דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים אשרת יישוב קהילתי
אשרת יישוב קהילתי

    דרושים אשרת יישוב קהילתי

    תחום עיסוק
    ממשלתי / ציבורי
    כמות עובדים
    51-100

    דרושים ב- אשרת יישוב קהילתי

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- אשרת יישוב קהילתי אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות מחברות אחרות בתחום:

    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בשגרירות ארה"ב
    Location: Jerusalem
    Job Type: Full Time
    U.S. Embassy in Jerusalem seeks:
    Procurement Agent (Procurement Assistant) Grade FSN-8
    Vacancy Announcement # Jerusalem-2024-29
    How to apply:
    Please visit our website

    For more details about the vacancy requirements and for instructions on how to apply before the closing date June 21, 2024
    Requirements:
    A combination of three years progressively responsible experience in procurement field, or related work in the commercial (including logistics), legal or accounting field is required.
    Education Requirements:

    Completion of secondary school is required.
    Languages: Fluency (speaking/reading/writing) in English.
    Fluency (speaking/reading/writing) in one of the local languages Arabic or Hebrew is required AND

    Good working knowledge in the other local language Arabic or Hebrew is required.

    Skills and Abilities:
    Must have advanced mathematical skills.
    Must hold a valid Israeli driving license.
    Must have advance MS office suite.
    *
    This position is open to all candidates.
     
    Show more...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7757850
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: יסעור
    סוג משרה: משרה מלאה
    ייעוד: אחריות לניהול הכולל של ענף הרפת.
    אחריות כוללת לתוצאות הענף, לפיתוח הקיים, הכנת הענף לעתיד וניהולו בכפוף לערכים
    והחלטות הקיבוץ.
    תחומי אחריות:
    * ניהול שוטף של הפעילות היומיומית בענף.
    * הכנת תכנית עבודה שנתית ורב שנתית, פיקוח ועמידה בתוכניות.
    * ניהול מקצועי של עדר החלב (טיפוח, גידול, הוצאת פרות, בריאות, הזנה ועוד).
    * ניהול מקצועי וכלכלי של מרכז המזון במקום (קנייה, הכנה, פחתים, ניהול מלאי וכ"ו).
    * הכרת הסביבה העסקית של הענף. (מכסות, מחיר מטרה, יצור חלב חריג וכ"ו).
    * שיתוף פעולה עם גורמים מקצועיים חיצוניים (תזונאי, וטרינר, מזריע ועוד).
    * ניהול שוטף ופיתוח הענף להשאת רווחים, תוך כדי מבט ארוך טווח ומקסום יכולות ויעילות.
    * טיפול בכל הקשור לאיכות הסביבה
    * קביעת מדיניות לעניין המשאבים, העומדים לרשות הענף
    * בחינת הסכמים עם קבלנים, נותני שירותים.
    * אחריות על רכש הענף
    * ביצוע מדיניות הנהלות הענף והמשק.
    * שיתוף פעולה עם ממונים ודיווח לפי הנדרש.
    דרישות:
    *ניסיון מוכח וידע מקצועי בענף הרפת.
    * השכלה פורמלית רלוונטית (כלכלית/עסקים/חקלאות). -יתרון
    * ניסיון ניהולי קודם יתרון.
    * יכולת ניתוח והבנת דוחות כספיים, הסקת מסקנות וגיבוש המלצות.
    * ניסיון בניהול מו"מ עם ספקים/לקוחות.
    * יכולת קבלת החלטות באופן עצמאי.
    * יחסי אנוש טובים ויכולת לעבוד בצוות, ניהול צוות, ושיתוף.
    * שליטה במחשב. הכרת תוכנת נ.ע.ה.
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7756184
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בעיריית קרית אונו
    מיקום המשרה: קרית אונו
    סוג משרה: משרה מלאה ומשרה חלקית
    בית הספר היסודי בשכונת קריית אונו הצעירה, פותח את שעריו בשנת הלימודים הקרובה
    ומזמין אתכם, נשות ואנשי חינוך החולמים בגדול ורואים בחינוך דרך חיים, להצטרף אלינו למסע חינוכי יחודי!
    מחנכים ומחנכות
    יועצ/ת
    מורה לאנגלית
    מורה למוזיקה
    מורה לאמנות
    מורה לחינוך גופני
    דרישות:
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7756301
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בעיריית קרית אונו
    מיקום המשרה: קרית אונו
    סוג משרה: משרה מלאה
    עיריית קריית-אונו מודיעה על משרה פנויה כמפורט להלן:

    תואר המשרה:
    אב בית/איש תחזוקה בבית ספר
    היקף משרה:
    100% משרה.(2 משרות כל אחת 100%)

    כפיפות ארגונית:
    מנהל/ת בית ספר

    דרוג דרגה:
    מתח דרגות 5-7 בדרוג המנהלי.

