דף הבית » כל החברות »  דרושים אוניברסיטת תל אביב
אוניברסיטת תל אביב

דרושים אוניברסיטת תל אביב

תחום עיסוק
ממשלתי / ציבורי
כמות עובדים
מעל 100
מיקום
מספר מקומות

משרות אוניברסיטת תל אביב (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
שירז השמה והכוונת עובדים ומעסיקים
דרושים בשירז השמה והכוונת עובדים ומעסיקים
סוג משרה: מספר סוגים
דרוש/ה אחראי/ת שיווק לקוחות- ראשון לציון

ניהול נכסים דיגיטליים, כולל הפקת תוכן ושיתוף פעולה עם ספקים חיצוניים, מדידה וקידום אורגני של האתר בפלטפורמות דיגיטליות שונות.
שיווק לקוחות קיימים (אפטר סייל), כולל הפקת חומרים, סרטונים ודיוורים בשיתוף עם משרד הפרסום.
ניהול שיתופי פעולה ומועדוני לקוחות, כולל ניהול מסעות לקוח.
בנייה, עדכון ומדידת מסעות לקוח וניהול דאטא לקוחות.
ניהול ממשקים פנימיים עם מחלקות מכירות, מוצר, משפטית, מערכות מידע, שירות ומוקד.
טיפול ברכש רלוונטי לתפקיד.

היקף:
משרה מלאה
דרישות:
תואר ראשון: חובה
תואר שני: יתרון
ניסיון: עד שנתיים בתפקיד שיווק יחיד בחברה קטנה או כעובד שיווק בחברה גדולה - חובה
ניסיון ממשרדי פרסום: יתרון
כישורים נדרשים: יצירתיות, שירותיות, דייקנות, יכולת ניהול ממשקים ומספר פרויקטים במקביל
יכולת התנסחות: טובה בכתב ובע"פ
מוסר עבודה: גבוה ומחויבות
שליטה: טובה בכלי Office ו-AI
אנגלית: ברמה גבוהה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8321538
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בדיזנהאוז  גרופ
סוג משרה: משרה מלאה
התפקיד כולל אחריות רחבה על כלל פעילויות השיווק של החברה, תוך עבודה צמודה עם ראש חטיבת השיווק, צוות השיווק הקיים ומחלקות נוספות בחברה.
מדובר במשרה מגוונת ודינמית, המצריכה יכולת למידה מהירה, ירידה לפרטים וחשיבה יצירתית.
תחומי אחריות:
בנייה והובלה של תכניות העבודה לקמפיינים המשתנים של מותגי החברה.
ניהול ותפעול שוטף של קמפיינים דיגיטליים (פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, לינקדאין וגוגל).
כתיבה, עריכה והעלאה של תכנים לאתרי החברה ולרשתות החברתיות.
סיוע בהפקת חומרים שיווקיים מצגות, מודעות ועוד.
עבודה מול ספקים חיצוניים: משרד הדיגיטל, מערכת הניהול של האתר, מקבלי חסויות ועוד.
איסוף וניתוח נתונים שיווקיים (KPIs), הכנת דוחות ובקרה על ביצועים.
גיוס וניהול שת"פים מגוונים עם חברות רלוונטיות, קהילות פייסבוק, משפיענים ועוד.
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד שיווקי (לפחות שנה-שנתיים)
שליטה בכלי פרסום דיגיטליים (Google Ads, Meta Business Manager)
שליטה בכלי עיצוב ויכולת להפיק תוצרים רשמיים לפרסום.
היכרות טובה עם כלים מבוססי AI ליצירת תוכן, עיצוב וניתוח נתונים.
יכולת כתיבה וניסוח ברמה גבוהה בעברית ובאנגלית.
יכולת עבודה עצמאית לצד עבודת צוות, ניהול משימות מרובות ועמידה בלוחות זמנים.
יצירתיות, ראש גדול ותשומת לב לפרטים.
יתרון:
תואר ראשון בשיווק/ תקשורת/ מנהל עסקים
נסיון קודם בענף התיירות
הכשרה רשמית בעיצוב גרפי עם נסיון ביצירה בכלי AI
נסיון מוכח ביצירה ועריכה של סרטונים
זמינות למשרה מלאה + ש"נ לפי צורך, ממשרדי החברה במגדלים בבני ברק.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8329496
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בJobs.ai
סוג משרה: משרה מלאה
איך יראה היום שלך:

