תואר משרה: מנהל אגף שפ"ע
תנאי העסקה: חוזה אישי בשיעור של 60%-70% משכר בכירים בכפוף לאישור משרד הפנים.
היקף משרה: 100%.
כפיפות: מהנדס העיר
ייעוד התפקיד: - טיפוח ושמירת חזות העיר, הסדר והבטחון ואיכות חיי התושבים.
- ניהול תחומי שיפור פני העיר ברשות, רישוי עסקים, פיקוח רשותי ותחומי הסדר והבטחון.
תאור תפקיד: - ייעוץ בגיבוש מדיניות הרשות הנוגעת לאיכות סביבת החיים הקרובה של התושבים.
- אחריות מלאה על יישום מדיניות הרשות הנוגעת לאיכות סביבת החיים הקרובה של התושבים.
- ניהול מערך שיפור ואחזקה של הסביבה הפיזית בישוב ובכלל זה ניהול-על של מערך: תברואה והדברה, אחזקה ולוגיסטיקה, גינון וחזות הישוב, תשתיות פיזיות, מחזור, וטרינריה ואיכות הסביבה.
- ניהול מערך הסדר והבטחון בישוב, ובכלל זה ניהול על של יחידות: רישוי עסקים, פיקוח עירוני, ביטחון וחירום ומוקד עירוני.
- קידום מודעות לאיכות הסביבה בקרב תושבים וניהול פרויקטים בתחום הקהילה.
- ניהול ובקרה על יישום תכנית העבודה של היחידות השונות לרבות הקצאת תקציב בתיאום עם מנהלי היחידות וגורמים נוספים ברשות.
- פיקוח ובקרה על מענה לטיפול במפגעים
- ניהול תקציב האגף בהתאם לתכנית העבודה ומסגרות התקציב שאושרו.
- פיקוח ובקרה על עבודות קבלנים וספקים באמצעות פיקוח שוטף, בקרת הוצאות, ניתוח דוחות וסיורים בשטח.
- אפיון מכרזים והכנת כתבי כמויות הנדרשים למימוש פרויקטים המוגדרים בתוכנית העבודה.
- אחריות לפיתוח מקצועי של עובדי האגף.
- סנכרון בין פעולות היחידות התפעוליות וניהול ממשקי העבודה.
דרישות:
תנאי סף: השכלה ודרישות מקצועיות:
- בעל תואר אקדמאי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.
- יתרון לתואר אקדמי בתחומים הנדסה, תכנון, אדריכלות, אגרונומיה, מנהל עסקים או מנהל ציבורי או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג 2012).
- מנהל האגף יחויב לסיים בהצלחה קורס להכשרת מנהלי האגף שפ"ע ברשויות המקומיות, לא יאוחר משלוש שנים מתחילת מינויו. עדכון שכרו מותנה בסיום הקורס.
דרישות ניסיון: ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות במהלך 10 שנים שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, באחד או יותר מהתחומים הבאים: אחזקה, לוגיסטיקה, איכות הסביבה, פיקוח ובקרה על קבלנים מתחומי השפ"ע, תברואה, פיתוח תשתיות, תכנון עירוני.
ניסיון בניהול של 5 עובדים לפחות באופן ישיר או עקיף, כאשר על תקופת הניהול לעלות על משך זמן של שנתיים לפחות, או כהונה במשרה במגזר הציבורי במתחם דרגות 40-42 ומעלה, למשך שלוש שנים לפחות.
כישורים נדרשים: * יחסי אנוש מצוינים ואסרטיביות
שירותיות
יכולת ניהול מו"מ ופיקח על קבלנים
יכולת אבחון וזיהוי צרכים ומתן מענה
יכולת הבניית תהליכים והובלת פרויקטים
כושר ניהולי ועמידה בתנאי לחץ
אמינות ומהימנות אישית גבוהה
דרישות נוספות: * שפות עברית ברמה גבוהה
יישומי מחשב היכרות עם תוכנות office.
תעודת יושר
הצלחה במרכז הערכה שייקבע על ידי הרשות
מאפייני התפקיד: * עבודה מול גורמים רבים ברשות ומחוצה לה
o עבודה בשעות לא שיגרתיות
o נסיעות מרובות ברחבי הרשות
o ריבוי משימות הדורשות מענה בקדימות גבוהה
o ניהול התקשרויות וקבלנים
איוש המשרה הינו לתקופה של 12 חודשים והמשך איושה בכפוף למציאת מקורות מימון על ידי הרשות.
מועמדים הרואים עצמם כעונים על הקריטריונים מתבקשים למלא את הטפסים הקיימים באתר המועצה דרך הגש מועמדות מרכז אזרחי חורה ולהגישם בצירוף התעודות המתאימות למזכירות המועצה עד ליום _____________בשעה 12:00.
טלפון: 08-6868404
מייל: דרך הגש מועמדות.
* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.