    תיאור תמציתי של תפקיד:
    שמירה על תחזוקה נאותה של מרחב בית הספר. תחזוקת תשתיות בית הספר. מתן מענה לפניות, על פי מידת דחיפותן בהנחיית מנהל בית הספר בנושאי ציוד, ניקיון, תחזוקה, תשתיות, ליקויים ותקלות בטיחותיות, בתחום אחריות בית הספר. טיפול בפניות שהתקבלו באופן עצמאי או פנייה לגורמים מוסמכים לפי הצורך. בקרה על ניקיון בית הספר והגשת דוחות שבועיים על מצב ניקיון בית הספר. השתתפות בניקיונות היסודיים של בית הספר במידה ואינו מועסק באותה עת בשירותים אחרים. פתיחה וסגירה של בית הספר(שערים, כיתות לימוד, משרדים, וחדרי שירות(. ווידוא קיום הצלצולים על פי לוחות הזמנים שנקבעו. התרעה בפני המנהל לגבי כל תקלה, המצריכה הזמנה של גורמים מקצועיים מתוך הרשות או מחוצה לה. מתן הנחיות וביצוע מעקב אחר טיפול בתקלות של הגורמים המקצועיים. השתתפות בהכנת בית הספר לקראת פתיחת שנת הלימודים לרבות ווידוא סיוד, ניקיון, וכדומה. מתן שירותים חוץ בית ספריים דוגמת בנק. אספקה והתקנת ציוד בבית הספר. העברת ציוד בלתי תקין לתיקון ואספקת ציוד חלופי. אספקת ציוד מתכלה ובלתי מתכלה. התקנת ציוד נדרש (כגון תאורה, ציוד חשמלי ועוד), או פנייה לגורמי מקצוע לצורך התקנה.אחסון הציוד במקומות הייעודים. סיוע בשמירה על בטיחות התלמידים. ביצוע משימות בהתאם להנחיות העב"ט. הצבת שילוט מוגדר המתריע בפני סכנה. תחימת אזור ביצוע עבודות כתחום סכנה. בדיקת שלמותם של מתקני המשחק במתחם בית הספר. ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרש ע"י הממונה
    דרישות:
    השכלה:
    12 שנות לימוד.

    ניסיון מקצועי:
    לא נדרש.

    דרישות ייחודיות:
    רישום פלילי- היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, תשס"א 2001. שפות- עברית ברמה סבירה. מאמץ פיזי. עבודה עם ילדים.
    עבודה מול גורמים רבים בתוך בית הספר ומחוצה לו.

    כישורים אישיים:
    אמינות ומהימנות אישית, קפדנות ודייקנות בביצוע, כושר למידה, תודעת שרות גבוהה, שקדנות וחריצות, יכולת התבטאות בע"פ ובכתב, כושר עבודה בצוות, יכולת ארגון ותכנון,קיום וטיפוח יחסים בינאישיים, התמודדות עם לחץ ושחיקה, התמדה.
    הגשת מועמדות:
    קורות חיים ותעודות המעידות על השכלה וניסיון תעסוקתי
    *


    עד לתאריך 20.06.2024, עד שעה 12:00.

    **בכפוף לאישור תקציבי של משרד הפנים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7757131
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בעיריית קרית אונו
    מיקום המשרה: קרית אונו
    סוג משרה: משרה מלאה
    מכרז פומבי מס' 17/2024

    עיריית קריית-אונו מודיעה על משרה פנויה כמפורט להלן:

    תואר המשרה:
    פקח/ית חנייה וחוקי עזר ברשות המקומית.

    היקף משרה:
    100% משרה.
    כפיפות ארגונית: מנהל מחלקת הפיקוח.

