במכרזי כח אדם ולצפות בפרטי המכרז, לפעול לפי ההנחיות ולצרף טופס פרטי מועמד למכרז חיצוני + קורות חיים + תעודות רלוונטיות + המלצות.
    בקשות שלא יכילו את כל הנדרש לעיל לא ייבדקו.
    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6308770
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    לפני 1 שעות
    מיקום המשרה: כפר שמריהו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    למועצה המקומית כפר שמריהו דרוש/ה עובד /ת פקח כללי.
    משרה מלאה
    דרישות:
    כל מי שרואה את עצמו מתאים/ה לגשת למכרז מתבקש להיכנס לאתר המועצה למשרה הרלוונטית במכרזי כח אדם ולצפות בפרטי המכרז, לפעול לפי ההנחיות ולצרף טופס פרטי מועמד למכרז חיצוני + קורות חיים + תעודות רלוונטיות + המלצות.
    בקשות שלא יכילו את כל הנדרש לעיל לא ייבדקו.
    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6308773
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    4 ימים
    מיקום המשרה: קרית עקרון
    היקף המשרה: משרה מלאה
    למרכז קהילתי קריית עקרון דרוש/ה מנהל/ת יחידת הספורט (מילוי מקום)

    תיאור התפקיד:
    בעל תפקיד העומד בראש מערכת הספורט ברשות המקומית. אחראי לביצוע פעולות הספורט ביישוב ותכנון שנתי ורב שנתי של תחום הספורט בתיאום עם מינהל הספורט, משרד התרבות והספורט, מוסדות החינוך ואגודות הספורט, ובהתאם להנחיות הגורמים המוסמכים ברשות המקומית.
    מטרות ותחומי אחריות עיקריים:
    * אחריות מלאה לניהול תקציב הספורט בהתאם לתוכנית העבודה.
    * אחריות לארגון חוגי ספורט לילדים, לנוער ולמבוגרים ולארגון מפעלי ספורט ברשות המקומית והפעלתם.
    * אחראיות להפעלת מרכזי ספורט קהילתיים/שכונתיים ולהפעלת מרכזים יישובים לטיפוח מצוינות.
    * אחריות ליוזמות טיפוח הספורט הייצוגי ברשות המקומית.
    * אחריות לתחזוקת מתקנים ואולמות ספורט.
    * משתתף בהגדרת הדרישות והאפיון של תוכנית רב-שנתית לבניית מתקנים ואולמות לרשות המקומית. שותף למעקב אחר ביצוע התוכנית.
    * אחראי להנחיית המדריכים ורכזי הספורט האזוריים/ענפיים באופן ביצוע עבודתם, להדרכתם ולשיפור הידע והרמה המקצועית באמצעות קורסים והשתלמויות.
    * מפקח על אופן עבודתם של המדריכים והעובדים האחרים הכפופים לו- הן באופן ישיר והן באמצעות קבלת דיווחים שוטפים.
    דרישות:
    דרישות הסף לתפקיד יהיו אחד מהסעיפים הבאים:
    בעל /ת תואר אקדמאי המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה בתחום הספורט.
    בעל /ת תואר אקדמאי מוכר בתחומים:  במדיניות ציבורית, כלכלה, מנהל עסקים, משפטים או חינוך, יהיה חייב להציג תעודת מסיים קורס אוריינטציה בספורט של מנהל הספורט.
    בעל תואר אקדמאי אחר יידרש להציג גם תעודת מאמן. נאפשר לו תוך 18 חודשים לעבור את קורס האוריינטציה בספורט של מנהל הספורט.

    הכשרה נוספת:
    ***סיום בהצלחה קורס אוריינטציה בספורט (קורס מינהל ספורט) במוסד מוכר על ידי מינהל הספורט-בעל תואר אקדמאי אחר (שאינו בתחום הספורט) שהציג תעודת מאמן, יידרש להשלים סיום קורס אוריינטציה בספורט תוך 18 חודש מכניסתו לתפקיד.
    מנהל היחידה ישתתף בכנסים מקצועיים המאורגנים מעת לעת על מנת לשפר את השכלתו ומקצועיותו.

    ניסיון מקצועי:
    3 שנות ניסיון מקצועי מוכח בניהול תחום הספורט באחד או יותר מהתחומים הבאים: ארגון ספורט, ניהול או אימון בפועל בגופי ספורט או מחלקות ספורט ברשות מקומית או במתנס או תאגיד ספורט עירוני.
    ניסיון ניהולי ניהול צוות עובדים ו/או, ניהול תקציב ו/או, ניהול פרויקטים ברמה רשותית בתחום הספורט.

    כישורים אישיים:
    ידע והבנה בניהול ספורט.
    ידע ושליטה מלאה ביישומי מחשב תכנית אופיס, תכנות לניהול לקוחות וממשקי קולות קוראים
    בעל יכולת לנהל תקציב והבנה בקריאת דוחות כספיים.
    יכולת ניהול וארגון אירועי ספורט.
    יכולת הדרכה והפעלה של צוות מדריכים ומאמנים.
    יכולת ניהול משא ומתן.
    יכולת ביטוי בכתב ובעל-פה.
    יכולת ונכונות לעבוד בשעות בלתי שגרתיות, בסופי שבוע ובחול המועד.
    יכולת ניידות.

    העדר רישום פלילי- חובה
    כפיפות למנהלת המרכז הקהילתי בקריית עקרון
    קורות חיים בצירוף תעודות עד לתאריך 5.7.2021 למייל דרך הגש מועמדות

    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6259671
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    4 ימים
    היקף המשרה: משרה מלאה
    הצטרפו לצוות מקצועני ועבודה עם מטרה וסיפוק דרוש /ה
    מנהל/ת מעון בקרית עקרון השייך לרשת התחלה חכמה
    ניהול מעון חינוכי קהילתי לילדים בגיל הרך(גילאי 3 חודשים עד 3 שנים)
    מסגרת התפקיד כוללת:
    *הטמעת הדרכה נהלים ותהליכי עבודה חינוכיים במעון
    *גיוס השמה וניהול צוות עובדים
    ניהול אדמיניסטרטיבי, תקציב, מטבח, רכש ועוד
    * תכנון ומעקב אחר תקציב ויישום תוכנית העבודה השנתית
    * קשר עם הורים וגורמים בקהילה
    *עבודה מול גורמי חוץ ופנים בחברה למתנסים ומשרד העבודה והרווחה.
    *טיפול בבטיחות ובטחון, תברואה ותזונה.
    משרה מלאה (100%)
    5 ימים בשבוע
    דרישות:
    בוגר /ת תואר ראשון בחינוך לגיל הרך /פסיכולוגיה /עבודה סוציאלית
    עדיפות לתואר שני בהתפתחות הילד
    נסיון ניהולי חובה, (לפחות שנתיים) רצוי בניהול מסגרות לגיל הרך
    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6263920
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד