דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים עיריית רחובות
עיריית רחובות

    דרושים עיריית רחובות

    תחום עיסוק
    ממשלתי / ציבורי
    כמות עובדים
    51-100

    עוד עלינו

    דרושים ב- עיריית רחובות

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- עיריית רחובות אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה
    תנאים נוספים: מספר סוגים
    מה כולל התפקיד?
    - דאגה שוטפת לשלום הדיירים תוך ניהול שוטף של מערך הדיור.
    - ניהול צוות עובדים רב מקצועי.
    - בניית תוכניות קידום עבור הדיירים.
    - קשר שוטף עם הרווחה.
    - קשר עם הורים.
    - מענה לבעיות שעולות בשטח.
    דרישות:
    מה אנחנו מחפשים בך?
    - תואר רלוונטי-חובה.
    - ניסיון ניהולי במסגרת דומה-חובה.
    - ניסיון בעבודה בתחום האוטיזם-יתרון משמעותי.
    - נכונות לעבודה במשרה מלאה.

    ***תנאים מעולים למתאימ/ה!*** המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8157902
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    דרושים בחינוך לפסגות
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: מספר סוגים
    דרוש.ה רכז.ת משתתפים בעיר לוד לעמותה 'חינוך לפסגות'
    לתכנית לפיתוח קריירה איכותית עבור צעירים אקדמאים בתחילת דרכם/ן המקצועית, דרוש/ה רכז/ת משתתפים.
    התוכנית תעניק לצעירים המשתתפים בה כלים להשתלבות מיטבית בשוק התעסוקה באמצעות מתנדבים.

    התפקיד כולל:
    אחריות על איתור, מיון וגיוס משתתפים לתוכנית
    מעקב וליווי של תהליך אישי של כל משתתף
    ליווי קבוצתי של המשתתפים בתוכנית ביחד עם רכז.ת מתנדבים
    אחריות על בניית הסילבוס לתוכנית
    גיוס ושימור מעסיקים
    דרישות:
    תואר אקדמי מוכר על ידי המל"ג
    הכרות עם תחום התעסוקה/משאבי אנוש/צעירים - יתרון
    יכולת בינאישית גבוהה ויכולת עבודה בצוות
    כושר ארגון וניהול - יסודיות והעמקה תוך התמקדות בפרטים, לצד ראיה רחבה
    זמינות ל50% משרה - פעילות התוכנית בימי שישי
    נדרש להגיע למרכז יום בשבוע בנוסף ליום שישי בו מתקיימת הפעילות
    המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8133248
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בעמותת אנוש
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה ומשרה חלקית
    אז מה תכלס עושים בעבודה?

    ליווי מתמודדי נפש בתהליך השיקום התעסוקתי, בירור צרכים והגדרת מטרות אישיות.
    בניית תוכנית שיקום אישית מותאמת.
    מיצוי זכויות, עיבוד תהליכים, ותמיכה אישית לאורך הדרך.
    ניהול ומעקב אחר תהליכי אימון תעסוקתי, כולל ליווי ותמיכה במאמנים בהתמודדות עם סוגיות מקצועיות.
    ניהול תהליכי החלמה ושיקום של מתמודדים במסגרת טיפול בתעסוקה מוגנת.
    עבודה בשיתוף פעולה עם מסגרות סל-שיקום של משרד הבריאות ועם גורמים רלוונטיים, כולל השתתפות בוועדות סל-שיקום.

    במסגרת התפקיד תינתן הדרכה וליווי מקצועי.
    דרישות:
    מה צריך שיהיה לך?

    - תואר ראשון בעבודה סוציאלית/ריפוי בעיסוק, תואר שני בבריאות נפש קהילתית/פסיכולוגיה/הבעה ויצירה/קרימינולוגיה קלינית - חובה!
    - ניידות עם רכב- חובה.
    - יכולת הכלה והצבת גבולות.
    - יכולת יצירת קשר אישי, סבלנות והכלה.
    - ניסיון בתחום בריאות הנפש יתרון.
    - רגישות, יצירתיות, מוטיבציה גבוהה ויוזמה.
    - הכרות עם עולם היזמות- יתרון.
    - יכולת עבודה עצמאית ובצוות.

    היקף משרה: 75% המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7948289
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מירי טיטנסקי גישור ויישוב סכסוכים
    דרושים במירי טיטנסקי גישור ויישוב סכסוכים
    מיקום המשרה: רחובות
    סוג משרה: משרה חלקית
    משרד עו"ד מירי טיטנסקי - גישור ויישוב סכסוכים.

    אנחנו מחפשים אותך - עם ראש גדול, מסירות לעבודה ואהבה לארגון וסדר, לתפקיד משמעותי ודינאמי בלב עולם יישוב הסכסוכים העסקיים.
    התפקיד כולל:
    - ניהול ומעקב אחר תיקים.
    - קשר רציף עם לקוחות.
    - סיוע אדמיניסטרטיבי ותפעולי במשרד.

    עבודה בהיקף משרה חלקית בימים א'-ה', בין השעות 09:30-15:30.
    סביבת עבודה נעימה ומשפחתית.
    דרישות:
    - בעל /ת ניסיון קודם - יתרון.
    - ראש גדול ויוזמה.
    - תודעת שירות גבוהה.
    - יחסי אנוש מעולים.
    - יכולת סדר וארגון.
    - המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8143115
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    דרושים בטי. ג'י. דבליו אחזקות בע"מ
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה חלקית
    לקבוצת חברות בתחום הבנייה, תשתיות והנדסה דרוש/ה מזכירת חברה.
    שעות צהריים.

    התפקיד כולל:
    * ניהול יומני המנהלים וקביעת פגישות למנהלי החברה
    * מענה טלפוני בעמדת הקבלה וקבלת אורחים
    * ארגון וניהול ישיבות שמתקיימות במשרדי החברה
    * ביצוע פעולות אדמיניסטרטיביות מגוונות בהתאם לפעילות במשרד לרבות דואר, הזמנת כיבוד ותמיכה במנהלי החברה בנושאים אדמניסטרטיביים.

    שעות העבודה:
    ימים א-ד 12:30/13-17:30/18, יום ה החל מהשעה 07:30-16:30

    *המודעה פונה לשני המינים
    דרישות:
    -תואר אקדמי רלוונטי.
    -ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם.
    -ניסיון בניהול יומנים עם ריבוי משתתפים לרבות Zoom,google Meet.
    -ניסיון קודם בתפקיד של עוזרת אישית למנכ"ל/ סמנכ"ל.
    -שליטה מלאה באופיס לרבות PP ו outlook.
    -יכולת עבודה בסביבה אינטנסיבית ומרובת משימות.
    -אחריות, יחסי אנוש מעולים, ראש גדול ותודעת שרות מעולה.
    -אנגלית ברמה טובה מאוד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8070056
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    דרושים באורטל ולעבודה
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: מספר סוגים
    תנאים נוספים:הסעות, החזר הוצאות
    מתן שירותים בנקאיים - ללא מכירות! מתאים גם לסטודנטים/יות והורים!
    פתיחת חשבונות, קופות גמל, פקדונות,כרטיסי אשראי, נתונים על ניירות ערך ישראלים וזרים.

    סוגי משרות:
    משרה מלאה:
    8:00-17:00/8:00-16:00/9:00-17:00/9:00-16:00 + שישי לסירוגין
    משרת סטודנט: 4 משמרות בכל מהלך השבוע+שישי לסירוגין
    משרת הורה: 8-15 או 8:30-15:30 + שישי לסירוגין
    (אם יש אילוצים אחרים יש לשלוח מסודר בבדיקה הראשונית וזה יבחן במהלך הראיון)
    שכר 38 ש''ח לאחר השעה 16:00 45.60 ש''ח + בונוסים

    תנאים: עובד בנק מהיום הראשון,סיבוס על סך 60 ליום, קרן השתלמות מהיום הראשון לאקדמאים, הטבות בניהול חשבון בנק (הנחה בעמלות, ריביות הלוואות בתנאים מיוחדים), הפסקה של שעה במשמרת של 8 שעות, מקבלים אייפד במהלך הקורס על מנת לעבור על החומר הלימודי.
    דרישות:
    תעודת השכלה: 12 שנות לימוד או בגרות מלאה או תואר - חובה להציג.
    נכונות למעבר קורס בן 13 ימי עסקים בין השעות 8:00-16:00 המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8157270
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    דרושים באורטל ולעבודה
    סוג משרה: מספר סוגים
    תנאים נוספים:החזר הוצאות
    ניהול אדמיניסטרטיבי של העבודה בחדר ניתוח - השתתפות בתפעול, שיבוץ ותכנון העבודה של מערך ההרדמה בחדר ניתוח.
    מתן סיוע אדמיניטרטיבי לצוות הרפואי ולצוות הסיעודי במשך שעות הפעילות.
    תפעול הממשק בין מערך חדרי הניתוח וההרדמה למחלקות השונות ויחידות המטה של ביה``ח, עפ``י המשימות הנדרשות.