    דרוג דרגה:
    מתח דרגות 5-8 בדרוג המנהלי/35-38 בדרוג המח"ר.

    תיאור תמציתי של התפקיד:
    בקרה ואכיפה של חוקי העזר העירוניים (בדגש על טיפול בעבירות תברואה), בקרה ואכיפה של חוק עזר חנייה (העמדת רכב וחנייתו,(שמירה על הסדר הציבורי.
    דרישות:
    דרישות הסף לתפקיד:


    השכלה: 12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה.

    ניסיון מקצועי: לא נדרש.

    דרישות תפקיד ייחודיות: עדיפות לבעל רישיון נהיגה בתוקף (מסוג A2 אופנוע 125 סמ"ק ו- B רכב פרטי), יצוגיות, שפות- עברית ברמה גבוהה, ידע בעבודה עם מחשב, שליטה ביישומי office ויכולת למידה של תוכנות נדרשות לתפקיד. הזוכה במכרז יתבקש לעבור הכשרות והשתלמויות לבעלי תפקידים בתחום.

    כישורים אישיים: אמינות ומהימנות אישית, דיסקרטיות, יכולת קבלת החלטות, קיום וטיפוח יחסים בינאישיים, סמכותיות, יכולת פתרון בעיות, קפדנות ודייקנות בביצוע, ערנות ודריכות, הבנה ותפיסה, יכולת למידה, כושר עבודה בצוות, התמודדות עם לחץ ושחיקה, טיפול בו זמנית במספר נושאים.
    הגשת מועמדות:
    שימו לב: הגשת המועמדות הינה באופן דיגיטלי באמצעות אתר העיריה.
    במידה ונתקלת בבעיה טכנית יש לפנות למייל מרכז תמיכה support@automas.co.il
    תאריך אחרון להגשה: יום רביעי, 03.07.2024 עד שעה 12:00.
    מינוי המועמד/ת יהיה בכפוף להיעדר ניגוד עניינים בין מילוי התפקיד ע"י המועמד לבין ענייניו/ ענייניה האחרים ובכפוף לסייגים להעסקת קרובי משפחה; בהתאם להוראות הדין, הנחיות וחוזרי מנכ"ל של משרד הפנים.
    מועמד עם מוגבלות יהא זכאי להתאמות מגבלות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה ובמידת הצורך במהלך תקופת ההעסקה.
    מתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת באופן הולם בקרב עובדי הרשות המקומית, ובלבד שהוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מתמודדים אחרים.
    לא יזומנו לוועדת הבחינה מועמדים שלא צירפו את כלל האסמכתאות הנדרשות בכדי להעיד על דרישות הסף של התפקיד.
    העירייה מאושרת כמפעל חיוני בשעת חירום והעובד/ת שיבחר לתפקיד יידרש לעבודה בעת חירום.
    בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהפך. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7765517
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים במי שבע
    מיקום המשרה: באר שבע
    סוג משרה: משרה מלאה
    ריכוז ותכלול כלל המשימות בתחום הרכש וההתקשרויות ומתן תמיכה וסיוע למנהלת מחלקת רכש, התקשרויות ומכרזים.

    תחומי אחריות עיקריים:

