דף הבית » משרות לפי חברות » קיבוץ משמר השרון
קיבוץ משמר השרון

    דרושים קיבוץ משמר השרון

    תחום עיסוק
    ממשלתי / ציבורי
    כמות עובדים
    51-100

    עוד עלינו

    דרושים ב- קיבוץ משמר השרון

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- קיבוץ משמר השרון אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות מחברות אחרות בתחום:

    לפני 10 שעות
    מיקום המשרה: חורה
    היקף המשרה: משרה מלאה
    תאור תפקיד: מנהל מחלקה לפיתוח כלכלי
    כפיפות ארגונית: גזברית המועצה
    ייעוד התפקיד: קידום מהלכים לפיתוח מנועי צמיחה של הרשות בפני עצמה וכחלק מתפיסה אזורית מערכתית. סיוע לראש הרשות ולגורמי מקצוע במיצוי והרחבת הפוטנציאל הכלכלי של הרשות וחיזוק יכולותיה למיצוי משאבים, הגדלת הכנסות, לצד ניהול אפקטיבי ויעיל של ההוצאות.
    דרישות:
    תנאי סף:
    השכלה: תואר אקדמי מוכר ע"י המל"ג או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בארץ או בחו"ל באחד התחומים בראיית חשבונאות, כלכלה, מנהל עסקים או בסטטיסטיקה או תעודת רו"ח בתוקף. (לרבות ע"פ הכללים בחוזר מנכ"ל משרד הפנים מס' 1/2014 לעניין טכנאי או הנדסאי מוסמך, וחוזר מנכ"ל 5/2016 לעניין הכרה בהשכלה תורנית)
    תואר שני-יתרון.
    קורס מיצוי משאבים - יתרון
    ניסיון מקצועי: בעל תואר אקדמי כאמור או תעודת רואה חשבון בתוקף או תעודת השכלה תורנית כאמור לעיל ניסיון של שנתיים לפחות בגיבוש והובלת תכניות ומיזמים לפיתוח כלכלי-חברתי ברשויות המקומיות או בגופים ציבוריים אחרים מול משרדי הממשלה או בשיתוף עימם, או בארגונים בעלי היקף פעילות משמעותי.
    הנדסאי רשום שלוש שנות ניסיון מקצועי כאמור
    טכנאי רשום ארבע שנות ניסיון מקצועי כאמור
    ניסיון ניהולי: יתרון לניסיון של 3 שנים לפחות בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה.
    אנגלית ברמה גבוהה
    שליטה בסביבת עבודה ממוחשבת
    היכרות עם רשתות חברתיות וניהול ידע דיגיטלי.
    כישורים נדרשים: * עצמאות, יצירתיות ויוזמה
    אכפתיות ומעורבות חברתית
    בעל/ת יכולת וכישורים לקיים משא ומתן עם גורמים שונים
    יחסי אנוש מצוינים ואסרטיביות
    יכולת והבנה עסקית גבוהה
    יכולת אבחון וזיהוי צרכים ומתן מענה
    יכולת הבניית תהליכים ופיתוח תכנים