ניהול נכסים דיגיטליים לרבות: הפקה ויצירת תוכן מול ספקים חיצוניים, מדידה
וקידום אורגני של האתר בפלטפורמות הדיגיטליות השונות
שיווק לקוחות קיימים - אפטר סייל - הפקת חומרים, סרטונים ודיוורים
ניהול שת"פ ומועדוני לקוחות
בנייה, עדכון ומדידת מסעות לקוח וניהול דאטת לקוחות
שיווק מגזרי (מגזר ערבי, דתי)
ניהול ממשקים פנימיים (מכירות, מוצר, מחלקה משפטית, מ. מידע, שירות ומוקד)
ניהול תקציב
דרישות:
מה תביאי איתך:

תואר ראשון - חובה
תואר שני - יתרון
ניסיון עד שנתיים כפונקציה יחידה בחברה קטנה / כע. שיווק בחברה גדולה- חובה
ניסיון ממשרדי פרסום
יצירתיות, שירותיות, דייקנות, יכולת ניהול ממשקים ומספר פרויקטים במקביל
יכולת התנסחות טובה בכתב ובע"פ
תשוקה למקצוע ורצון להתפתח
מוסר עבודה גבוה ומחויבות
שליטה טובה בכלי Office, AI
אנגלית ברמה גבוהה - חובה
יכולת אנליטית יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8349501
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בחפציבה משאבי אנוש
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה מובילה וגדולה דרושה מנהלת שיווק וסושיאל פורצת דרך לעולם הפיננסים
מיקום: בני ברק - זבוטינסקי,משרה מלאה (8 שעות), אופציה להיברידי
***שכר 16-17 אלף ברוטו
אנחנו חברה פיננסית מתפתחת ודינמית, מהמובילות בתחומי הביטוח, הבריאות והפנסיה, ייעוץ משכנתאות ותכנון פיננסי הוליסטי. החברה צומחת בקצב מהיר ועכשיו מחפשת את מי שתיקח את ההגה השיווקי ותוביל אותנו קדימה.
מה אנחנו מחפשים:- דרישות!
ניסיון של לפחות שנתיים בניהול שיווק חובה.
רקע מעולמות הפיננסים/ביטוח יתרון
שליטה מלאה בפלטפורמות פרסום דיגיטליות וכלי קמפיינים.
ניסיון אמיתי בעבודה עם AI, אוטומציות ושיווק מבוסס דאטה.
חשיבה אסטרטגית, יצירתיות ויכולת ניסוח גבוהה.
אנרגיה גבוהה, מהירות בביצוע, יכולת ניהול מספר פרויקטים במקביל.
יתרון: ניסיון בצילום, עריכת וידאו ויצירת תוכן ויזואלי.

למה אצלנו?
חברה בצמיחה מואצת עם אווירה צעירה ותחרותית
אפשרות לשלב עבודה היברידית אחרי תקופת הכשרה
הזדמנות אמיתית להשפיע על המותג ולהוביל שינוי
דרישות:
.
הובלת האסטרטגיה השיווקית בכל תחומי הפעילות: ביטוח, פיננסים ומשכנתאות.
בנייה והוצאה לפועל של קמפיינים חכמים וממוקדים דיגיטל, מדיה מסורתית ושיתופי פעולה.
שימוש יומיומי בכלי AI ודאטה לדיוק מסרים, ייעול תהליכים והגדלת הכנסות.
יצירת תוכן מניע לפעולה: רשתות חברתיות, ניוזלטרים, סרטונים, אתר ועוד.
ניהול פרסום ממומן (Google, Meta, LinkedIn, TikTok) עם פוקוס על ROI ותוצאות.
חיזוק מיתוג החברה כמותג פיננסי פרימיום.
שיתוף פעולה הדוק עם מחלקת המכירות הפיכת לידים להזדמנויות אמיתיות.
מדידה, ניתוח ושיפור מתמיד של הביצועים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8345158
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בסימנס אנרגיה
סוג משרה: משרה מלאה
מנהל/ת הפרויקט מוביל/ה פרויקטים בתחנות הכוח ברחבי הארץ, לרבות שיפוצים, שדרוגים והתנעות. ה PM אחראי/ת להוביל את התכנון, התיאום בין הממשקים, איכות הביצוע, זאת תוך כדי עמידה בזמנים ובתקציב המוגדר מראש.
התפקיד כולל נוכחות באתר ברחבי הארץ בהתאם למיקום הפרויקט וכן עבודה משרדית. לעיתים ניתן לשלב עבודה מהבית.