    -אחריות על ניהול התהליך של המכרזים הקיימים והחדשים.
    -הכנת חומרים לוועדות מכרזים בהתאם למכרזים והתקשרויות קיימים.
    -ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של כלל היבטי ההתקשרויות והמכרזים הפעילים.
    -אחריות על הקמה ומעקב אחר תפעול ובקרה תקציבית של מכרזי התאגיד.
    -עבודה על פי תוכנית עבודה שנתית בהתאם לנהלי עבודה.
    -שמירה על עדכניות מאגרי המתכננים, יועצים ומפקחים של התאגיד.
    -ביצוע משימות בתחום הרכש והתקשרויות באופן שוטף.
    -מתן שירות פנים וחוץ ארגוני לכלל הממשקים והגורמים הנדרשים
    דרישות:
    -ניסיון מעשי / תיאורטי בתחום הרכש חובה.
    -שליטה ביישומי office ברמה גבוהה.
    -ניסיון בתחום מכרזים/ התקשרויות/ הסכמים מול ספקים יתרון משמעותי.
    -היכרות עם תוכנת פריורטי יתרון.
    -יכולת כתיבה וניסוח ברמה גבוהה.
    -יכולת ניהול תהליכים ו/או נתונים ותקציבים.
    -תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים, יכולת ירידה לפרטים, דייקנות, ראייה מערכתית, אחריות, יכולת סדר וארגון.
    -התפקיד הינו למילוי מקום לתקופה זמנית - נדרשת זמינות מיידית!
    -התפקיד הינו במשרה מלאה
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7766048
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים במשרד ראש הממשלה
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה מלאה
    טיפול בהיבטים השונים של הניהול החשבונאי ובניתוח התנהלות הכספית והתקציבית. לרבות:
    *ביצוע בקרה תקציבית
    *ביצוע ניתוחי תקציב וגיבוש תחזית ביצוע תקציב
    *טיפול בתחזוקת נתוני תקציב ובקרה תקציבית ב SAP
    *ייצוג דרישות צרכי ניהול מידע חשבונאי ותקציבי מול גורמי מחשוב
    *תכלול היבטי פתיחת/סגירת שנת כספים בתחומי חשבונאות ותקציב
    *טיפול בהכנת דו"ח כספי שנתי מאוחד לאוצר
    *ייצוג ותכלול דרישות תקשוב צרכי מסלול רכש ולוגיסטיקה מול גורמי המחשוב
    דרישות:
    דרישות התפקיד
    השכלה: תואר ראשון כלכלה/מנהל עסקים/חשבונאות. תואר שני בתחומים אלה- יתרון.
    ניסיון:
    1. 5 שנים לפחות בחשבות. רצוי במגזר הממשלתי או בביקורות פיננסיות
    2. 3 שנים לפחות ניסיון בעבודה עם מערכות פיננסיות ממוחשבות (כמו: סאפ, אורקל).
    ניסיון חופף או מצטבר
    דרישות נוספות:
    1. ניסיון בתחום דיווח חשבונאי יתרון
    2. ניסיון בתחומי בקרה וניתוח נתונים כספיים/תקציביים יתרון
    3. יכולת גבוהה של ניתוח נתונים מורכבים
    4. אוריינטציה מחשובית גבוהה
    5. הכרות עם מערכות סאפ (מודולי FI, FM, MM)
    6. ראייה מערכתית ואינטגרטיבית רחבה
    7. תקשורת בינאישית גבוהה
    8. יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובעל פה
    9. יכולת הצגת נושא בפני פורומים מקצועיים וגורמי הנהלה
    10. יכולת הקפדה על עמידה בלו"ז ויעדים
    למתאימים.ות
    עניין, אתגר רב, סיפוק מקצועי ואישי
    תנאים סוציאליים מצויינים
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7706174
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים במי שבע
    מיקום המשרה: באר שבע
    סוג משרה: משרה מלאה ועבודה זמנית
    הובלה, קידום, תיאום, ריכוז ותכלול כלל המשימות בתחום הדוברות, ההסברה והפרסום בכלל הפלטפורמות, ניהול תוכן, עיצוב ועדכניות אתר התאגיד, מעקב ובקרה אחר ההתנהלות ברשתות החברתיות וקידום פרויקטים אגפיים.
    ניתוח ומדידה של יעילות פלטפורמות דיגיטליות.
    תחומי אחריות עיקריים:
    א. אחריות לקידום תחום ההסברה בתאגיד תוך ניהול ממשקים חוצה ארגון.
    ב. ניהול מכרז הדוברות והממשק מול דובר התאגיד.
    ג. אחריות לשדרוג, הנגשה, ניהול התכנים, עדכון ותחזוקת אתר האינטרנט של התאגיד.
    ד. אחריות לתוכנית העבודה השנתית האגפית.
    ה. מתן שירות וסיוע לממונה בביצוע משימות האגף לרבות תכנון, וידוא ביצוע, יישום ובקרה בהתאם לנדרש.
    ו. מיפוי, אפיון, customer journey, תכלול תהליכי הטרנספורמציה הדיגיטלית.
    דרישות:
    א.ניסיון ארגוני קודם בתחומים הבאים חובה
    עריכת תוכן ברשתות חברתיות ובאתרי אינטרנט, התנהלות על פי תוכנית עבודה שנתית ותקציב, הובלת תהליכים מול ממשקים מגוונים.
    ב.שליטה ביישומי office ברמה גבוהה.
    ג.תואר ראשון יתרון!
    ד.יכולת ניסוח וכתיבת מסמכים ברמה גבוהה בכתב ובעל פה.
    ה.התפקיד הינו למילוי מקום לתקופה זמנית - נדרשת זמינות מיידית!
    ו. התפקיד הינו במשרה מלאה, נדרשת נכונות לשעות נוספות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7741261
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים במועצה אזורית מטה אשר
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה
    מכרז כ"א חיצוני 29/2023 -עו"ס/ית לעבודה מרחבית ביישובי המועצה
    ועו"ס טיפול בקהילה הגאה ותכנית מעטפת רכה

