דף הבית » משרות לפי חברות » בנק ישראל דרושים
בנק ישראל

    בנק ישראל דרושים

    המשרות שלנו (11)
    תחום עיסוק
    ממשלתי / ציבורי
    כמות עובדים
    מעל 100

    משרות בנק ישראל

    הצעות עבודה
    מתוך 2
    נמצאו 11 משרות
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    3 ימים
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: מספר סוגים
    מודעה זו מיועדת לאוכלוסיות שלגביהן נקבע כי תהיינה זכאיות לייצוג הולם:
    אנשים עם מוגבלות, בני האוכלוסייה הערבית, הדרוזית, הצ'רקסית, מי שהוא או שאחד מהוריו נולדו באתיופיה וכן אנשים המשתייכים לחברה החרדית


    כמה מילים על התפקיד:
    1. קליטה, התקנה ותחזוקה שוטפת של שרתים ורכיבי תקשורת בכלל מתקני הIT של בנק ישראל.
    2. ביצוע חיבורי תקשורת על פי דרישות ובתיאום צוותי אגף תשתיות.
    3. ביצוע מיפוי שוטף של נכסי הIT ותשתית התקשורת של בנק ישראל.
    4. אבחון וטיפול בתקלות חומרה (hardware) / ביצוע שדרוגי חומרה.
    5. זיהוי, אבחון וטיפול בתקלות תקשורת (troubleshooting).
    6. אחריות לרציפות התפקודית של חוות השרתים וחדרי תקשורת.
    7. אפיון, תכנון ויישום פתרונות להקמת תשתיות פסיביות ללקוחות הבנק.
    8. זיהוי שינויים ומגמות בעולם דאטה סנטר והטמעתם במתקני הבנק.
    9. עבודה עם ספקים וגורמי חוץ בשוטף ובמסגרת פרויקטים תשתיתיים.
    10. השתתפות בפרויקטים טכנולוגיים.
    11. משרה ארעית לתקופה של עד 3 שנים לכל היותר.
    דרישות:
    1. הנדסאי/ת או טכנאי/ת בתחומי IT רלוונטיים לתחום עיסוקו של המועמד/ת בפועל או לתחום העיסוק בתפקיד המוצע;
    או
    בוגר/ת קורסים בתחומי התשתיות הטכנולוגיות, או בתחומי IT אחרים, הרלוונטיים לתחום עיסוקו של המועמד/ת בפועל או לתחום העיסוק בתפקיד המוצע, בהיקף של 400 שעות לימוד לפחות (לרבות קורסים כמפורט לעיל שהתקיימו כחלק מלימודים לתואר אקדמאי מוכר או כחלק מלימודי השכלה גבוהה אחרים).
    2. שליטה בסביבת Microsoft כולל Microsoft Office.
    3. ידיעת השפה האנגלית כדי קריאת ספרות מקצועית.
    4. יכולת עבודה עצמאית, לימוד וקליטה של נושאים חדשים.
    5. יכולת עבודה בצוות ותפקוד במצבי לחץ.
    6. מוכנות לעבודה מאומצת.
    7. יתרון לבעלי/ות ניסיון חומרת שרתים וציוד היקפי.
    8. יתרון לבעלי/ות ניסיון בתקשורת נתונים.
    9. יתרון לבעלי/ות ניסיון בתמיכה טכנית /מתן שירותי "אצבע" עבור חוות שרתים.
    10. ידע והכרות עם מערכות הפעלה שונות.
    11. מוכנות לעבודה מעבר לשעות העבודה הרגילות.
    12. מוכנות לעבודה מחוץ ירושלים.

