דף הבית » משרות לפי חברות » עיריית מעלה אדומים
עיריית מעלה אדומים

    דרושים עיריית מעלה אדומים

    המשרות שלנו (1)
    תחום עיסוק
    ממשלתי / ציבורי
    כמות עובדים
    51-100

    עוד עלינו

    משרות עיריית מעלה אדומים

    הצעות עבודה
    מתוך 1
    נמצאו 1 משרות
    לפני 12 שעות
    עיריית מעלה אדומים
    מיקום המשרה: ירושלים וסביבתה
    היקף המשרה: משרה מלאה
    התפקיד כולל:
    1. תכנון, ארגון וביצוע מטרות העירייה בתחום הכספים.
    2. אחריות לגיבוש התקציב השנתי של הרשות המקומית בהתאם למדיניות ראש הרשות ובכפוף להוראות הדין.
    3. אחריות למעקב ולבקרה אחר ניצול התקציב המאושר.
    4. אישור ובקרת תשלומים לגופים עירוניים, מוסדות חינוך ועוד.
    5. ניהול המשאבים הכספיים של הרשות.
    6. ניהול מערכת החשבונות של הרשות.
    7. אחריות לרישום כל הפעולות הכספיות של הרשות בספרים הראשיים וכן לרישום וניהול ספרי העזר בהתאמה.
    8. אחריות לקביעת התנאים הכספיים לביצוע התקשרויות של העירייה ולקביעת מדיניות התשלומים.
    9. אחריות להכנת תזרים המזומנים של העירייה (תחזית הוצאות והכנסות) ולניהול השקעות הרשות.
    10. אחריות על הכנסות העירייה- גביית מיסי עירייה בניהם ארנונה, שילוט, חינוך, רווחה, היטלי פיתוח, אגרת שמירה וכו'.
    ביצוע מדידות לצורך חיוב ארנונה וקביעת שומת הארנונה במגורים ובעסקים, אכיפת גביית חובות. אחריות על מקסום הכנסות מקולות קוראים ועל פיתוח משאבים.
    11. אחריות על תחום השכר לעובדי העירייה.
    12. ניהול צוות עובדים.
    13. השתתפות בישיבות מועצת העיר ובוועדות הקבועות בדין.
    14. ביצוע מטלות נוספות ככל שידרשו ע"י הממונה.
    15. ביצוע מטלות נוספות ככל שידרשו ע"י הממונה.
    מועמדות בכתב בצירוף קורות חיים, ניתן לשלוח עד לתאריך: 18.01.2021
    דרישות:
    1. השכלה ודרישות מקצועיות
    א. בעל/ת תואר אקדמי באחד מהתחומים הבאים: כלכלה, חשבונאות, ראיית חשבון, מנהל עסקים, מדיניות ציבורית, מנהל ציבורי ו/או הנדסת תעשייה וניהול או בעל/ת תואר אקדמי אחר שסיים/ה את קורס הגזברים ברשות המקומיות בהצלחה וזכאי/ת לקבל תעודה על כך.

    2. ניסיון
    א. ניסיון מקצועי של 7 שנים בתחום הכספים והגזברות (כגון: ניהול חשבונות, הכנת תקציב, חשבות שכר, ניהול גבייה, הכנת דו"חות כספיים וכדומה) (יש לצרף אישור).
    ב. ניסיון ניהולי של לפחות 4 שנים (ניסיון בניהול כללי, ניהול מו"מ, בנייה וניהול של תקציב, הנחיה והובלה של צוות עובדים (באופן ישיר או עקיף) בהיקף משמעותי המונה 5 עובדים לפחות וככל שניתן בסדר גודל הדומה למספר העובדים ביחידת הגזברות של הרשות המקומית (יש לצרף אישור).

    מועמד/ת שנבחר/ה ולא מילא/ה לפני כן תפקיד של גזבר/יץ ברשות מקומית במשך שנתיים לפחות, יחויב/תחוייב להשתתף בקורס גזברים ברשויות המקומיות בתוך שנתיים מיום תחילת עבודתו/ה כגזבר/ית ברשות המקומית. סיום בהצלחה של קורס הגזברים מהווה תנאי לקידום שכר העובד/ת על פי חוזה הבכירים. תנאי זה נוסף לתנאים הקיימים המפורטים בחוזר המנכ"ל 1/2011.

    מאפייני עשייה ייחודיים בתפקיד:
    1. ידע וניסיון בעבודה עם מחשב.
    2. נכונות לעבודה בשעות בלתי שגרתיות.
    3. ידיעת השפה העברית על בוריה ויכולת התבטאות טובה בכתב ובע"פ.

    דרישות שיהוו יתרון למועמדים/ות:
    עבודה כגזבר/ית מכהן/ת ברשות מקומית.
    היכרות מעמיקה עם חוק התקציב וכל דין בתחום ניהול כספים ברשות.

    כישורים אישיים:
    אחריות, אמינות ומהימנות, קפדנות ודייקנות, החלטיות וסמכותיות.
    יכולת ארגון, תכנון וסדר ורב משימתיות, יכולת ניהול והנעת עובדים, עבודה בצוות.


    הערות:
    כל מקום בו מפורט תיאור התפקיד בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה וכן להיפך זאת בהתאם להוראות סעיף 8 לחוק שוויון בעבודה התשמ"ח 1988.
    התפקיד מתאים למועמדים/ות עם מוגבלות העומדים בתנאי הסף מכוח חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, התשנ"ח 1998, תיקון מס' 15.
    העירייה אינה מתחייבת לקבל הצעה כלשהי והיא שומרת על זכותה להפסיק בכל עת את הליכיו של מכרז זה, זאת בכל שלב משלביו.
    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6022160
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    מתוך 1