    מאפייני תפקיד ייחודיים:
    עבודה תחת לחץ
    נסיעות מרובות
    נכונות לעבודה בשעות שאינן שגרתיות.
    מועמדים הרואים עצמם כעונים על הקריטריונים מתבקשים למלא את הטפסים הקיימים באתר המועצה דרך הגש מועמדות מרכז אזרחי חורה ולהגישם בצירוף התעודות המתאימות למזכירות המועצה עד ליום 1.2.2021 בשעה 12:00.
    טלפון: 08-6868404
    מייל: דרך הגש מועמדות 
    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6041705
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 5 שעות
    מיקום המשרה: חורה
    היקף המשרה: משרה מלאה
    תואר משרה: מנהל אגף שפ"ע
    תנאי העסקה: חוזה אישי בשיעור של 60%-70% משכר בכירים בכפוף לאישור משרד הפנים.
    היקף משרה: 100%.
    כפיפות: מהנדס העיר
    ייעוד התפקיד: - טיפוח ושמירת חזות העיר, הסדר והבטחון ואיכות חיי התושבים.
    - ניהול תחומי שיפור פני העיר ברשות, רישוי עסקים, פיקוח רשותי ותחומי הסדר והבטחון.
    תאור תפקיד: - ייעוץ בגיבוש מדיניות הרשות הנוגעת לאיכות סביבת החיים הקרובה של התושבים.
    - אחריות מלאה על יישום מדיניות הרשות הנוגעת לאיכות סביבת החיים הקרובה של התושבים.
    - ניהול מערך שיפור ואחזקה של הסביבה הפיזית בישוב ובכלל זה ניהול-על של מערך: תברואה והדברה, אחזקה ולוגיסטיקה, גינון וחזות הישוב, תשתיות פיזיות, מחזור, וטרינריה ואיכות הסביבה.
    - ניהול מערך הסדר והבטחון בישוב, ובכלל זה ניהול על של יחידות: רישוי עסקים, פיקוח עירוני, ביטחון וחירום ומוקד עירוני.
    - קידום מודעות לאיכות הסביבה בקרב תושבים וניהול פרויקטים בתחום הקהילה.
    - ניהול ובקרה על יישום תכנית העבודה של היחידות השונות לרבות הקצאת תקציב בתיאום עם מנהלי היחידות וגורמים נוספים ברשות.
    - פיקוח ובקרה על מענה לטיפול במפגעים
    - ניהול תקציב האגף בהתאם לתכנית העבודה ומסגרות התקציב שאושרו.
    - פיקוח ובקרה על עבודות קבלנים וספקים באמצעות פיקוח שוטף, בקרת הוצאות, ניתוח דוחות וסיורים בשטח.
    - אפיון מכרזים והכנת כתבי כמויות הנדרשים למימוש פרויקטים המוגדרים בתוכנית העבודה.
    - אחריות לפיתוח מקצועי של עובדי האגף.
    - סנכרון בין פעולות היחידות התפעוליות וניהול ממשקי העבודה.
    דרישות:
    תנאי סף: השכלה ודרישות מקצועיות:
    - בעל תואר אקדמאי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.
    - יתרון לתואר אקדמי בתחומים הנדסה, תכנון, אדריכלות, אגרונומיה, מנהל עסקים או מנהל ציבורי או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג 2012).
    - מנהל האגף יחויב לסיים בהצלחה קורס להכשרת מנהלי האגף שפ"ע ברשויות המקומיות, לא יאוחר משלוש שנים מתחילת מינויו. עדכון שכרו מותנה בסיום הקורס.
    דרישות ניסיון: ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות במהלך 10 שנים שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, באחד או יותר מהתחומים הבאים: אחזקה, לוגיסטיקה, איכות הסביבה, פיקוח ובקרה על קבלנים מתחומי השפ"ע, תברואה, פיתוח תשתיות, תכנון עירוני.
    ניסיון בניהול של 5 עובדים לפחות באופן ישיר או עקיף, כאשר על תקופת הניהול לעלות על משך זמן של שנתיים לפחות, או כהונה במשרה במגזר הציבורי במתחם דרגות 40-42 ומעלה, למשך שלוש שנים לפחות.
    כישורים נדרשים: * יחסי אנוש מצוינים ואסרטיביות
    שירותיות
    יכולת ניהול מו"מ ופיקח על קבלנים
    יכולת אבחון וזיהוי צרכים ומתן מענה
    יכולת הבניית תהליכים והובלת פרויקטים
    כושר ניהולי ועמידה בתנאי לחץ
    אמינות ומהימנות אישית גבוהה
    דרישות נוספות: * שפות עברית ברמה גבוהה
    יישומי מחשב היכרות עם תוכנות office.
    תעודת יושר
    הצלחה במרכז הערכה שייקבע על ידי הרשות
    מאפייני התפקיד: * עבודה מול גורמים רבים ברשות ומחוצה לה
    o עבודה בשעות לא שיגרתיות
    o נסיעות מרובות ברחבי הרשות
    o ריבוי משימות הדורשות מענה בקדימות גבוהה
    o ניהול התקשרויות וקבלנים

    איוש המשרה הינו לתקופה של 12 חודשים והמשך איושה בכפוף למציאת מקורות מימון על ידי הרשות.

    מועמדים הרואים עצמם כעונים על הקריטריונים מתבקשים למלא את הטפסים הקיימים באתר המועצה דרך הגש מועמדות מרכז אזרחי חורה ולהגישם בצירוף התעודות המתאימות למזכירות המועצה עד ליום _____________בשעה 12:00.
    טלפון: 08-6868404
    מייל: דרך הגש מועמדות.
    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6041709
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 6 שעות
    עיריית רחובות
    מיקום המשרה: רחובות
    היקף המשרה: משרה מלאה
    מכרז חיצוני/פנימי - כ"א 1/2021
    עיריית רחובות - אגף שפ"ע.
    תיאור התפקיד: תברואן/ית

    המסמכים יוגשו באופן אישי לאגף משאבי אנוש, רח' בילו 2 קומה 4 רחובות או באמצעות מייל, עד יום חמישי 21.1.2021 שעה 15:00
    פרטים נוספים באתר העירייה.
     