    הערות:
    *תהליך המיון למשרה מתבצע במקביל למועד פרסומה.
    *ההעסקה תהיה על פי חוזה מיוחד לעובדים/ות ארעיים/יות, לתקופה מירבית של עד 3 שנים.
    *רק פניות מתאימות ייענו.
    *המועמדים/ות הסופיים/ות יתכן ויעברו בחינות התאמה למשרה.
    *הבנק שומר את המידע בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות ולפי כל דין.
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6748355
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    5 ימים
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: מספר סוגים
    התפקיד כולל:
    - עבודה במשמרות על בסיס שעות, במתכונת של 24/7 (כולל שבתות וחגים), ומתאימה בין היתר לסטודנטים/ות.
    - המשרה הינה בהעסקה ישירה על ידי בנק ישראל, על פי חוזה מיוחד לעובדים/ות ארעיים/ות.

    תאריך אחרון להגשת מועמדות: 31/12/2022
    דרישות:
    מה אנחנו מחפשים:
    1. בוגרי/ות קורס פיקודי ביחידות קרביות בצה"ל / משטרה; 2. בעלי/ות כושר גופני גבוה; 3. השכלה תיכונית; 4. בריאות תקינה;

    לסיום:
    1. תהליך המיון למשרה מתבצע במקביל למועד פרסומה.
    2. רק פניות מתאימות ייענו.
    3. ההעסקה תהיה על פי חוזה מיוחד לעובדים/ות ארעיים/ות, לתקופה מרבית של עד 5 שנים או עד תום הלימודים כסטודנט מן המניין.
    4. הבנק שומר את המידע בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות ולפי כל דין.
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6787039
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    5 ימים
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: מספר סוגים
    התפקיד כולל:
    - עבודה במשמרות על בסיס שעות, במתכונת של 24/7 (כולל שבתות וחגים), ומתאימה בין היתר לסטודנטים/ות.
    - המשרה הינה בהעסקה ישירה על ידי בנק ישראל, על פי חוזה מיוחד לעובדים/ות ארעיים/ות.

    תאריך אחרון להגשת מועמדות: 31/12/2022
    דרישות:
    מה אנחנו מחפשים:
    1. בוגרי/ות קורס פיקודי ביחידות קרביות בצה"ל / משטרה; 2. בעלי/ות כושר גופני גבוה; 3. השכלה תיכונית; 4. בריאות תקינה;

    לסיום:
    1. תהליך המיון למשרה מתבצע במקביל למועד פרסומה.
    2. רק פניות מתאימות ייענו.
    3. ההעסקה תהיה על פי חוזה מיוחד לעובדים/ות ארעיים/ות, לתקופה מרבית של עד 5 שנים או עד תום הלימודים כסטודנט מן המניין.
    4. הבנק שומר את המידע בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות ולפי כל דין.
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6787046
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    5 ימים
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה מלאה
    דרוש /ה מזכיר/ה בלשכת מנהל/ת אגף, בחטיבת הפיקוח על הבנקים

    תיאור התפקיד:
    1. ניהול יומן ממוחשב המצריך תיאום פגישות מרובות משתתפים עבור מנהלי האגף.
    2. ריכוז חומרים לקראת ישיבות ומתן תמיכה מנהלית בניהולן עבור מנהלי האגף.
    3. ניהול שוטף של המשרד - מענה טלפוני, תכתובות דוא"ל, ארגון ותיאום ישיבות, הכנת חומרים לישיבות והפצתם, תיוק והקלדת מסמכים ועוד.
    4. סיוע שוטף לעובדי ומנהלי האגף, בהתאם לצורך.
    5. מתן מענה לציבור הפונים במדור שירות ומידע ביחידה לפניות הציבור.
    6. גיבוי למזכירות בלשכות אחרות בחטיבת הפיקוח על הבנקים.
    7. עבודה מרובת ממשקים ותחת לחץ.
    דרישות:
    1. ניסיון מזכירותי קודם.
    2. יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת ושליטה מלאה בתוכנות ה- Office.
    3. יכולת עבודה בתנאי לחץ וביצוע מספר משימות בו זמנית.
    4. נכונות לעבודה מאומצת.
    5. יחסי אנוש מעולים ותודעת שרות גבוהה.
    6. אחריות אישית, עצמאות.
    7. סדר וארגון.