תחומי האחריות של מנהל הפרויקט
* קשר ישיר עם הלקוח לרבות מעורבות במו"מ, ידע והבנה מלאה של ההסכם.
* בניית מערכת יחסים טובה עם הלקוח, לשמירה על קשר טוב לתקופת הפרויקט וכן לעתיד הרחוק, שמירה על תקשורת טובה, אמינה, העברת מסרים בצורה מכבדת
* היכרות מעמיקה של תכנון הפרויקט לכל שלביו, שמירה על לו"ז אבני הדרך של הפרויקט,
* זיהוי אירועי- שדרוג שאינם בהסכם שנחתם ובהתאם, עדכון המנהל המסחרי
* שמירה על תקציב הפרויקט, הרמת דגלים אדומים בזמן ובעת חריגה תוך כדי ניסיון לשיפור הביצועים הכספיים של הפרויקט.

* נושא בטיחות בעבודה הינו בעדיפות הראשונה ויש לחתור לשימור ושיפור מתמיד בתחום.
הובלה וניהול קבלנים משנה, לרבות גיוס, פיקוח ותיאום צוותי תמיכה.
* מעקב וניהול הלוגיסטיקה של חלקים, כלי עבודה, הגעת מומחים בינלאומיים לתמיכה בפרויקט. בסיום הפרויקט, אחריות להחזרת הציוד ליעדו ובזמן.
* הכנה והצגת דוחות סטטוס לפרויקט הכוללים לו"ז, תקציב וחריגים.
* עבודה בשיתוף פעולה הדוק עם ממשקים בתוך החברה, המנהל המסחרי וצוותים גלובליים.
אחריות להחזרת יחידות ייצור החשמל לפעולה בצורה בטוחה, בזמן וללא תקלות.
דרישות:
לתפקיד זה אנו מבקשים
* תואר ראשון בהנדסת מכונות/ חשמל/ תעשיה וניהול או תחום רלוונטי אחר- ההשכלה הינה חובה
* ניסיון בן 4 שנים לפחות בניהול פרויקטים מורכבים באתרים - חובה
* שליטה באנגלית ברמה גבוהה, לרבות קריאה, כתיבה ודיבור
* יכולת ניהול מספר משימות במקביל, עבודה תחת לחץ, סדר, ארגון
* יחסי אנוש טובים, יכולת להרגיע, מתן פתרון בעיות בזמן אמת
* כנות, אמינות, עבודה לפי כללי הקומפליינס
* שליטה מלאה ב-MS Office
* נכונות לנסיעות עבודה לחול


חברת סימנס אנרגיה בע"מ הינה חברה גלובלית ומונה כיום כ 100,000 עובדים ברחבי העולם.
מטרת החברה הינה לתת מענה לגידול בצורכי החשמל, לצד סיוע ללקוחותינו ולמדינות לעבור למשק מופחת פליטות גזי חממה וזיהום, ומתן מענה לפתרונות ברי קיימא.
בישראל, סימנס אנרגיה מספקת מוצרים ופתרונות לייצור והולכת החשמל (מתח עליון) ואחראית כיום על 40% מתפוקת החשמל המיוצר בארץ.
החברה מציעה ציוד וטכנולוגיות בתחום האנרגיה הקונבנציונלית והמתחדשת, ובין היתר תומכת בלקוחות בתכנון והקמת תחנות כח לייצור חשמל.
לסימנס אנרגיה טכנולוגיות חדשניות, והיא מציעה ללקוחותיה פתרונות דיגיטליים העונים על האתגרים בייצור חשמל בשוק משתנה וכניסה של אנרגיות מתחדשות לרשת.
בעשור האחרון הקימה החברה בארץ 4 תחנות כח בטכנולוגית מחזור משולב, להפחתת הזיהום הסביבתי והגברת הניצולת, כמו כן היא מקיימת פעולות תחזוקה ותפעול עבור הציוד שלה אצל הלקוחות השונים.
לחברה בארץ זרוע בתחום החדשנות אשר מחברת בין פתרונות חדשניים של חברות סטארט-אפ, ללקוחות וליחידת הפיתוח בגרמניה.
 


