לחברת הייטק מובילה דרוש/ה מנהל /ת משרד לתפקיד מרכזי ומסודר במחלקת הכספים. התפקיד כולל תמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת לצוות הפיננסי, אחריות על תהליכים משרדיים והבטחת תפעול יעיל ותקין של המחלקה.
תיאור התפקיד:
- ניהול שוטף של המשרד ומתן תמיכה אדמיניסטרטיבית לצוות הכספים
- תיאום יומנים, פגישות וישיבות צוות
- ריכוז מסמכים, דוחות וחשבוניות; עבודה מול ספקים וממשקים פנימיים
- סיוע בהכנת חומרים ודוחות למחלקת הכספים
- קבלת אורחים, תיאום לוגיסטי של ביקורים ואירועים פנימיים
- אחריות על הזמנות ציוד ושמירה על סביבת עבודה מסודרת ויעילה
- מתן מענה שוטף לצרכי צוות הכספים ולממשקי החברה
דרישות:
- ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי חובה
- שליטה מלאה ביישומי Office וניסיון בעבודה עם מערכות ארגוניות
- סדר, דיוק ויכולות ארגון גבוהות
- שירותיות, יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בסביבה מרובת משימות
- אנגלית ברמה טובה יתרון
** המשרה פונה לגברים ונשים כאחד ** המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.