    על המועמד/ת לצרף תיעוד להוכחת דרישות התפקיד ומועמד/ת שלא י/תצרף תיעוד תיפסל מועמדותו/ה על הסף.
    **לפרטים נוספים יש ללחוץ על "הגש מועמדות"
    דרישות:
    המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6025222
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 8 שעות
    אוניברסיטת תל אביב
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה חלקית ומתאים גם לסטודנטים
    התפקיד כולל:
    - אחזקה ותפעול שוטף של ציוד המחשבים (חומרה תוכנה ורשתות), לרבות איתור תקלות ופתרונן.
    - הדרכה ותמיכה למשתמשים.
    - התקנת תוכנות ופתרון תקלות בהן ובשימושי OFFICE.
    - היקף המשרה: 50%
    דרישות:
    - תעודת בגרות מלאה, לפחות.
    - הכשרה פורמלית בתחום המחשבים תעודה MCSE / MCP - יתרון.
    - ניסיון בהפעלה ותחזוקה של מחשבים (אישיים וניידים), ציוד היקפי ורשתות תקשורת.
    - ניסיון באיתור תקלות וטיפול בהן.
    - שליטה מלאה במערכות הפעלה WINDOWS ובתוכנות OFFICE. 
    - יכולת הדרכת משתמשי קצה.
    - יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודת צוות.
    - שליטה בשפות עברית ואנגלית ברמה גבוהה.
    - המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6028923
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 10 שעות
    האגודה לתרבות הדיור
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לאגודה לתרבות הדיור דרוש/ה מהנדס/ת בניין.
    התפקיד כולל:
    ייעוץ הנדסי, ייעוץ למקלוט, פיקוח על בניינים שנמצאים בשיפוץ, הכנת כתבי כמויות, קשר עם סניפי האגודה.
    רק פניות מתאימות תיעננה.
    דרישות:
    * ידע/התמצאות בחוק/תקנות התכנון והבנייה.
    * ניסיון בפיקוח על שיפוצי מבנים.
    * ניסיון וידע בהכנת כתבי כמויות.
    * ניסיון בניהול פרויקטים עם התמחות בניהול תקציבי.
    * ידע במערכות מחשוב הנדסיות ותוכנות אופיס.
    * בעל/ת רישיון נהיגה.
    * רשום/ה בפנקס המהנדסים.
    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6008936
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    2 ימים
    מתנ"ס קרית עקרון
    מיקום המשרה: קרית עקרון
    היקף המשרה: מספר סוגים
    למעון בקרית עקרון דרושים /ות מטפלים /ות
    העבודה עם ילדים מגילאי לידה עד 3
    העבודה במשרה מלאה עם אפשרות למשרה חלקית.
    דרישות:
    אהבה סבלנות ושמחת חיים - חובה
    ניסיון כמטפלת במעון יתרון
    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6013900
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 5 שעות
    מיקום המשרה: ראשון לציון
    היקף המשרה: מספר סוגים
    לתאגיד מניב ראשון בע"מ דרוש/ה עובד/ת למחלקת שירות לקוחות משרה מס' 20/2020
    תיאור התפקיד:
    מתן מענה פרונטאלי מקצועי לתושבים, גביית תשלומים, מסירת מידע וטיפול בפניות ציבור מכל סוג.
    העבודה היא במשרה מלאה הכוללת ימי פיצול (עבודה אחר הצהריים בימי שני באופן קבוע, ימי רביעי וימי שישי על פי תורנות).
    כפיפות: למנהלת שירות לקוחות +ס.מנהלת שירות לקוחות

    החברה שומרת לעצמה את הזכות לבטל הליך זה על פי שיקול דעתה הבלעדי.
    רק פניות מתאימות תיענינה.
    קורות חיים ותעודות רלוונטיות יש לשלוח, עד ל- 29/01/2021
    דרישות:
    תנאי סף:
    ניסיון של שנתיים בשירות לקוחות פרונטלי וטלפוני.
    ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת. 
    בגרות מלאה -חובה.

    כישורים נוספים נדרשים:
    תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה תחת לחץ וכן עבודה בצוות.
    יכולת אדמיניסטרטיבית גבוהה וכושר התנסחות טוב בע"פ ובכתב.
    תואר אקדמי - יתרון.
    זמינות מיידית - יתרון.
    ידע וניסיון בתוכנת גבייה עירונית- יתרון.
    ידע וניסיון בתוכנת אופיס, CRM, מערכת המג"ע ותוכנות ייעודיות אחרות - יתרון.
    ניסיון עבודה בתאגיד מים - יתרון.
    ידיעת שפות אנגלית/רוסית/אמהרית - יתרון.
    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6017818
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 8 שעות
    מועצה מקומית גני תקווה
    מיקום המשרה: מרכז
    היקף המשרה: משרה מלאה
    המועצה המקומית גני תקווה מודיעה בזאת על הארכת תוקף הגשת מועמדות למכרז מס' 24/2020 לתפקיד מנהל/ת חשבונות ראשי/ת במשרה מלאה.