    הערות:
    . תהליך המיון למשרה מתבצע במקביל למועד פרסומה.
    . ההעסקה תהיה על פי חוזה מיוחד לעובדים/ות ארעיים/יות, לתקופה מירבית של עד 3 שנים.
    . רק פניות מתאימות ייענו.
    . הבנק שומר את המידע בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות ולפי כל דין.
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6796964
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    4 ימים
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה מלאה
    דרוש /ה מפתח/ת אפליקציות, בחטיבת טכנולוגית המידע

    תיאור התפקיד:
    1. פיתוח אפליקציות בסביבת הפיתוח.Net
    2. פיתוח אפליקציות מבוססות נתונים מול בסיסי הנתונים,SQL-Server,Oracle תוך שימוש נרחב ב-SQL, PLSQL
    3. פיתוח אפליקציות מול בסיס נתונים MongoDB.
    4. כתיבת תהליכי ETL בכלים Datastage, SEG.
    5. כתיבת פתרונות שליפה וניתוח של הנתונים בכלים Tableau, Cognos.
    6. פיתוח צד לקוח תוך שימוש ב-angular framework, לרבות angularJS ו-angular2+.
    7. פיתוח צד שרת, לרבות פיתוח שירותים שיונגשו כ- API.
    8. עבודה מול REST API.
    9. כתיבת תכניות הרצה וממשקים בסביבת מערכות הפעלה.
    10. עבודה מול מערכות בעלות אופי כלכלי, שימוש בפונקציות מתמטיות וכלכליות.
    11. תמיכה שוטפת במשתמשי קצה.
    12. עבודה מול חברות תוכנה בין-לאומיות.
    13. תקשורת עם גורמי חוץ.
    דרישות:
    תנאי סף:
    תואר אקדמאי ראשון מוכר ("בוגר") בתחום המחשוב / במדעי הטבע / במדעי החברה / בהנדסת תעשייה וניהול;
    או
    הנדסאי/ת או טכנאי/ת בתחומי IT רלוונטיים לתחום עיסוקו/ה של המועמד/ת בפועל או לתחום העיסוק בתפקיד המוצע;
    או
    בוגר/ת קורסים בתחומי התוכנה והתכנות, בתחומי התשתיות הטכנולוגיות, או בתחומי IT אחרים, הרלוונטיים לתחום עיסוקו/ה של המועמד/ת בפועל או לתחום העיסוק בתפקיד המוצע, בהיקף של 400 שעות לימוד לפחות (לרבות קורסים כמפורט לעיל שהתקיימו כחלק מלימודים לתואר אקדמאי מוכר או כחלק מלימודי השכלה גבוהה אחרים).

    הכישורים הנדרשים:
    1. כושר ניתוח תהליכי עבודה ויישום בעיות תכנותיות מורכבות.
    2. יכולת עבודה בצוות.
    3. יכולת עבודה עצמאית, לימוד וקליטה של נושאים חדשים.

    הערות:
    רק פניות מתאימות ייענו;
    לצורך קבלת התפקיד יידרשו המועמדים/ות לעבור מבחנים;
    העיסוק והדרגה יקבעו בהתאם לכישורי המועמד/ת;

    בכל פנייה לבנק ישראל יש לציין את מס' המשרה המבוקשת 43-22 (3422).
    נא למלא טופס הגשת מועמדות באתר האינטרנט של הבנק.
    ניתן גם לשלוח קו"ח בדואר אל אגף משאבי אנוש בבנק ישראל, רח' קפלן 2, קרית בן גוריון, ת"ד 780, ירושלים 91007.