    היקף משרה: 100% משרה.
    (50% עו"ס לעבודה מרחבית ביישובי המועצה+ 25% עו"ס טיפול בקהילה הגאה+ 25% תכנית מעטפת רכה)
    דרגת שכר: דרוג עו"ס.
    כפיפות: מנהל המחלקה לשירותים חברתיים.

    תיאור תפקיד בעבודה מרחבית ביישובי במועצה:
    עבודה מערכתית ופרטנית ביישובי המועצה
    ריכוז כלל שירותי הרווחה הניתנים ביישוב
    ניהול מקרים קיום מעקב ובקרה גם כאשר הפונה מופנה לגורם טיפולי אחר
    עבודה עם בעלי תפקידים ומערכות משיקות
    איתור צרכים וסיוע בפיתוח שירותים קהילתיים
    תיאור תפקיד בטיפול בקהילה הגאה:
    איתור ויישוג אחרי קהילה גאה ברשות
    ליווי וטיפול פסיכו-סוציאלי אישי ומשפחתי
    ליווי וטיפול פסיכו-סוציאלי קבוצתי
    יצירת ממשקים רוחביים ועבודה מול עמותות וארגונים רלוונטיות ברשות
    לקיחת חלק פעיל בישיבות צוות ופורומים מקצועיים.
    תיאור תפקיד בתכנית מעטפת רכה:
    קידום התפתחות תקינה של פעוטות וקידום התפקוד ההורי תוך מתן מענים אינטנסיבי בבית ובמשפחה, באמצעות מעטפת של שירותים המופעלים על ידי צוות רב מקצועי בהובלת העובד הסוציאלי.
    דרישות:
    **לפרטים נוספים ולשליחת קו"ח הקלק/י על "הגשת מועמדות"**
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7754088
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים במניב ראשון בע"מ
    מיקום המשרה: ראשון לציון
    סוג משרה: משרה מלאה
    1. אחריות על אחזקת מתקני מים וביוב.
    2. אחזקת המתקנים מנוהלת במערכת מידע, על כל המשתמש מכך.
    3. עבודה מול קבלני תחזוקה וקבלני ביצוע.
    4. ביצוע תמחור / הצעות מחיר לעבודות תשתית.
    5. קריאת חוזים והסכמים וניהול העבודה בהתאם להם.
    6. הבנה במפרטים טכניים של אבזרים וציודים
    7. ידע בעבודות מסגרות.
    8. הכרת ציוד שאיבה.
    9. ידע והכרת המחשב ויכולת עבודה בסביבת מחשב. התמצאות בשימוש
    במערכות אופיס.
    10. קריאת תוכניות שטח.
    דרישות:
    כישורים נדרשים:
    1. טכנאי / הנדסי מכונות / טכנולוגיות מים או השכלה רלוונטית אחרת.
    2. ניסיון של 3 שנים לפחות בתחום תחזוקה והפעלת מתקני מים וביוב.
    3. עדיפות לבעלי ניסיון והכרות עם מכוני ביוב/מים.
    4. נכונות לעבודה בשעות בלתי שיגרתיות, כולל שבתות וחגים.
    5. רישיון נהיגה ב'
    6. אנגלית טכנית בסיסית
    כפיפות: מהנדס התאגיד

    החברה שומרת לעצמה את הזכות לבטל הליך זה על פי שיקול דעתה הבלעדי.
    רק פניות מתאימות תיענינה.
    קורות חיים ותעודות רלוונטיות יש לשלוח, עד ל 27/06/2024
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7756351
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

    איפה אנחנו נמצאים?