תחום חווית לקוח באגף שירותי קהל אחראי על ניהול השירות הניתן ללקוחות הספרייה. התחום אחראי על מגוון שירותים בערוץ הפיזי והמקוון, ובהם אולמות הקריאה, השאלה ואספקת עותקים.
תחומי אחריות:
ניהול השירות בכלל הערוצים: פיזי, טלפוני ומקוון
ניהול שירותי העיון באולמות הקריאה וההשאלה בספרייה וביצוע בקרות על תהליכי העבודה בתחום
ניהול צוות עובדים גדול, כולל ניהול ראשי צוותים
פיתוח והעמקת הטמעה של מערכות מידע לניהול השירות
פיתוח והטמעה של תהליכי שירות באגף
טיפוח ויצירת ערוצי תקשורת עם קהלי היעד השונים בספרייה
בנייה של תהליכי הזמנה וגבייה בספרייה והדרכת צוותי עבודה
שותפות באיפיון, הטמעה ושיפור של מוצרים דיגיטליים בספרייה תוך התאמה לצרכי הלקוח
עבודה אל מול ממשקים שונים בארגון לקידום יעדי האגף
דרישות:
תנאי סף:
תואר ראשון בתחומי מדעי הרוח
ניסיון של 4 שנים לפחות בתפקידי ניהול שירות לקוחות
ניסיון של שנתיים לפחות בניהול צוות של למעלה מ10 עובדים בתפקידי שירות לקוחות
יתרונות מעבר לתנאי סף:
היכרות וניסיון במוסדות תרבות וספריות
תואר שני או לימודים לתואר שני בתחומי מדעי הרוח
זיקה וחיבור לאחד או יותר מאוספי הספרייה: מדעי הרוח הכלליים, יהדות, ישראל, אסלאם ומזרח תיכון
לימודי תעודה או תואר בספרנות / מידענות
משרה מלאה בספרייה הלאומית בירושלים
רק פניות מתאימות תיענינה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.