    היקף משרה:
    80% משרה, ימים א`-ה`, שעת התחלה: 7:30 (7 שעות עבודה ביום

    עובדת ארגון מהיום הראשון
    25 ימי חופשה בשנה
    30 ימי מחלה בשנה ותשלום מהיום הראשון
    קרן השתמלות מהיום הראשון
    א.צהרים מסובסדת בעלות של 3 ש``ח ליום
    ביטוח בריאות אישי ומשפחתי בסיבסוד
    דרישות:
    יחסי אנוש מעולים, עמידה במצבי לחץ, דיוק וירידה לפרטים
    יכולת עבודה עצמאית ובצוות, תעדוף משימות, אחריות ויכולת קבלת החלטות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8157296
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    החברה לחינוך תרבות ופנאי בחבל מודיעין
    דרושים בהחברה לחינוך תרבות ופנאי בחבל מודיעין
    סוג משרה: משרה מלאה
    פרטי המשרה:
    החברה לחינוך, תרבות ופנאי בחבל מודיעין (חל"צ) הינה חברה ותיקה המפעילה מסגרות חינוך, תרבות, ספורט, פנאי וקהילה עבור כלל תושבי המועצה האזורית חבל מודיעין.

    תיאור התפקיד:
    גיבוש, התוויה וביצוע מדיניות המועצה האזורית חבל מודיעין בתחום הספורט, לרבות קידום הספורט העממי, התחרותי ואגודות הספורט בתיאום עם מינהל הספורט, משרד התרבות והספורט, מוסדות החינוך ואגודות הספורט.

    מסגרת התפקיד ותחומי אחריות:
    * ניהול והובלת מערך פעילות הספורט במועצה, לרבות מפעלי ספורט, אירועים, חוגים, קבוצות תחרותיות, ליגות, טיפוח הספורט הייצוגי וכיוצ"ב.
    * אחריות להקמה, תחזוקה וטיפול במתקני הספורט, אולמות ומגרשי הספורט, לרבות בדיקות בטיחותיות ואישורים שנתיים.
    * הכנת תוכניות עבודה שנתיות ורב שנתיות לקידום תחום הספורט.
    * יזום, תכנון וביצוע תוכניות, אירועים ופרויקטים בתחום הספורט.
    * תכלול שיתופי פעולה עם גורמי מקצוע במועצה וביישובי החבל.
    * ניהול ופיתוח מערך חוגים לכלל הגילאים.
    * ניהול פעולות ספורט ייחודיות במסגרות החינוך במועצה (כגון אקדמיה לספורט).
    * תכנון וניהול תקציב ובקרת תקציב מול ביצוע.
    * ניהול הקשר עם המפעילים, פיקוח על הסכמי עבודה ועבודתם בפועל.
    * ניהול צוות העובדים במחלקה.
    * בקרה ודיווחים שוטפים למשרדי ממשלה וגורמים נוספים.
    * כל מטלה נוספת שתוגדר על ידי הממונה.

    כפיפות: מנכ"לית
    היקף משרה: 100%
    תחילת עבודה: יוני 2025
    דרישות:
    תנאים מקדימים:
    השכלה: תואר ראשון אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחו"ל באחד או יותר מהבאים:
    א. בתחום הספורט (תואר בחינוך גופני / ניהול ספורט / תואר בהתמחות בספורט).
    ב. במדיניות ציבורית, כלכלה, מינהל עסקים, משפטים, מדעי המדינה או חינוך, ובלבד שהינו בוגר קורס אוריינטציה בספורט (קורס מינהל ספורט).
    ג. **מדיניות ציבורית, כלכלה, מינהל עסקים, משפטים, מדעי המדינה או חינוך, ובלבד שהינו בעל תעודת מאמן ממוסד שקיבל הכרה לפי חוק הספורט
    **מועמד שייבחר עם השכלה זו יידרש להשלים לימודי קורס מינהל ספורט בתוך 18 חודשים מיום בחירתו.
    ד. בעל תואר אקדמי אחר, שאינו מופיע ברשימת התארים שלעיל, ואשר הינו בעל 5 שנות ניסיון ויותר של ניהול יחי' הספורט הרשותית (מחלקה / אגף / רשות ספורט), ובלבד שהינו בעל תעודת מאמן ממוסד שקיבל הכרה לפי חוק הספורט ו/או בוגר קורס אוריינטציה (קורס מינהל ספורט).

    הכשרה:
    * מנהל המחלקה ישתתף בכנסים מקצועיים המאורגנים מעת לעת על מנת לשפר את השכלתו ומקצועיותו.

    ניסיון מקצועי:
    * 4 שנות ניסיון מקצועי.
    * 3 שנות ניסיון ניהולי מוכח בתחום הספורט באחד או יותר מהתחומים הבאים: ארגון ספורט, ניהול או אימון בפועל בגופי ספורט או מחלקות ספורט ברשות מקומית או במתנ"ס או תאגיד ספורט עירוני.
    * ניהול צוות עובדים ו/או ניהול תקציב ו/או ניהול פרויקטים ברה רשותית בתחום הספורט.