    תודה! המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6800406
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    4 ימים
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: משרה מלאה
    עובד/ת בתחום בקרת נתונים ביחידת שוק ההון, באגף סטטיסטיקה, בחטיבה למידע ולסטטיסטיקה, בתל-אביב

    תיאור התפקיד
    . ביצוע בקרות של מערכות הנתונים בתחום שוק ההון, מעקב אחר קבלת דיווחים וקשר עם מדווחים
    . עריכת בקרות ובדיקות איכות של נתונים.
    . טיוב נתונים, עיבוד מידע והשתתפות בהפקת תוצרים.
    . הנגשת תוצרים בפורטל מידע וסטטיסטיקה ובאתר האינטרנט של הבנק.
    . ביצוע משימות שוטפות נוספות וסיוע בקידום פרויקטים שבאחריות היחידה.
    דרישות:
    1. ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת - שליטה בכלי Office, דגש על ExcelVBA -יתרון.
    2. יכולת עבודה בצוות.
    3. יכולת למידה עצמית גבוהה.
    4. דייקנות, סדר וארגון.

    הערות:
    - תהליך המיון למשרה מתבצע במקביל למועד פרסומה.
    - ההעסקה תהיה על פי חוזה מיוחד לעובדים/ות ארעיים/יות, לתקופה מירבית של עד 3 שנים.
    - רק פניות מתאימות ייענו.
    - המועמדים/ות הסופיים/ות יתכן ויעברו בחינות התאמה למשרה.
    - הבנק שומר את המידע בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות ולפי כל דין.
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6800473
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    3 ימים
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה מלאה
    דרוש /ה כלכלן/ית באגף הערכה מוסדית, בחטיבת הפיקוח על הבנקים

    תיאור התפקיד:
    1. מעקב שוטף אחר פעילותם של התאגידים הבנקאיים, ריכוז וגיבוש הערכות תקופתיות של הפיקוח על הבנקים על מידת יציבותם וחוסנם של התאגידים הבנקאיים (כולל תאגידי עזר, חברות בנות בנקאיות וסניפים בחו"ל).
    2. הכנת דוחות הערכה מקיפים על קווי הפעילויות המרכזיים בתאגידים הבנקאיים, לרבות תחזוק שוטף של תמצית הערכת סיכונים לכל תאגיד בנקאי. במסגרת זו ניתוח סיכוני אשראי, סיכוני שוק, סיכוני נזילות וסיכונים אחרים בפעילות הבנקים ובמערכת הבנקאית.
    3. ניתוח דוחות כספיים ומידע אחר של התאגידים הבנקאיים.
    4. כתיבה והצגה של סקירות תקופתיות וניירות עמדה בנושאים בנקאיים.
    5. קיום קשרים וישיבות עבודה עם דרגים בכירים במערכת הבנקאית ובמוסדות בארץ ובחו"ל.
    6. מתן מענה לבקשות שונות של הבנקים.
    דרישות:
    **לפרטים נוספים ולהגשת מועמדות הקלק/י על "הגשת מועמדות"**
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6816572
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    4 ימים
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה מלאה ועבודה זמנית
    מס' משרה: 3527
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: ארעי
    תאריך אחרון להגשת מועמדות: 05/07/2022

    היחידה לפניות הציבור ולבקרה צרכנית בפיקוח על הבנקים נותנת מענה לכל פונה לבנק ישראל בבקשה למידע או להגשת תלונה על בנק או חברת כרטיסי אשראי.

    תפקידה העיקרי של היחידה הוא לקדם עקרונות צרכניים שנועדו להבטיח הוגנות במערכת היחסים שבין התאגיד הבנקאי ובין הלקוח ושירות בנקאי הולם.

    מתוך התלונות והמידע המתקבלים ביחידה אנו מאתרים ליקויים רוחביים ופועלים לתיקונם במערכת הבנקאית.


    תיאור התפקיד:
    בדיקה יסודית של הפניות והתלונות המוגשות ליחידה על פי קריטריונים משפטיים.
    קביעת עמדות בתלונות ומעקב אחר אכיפתן.
    איתור ליקויים במערכת הבנקאית.
    סיוע ומתן מענה בנושאים צרכניים ובנקאיים לציבור הפונים.
    הכנת ניירות עבודה וחוות דעת בסוגיות עקרוניות שעלו מטיפול בפניות הציבור כהמלצה להמשך טיפול ביחידות השונות בפיקוח על הבנקים.
    ביצוע מטלות משרדיות שוטפות: מתן מענה טלפוני ומענה לתכתובות דוא"ל, עבודה במערכות היחידה וסיוע במטלות אדמיניסטרטיביות נוספות, לפי צרכי היחידה.
    משרה זמנית לתקופה של עד כ- 6 חודשים, החלפה לחל"ד.
    דרישות:
    **לפרטים נוספים ולשליחת קו"ח הקלק/י על "הגשת מועמדות"**
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6824971
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    4 ימים
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: משרה מלאה
    מס' משרה: 3526
    מיקום המשרה: תל אביב
    סוג משרה: ארעי
    תאריך אחרון להגשת מועמדות: 04/07/2022