...
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8349930
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בקבוצת אלקטרה
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה וכולל נסיעות לחו"ל
קבוצה עוצמתית ומובילה מחפשת אנשי צוות מוכשרים שישפיעו על עתידה - הצטרפו וצמחו איתנו!
קבוצת אלקטרה מגייסת מהנדס/ת תכנון מערכות חשמל באחת מחברות הבנות של הקבוצה

תיאור התפקיד:

מנהל /ת התכנון יוביל/תוביל את תחום התכנון ההנדסי של מערכות האנרגיה לרבות מתח גבוה ופסי צבירה בחברה, לרבות תכנון, פיתוח ויישום פתרונות מתקדמים לפרויקטים מורכבים בתחומי התעשייה, האנרגיה והתשתיות. התפקיד משלב מומחיות הנדסית, ניהול צוותים, עבודה מול גורמים פנים-חברתיים ולקוחות חיצוניים, והובלת תהליכי תכנון בהתאם לסטנדרטים בינלאומיים ודרישות לקוחות.

תחומי אחריות עיקריים:
תכנון פתרונות חשמל מתקדמים, כולל חישובי עומסים, זרמים קצרים ונפילות מתח והתחשבות, בתוואי המתקן.
הכשרה מקצועית ובקרה על איכות העבודה.
אחריות על הכנת שרטוטים, תרשימים ותיעוד הנדסי מלא.
דרישות:
תואר ראשון בהנדסת חשמל (התמחות בזרם חזק)
לפחות 3 שנות ניסיון בתכנון מערכות חשמל
הבנה עמוקה בתחום מערכות חלוקת חשמל, מתח גבוה/בינוני, פסי צבירה ולוחות חשמל.
שליטה בתוכנות תכנון ושרטוט: AutoCAD, Revit, או מקבילות חובה.
ניסיון בביצוע חישובים חשמליים: עומסים, זרמי קצר, חוזק מכאני מפלי מתח וכיוצ"ב.
היכרות והכנת התכנון (חשמלי ומכאני) ע"פ תקנים בינלאומיים וחוק החשמל.
אנגלית ברמה גבוהה חובה שפות נוספות יתרון.
יכולת ניהול והובלה של תחום תכנון מערכות החשמל.
ראייה מערכתית, יכולת פתרון בעיות מורכבות וחשיבה אסטרטגית.
נכונות לנסיעות לחו"ל לצורך הדרכות, פיקוח ותיאומים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8331834
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בשיא ג'וב
סוג משרה: משרה מלאה
תנאים נוספים:רכב צמוד
לחברה בינלאומית המובילה בתחום אנרגיה מתחדשת דרוש/ה מהנדס/ת שירות שטח Field Service Engineer (FSE)
- תמיכה במנהלי הפרויקטים בפרויקטים השונים (מגה פרויקטים)
- התנהלות מול הלקוחות ומול גורמי החברה השונים
- איתור בעיות טכניות ומציאת פתרונות
- ביצוע משימות התקנה, תיקונים, תחזוקה ובדיקות באתרי הפרויקטים
- תיעוד טכני, הוראות עבודה ותהליכים עבור החוזים וההסכמים שנחתמו
משרה מלאה, עבודה ברובה בשטח באתרי הפרויקט.
רכב
*נא לציין ציפיות שכר
** נא לשלוח קורות חיים באנגלית
תנאים סוציאלים מלאים
דרישות:
מהנדס/ת / הנדסאי/ת חשמל ורישיון חשמל בתוקף (3x250A ומעלה)- חובה
הבנה מעמיקה של מערכות AC/DC, מתח נמוך/בינוני- חובה
ניסיון במיחשוב ובקרה של מערכות
אנגלית ברמה שוטפת- חובה
ניסיון קודם של שנה לפחות בתחום אנרגיה מתחדשת PV, בהפעלת ממירים פוטו-וולטאיים בפרויקטים בקנה מידה גדול - חובה!
ידע מעמיק וניסיון מעשי עם RS485, Modbus TCP/IP ורשתות - חובה!
ניסיון בתפקידי אבחון ואיתור תקלות חשמל, ניסיון בתפקידי FSE- חובה
מוטיבציה גבוהה
תקשורת בין אישית גבוהה, יחסי אנוש טובים
יכולת פתרון בעיות, פרואקטיביות, דינמיות ושירותיות
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8348059