    כישורים ודרישות נוספות:
    שפות: עברית ברמה גבוהה
    יישומי מחשב: היכרות עם תוכנות ה- OFFICE
    רישיון נהיגה: בתוקף
    רישום פלילי: היעדר הרשעה פלילית ורישום על עבירות מין

    מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
    * ידע והבנה בניהול ספורט.
    * ידע וניסיון בניהול תקציב וכספים.
    * ידע וניסיון בכתיבת תוכניות עבודה.
    * יכולת ניהול, ארגון והפעלת צוות.
    * יצירתיות, ירידה לפרטים, ראייה מערכתית.
    * יכולת תפקוד גבוהה במצבי לחץ.
    * תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
    * יכולת ניסוח והתבטאות בכתב ובעל פה.
    * התמצאות בעולם הדיגיטל.
    * יכולת ונכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות.

    הגשת מועמדות:
    הגשת מועמדות תתאפשר עד ליום ב' 04.05.25 באמצעות דוא"ל: nofard@maagalim.org.il
    יש לצרף: קורות חיים, תעודות השכלה ו/או השתלמויות, תיעוד מפורט להוכחת עמידה בתנאים המקדימים

    הבהרות:
    * המכרז מנוסח בלשון זכר אך מופנה לנשים וגברים כאחד.
    * מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה.
    * הליך המיון יבוצע רק למועמדים העונים על תנאי הסף המקדימים.
    * העבודה ממשרדי החברה הנמצאים בשוהם.
    * מעגלים אינה מתחייבת לקבל הצעה כלשהי והיא שומרת על זכותה להפסיק בכל עת או שלב את הליך האיתור. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8145606
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    דרושים במכון ויצמן למדע
    מיקום המשרה: רחובות
    סוג משרה: משרה מלאה
    אחריות על כלל פעילות מעונות היום, גני הילדים, הצהרונים, החוגים והפעילויות לקהילת המכון, הכוללים, בין היתר:

    o איתור ובחינת הצרכים של קהילת המכון והכנת תכנית עבודה שנתית ורב-שנתית (רציונל, מטרות ויעדים, היבטים תכנוניים, שיווקיים ועוד) ואחריות על ביצועה

    o בנייה, ניהול ומימוש התקציב למרכז הקהילתי וגני הילדים (במסגרת התקציב שנקבע על ידי הגורמים המוסמכים במכון)

    o שותפות בצוותי היגוי (קהילתיים, גני הילדים), תכנון, ייזום, פיתוח והובלת יוזמות חברתיות, קהילתיות וחינוכיות, פעילויות שוטפות ואירועים מיוחדים הנובעים מצרכי הקהילה ובשיתוף עמה.
    פרסום ושיווק הפעילות והשירותים המוצעים ע"י המרכז הקהילתי, הפצה וניתוח סקרי שביעות רצון

    o הפעלת הספקים השותפים לניהול המרכז הקהילתי, ניהול נותני השירותים, פיקוח ובקרה על תפקודם

    o אחריות על תחזוקת המרכז הקהילתי, תפעולו וטיפוח חזותו

    o מתן מענה איכותי ושירותי לקהילת המכון

    פעולות נוספות במסגרת האחריות על גני הילדים, בהתאם למדיניות ולצרכי המכון
    דרישות:
    o השכלה אקדמית - חובה (יתרון משמעותי להשכלה בתחום החינוך או הניהול)

    o ניסיון מקצועי מוכח בניהול מסגרות חינוך פורמליות ו/או בלתי פורמליות, הובלת פרויקטים חברתיים, פיתוח יוזמות והשפעה קהילתית והנעתן

    o ניסיון בבניית תוכניות עבודה ויצירת שיתופי פעולה המבוססים על צרכי קהילה, ביצוע סקרי שוק מותאמים וקיום מו"מ עם מוסדות וגורמים שונים

    o ניסיון בתכנון, ניהול, מעקב ובקרת תקציבים

    o שליטה מלאה ביישומי Office, בדגש על Excel

    o יצירתיות, יוזמה, ראייה מערכתית

    o יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ בעברית, אנגלית - יכולת התנהלות ברמה טובה מאוד

    o יחסי אנוש מצויינים, תקשורת בינאישית ותודעת שירות ברמה גבוהה

    o יכולת עבודה בממשקים רבים, בריבוי משימות ומעבר לשעות העבודה המקובלות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8046727
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

    איפה אנחנו נמצאים?