    תיאור התפקיד:
    עבודת מזכירות שוטפת בלשכה אינטנסיבית ומרובת משימות:
    ניהול יומנים וסדרי יום
    תיאום מול גורמי פנים וחוץ בדרגים בכירים
    מענה טלפוני ותכתובות דוא"ל
    ניהול מסמכים- תיוק והקלדת מסמכים, הכנת חומרים לדיונים ולישיבות
    תאום לו"ז עם גורמים בארץ ובחו"ל.
    טיפול בנסיעות המנהל לחו"ל.
    עבודה מרובת ממשקים ותחת לחץ.
    עבודה מול מספר מנהלים.
    טיפול בדואר נכנס.
    דרישות:
    **לפרטים נוספים ולשליחת קו"ח הקלק/י על "הגשת מועמדות"**
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6825007
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    3 ימים
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: משרה מלאה
    התפקיד כולל:
    1. סיוע בהובלה וביישום תוכניות חינוך פיננסי ותוכניות הסברה מול מחלקת תקשורת, הסברה וקשרי קהילה.
    2. סיוע בניהול הסיכונים וההמשכיות עסקית אל מול יחידת ניהול סיכונים ויחידת המשכיות עסקית.
    3. סיוע בהכנה ומעקב אחר תוכניות העבודה והתקציב השנתי של האגף ועבודה מול אגף הרכש ויחידת תכנון וכלכלה.
    4. סיוע בכתיבת הדיווח השנתי לכנסת בהתאם לחוק נתוני אשראי.
    5. סיוע בהכנת ניתוחים מקצועיים ודיווחים שוטפים לגורמים חיצוניים (כגון חברי כנסת), בהתאם לדרישה, כולל ניתוח נתוני עתק.
    6. סיוע בריכוז הוועדה המייעצת בהתאם לחוק: הכנת כתבי מינוי וכתיבת פרוטוקולים של ישיבות הוועדה.
    7. סיוע בריכוז וכתיבת נוהלי עבודה של היחידה ושל האגף.
    8. סיוע בביצוע פעילויות להשגת מטרות החוק, לקידום יעדי האגף ולפרויקטים רלוונטיים. פעילויות כגון שיתופי פעולה עם אנשי מפתח וגורמים מחוץ לבנק, הכנת תכנים מקצועיים וארגון כנסים לשחקני המערכת.
    9. הכנת חומרי עזר לישיבות של הממונה עם גורמים מחוץ לאגף
    10. חברות בצוותים בין חטיבתיים בנושאים הנוגעים למערכת נתוני אשראי ולעבודה השוטפת של האגף.
    דרישות:
    תנאי סף:
    1. תואר אקדמי בתחום רלוונטי לתפקיד.
    2. ניסיון רלוונטי.

    הכישורים הנדרשים:
    1. ניסיון בהפקת וניתוחי נתונים.
    2. יחסי אנוש טובים ותודעת שירות גבוהה.
    3. יכולת עבודה בצוות.

    הערות:
    * רק פניות מתאימות ייענו;
    * לצורך קבלת התפקיד יידרשו המועמדים/ות לעבור מבחנים;
    * ההעסקה תהיה על-פי חוזה אישי.
    בכל פנייה לבנק ישראל יש לציין את מס' המשרה המבוקשת - 58/22 - א (3528).
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6827179
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    מתוך 2

    איפה אנחנו נמצאים?