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בהמכללה האקדמית נתניה
סוג משרה: משרה מלאה
היקף משרה: משרה מלאה
העבודה בימים א'- ה' 8:30-17:00
כולל השתתפות בטקסים, אירועים וימים פתוחים לפי הצורך (לעיתים בשעות הערב ובימי שישי)
תיאור התפקיד:
מתן שירותי מזכירות לסטודנטים, לסגל אקדמי ולסגל המנהלי.
קבלת קהל ומתן מידע בענייני תלמידים כגון: נהלי לימודים,תוכניות לימוד, לתואר בוגר ומוסמך
ארגון כנסים וטקסים של בית הספר
בניית מערכת שעות+ שיבוץ כיתות
דיווחי שעות של מרצים למדור שכר ומעקב אחר שיעורי השלמה
קביעת וועדות לענייני תלמידים, וועדות הוראה ומועצת פקולטה לרבות רישום פרוטוקול והפצתו
סיוע בהכנת דוחות למל"ג בהתאם לצורך
סיוע למחלקת שיווק במידת הצורך
עדכון חומרים באתר
מעקב אחר תקשוב שיעורים במערכת הלמידה מרחוק
שמירה על קשר מקצועי עם בוגרי המכללה
ניהול כ"א בבית הספר
מטלות נוספות בהתאם להוראות הדיקן והנהלת המכללה
דרישות:
תואר אקדמי, יתרון לבעלי תואר שני
ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית
הכרות עם מערכות ממוחשבות, תוכנת מכלול
שליטה מלאה ביישומי OFFICE ואינטרנט
ידיעת השפה העברית על בוריה, אנגלית ברמה טובה
כושר ארגון ויכולת עבודת צוות
תודעת שירות ויחסי אנוש מצוינים
ניסיון בעבודה בנושאי הוראה וסטודנטים יתרון
ניסיון ניהולי יתרון
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8340825
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעיריית תל אביב יפו
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: מספר סוגים
תנאים נוספים:קרן השתלמות
1. ביצוע עבודות מזכירות וטיפול בנושאים מנהליים הקשורים לפעילות
בית הספר, לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים.
2. מתן מענה שירותי לפניות המגיעות למזכירות בית הספר בכל ערוצי
ההתקשרות: קבלת קהל, מענה לטלפונים, קליטה, איסוף, ניתוב
וטיפול שוטף בהתאם להנחיית הממונה.
3. סיוע בתאום ובקביעת ישיבות, ריכוז והכנת חומר רלוונטי לפגישות,
השתתפות בדיונים, עריכת סיכומי דיון וביצוע פיקוח ובקרה אחר
יישום ההחלטות.
4. סיוע בריכוז דיווחי הנוכחות של מורים ובניהול מצבת התלמידים.
5. ניהול ותיוק מסמכים ודואר בית הספר באופן המבטיח זמינותם
ואיתורם לפי הצורך.
6. עדכון מערכת שעות כוח אדם בבית הספר וביצוע מעקב ובקרה
במערכת לניהול בתי הספר.
7. סיוע בגביית תשלומים, בטיפול בחשבוניות ספקים, בניהול קופת
בית הספר ובטיפול במערך התשלומים הבית ספרי.
8. סיוע בהכנת גיליונות ציונים ותעודות לתלמידי בית הספר.
9. סיוע בתפעול פרויקטים ייחודיים בתחום האחריות.
10. ביצוע פעולות מנהלתיות הקשורות לעזרה ראשונה הניתנת בבית
הספר.
דרישות:
1. 12 שנות לימוד. יתרון לתעודת בגרות מלאה.
2. תעודת הנהלת חשבונות סוג 1 או 2 יתרון.
3. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי
OFFICE. ניהול כספים ובקרה תקציבית.
4. תודעת שירות גבוהה.
5. יחסי אנוש טובים.
6. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד, ידיעת שפות נוספות
יתרון.
7. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה.
8. היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8267234
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו