דף הבית » כל החברות »  דרושים החברה הכלכלית לערד בע"מ
החברה הכלכלית לערד בע"מ

דרושים החברה הכלכלית לערד בע"מ

תחום עיסוק
ממשלתי / ציבורי
כמות עובדים
1-10
מיקום
מספר מקומות

משרות החברה הכלכלית לערד בע"מ (2)

הצעות עבודה
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
החברה הכלכלית לערד בע"מ
דרושים בהחברה הכלכלית לערד בע"מ
מיקום המשרה: ערד
סוג משרה: משרה מלאה
מכרז פומבי מספר 14/25
החברה הכלכלית לערד בע"מ הינה תאגיד עירוני בבעלות מלאה של עיריית ערד.
החברה מזמינה מועמדים מתאימים להגיש מועמדות לתפקיד.

תיאור כללי של התפקיד:
התפקיד מוגדר כמשרת אמון בכירה, וכולל אחריות כוללת לניהול השוטף של לשכת מנכ"ל החברה, לצד הובלת תחום הרכש ההנדסי של התאגיד. במסגרת התפקיד נדרש שילוב של מיומנויות אדמיניסטרטיביות גבוהות, יכולת ארגון, תכלול ובקרה, וכן עבודה עצמאית בסביבה דינמית ומרובת ממשקים. התפקיד כולל ממשק שוטף עם הנהלת התאגיד, ספקים, גופים ציבוריים ורשויות ממשלתיות, ודורש הבנה מערכתית, דיוק, אחריות ויכולת לנהל תהליכים מורכבים מתחילתם ועד סופם.
עיקרי התפקיד:
ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של לשכת מנכ"ל התאגיד, כולל ניהול יומנים, תיאום ישיבות, הכנת חומרי רקע וכתיבת פרוטוקולים.
ליווי ותמיכה בפעילות הנהלת התאגיד ודירקטוריון החברה לרבות תיאום פגישות, הכנת מצגות, לוחות זמנים וסיכומים.
ריכוז וניהול הליכי רכש: איתור ספקים, קבלת הצעות, הכנת מסמכי רכש.
מעקב ובקרה אחר ביצוע חוזים, תקציבים, תשלומים ודוחות ניהוליים.
עבודה מול גורמים חיצוניים גופים ממשלתיים, עירוניים, מוסדות ציבוריים וספקים בהתאם לצורך והנחיית מנכ"ל.
סיוע למנכ"ל ולמנהלים הבכירים בביצוע משימות רוחביות וניהול ממשקים רבים.
דרישות:
דרישות סף:
השכלה: תעודת בגרות מלאה לפחות. יתרון לבעלי תואר ראשון.
ניסיון מקצועי: לפחות 3 שנות ניסיון בניהול אדמיניסטרטיבי בכיר, הכולל ניהול יומנים, חוזים, נכסים או תהליכים מול גופים ציבוריים.
שליטה מלאה ביישומי Office בדגש על Power Point, Excel, Word ו-Outlook.
יכולת ביטוי גבוהה בע"פ ובכתב, כולל ניסוח מקצועי של מכתבים, סיכומים ופרוטוקולים.
יכולת ארגון גבוהה, סדר, אחריות, תודעת שירות, דיסקרטיות ויחסי אנוש מעולים.
יתרון יינתן ל:
ניסיון קודם ברכש ציבורי / רכש הנדסי.
ניסיון בניהול לשכת מנכ"ל בגוף ציבורי או תאגיד עירוני.
היכרות עם נוהלי רכש וניהול התקשרויות בגופים ציבוריים
ניסיון בעבודה עם מערכות לניהול רכש ומעקב אחר התקשרויות
ניסיון בעבודה מול דירקטוריון והנהלה בכירה
תנאי ההעסקה:
ההעסקה תבוצע על בסיס חוזה אישי ובהתאם לכללי רשות החברות העירוניות
מיקום המשרה: משרדי החברה הכלכלית, רחוב חן 34, ערד
מסמכים שחובה לצרף:
יש להגיש את המסמכים הבאים:
1. קורות חיים עדכניים
2. מסמכי השכלה והסמכות מקצועיות
3. המלצות (אם יש)
4. מכתב נלווה המציג את מידת ההתאמה לתפקיד
אופן הגשת המועמדות:
את המועמדות יש להגיש באמצעות הקלקה על "הגשת מועמדות" או במסירה ידנית במשרדי החברה רח' חן 34, ערד עד לתאריך 31.7.2025 בשעה 14:00.
כאשר כל מסמכי המועמדות סרוקים בקובץ אחד.
החברה רשאית להזמין רק את המועמדים שיימצאו מתאימים וכן לערוך בחינות נוספות, לפי הצורך.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8274170
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בהחברה הכלכלית לערד בע"מ
סוג משרה: משרה מלאה
החברה הכלכלית לערד בע"מ
מכרז פומבי מספר 15/25 למשרת רכז.ת פיתוח עסקי, נכסים מניבים וקולות קוראים
החברה הכלכלית לערד בע"מ הינה תאגיד עירוני בבעלות מלאה של עיריית ערד.
החברה מזמינה מועמדים מתאימים להגיש מועמדות לתפקיד.

תיאור כללי של התפקיד:
התפקיד כולל אחריות שוטפת לניהול הפיתוח העסקי של החברה לרבות נכסים מניבים
הקיימים בחברה, טיפול בשוכרים, חוזים ותחזוקה שוטפת, לצד ריכוז תחום הקולות
הקוראים, החל משלב הפרסום ועד להגשה ומעקב אחר תהליכים ומענקים מול משרדי
ממשלה, רשויות וגופים ציבוריים. מדובר בתפקיד עצמאי הכולל ניהול משימות, תיעוד, בקרה ושיתופי פעולה עם ממשקים פנימיים וחיצוניים.

תחומי אחריות עיקריים:
ניהול שוטף של נכסים מניסים הקיימים בחברה: חוזי שכירות, חידושים, גבייה, מעקב
תחזוקתי.
קשר שוטף עם שוכרים, ספקים, נותני שירות, גורמי תחזוקה ומחלקות מקצועיות.
מעקב אחר תשלומים, ביטוחים, בטוחות ודו"חות הקשורים לנכסים.
ריכוז תחום הקולות הקוראים: פרסום, איסוף חומרים, מעקב אחר מועדים, הכנת
טפסים והגשות.
ניהול הקשר מול משרדי ממשלה, רשויות וקרנות ציבוריות בהקשר לקולות קוראים
ומענקים.
מעקב אחרי ביצוע, תקציבים, ביצוע בפועל ודיווחים שוטפים בהתאם לדרישות הגופים
המממנים.
סיוע שוטף בניהול פרויקטים ובקרה תקציבית בתחומי האחריות.
סיוע לראש האגף בכל הנוגע לתחום הפיתוח העסקי, מחשבה על מנועי צמיחה והכנסות
לחברה.
דרישות:
דרישות סף:
עדיפות לתואר ראשון בתחומים רלוונטיים מנהל עסקים, הנדסאי תעשיה וניהול,
כלכלה, מדיניות ציבורית, משפטים.
ניסיון של לפחות 3 שנים בתפקיד ריכוזי בשירות הציבורי.
שליטה מלאה בתוכנות office, בדגש על Excel, Word, PP, Outlook.
יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ, סדר וארגון, אחריות אישית גבוהה ויחסי אנוש
מצוינים.
יתרון יינתן ל:
ניסיון קודם בתפקיד דומה בתאגיד עירוני / רשות מקומית / גוף ציבורי.
היכרות עם חוזי שכירות מסחריים וניהול נכסים מניבים.
ניסיון בניהול או ריכוז קולות קוראים ומענקים ציבוריים.
ניסיון בעבודה עם מערכות ניהול חוזים/רכש/פרויקטים.
תנאי העסקה:
ההעסקה תתבצע באמצעות חוזה אישי ובהתאם לכללי רשות החברות העירוניות.
מיקום המשרה: משרדי החברה הכלכלית, רחוב חן,34 ערד.
אופן הגשת המועמדות:
על המועמדים לצרף:
קורות חיים עדכניים
תעודות השכלה והכשרה רלוונטיות
המלצות (אם יש)
מכתב מקדים המציג את ההתאמה לתפקיד
את המועמדות יש להגיש עד לתאריך: 10.8.2025 בשעה: 14:00 הגשה תתבצע ע"י הקלקה באתר זה על "הגשת מועמדות" או במסירה ידנית למשרדי החברה ברח' חן,34 ערד כאשר כל מסמכי המועמדות סרוקים בקובץ אחד.
החברה רשאית להזמין רק את המועמדים שיימצאו מתאימים וכן לערוך בחינות נוספות, לפי הצורך.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8276520
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
דף הבא
מתוך 1

עוד עלינו