    הנחיות להגשת מועמדות:
    להגשת מועמדות למשרות, יש להעביר קורות חיים מעודכנים בשפה העברית בצירוף תעודות השכלה (במידה שהתואר מחו"ל יש לצרף אישור הועדה להערכת תארים במשרד החינוך על שקילות לתארי השכלה גבוהה המקובלים באוניברסיטאות בארץ), מסמכים המעידים על הניסיון הנדרש, טופס הצהרה על קירבה משפחתית (להורדה מאתר המועצה) וכל חומר רלוונטי נוסף עד ליום 21 בינואר 2021.

    הצעות שאינן עונות על דרישות המכרז ו/או הצעות שאליהן לא יצורפו המסמכים הדרושים, לא ייענו.
    מועמדים/ות שיעמדו בתנאי הסף יבחנו גם בשים לב ליתרונות שצוינו במסגרת המכרז, כאשר המועצה רשאית לזמן בפני ועדת הבחינה את המועמדים/ות המתאימים/ות ביותר.
    דרישות:
    המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6025783
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 6 שעות
    התאחדות התעשיינים בישראל
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    להתאחדות התעשיינים בישראל איגוד הכימיה והפרמצבטיקה, איכות הסביבה דרוש/ה רפרנט/ית (ראש תחום) איכות הסביבה.
    תיאור התפקיד:
    * ריכוז נושאים בתחום איכות הסביבה באיגוד עבור כלל מפעלי התעשייה החברים בהתאחדות התעשיינים.
    * ייצוג התעשייה מול משרדי הממשלה, ועדות הכנסת ורשויות שונות בנושאי רגולציה סביבתית.
    * מתן שירותי יעוץ, מידע וסיוע פרטני למפעלים, כולל ליווי והכוונה מול רשויות המדינה השונות בנושאי איכות הסביבה.
    * קידום גישת כלכלה מעגלית ופיתוח בר קיימא בתעשייה.
    * מעקב אחרי תקינה ישראלית/בינלאומית בתחום איכות הסביבה.
    דרישות:
    * תואר ראשון בהנדסה/במדעים/ בתחום איכות הסביבה, או אחר רלוונטי - חובה.
    * תואר שני - יתרון.
    * ניסיון של 3 שנים לפחות בעבודה בתחום איכות הסביבה. עדיפות לבעלי/ות ניסיון עבודה מול גורמי הממשל ולבעלי/ות היכרות עם מגזר התעשייה- יתרון.
    * יכולת ניתוח גבוהה.
    * כושר ניסוח גבוה, הן בכתב והן בע"פ.
    * כושר יזמות גבוה.
    **נא לציין ציפיות שכר
    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6034653
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 11 שעות
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    דרוש /ה כלכלן/ית למחלקה לכלכלת עסקים באגף כלכלה.
    היקף משרה: 100%.
    מקום העבודה: ת"א.
    כפיפות: מנהל המחלקה לכלכלת עסקים.
    תיאור המשרה:
    ניתוח ומתן מענה ברמת מאקרו ומיקרו בנושאי אנרגיה, תשתיות, לוגיסטיקה ומיסוי מוניציפאלי המשפיעים על התעשייה, ושיפור הסביבה העסקית לתעשייה.
    פעילויות:
    1. כתיבת ניירות עמדה ומענה לשימועים מקצועיים.
    2. הכנת מסמכים כלכליים.
    3. ייעוץ פרטני למפעלים בתחומי העיסוק של המחלקה.
    4. ייצוג התעשייה מול מקבלי החלטות (ועדות כנסת, משרדי ממשלה ורשויות).  
    את הבקשות (בצירוף המלצות וציפיות שכר) יש להגיש לרינת לוי ע"י הקלקה על "הגשת מועמדות".
    דרישות:
    1. תואר ראשון בכלכלה / מנה"ע / חשבונאות וכד' - חובה.
    2. יכולת רפרזנטטיבית, ניסוח בכתב ובע"פ, כתיבת ניירות עמדה ברמה גבוהה.
    3. יכולת ניתוח של תהליכים כלכליים וידע באקסל.
    4. נכונות לעבודה מאומצת ובתנאי עומס.
    5. אמינות, יושר, קפדנות ודייקנות בביצוע.
    6. בעל/ת תודעת שירות ברמה גבוהה.
    7. בעל/ת ראש גדול וחשיבה צוותית.
    תנאי העסקה: הסכם העסקה אישי.
    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6034663
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה

    איפה אנחנו נמצאים?